XXL Nutrition

Spambod's kuurlog

Nee. Wilde laatst wat roa gaan gebruiken, maar besloten toch niet te doen. Vind het niet erg/vervelend genoeg om roa te gebruiken en ik heb niet zo veel zin in nog meer troep in me lijf. Zou er eigenlijk eens een zalfje ofzo voor moeten kopen en kijken of dat een beetje helpt.
Zalfje met benzoylperoxide kan helpen, maar laat witte sporen na op je kleding, was- en beddengoed. Verder:
- Dagelijks 40 mg zink
- Dagelijks biergist
- Scrubben met zeezout

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.383
Zalfje met benzoylperoxide kan helpen, maar laat witte sporen na op je kleding, was- en beddengoed. Verder:
- Dagelijks 40 mg zink
- Dagelijks biergist
- Scrubben met zeezout

Heb idd ervaring met die benzoyl troep uit mijn tienerjaren... me moeder was destijds pissed dat al het beddengoed verneukt was :hahaha:
Verder bedankt voor je tips. Wordt tijd om er maar wat aan te doen.

Je kan er ook waterstofperoxide op doen met een wattenstaafje

• #2.385
Zit voor volgende week nog een beetje te twijfelen over wat te doen met al dan niet een aromatase inhibitor gaan gebruiken of niet. De laatste 2 blasts heb ik steeds 400mg masteron naast respectievelijk 250 en 500 test gehad en daardoor helemaal geen enkel probleem met oestrogeen gehad. Geen excessieve waterretentie, geen jeukende of puffy tepels, niks...

Op 400mg test only (mijn eerste cycle) daarentegen kreeg ik na een paar weken beginnende gyno en op 600mg test only (tweede cycle) gebruikte ik 10mg tamoxifen vanaf het begin MAAR had ik wel last van vocht, zero sexdrive en een heel erg lethargisch gevoel throughout heel de cycle. Dusja... dat zijn wel een beetje tekenen dat mijn oestrogeen gewoon te hoog wordt op een bepaald moment en dat ik daar wat tegen moet doen.

Nu was ik dus van plan om eens 100mg test prop ED en 100mg npp EOD te gaan proberen. Best een redelijke dosering test dus.
Dus eigenlijk neig ik er wel naar een beetje te experimenteren met een AI. Ik heb HG anastrazole liggen en ik zat zelf dus te denken aan 0,5mg 2x per week om mee te beginnen. Als dat niet genoeg is eventueel 3x per week 0,5mg.

Maarja dan rest dus ook nog de vraag wat dan te doen met tamoxifen... die ook vanaf het begin nemen of niet? Ik denk zelf van wel... gewoon 10mg om mee te beginnen en mocht dat niet genoeg zijn 20mg. Aan de ene kant lijkt een AI + een SERM samen misschien een beetje overkill... maar ik ben nu eenmaal gevoelig voor die kut oestrogenen en dan is het denk ik toch belangrijk om daar op een goede manier op in te spelen.

Ik weet dat Galen op basis van allerlei onderzoeken beweert dat een AI nutteloos is voor bodybuilders etc etc, maar ik kan me haast niet voorstellen dat alle 7394739364936283 bodybuilders op deze aarde waaronder ook hele slimme bodybuilders en zeer gerespecteerde prep coaches en guru’s het allemaal mis hebben en die zooi helemaal voor niks gebruiken... bodybuilding wordt nu eenmaal niet bedreven in een laboratorium en ik hecht meer waarde aan empirische bevindingen van vakmensen dan aan studies van mannen in lange witte jassen. Dus ik denk zelf dat het gebruik van een AI zeker wel een plek/functie kan hebben in een cycle.

Laatst bewerkt:
Probeer en kijk wat voor jou werkt toch?

-

Laatst bewerkt:
persoonlijk zou ik die test verlagen en totale dosering opvullen met minder of geen aromatiserende middelen.

• #2.390
persoonlijk zou ik die test verlagen en totale dosering opvullen met minder of geen aromatiserende middelen.

