AndroidHealthClinic

Spambod's kuurlog

Rijstwafels zijn chill... eet ik eigenlijk nooit. Misschien komende bulk eens een beetje mee kloten met jam er op ofzo... easy carbs
Enorm volume toch, is wat gepofte lucht :o Wel nooit jam opgedaan.

Ik eet die meestal in een cut, kan je een halve rol opeten en eigenlijk niet veel binnen hebben.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.782
Enorm volume toch, is wat gepofte lucht :o Wel nooit jam opgedaan.

Ik eet die meestal in een cut, kan je een halve rol opeten en eigenlijk niet veel binnen hebben.

Post workout een paar van die wafels met frambozenjam is nice. Maar dan krijg je idd meer carbs van de jam dan van de rijstwafels binnen ja lol. Bedoelde meer dat ik tijdens een bulk bijv naast 100gr rijst (dat is een beetje de max die ik per meal kan eten) nog een paar van die wafels met iets van jam ofzo erop kon doen voor meer carbs. Een hele meal met wafels vervangen is wel moeilijk ja.

• #2.785
Vandaag een beetje met die gast gepraat die mij gaat helpen. De bedoeling is als volgt:

- vanaf ong. 20 feb beginnen met een bulk blast van 12 weken
- vervolgens 6 weken cruisen
- van eind juni 16 weken diëten tot midden okt, dan is nl de wedstrijd.

Dat betekent nu nog ruim 8 weken cruisen :dunno: Dat is wel kut tbh. Wilde eigenlijk al vanaf januari ergens aan beginnen.

Ook een beetje gepraat over hoe hij dat allemaal een beetje ziet qua gear. Het is een beetje een andere approach dan dat ik aanvankelijk in gedachte had, maar in principe kan ik er wel inkomen. Hij weegt nu zelf 130kg op 1.80, dus ik denk dat ik er ook wel een beetje van uit moet gaan dat hij er meer van af weet dan ik :o Qua steroid dosages is hij iig zeer conservatief voor tijdens het bulken.

Ik zal jullie wel op de hoogte houden van hoe en wat precies wanneer het allemaal zo ver is.

Vandaag een beetje met die gast gepraat die mij gaat helpen. De bedoeling is als volgt:

Dat betekent nu nog ruim 8 weken cruisen :dunno: Dat is wel kut tbh. Wilde eigenlijk al vanaf januari ergens aan beginnen.

Ook een beetje gepraat over hoe hij dat allemaal een beetje ziet qua gear. Het is een beetje een andere approach dan dat ik aanvankelijk in gedachte had, maar in principe kan ik er wel inkomen. Hij weegt nu zelf 130kg op 1.80, dus ik denk dat ik er ook wel een beetje van uit moet gaan dat hij er meer van af weet dan ik :o Qua steroid dosages is hij iig zeer conservatief voor tijdens het bulken.

Ik zal jullie wel op de hoogte houden van hoe en wat precies wanneer het allemaal zo ver is.
Mooi man dat je hem bereid hebt gevonden om jou te helpen. Neem ons aub mee door je log...Lijkt me zeer interessant om te zien.

Wat maakt de approach anders dan jij van te voren had gedacht?ben wel benieuwd...

Je kan toch gewoon een blast doen van 16 weken en dan dus in januari’s al beginnen?

• #2.788
  • #2.789
Mooi man dat je hem bereid hebt gevonden om jou te helpen. Neem ons aub mee door je log...Lijkt me zeer interessant om te zien.

Wat maakt de approach anders dan jij van te voren had gedacht?ben wel benieuwd...

Nou, ik dacht een beetje van “oke, nou wordt het grammen rammen”... Maar hij zegt dus dat voor een bulkfase een kuurtje als 500test met 400 deca ofzo meer dan genoeg is, mits je er een beetje GH bijzet en een paar IU’s insulin na het trainen. Had ik zelf nou niet bepaald aan gedacht, maar ben er wel benieuwd naar. Misschien is hier en daar een paar iu’s van het een en het ander wel “verstandiger” dan 1000 test + 600 deca + nog een hele hoop andere zooi :o

Nou, ik dacht een beetje van “oke, nou wordt het grammen rammen”... Maar hij zegt dus dat voor een bulkfase een kuurtje als 500test met 400 deca ofzo meer dan genoeg is, mits je er een beetje GH bijzet en een paar IU’s insulin na het trainen. Had ik zelf nou niet bepaald aan gedacht, maar ben er wel benieuwd naar. Misschien is hier en daar een paar iu’s van het een en het ander wel “verstandiger” dan 1000 test + 600 deca + nog een hele hoop andere zooi :o
Ben benieuwd hoe je resultaten gaan zijn met deze approach. ....wordt interessant de komende maanden☺

De synergie tussen de 3 (AAS, HGH, SLIN) + voeding en training is wat hem doet. Dan ben je imo ook “gezonder” bezig dan 2-3+ gr aan aas naar binnen te tanken.

