Misaa
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.350
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Je gaat hard! Goed fysiek
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je gaat hard! Goed fysiek
Vooral tijdens het cruisen en diëten heb ik weleens van zulke momenten.Ziet er goed uit bro, je side chest oogt wel wat kleiner dan de front pose. Daar zie je er wel echt groot uit. Overall goed bezig
Maar dat is natuurlijk ook een kwestie van tijd en gewoon doorgaan.Zynerit nog nooit van gehoord, is dat echt een medicijn ofzo? Ik heb alleen gewoon de dingetjes gebruikt die je bij etos en dm enzo krijgt. Wij gaan 1x per jaar naar de DM en halen jaar voorraad shampoo en mn ma cremetjes enzo. Worden altijd raar aangekeken haha aangezien we een kofferbak vol met zeep hebbenNee geen DM hier haha, helaas. Dat is echt een goede winkel waar ik regelmatig van alles kocht vroeger.
In mijn puberjaren heb ik wel eens zynerit gebruikt tegen puisten. Dat werkte altijd heel goed. Misschien dat eens proberen binnenkort.
Same hier, op het cruisen na hahaThanks! Fijn om te horen.
Voor me eigen gevoel gaat het nooit hard genoeg tho. Kijk af en toe in de spiegel en denk dan weleens aan stoppen omdat het allemaal geen ene reet opschietVooral tijdens het cruisen en diëten heb ik weleens van zulke momenten.
Ah okay ander programma. Ik probeer het ook zo letterlijk mogelijk te volgen vooral qua sets en reps enzo. Ga oefeningen die ik niet chill vind vervangen, maar vond ze tot nu allemaal nice. Heb alleen de squat vervangen door zo n liggende leg press, sled press ofzoDit is ook Meadows wat ik nu doe, maar een ander programma. Ik volg het overigens ook niet echt LETTERLIJK en doe het soms een klein beetje anders. Maar ik wilde dat mijn blast en trainingsprogramma parallel aan elkaar zouden lopen, daarom begin ik dus vanaf volgende week met Odin Force. En die ga ik wel zo goed als het gaat letterlijk volgen.
Ah okay ander programma. Ik probeer het ook zo letterlijk mogelijk te volgen vooral qua sets en reps enzo. Ga oefeningen die ik niet chill vind vervangen, maar vond ze tot nu allemaal nice. Heb alleen de squat vervangen door zo n liggende leg press, sled press ofzo
Ben geen fan van squats. Ging er weer meer beginnen en kreeg meteen weer last in mn onderrug, iets zit daar zo fucked up. Ik heb nergens last van, maar zodra ik ga squatten voel ik oude kwaaltjes opkomen. Bij zo n leg press achtig iets voel ik mn quads ook 10x zoveel. Bij mijn programma heeft JM er ook onder geschreven dat als je de squat niet kan doen dat je ze door X oefeningen mag/kan vervangenSquats zijn imo wel een must als je ze kan doen en geen blessures etc hebt. Zou ze niet skippen als ik jou was. Elke leg workout van JM bevat squats.
Klopt het dat je van je laatste blast ongeveer 2 kilo hebt overgehouden op dit moment?

Ff voor mijn beeldvorming:
Hoelang heb je nu gecruised?
Hoeveelste blast wordt dit nu, als je je eerste cycle van 400mg Test-C meetelt als zijnde een blast?
Ben geen fan van squats. Ging er weer meer beginnen en kreeg meteen weer last in mn onderrug, iets zit daar zo fucked up. Ik heb nergens last van, maar zodra ik ga squatten voel ik oude kwaaltjes opkomen. Bij zo n leg press achtig iets voel ik mn quads ook 10x zoveel. Bij mijn programma heeft JM er ook onder geschreven dat als je de squat niet kan doen dat je ze door X oefeningen mag/kan vervangen
Dit is week 7 van de cruise en week 4 van de minicut.
Ik heb tot nu toe 4 blasts gedaan. 2x test only, daarna 2 keer test + mast.
Die eerste 2 waren niet echt een blast though, je ging daarna toch off?
Ik weet precies wat je bedoeld. Er is niet enkel maar een genetische aanleg hoe je lichaam reageert op krachttraining maar zeker ook op hoe het reageert op AAS. Ik denk dat wanneer de pro's over aanleg praten ze vaak het laatste bedoelen. Bijvoorbeeld Phil Heath die zichzelf The Gift noemt. Okay hij is een mesomorph en daardoor al naturel gespierd maar de reactie op AAS zal waarschijnlijk wel het cadeautje zijn lol. Ikzelf heb ondervonden zeer zwak op roids te reageren, weet niet waar het door komt, training en voeding waren altijd goed genoeg, misschien doordat ik een ecto ben, misschien door het aantal receptoren in mijn cellen. Wat wel als een paal boven water staat is dat niet iedereen heftig op roids reageert en daardoor zal moeten accepteren het met kleine stapjes (stacking) te doen.Zo ongeveer ja, 96kg vs 98kg. Al moet er wel een kanttekening bij worden geplaatst dat ik nu nogal depleted en flat ben aangezien ik van 4500+ kcal tijdens de piek van mijn groeifase in een week of 6-7 ben gezakt naar 2500 kcal. Ik eet nu ongeveer minder dan de helft van de carbs die ik voorheen at. Dat doet natuurlijk ook nogal wat met je fysiek qua rondheid/volheid/glycogeenopslag/waterretentie en dus uiteindelijk ook met je gewicht. Ik denk persoonlijk dat als ik na deze week weer volop begin te eten ik zo weer rond de 99 of 100 kilo zit. Dan kom je uit op ongeveer +3 of +4 schone kilo’s tov vóór de vorige blast. Dat is denk ik een redelijk net en realistisch resultaat als je bedenkt dat ik nu misschien zelfs ietsepietsie leaner ben dan toen en dat mijn cycle “maar” 500 test en 400mast was. De kilo’s pure vvm liggen helaas niet voor het oprapen voor de meesten onder ons.
Het doel is natuurlijk om constant stappen te maken in body composition en gewicht etc is daarbij van secundair belang of eigenlijk helemaal niet van belang. Ik kan over een paar maanden ook 110 of 115 kilo wegen als ik wil, maar ik wil een ripped bodybuilder zijn en geen vetz*k![]()
Ik weet precies wat je bedoeld. Er is niet enkel maar een genetische aanleg hoe je lichaam reageert op krachttraining maar zeker ook op hoe het reageert op AAS. Ik denk dat wanneer de pro's over aanleg praten ze vaak het laatste bedoelen. Bijvoorbeeld Phil Heath die zichzelf The Gift noemt. Okay hij is een mesomorph en daardoor al naturel gespierd maar de reactie op AAS zal waarschijnlijk wel het cadeautje zijn lol. Ikzelf heb ondervonden zeer zwak op roids te reageren, weet niet waar het door komt, training en voeding waren altijd goed genoeg, misschien doordat ik een ecto ben, misschien door het aantal receptoren in mijn cellen. Wat wel als een paal boven water staat is dat niet iedereen heftig op roids reageert en daardoor zal moeten accepteren het met kleine stapjes (stacking) te doen.
Denk wel redelijk gemiddeld. Heb ook nog niet zoveel gebruikt in tegenstelling tot de meesten.