Dat zou kunnen, maar dan kom je al gauw bij masteron en primobolan uit en hoewel dat superleuke compounds zijn is dat niet hetgeen wat mij echt kilo’s harde vvm gaat brengen. En daar wil ik wel naartoe.

misschien boldenone, ik weet dat het aromatiseert maar in de praktijk een heel stuk minder dan testosteron.
misschien 400 test 500 bold? en een oral als dboll voor het trainen ofzo kan ook een ander want dboll aromatiseerst like crazy.

ik lees dat je nu voor nandrolon gaat met test goede keus nandrolon zorgt bij veel mensen voor minder oestrogeen dan test(uitzonderingen daargelaten)

Ik weet dat je voor droge massa wilt gaan met weinig vocht ik zou persoonlijk voor bold gaan nandrolon kan ook probeer wat bij jouw past.

Zit voor volgende week nog een beetje te twijfelen over wat te doen met al dan niet een aromatase inhibitor gaan gebruiken of niet. De laatste 2 blasts heb ik steeds 400mg masteron naast respectievelijk 250 en 500 test gehad en daardoor helemaal geen enkel probleem met oestrogeen gehad. Geen excessieve waterretentie, geen jeukende of puffy tepels, niks...

Op 400mg test only (mijn eerste cycle) daarentegen kreeg ik na een paar weken beginnende gyno en op 600mg test only (tweede cycle) gebruikte ik 10mg tamoxifen vanaf het begin MAAR had ik wel last van vocht, zero sexdrive en een heel erg lethargisch gevoel throughout heel de cycle. Dusja... dat zijn wel een beetje tekenen dat mijn oestrogeen gewoon te hoog wordt op een bepaald moment en dat ik daar wat tegen moet doen.

Nu was ik dus van plan om eens 100mg test prop ED en 100mg npp EOD te gaan proberen. Best een redelijke dosering test dus.
Dus eigenlijk neig ik er wel naar een beetje te experimenteren met een AI. Ik heb HG anastrazole liggen en ik zat zelf dus te denken aan 0,5mg 2x per week om mee te beginnen. Als dat niet genoeg is eventueel 3x per week 0,5mg.

Maarja dan rest dus ook nog de vraag wat dan te doen met tamoxifen... die ook vanaf het begin nemen of niet? Ik denk zelf van wel... gewoon 10mg om mee te beginnen en mocht dat niet genoeg zijn 20mg. Aan de ene kant lijkt een AI + een SERM samen misschien een beetje overkill... maar ik ben nu eenmaal gevoelig voor die kut oestrogenen en dan is het denk ik toch belangrijk om daar op een goede manier op in te spelen.

Ik weet dat Galen op basis van allerlei onderzoeken beweert dat een AI nutteloos is voor bodybuilders etc etc, maar ik kan me haast niet voorstellen dat alle 7394739364936283 bodybuilders op deze aarde waaronder ook hele slimme bodybuilders en zeer gerespecteerde prep coaches en guru’s het allemaal mis hebben en die zooi helemaal voor niks gebruiken... bodybuilding wordt nu eenmaal niet bedreven in een laboratorium en ik hecht meer waarde aan empirische bevindingen van vakmensen dan aan studies van mannen in lange witte jassen. Dus ik denk zelf dat het gebruik van een AI zeker wel een plek/functie kan hebben in een cycle.
Letterlijk op elk forum gebruiken ze ai's behalve hier. Heb die shit nog nooit begrepen. Net alsof ze hier alleen de studies dan op de juiste manier interpreteren?

Beetje hetzelfde verhaal als die ene studie waarbij mensen die niet trainde en gear gebruiken meer gains maakte dan mensen die geen gear gebruiken en wel trainde. Merkwaardig genoeg zijn er nog steeds een heleboel mensen die gear gebruiken en nog steeds dyel af zijn. :thinking:

Ik heb altijd baat gehad bij ai's. Gewoon doen waar je je goed bij voelt.

• #2.393
Even mijn nieuwste aankoop showen. Ben er nog niet precies achter hoe dit werkt maar in theorie moet het echt de bom zijn. Je kan er alles inpleuren en je hoeft er niet meer naar om te kijken en 10 of 20 minuten later is het klaar. Ideaal want ik heb het de laatste tijd steeds minder tijd voor mealprep want ik ben die money aan het maken.

