XXL Nutrition

Spambod's kuurlog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.344
Had vandaag een rustdagje en dus ook de mogelijkheid om eens wat langer te slapen. Als je elke dag om 5 uur opstaan is dat soms echt nice. Als ik wat langer slaap pis ik ook 1-2 keer extra voordat ik mezelf weeg in de ochtend en vandaag kwam ik daarom ook uit op 98,7kg. Is alweer een tijdje geleden dat ik dat gewicht had. Ik heb vandaag heel de dag op me reet zitten werken en het hongergevoel dat steeds 1,5 uur na elke meal komt opspelen is echt wel behoorlijk :hahaha: Maarja ik drink gewoon lekker veel water en denk maar dat als ik honger heb ik vet verbrand en dat is het uiteindelijke doel... goed bezig dus.

Morgen ga ik rug trainen. Ik heb al sinds mijn rugblessure eind januari geen rack pulls meer gedaan en wil ze nu toch eens voorzichtig gaan proberen, aangezien ze ook terugkomen in het schema van JM wat ik binnenkort wil gaan volgen. Moet daarom ff kijken of dat überhaupt gaat... Ben er wel een beetje gespannen bij eerlijk gezegd. Als ik een zware set van 10 kan doen zonder pijn ben ik tevreden, 5-6 reppers laat ik beter achterwege. We zullen zien.

Had vandaag een rustdagje en dus ook de mogelijkheid om eens wat langer te slapen. Als je elke dag om 5 uur opstaan is dat soms echt nice. Als ik wat langer slaap pis ik ook 1-2 keer extra voordat ik mezelf weeg in de ochtend en vandaag kwam ik daarom ook uit op 98,7kg. Is alweer een tijdje geleden dat ik dat gewicht had. Ik heb vandaag heel de dag op me reet zitten werken en het hongergevoel dat steeds 1,5 uur na elke meal komt opspelen is echt wel behoorlijk :hahaha: Maarja ik drink gewoon lekker veel water en denk maar dat als ik honger heb ik vet verbrand en dat is het uiteindelijke doel... goed bezig dus.

Morgen ga ik rug trainen. Ik heb al sinds mijn rugblessure eind januari geen rack pulls meer gedaan en wil ze nu toch eens voorzichtig gaan proberen, aangezien ze ook terugkomen in het schema van JM wat ik binnenkort wil gaan volgen. Moet daarom ff kijken of dat überhaupt gaat... Ben er wel een beetje gespannen bij eerlijk gezegd. Als ik een zware set van 10 kan doen zonder pijn ben ik tevreden, 5-6 reppers laat ik beter achterwege. We zullen zien.
Blijft altijd spannend om een oefening terug in het repertoire te brengen als je daarmee voorheen een blessure hebt opgelopen. Verstandig om de eerste paar keren niet te zwaar te gaan. Eerder de focus houden op techniek alsof iedere rep een wedstrijd beurt is....komt goed man

• #2.346
Blijft altijd spannend om een oefening terug in het repertoire te brengen als je daarmee voorheen een blessure hebt opgelopen. Verstandig om de eerste paar keren niet te zwaar te gaan. Eerder de focus houden op techniek alsof iedere rep een wedstrijd beurt is....komt goed man

Ja klopt helemaal... had laatst al een keertje na de training met 80kg een paar reps gedaan en dat ging gewoon prima. Maarja 80kg is geen 180 natuurlijk en bij rack pulls zit je al snel heel zwaar voor je werksets.

Ja klopt helemaal... had laatst al een keertje na de training met 80kg een paar reps gedaan en dat ging gewoon prima. Maarja 80kg is geen 180 natuurlijk en bij rack pulls zit je al snel heel zwaar voor je werksets.
Begrijp wat je bedoelt. ...daarom ook weer langzaam die oefening weer opbouwen qua gewicht. Stap voor stap. Beter langzaam opbouwen dan te vlug willen, grinden en een (grotere)blessure eraan over te houden...

whatever it takes!!!!!111

• #2.349
De rack pulls gingen best goed. 180kg voor 1 set van 10 met steeds 10sec rust tussen elke rep. 10 singles dus eigenlijk. Tijdens de set deed het geen pijn en ik kan nog lopen dus met mijn rug zit het voorlopig wel goed lijkt het.

