MuscleMeat

Spambod's kuurlog

Heb een maat van me die deze verschijnselen had na de cycle. Een maand of 2 later was alles weer verdwenen.

Bij mij kwam acne op rug en schouderd gelukkig, best wel veel inderdaad. Allemaal weggetrokken zonder littekens.

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag zet ik de laatste keer 500IU HCG en begin ik tevens aan mijn PCT. Ga proberen om 10mg tamoxifen en 25mg clomid ED te nemen (als het lukt om de kleine clomid pilletjes te splitten) en anders 50mg clomid EOD. Ben benieuwd...

Wat betreft mijn voeding heb ik ook besloten om 500kcal minder te gaan eten vanaf vandaag. Ik merk dat ik toch een beetje sloppy begin te worden (zie foto's) en dat is echt niet de bedoeling, ook met het oog op de volgende kuur... Ik denk dat ik met 4700 - 500 = 4200 kcal wel min of meer rond onderhoud kom te zitten, en als niet dan verlaag ik nog meer, totdat ik het idee krijg dat mijn vetpercentage stabiel blijft. Vanochtend was ik overigens nog steeds 99,6 kg.

Sinds ik 1 set to failure ben gaan doen op bijna alle oefeningen heb ik een vrij aanzienlijke toename in kracht ondervonden. Op (bijna) elke oefening sinds ik 1 topset ben gaan doen heb ik +1, +2 of zelfs +3 reps kunnen doen. Dat is echt wel een lekker gevoel... Hopelijk dat ik tijdens PCT en ook tijdens mijn off periode nog steeds wat krachtgains kan blijven maken... Dat is echt het doel. Dan blijft alle massa ook behouden.

Hieronder wat foto's van vanochtend. Zoals te zien is ben ik wel zichtbaar wat in vetmassa toegenomen sinds de vorige foto-update... Maar in principe denk ik ook dat het niet heel schrikbarend veel is en dat het al met al wel meevalt voor een eerste bulk-kuur.

IMG_20190530_085240_759(1).jpg

IMG_20190530_085302_581(1).jpg

IMG_20190530_085318_971(1).jpg

Is toch niet erg dat er wat vetmassa op is gekomen? Je bent wezen bulken en het is in ieder geval zeker dat je alles qua spiermassa eruit hebt gehaald wat erin zat. Imo een geslaagde kuur!

Is toch niet erg dat er wat vetmassa op is gekomen? Je bent wezen bulken en het is in ieder geval zeker dat je alles qua spiermassa eruit hebt gehaald wat erin zat. Imo een geslaagde kuur!

Het is zeker niet erg dat ik een beetje vetter ben geworden, maar het moet wel niet uit de hand lopen. Ik ben mijn volgende kuur ook van plan om te gaan bulken en daarom is het wel gewenst dat ik met een enigszins acceptabel vetpercentage daaraan begin. In de off-periode ga ik natuurlijk ook niet eventjes cutten... Vandaar.

Voor de rest denk ik inderdaad dat dit een geslaagde eerste kennismaking was met gear. Ik heb op een beetje jeukende tepels en wat puistjes na 0 side effects gehad en in de gym louter positieve effecten ondervonden van de testosteron. Ik denk dat ik ook wel kan stellen dat ik er echt het maximale uit heb gehaald, zowel qua strenght- als sizegains... Nu hopen dat die PCT een beetje normaal verloopt en op naar de volgende kuur.

Goed gegained! en ik vind dat je nog best stabiel je vet% heb gehouden..

Je vet is nog jiet te hoog om weer te bulken gelukkig maar de kans dat je na de nakuur wat aankomt in vet is groot helaas

Goeie fysiek en mooi dat je weinig sides hebt gehad. Ik ben benieuwd hoe je PCT verloopt en hoe goed je komende maanden je massa en kracht vast weet te houden. Ook ben ik benieuwd hoe je het mentaal ervaart om off te zijn. Ga je je bloedwaarden nog laten controleren en zo ja, wanneer?

Goeie fysiek en mooi dat je weinig sides hebt gehad. Ik ben benieuwd hoe je PCT verloopt en hoe goed je komende maanden je massa en kracht vast weet te houden. Ook ben ik benieuwd hoe je het mentaal ervaart om off te zijn. Ga je je bloedwaarden nog laten controleren en zo ja, wanneer?

Ja, een bloedtest ga ik sowieso doen om te kijken of alles in orde is, voordat ik aan de volgende kuur begin.

Wanneer dat zal zijn weet ik niet... Time off = time on + PCT is een mooi streven maar ik weet niet of ik me daar aan ga "houden". In principe lijkt me dat je van zo'n kuurtje met 400mg test, HCG en een degelijke PCT wel redelijk snel moet kunnen herstellen. Afijn, dat zal een bloedtest wel uitwijzen dan. Het liefst ga je natuurlijk zo snel mogelijk weer on, maar het moet wel enigszins verantwoord blijven allemaal :p

• Like
Waarderingen: BB_
Looking Good Bro! Mooie frame om flink wat massa op te bouwen!

Natuurlijk. Ik wil een monster worden en niet zozeer een esthetische beach boy.

Dorian Yates, Kevin Levrone, Jay Cutler, Dennis Wolf, Phil Heath, Cedric McMillan... Dat zijn mijn helden en ik wil zo dicht als voor mij mogelijk is bij hun fysieken in de buurt komen.

Dat is een beetje mijn doel / motivatie.

Een dergelijk doel had ik ook maar heb die na verloop van tijd wel bijgesteld, van een Dorian naar een Bob Paris hahaha:P

100kg sub 10% bij 1m79/80 is mijn huidige streef.

Mocht ik nou met alles wat ik mbt voeding/training/ gear al gedaan heb 110kg wegen, dan ging mijn doel er uiteraard wel anders uitgezien hebben.

Wel benieuwd naar of je het gaat halen/ in de buurt komt!

Dorian Yates, Kevin Levrone, Jay Cutler, Dennis Wolf, Phil Heath, Cedric McMillan... Dat zijn mijn helden en ik wil zo dicht als voor mij mogelijk is bij hun fysieken in de buurt komen.

Overdrijven is ook een kunst :)

• Like
Waarderingen: BB_

De lat hoog leggen is prima, maar blijf wel reëel. :grinny: Ik streef meer naar Classic. Arnold Schwarzenegger en Wesley Vissers zijn mijn voorbeelden. #keep-it-real :P
Qua BW is Arnold trouwens niet eens zo onrealistisch, 107 kg op podium bij mijn lengte. :)

Aim For The Stars, If You Fail, You'll Land On The Moon. :wave:

Terug
Naar boven