Bijlagen

• 1580CB17-1C1A-4E3E-BF2E-EE02D54A3E3D.jpeg
    1580CB17-1C1A-4E3E-BF2E-EE02D54A3E3D.jpeg
    152,1 KB · Weergaven: 133
Even mijn nieuwste aankoop showen. Ben er nog niet precies achter hoe dit werkt maar in theorie moet het echt de bom zijn. Je kan er alles inpleuren en je hoeft er niet meer naar om te kijken en 10 of 20 minuten later is het klaar. Ideaal want ik heb het de laatste tijd steeds minder tijd voor mealprep want ik ben die money aan het maken.
Z’n ding heb ik ook altijd al willen kopen, laat me weten of het ‘t geld waard is! Ben heel erg benieuwd. Haha moet alleen m’n vriendin weten te overtuigen voor het zoveelste keukenapparaat :roflol:

• #2.395
Z’n ding heb ik ook altijd al willen kopen, laat me weten of het ‘t geld waard is! Ben heel erg benieuwd. Haha moet alleen m’n vriendin weten te overtuigen voor het zoveelste keukenapparaat :roflol:

Ben ook benieuwd. Morgen eens proberen er een zooitje kip mee te bereiden.

Koffieapparaat, magnetron, broodrooster, waterkoker, blender, nu weer dit ding... voor je het weet staat heel je keuken vol met die troep en heb je niet eens meer plek om te koken :hahaha:

Haha nice, ik heb ook zoiets. Maar na een maandje ben ik weer overgestapt op pannen. Rijst net een beetje te droog en toch niet altijd even snel of handig als je denkt. Maar misschien kun jij er beter mee uit de voeten :eatmeat:

Airfryer is goat voor mealprep. Ten eerste hoef je geen vetten te gebruiken om te koken (niet dat olijfolie/kokosolie per se slecht is, maar andere vetbronnen zijn wel makkelijker af te wegen) en alles aan kip/vis/groente kun je er gewoon indoen en smaakt super.

• #2.398
Airfryer is goat voor mealprep. Ten eerste hoef je geen vetten te gebruiken om te koken (niet dat olijfolie/kokosolie per se slecht is, maar andere vetbronnen zijn wel makkelijker af te wegen) en alles aan kip/vis/groente kun je er gewoon indoen en smaakt super.

Dit is alleen geen airfryer maar een pressure cooker/ instant pot. :p

• #2.399
Net eerste prik 100mg test prop + 100mg npp gedaan in de schouder. Eerste keer propionate schijnt af en toe wel eens zeer kunnen doen, maar ik hoop dat het meevalt. Heb zaterdag, zondag en vandaag bewust niet getraind om vanaf morgen fris en fruitig aan me blast te kunnen beginnen. Morgen zijn ook gelijk benen aan de beurt. Calorieën gaan gelijk op 4000, terwijl ik gisteren nog 2500 ofzo at en vandaag een gewicht bereikte van 96,4. Echt superflat en depleted. Daarom heb ik vandaag ook even een diet break genomen en heb ik buitenshuis ontbeten, net een pizza gegeten en zo nog wat ijs, lol. Ben wel tevreden over mijn minicut eigenlijk. Nu dus weer lekker groeien de komende 8-9 weken. Let’s go!

• #2.400
Mijn dieet voor degenen die het interessant vinden:

Meal 1 (pre):
160gr 9% fat cottage cheese
30gr whey
100gr oats
15gr jam
270ml sinaasappelsap

Meal 2 (post):
50gr whey
50gr snelle carbs uit snoep lol

Meal 3:
250gr lean ground beef
80gr rijst
1 eetlepel olijfolie OF zonnebloemolie
30gr amandelen

Meal 4 + meal 5:
250gr kipfilet
80gr rijst
1 eetlepel olijfolie OF zonnebloemolie
25gr walnoten

Meal 6:
6 hele eieren
300ml 2,5% fat kefir
90gr toast

Zoals ik de kcals tel kom ik uit op 4000. Als ik ze zo zou tellen zoals de meesten ze tellen zou ik denk ik nog wat hoger uitkomen, maar ik tel ze al jaren op mijn manier dus nu kan ik ook niet meer veranderen :o

Terug
Naar boven