AndroidHealthClinic

Spambod's kuurlog

Gewicht bij aanvang kuur: 83,8 KG
Gewicht na week 1: 88,0 KG
Gewicht na week 2: 88,6 KG
Gewicht na week 3: 90,9 KG
Gewicht na week 4: 91,6 KG
Gewicht na week 5: 92,0 KG
Gewicht na week 6: 92,0 KG
Gewicht na week 7: 94,0 KG
Gewicht na week 8: 93,5 KG
Gewicht na week 9: 96,4 KG
Gewicht na week 10: 97,7 KG
Gewicht na week 11: 99,4 KG
Gewicht na week 12: 100,0 KG

En dat was week 12 alweer!!! En daarmee ook gelijk het einde van mijn eerste kuur. Geinig dat ik precies vandaag voor het eerst 100,0 op de weegschaal zag staan :p Mooi moment om te stoppen, denk ik.

Een week geleden had ik het nog over dat ik waarschijnlijk nog 2 weekjes langer door wilde gaan... Maar uiteindelijk toch besloten om het bij 12 weken te houden. Als ik objectief ben denk ik alles wat erin zat qua gains er onderhand wel uit heb gehaald... Sneller off gaan is bovendien sneller weer on.

Wellicht dat ik in 2 weken nog een klein beetje extra spier zou hebben gegained, maar misschien ook niet. Ik denk ook dat 17kg in 12 weken aankomen ook wel een beetje de max is, voordat ik echt fatsig ga worden :p Sowieso heb ik nog wel een weekje of 2 hoge bloedwaarden en dus ook nog genoeg mogelijkheden om verder progressie te boeken.

Is het overigens aan te raden om nog minimaal een week of 2 op dit huidige calorie-niveau door te blijven eten? En pas met PCT een klein beetje te verlagen?

HCG blijf ik overigens natuurlijk gewoon door zetten 2x per week tot de nakuur.
Ik zou je kcalinname nog zolang mogelijk aanhouden, als je merkt dat je vetter begint te worden, bereken je je nieuwe onderhoudsniveau en ga je daar op zitten en dan is het een beetje spelen ermee ;)

• Topic Starter Topic Starter
Krijg je trouwens veel reacties in je omgeving? 17kg op 12 weken is aardig wat

Mwa... In de gym waar ik train werken 2 wedstrijdbodybuilders (waarvan 1 onlangs Russisch kampioen in zijn gewichtsklasse is geworden) als PT en daar heb ik af en toe een praatje mee. Denk dat die het wel "door hebben" om het zo maar te zeggen. Een van hen vroeg laatst of ik wedstrijdambities heb en zei dat hij potentie in mij ziet :D Zo'n compliment krijgen van een gym bro is natuurlijk tig keer fijner dan als een lekker wijf zegt dat je er goed uit ziet.

Voor de rest heb ik niet bijster veel sociale contacten en leid ik een bestaan a la @Bert. :rolleyes: Ik werk ook nog eens vanuit huis.

Het valt dus allemaal reuze mee qua reacties en dat is eigenlijk maar goed ook.

Dat is eigenlijk 1 van de dingen wat me een beetje tegenhoudt, aan de andere kant moet je gewoon schijt hebben maar toch...

Dat is eigenlijk 1 van de dingen wat me een beetje tegenhoudt, aan de andere kant moet je gewoon schijt hebben maar toch...

Ach... Mij boeit het niet zo wat andere mensen denken en vinden. Tegen mijn naasten (moeder, vriendin etc.) ben ik gewoon heel open en eerlijk over AAS en probeer ik ze zo veel mogelijk uit te leggen over hoe, wat en waarom. Wat iemand in de gym of op straat vindt kan me echt geen reet schelen.

Ik denk dat het merendeel van de mannen op de wereld enigszins gespierd zou willen zijn en het merendeel van de vrouwen een gespierde / sterke man tussen hun benen zouden willen hebben. Dusja...

Gewoon kuren!

