Even een beetje reporten over mijn nieuwe trainingschema. Nu heb ik alle 4 de sessies achter de rug (Upper 1, Lower 1, Upper 2, Lower 2) en ik moet zeggen dat dit echt superzware shit is. Heb zelfs mijn pre workout meal een beetje moeten aanpassen/verkleinen omdat ik gewoon elke training aan het vechten ben tegen de kots
Wat ik ook heb gemerkt is dat ik in mijn back off set na 8/9/10 herhalingen met wat in principe lichte gewichten voor mij moeten zijn, hard en heel abrupt blokkeer / verzuur. Zou dit te maken kunnen hebben met het feit dat ik heel lang voor bijna alles 6-8 reps heb gedaan, en dat mijn spieren die hogere rep range (10-12) een beetje "verleerd" zijn, for lack of a better word?
Heb mezelf dus een beetje overschat in veel lifts... Kwam in die back off sets soms zelfs uit op 7 reps ofzo, terwijl dus tussen 10-12 de bedoeling was

Hanteerde -20/25% drop tov de eerste set, maar dit is dus veel te weinig blijkbaar.
Afijn, het is dus nog een beetje puzzelen met de oefeningen en gewichten e.d., denk dat het wel goed komt.
Voor de rest voel ik me trouwens prima... Mijn test levels zijn nog steeds verhoogd en dat voel ik ook wel

Hopelijk dat het nog een week of 2 zo blijft! Vind het wel klote dat het feestje langzaamaan aan het aflopen is, want ON zijn is toch wel iets magisch, hoe je het ook wendt of keert