MaxDK
Cool Novice
- Waardering
- 40
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is toch niet erg dat er wat vetmassa op is gekomen? Je bent wezen bulken en het is in ieder geval zeker dat je alles qua spiermassa eruit hebt gehaald wat erin zat. Imo een geslaagde kuur!
Goeie fysiek en mooi dat je weinig sides hebt gehad. Ik ben benieuwd hoe je PCT verloopt en hoe goed je komende maanden je massa en kracht vast weet te houden. Ook ben ik benieuwd hoe je het mentaal ervaart om off te zijn. Ga je je bloedwaarden nog laten controleren en zo ja, wanneer?

Looking Good Bro! Mooie frame om flink wat massa op te bouwen!

Echt?Thanks man! Een kilootje of 110 met 3% bodyfat zou wel mooi zijn![]()

Natuurlijk. Ik wil een monster worden en niet zozeer een esthetische beach boy.
Dorian Yates, Kevin Levrone, Jay Cutler, Dennis Wolf, Phil Heath, Cedric McMillan... Dat zijn mijn helden en ik wil zo dicht als voor mij mogelijk is bij hun fysieken in de buurt komen.
Dat is een beetje mijn doel / motivatie.

De lat hoog leggen is prima, maar blijf wel reëel.Natuurlijk. Ik wil een monster worden en niet zozeer een esthetische beach boy.
Dorian Yates, Kevin Levrone, Jay Cutler, Dennis Wolf, Phil Heath, Cedric McMillan... Dat zijn mijn helden en ik wil zo dicht als voor mij mogelijk is bij hun fysieken in de buurt komen.
Dat is een beetje mijn doel / motivatie.
Ik streef meer naar Classic. Arnold Schwarzenegger en Wesley Vissers zijn mijn voorbeelden. #keep-it-real 

Aim For The Stars, If You Fail, You'll Land On The Moon.![]()

ook al zou ik dat willen, ik zou het geld er niet eens voor hebben![]()
Je stoere motorfiets verkopen en voor dat geld een vrachtlading GH bestellen.
Wat Wovano zegt... Prioriteiten.