Ik denk dat het merendeel van de mannen op de wereld enigszins gespierd zou willen zijn en het merendeel van de vrouwen een gespierde / sterke man tussen hun benen zouden willen hebben. Dusja...

Gewoon kuren!

Moet je hem nog wel omhoog zien te krijgen anders is het ook niks.. :).
Heb net even je log gelezen. Super goede progressie! Het snakken naar je (2de) kuur heb ik nu ook maar ik wacht nog wel eventjes om straks lekker te bulken.. :)

Ach... Mij boeit het niet zo wat andere mensen denken en vinden. Tegen mijn naasten (moeder, vriendin etc.) ben ik gewoon heel open en eerlijk over AAS en probeer ik ze zo veel mogelijk uit te leggen over hoe, wat en waarom. Wat iemand in de gym of op straat vindt kan me echt geen reet schelen.

Gewoon kuren!
Klopt ook helemaal, alleen de taboe die eromheen hangt en de onwaarheden etc...

Ik heb nogal simpele figuren in mn sociale kring. Ben er nog niet helemaal over uit maar denk dat de kans groot is dat ik het in september gewoon ga doen :p

Super netjes gedaan! 17kg in 12 weken netjes, hopelijk blijft het meeste behouden

Mwa... In de gym waar ik train werken 2 wedstrijdbodybuilders (waarvan 1 onlangs Russisch kampioen in zijn gewichtsklasse is geworden) als PT en daar heb ik af en toe een praatje mee. Denk dat die het wel "door hebben" om het zo maar te zeggen. Een van hen vroeg laatst of ik wedstrijdambities heb en zei dat hij potentie in mij ziet :D Zo'n compliment krijgen van een gym bro is natuurlijk tig keer fijner dan als een lekker wijf zegt dat je er goed uit ziet.

Voor de rest heb ik niet bijster veel sociale contacten en leid ik een bestaan a la @Bert. :rolleyes: Ik werk ook nog eens vanuit huis.

Stuur jij maar alle fitgirls dan door naar mij als jij hen niet wilt! ondankbaar :lol:

Moet je hem nog wel omhoog zien te krijgen anders is het ook niks.. :).
Heb net even je log gelezen. Super goede progressie! Het snakken naar je (2de) kuur heb ik nu ook maar ik wacht nog wel eventjes om straks lekker te bulken.. :)

Thanks man! Haha, jij snapt me! Als je eenmaal geroken hebt aan AAS en alles wat erbij hoort hebt ervaren hunker je al heel snel naar meer!

Klopt ook helemaal, alleen de taboe die eromheen hangt en de onwaarheden etc...

Ik heb nogal simpele figuren in mn sociale kring. Ben er nog niet helemaal over uit maar denk dat de kans groot is dat ik het in september gewoon ga doen :p

Als het simpele figuren zijn kun je ze misschien zelfs nog wijs maken dat je harder bent gaan trainen volgens een nieuw schema of gewoon meer bent gaan eten :D Ik zou gewoon doen wat jij wil want het is jouw leven en je hoeft aan niemand verantwoording af te leggen zolang je niemand er kwaad mee doet! Je hebt sowieso al een goed fysiek om mee te beginnen dus met een beetje hulp ga je echt transformeren!

Super netjes gedaan! 17kg in 12 weken netjes, hopelijk blijft het meeste behouden

Thanks! Ik houd écht onwijs veel vocht vast dus ik houd er sowieso rekening mee een kilo of 5 aan water te verliezen :p De rest hoop ik natuurlijk vast te houden!

Stuur jij maar alle fitgirls dan door naar mij als jij hen niet wilt! ondankbaar :lol:

Is goed. Spuit ze namens mij maar helemaal vol met ons dode bodybuilderzaad :rolleyes:

Gewoon kuren!