• #2.353
Deze week was echt een goede week qua vetverlies. Ik heb “maar” 4x getraind en 3 rustdagen gehad en ben gemiddeld genomen over de week bijna 1,5kg afgevallen. Abs en shit zien er gelijk een stuk scherper uit en ook gelijk meer zichtbare veins overal. Komende week ga ik nog een keertje 300kcal zakken in voeding om er hopelijk nog een kilootje vet af te krijgen en dan ga ik weer mijn volgende groeifase in. Ik ga komende week ook 2 on 1 off trainen, zodat ik toch nog wat meer rust krijg en niet overtrained en fucked up begin aan mijn blast en aan het Odin Force trainingsprogramma.

Voor de rest weinig te melden. Alles gaat wel prima. Heb wel een beetje zin in een pizza ofzo :hahaha: Misschien eind volgende week om het einde van mijn minicut en begin van de volgende blast in te luiden... :o

Oh ja nog ff een supplement review. Dit is echt lekkere whey. Normaal gebruik ik altijd die troep van MyProtein, maar mijn vriendin kocht laatst dus deze. Vandaag maar ff geprobeerd. Qua smaak enzo toch wel ff van een andere categorie. Qua prijs overigens ook lol, hoewel het is ook weer niet superduur (hier in Russia tenminste, weet niet hoeveel dit merk in NL kost). Geloof 2 of 3 euro per kg verschil. Voor iedereen die een lekkere whey zoekt die niet al te duur is een aanrader in elk geval.

Bijlagen

• 99B04F1E-AE18-49BE-A1B6-12D688F7B94D.jpeg
    99B04F1E-AE18-49BE-A1B6-12D688F7B94D.jpeg
    226,5 KB · Weergaven: 207
  • Like
Waarderingen: BB_
  • #2.354
2 recente pics

Bijlagen

• DEE6B32A-304D-4CC5-8DB3-6A71107B8177.jpeg
    DEE6B32A-304D-4CC5-8DB3-6A71107B8177.jpeg
    119,1 KB · Weergaven: 249
  • 94127833-926A-4F7F-B21E-F42803024CA4.jpeg
    94127833-926A-4F7F-B21E-F42803024CA4.jpeg
    120,9 KB · Weergaven: 235
Ey ruski ben je weer terug

• #2.357
Wel beetje last van acne, gebruik je daar iets tegen?

Nee. Wilde laatst wat roa gaan gebruiken, maar besloten toch niet te doen. Vind het niet erg/vervelend genoeg om roa te gebruiken en ik heb niet zo veel zin in nog meer troep in me lijf. Zou er eigenlijk eens een zalfje ofzo voor moeten kopen en kijken of dat een beetje helpt.

Nee. Wilde laatst wat roa gaan gebruiken, maar besloten toch niet te doen. Vind het niet erg/vervelend genoeg om roa te gebruiken en ik heb niet zo veel zin in nog meer troep in me lijf. Zou er eigenlijk eens een zalfje ofzo voor moeten kopen en kijken of dat een beetje helpt.

zijn goede zalfjes voor jaa , heb zelf ook roa geslikt wel heftig spul...

Heb je een DM in rusland. Daar kan je heel goed schoonmaak spul voor je huid kopen. Dat heb ik

• #2.360
Heb je een DM in rusland. Daar kan je heel goed schoonmaak spul voor je huid kopen. Dat heb ik

Nee geen DM hier haha, helaas. Dat is echt een goede winkel waar ik regelmatig van alles kocht vroeger.
In mijn puberjaren heb ik wel eens zynerit gebruikt tegen puisten. Dat werkte altijd heel goed. Misschien dat eens proberen binnenkort.

Terug
Naar boven