Ik zie (goede) coaches doorgaans conservatievere dosissen gebruiken tijdens het bulken dan tijdens het cutten/prep. Hier lijkt men daar fel tegen gekant :dunno:

Ik zie (goede) coaches doorgaans conservatievere dosissen gebruiken tijdens het bulken dan tijdens het cutten/prep. Hier lijkt men daar fel tegen gekant :dunno:

dit inderdaad.. snap dat ook nooit.

in de bulk zit je met je voeding in een anabole staat continue dus heb je veel minder gear nodig om te groeien.

in de cut eet je minder, je beweegt vaak meer dus meer gear nodig om die spieren te behouden.

zou raar zijn als je “maar” 250 test nodig hebt in je cut om alles te behouden maar 1 gram + om te groeien ..

Hoeveel is “een beetje” gh en slin? 3 iu gh? Lees genoeg meningen over dat gh pas echt “tot zn recht komt” bij 8+ ui, dus ben wel benieuwd naar jouw/zijn beeld hierbij.

• #2.795
Dat zou kunnen ja, maar ik weet inmiddels uit ervaring dat ik geen 16 weken achterelkaar kan bulken. Een week of 10 is een beetje mijn max :dunno:
10 weken is wel kort tho. Er zijn veel compounds die pas echt tot hun recht komen na een aantal weken. Lijkt me dan zonde om dan na 10 weken er mee te kappen. De beste gains die ik maak zijn altijd in week 10-14.

• #2.797

De gasten die ik hier spreek die op hoog niveau wedstrijden doen, zeggen allemaal dat ze tijdens contest prep hun beste gains maken. De eerste weken van de prep verliezen ze aardig wat gewicht, daarna stagneert dat en hoewel hun gewicht nagenoeg hetzelfde blijft, verandert hun body composition echt extreem. Zal waarschijnlijk wel een flinke stack aan te pas komen, maar toch...

• #2.798
10 weken is wel kort tho. Er zijn veel compounds die pas echt tot hun recht komen na een aantal weken. Lijkt me dan zonde om dan na 10 weken er mee te kappen. De beste gains die ik maak zijn altijd in week 10-14.

Tot nu toe nog geen compounds gebruikt met dusdanig lange esters. Maar wellicht is 14 of 16 weken wel te overwegen ja, afhankelijk van wat ik precies ga gebruiken.

De gasten die ik hier spreek die op hoog niveau wedstrijden doen, zeggen allemaal dat ze tijdens contest prep hun beste gains maken. De eerste weken van de prep verliezen ze aardig wat gewicht, daarna stagneert dat en hoewel hun gewicht nagenoeg hetzelfde blijft, verandert hun body composition echt extreem. Zal waarschijnlijk wel een flinke stack aan te pas komen, maar toch...
Eentje die af en toe in m’n gym trainde deed een week of twee geleden mee met ifbb elite pro en wordt getraind door Ferdi Robeyns (trainde vroeger onder meer Vissers). Startte z’n prep aan 102kg ver van wedstrijdshape en meende dat die on stage 98kg. Nauwelijks gewicht verloren en strepen in z’n glutes/hams. Geeft helaas niet veel prijs mbt z’n stack.

Vind dat wel knap, gewicht +- behouden en rete shredded. Snap ook niet goed hoe ze dit doen met calorieën. Die kerel waarover ik spreek zat boven de 4.5k calorieën per dag :dunno:

• #2.800
Vandaag besloten om een beetje random een leg workout te kiezen uit Gamma Bomb. t*ring man... zat vanaf de tweede oefening heel de tijd op het randje van kotsen.

- Seated leg curl - 4x10 met dubbele drop set na laatste set.
- Hack squat - sets van 10 met elke set meer gewicht. Laatste set haalde ik 8, met daarna een dubbele dropset van elk 4 reps. Hierna was ik heel de training kotsmisselijk. Superlang geen dropsets meer voor benen gedaan...
- Leg extensions - 4 x 10 met elke rep 2 sec hold on top.
- Walking lunges met BB - 4x8 stappen per been... nam hier een beetje te veel gewicht waardoor de reps op het laatst niet echt in ideale techniek meer waren en de balans was ook een beetje off.
- Glute/ham focussed hyperextensions - was eigenlijk de bedoeling om barbell stiff legs te doen, maar als ik die had gedaan was het 100% zeker kotsen geweest en daar had ik geen zin in. Daarom deze oefening gedaan... focussen op een goede stretch en het vasthouden van de contraction bovenin... Gebruikte “maar” een 20kg dumbbell maar dat was echt zwaar genoeg om 4x10 mee te doen. Somehow voel ik deze oefening echt extreem goed daar waar het moet.

Gewicht nog steeds zo 104,5 gemiddeld... Verder alles prima. cruisen is wel saai maar ja, hoort erbij.

Terug
Naar boven