Wees daar maar niet zo zeker van @Bubs denkt daar anders over

Bijna 17 kg. :bow: Ik ben zeer benieuwd hoe goed te het weet vast te houden en komende maanden verlopen. :)

Gewoon kuren!
Juist. Ik trek mij de laatste tijd ook steeds minder aan van wat anderen ervan vinden (niet zozeer kuren, maar mijn levensstijl, sociale bezigheden, voeding e.d. in het algemeen). Tips zijn welkom, maar 'gebash' heb je niets aan. Als ik er geen ruk om geef om naar socials te gaan of te gaan stappen, doe ik dit gewoon niet meer en wat anderen vinden is hun zaak. Als ik iets wel of niet wil eten, mag iedereen vinden wat hij/zij wilt.

Even een beetje reporten over mijn nieuwe trainingschema. Nu heb ik alle 4 de sessies achter de rug (Upper 1, Lower 1, Upper 2, Lower 2) en ik moet zeggen dat dit echt superzware shit is. Heb zelfs mijn pre workout meal een beetje moeten aanpassen/verkleinen omdat ik gewoon elke training aan het vechten ben tegen de kots :hahaha:

Wat ik ook heb gemerkt is dat ik in mijn back off set na 8/9/10 herhalingen met wat in principe lichte gewichten voor mij moeten zijn, hard en heel abrupt blokkeer / verzuur. Zou dit te maken kunnen hebben met het feit dat ik heel lang voor bijna alles 6-8 reps heb gedaan, en dat mijn spieren die hogere rep range (10-12) een beetje "verleerd" zijn, for lack of a better word?

Heb mezelf dus een beetje overschat in veel lifts... Kwam in die back off sets soms zelfs uit op 7 reps ofzo, terwijl dus tussen 10-12 de bedoeling was :p Hanteerde -20/25% drop tov de eerste set, maar dit is dus veel te weinig blijkbaar.
Afijn, het is dus nog een beetje puzzelen met de oefeningen en gewichten e.d., denk dat het wel goed komt.

Voor de rest voel ik me trouwens prima... Mijn test levels zijn nog steeds verhoogd en dat voel ik ook wel :p Hopelijk dat het nog een week of 2 zo blijft! Vind het wel klote dat het feestje langzaamaan aan het aflopen is, want ON zijn is toch wel iets magisch, hoe je het ook wendt of keert :rolleyes:

Ik heb het omgekeerde, ik onderschat mijzelf vaak, zeker op back off sets.

Bij mij komt het vaak door het autistisch gebruik van repranges zoals 10-12-15 etc, dan stop ik vaak op 1 van die repcounts ipv er 11-13/14 of een anders non-traditional repcount. Ik ben het wel aan het afleren tho:o

Nu zo'n topset ben je ofc wel veel energie kwijt dus back off mag echt wel ettelijke kilo's lichter

Zo dan! Ben wel benieuwd naar je befor en after foto’s.

Zo dan! Ben wel benieuwd naar je befor en after foto’s.

Een paar pagina's terug heb ik 2 before pics gepost en ook van tijdens de kuur heb ik geloof ik 3 pics gedropt hier.

Definitieve "after" pics wacht ik nog even een weekje of 2 mee, als ik hopelijk wat meer vocht kwijt ben :rolleyes: zal een iets realistischer beeld geven

Ik heb het omgekeerde, ik onderschat mijzelf vaak, zeker op back off sets.

Bij mij komt het vaak door het autistisch gebruik van repranges zoals 10-12-15 etc, dan stop ik vaak op 1 van die repcounts ipv er 11-13/14 of een anders non-traditional repcount. Ik ben het wel aan het afleren tho:o

Nu zo'n topset ben je ofc wel veel energie kwijt dus back off mag echt wel ettelijke kilo's lichter

De eerste topset tot failure fucked me inderdaad dusdanig up dat het krachtsverschil met de tweede set echt enorm is. Vraag me dan ook weleens af in hoeverre zo'n tweede set daadwerkelijk nut heeft als je alles al uit je eerste set hebt gehaald en je erna weak as f**k bent. Wellicht dat i.c.m. een hogere trainingsfrequentie 1 set tot failure al genoeg is?

Terug
Naar boven