MuscleMeat

Spambod's kuurlog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.801
Wat vinden jullie van 750 test - 400 deca - 600 boldenone? Qua mg’s best een hoop natuurlijk.

Maar de vorige keer was 700 prop en 350 npp echt supergoed bevallen... beste gains tot nu toe mee gemaakt. Dat wilde ik dus eigenlijk een beetje herhalen maar dan met langere esters. En boldenone ben ik gewoon erg benieuwd naar. Ik weet sommigen vinden het niets... maar het is toch een vrij populaire compound, dus het zal vast wel iets moeten doen denk ik dan. Vooral op 600mg.

Wat vinden jullie van 750 test - 400 deca - 600 boldenone? Qua mg’s best een hoop natuurlijk.

Maar de vorige keer was 700 prop en 350 npp echt supergoed bevallen... beste gains tot nu toe mee gemaakt. Dat wilde ik dus eigenlijk een beetje herhalen maar dan met langere esters. En boldenone ben ik gewoon erg benieuwd naar. Ik weet sommigen vinden het niets... maar het is toch een vrij populaire compound, dus het zal vast wel iets moeten doen denk ik dan. Vooral op 600mg.
Ik ben fan van boldenone! Ik kan niet zeggen dat het m’n eetlust enorm verhoogd en heb het geluk dat m’n hematocriet niet omhoog schiet, wat bij vele wel gebeurd. Na enkele weken geeft het je echt een mega volle look bij je schouders/traps, pomp tijdens het trainen door de verhoogde RBC is geweldig en kwa bijwerkingen merk in vrijwel niets, geen acne, geen mentale shit, slaap is prima, eetlust prima. Je moet er alleen niet van verwachten dat het je de drive als een dianabol geeft of de look en feel van een tren. Het is imo een vrij mild middel. 400-600mg en je zit goed ;)

Al een stevige kuur idd, ga je hiermee het effect van bold wel goed kunnen plaatsen?

Sowieso gaat de bulk van je gains van testosteron en deca komen maar dat weet je zelf ook wel

• #2.804
Al een stevige kuur idd, ga je hiermee het effect van bold wel goed kunnen plaatsen?

Sowieso gaat de bulk van je gains van testosteron en deca komen maar dat weet je zelf ook wel

Tsja, als ik alleen test met boldenone zou doen zou ik waarschijnlijk de effecten van boldenone wel beter kunnen plaatsen ja, maar ik ben bang dat dat zo’n poepkuur wordt waar ik na 12 weken mezelf helemaal de t*ring eten en trainen 3kg ofzo aankom... Daar heb ik ook niet zo veel zin in. Ik wil serious gains en toch zo “snel” mogelijk richting de 110 en 115 kilo in enigszins respectabele shape.

Tsja, als ik alleen test met boldenone zou doen zou ik waarschijnlijk de effecten van boldenone wel beter kunnen plaatsen ja, maar ik ben bang dat dat zo’n poepkuur wordt waar ik na 12 weken mezelf helemaal de t*ring eten en trainen 3kg ofzo aankom... Daar heb ik ook niet zo veel zin in. Ik wil serious gains en toch zo “snel” mogelijk richting de 110 en 115 kilo in enigszins respectabele shape.
Dan doen kerel :P Ben wel benieuwd!

Zit zelf ook steeds met het idee van bold te gebruiken te spelen maar net zoals jij een beetje schrik dat het een waste of time en gezondheid wordt.

• #2.806
Dan doen kerel :P Ben wel benieuwd!

Zit zelf ook steeds met het idee van bold te gebruiken te spelen maar net zoals jij een beetje schrik dat het een waste of time en gezondheid wordt.

Jij had toch ook nooit nandrolone gedaan? Zou ik zeker doen als ik jou was. Je mist echt quality gains met dat spul :p

• #2.808
Eten zal uiteindelijk wel de bepalende factor worden (incl je training en herstel etc...). Je ging deze keer wel HGH en slin erbij implementeren? Dan zouden die extra mg’s aan AAS heel goed tot hun recht komen.

Nee klopt, heb oprecht schrik van d*ck problems :o

Het profiel van nandrolone spreekt me wel erg aan.
Hou je het kuren nog steeds geheim voor je vriendin? Anders kan je gewoon uitleggen dat je gaat blasten en mogelijk is dat decadick optreedt?

• #2.811
Hou je het kuren nog steeds geheim voor je vriendin? Anders kan je gewoon uitleggen dat je gaat blasten en mogelijk is dat decadick optreedt?

Mijn vriendin zou blij zijn als ik eens een deca d*ck zou hebben. Kan haar vagijn eindelijk eens wat rusten

Hoezo verhoog je van je ene op je andere cycle eigenlijk van 1050mg naar 1750 mg gear. Dat is best grote verhoging, kan je niet beter wat kleinere stapjes nemen. Lijkt me beter om altijd een zo laag mogelijke dosis te hebben waar de gains nog steeds goed zijn. Maar wat is je motivatie hier dus achter?

• #2.814
Hoezo verhoog je van je ene op je andere cycle eigenlijk van 1050mg naar 1750 mg gear. Dat is best grote verhoging, kan je niet beter wat kleinere stapjes nemen. Lijkt me beter om altijd een zo laag mogelijke dosis te hebben waar de gains nog steeds goed zijn. Maar wat is je motivatie hier dus achter?

Ik snap wat je bedoelt ja. Alleen je moet denk ik niet vergeten dat die hele steroid dosering shit wel wat genuanceerder is dan slechts een optelsom van milligrammen. Bijvoorbeeld 600mg test + 400mg mast is iets compleeeeet anders dan bijvoorbeeld 700mg test + 350mg deca, terwijl het allebei ongeveer 1gr aan steroids is. Daarom wil het totale aantal milligrammen niet altijd wat zeggen.

Zoals @Strive4muscle ook al zei, Boldenone is een vrij mild middel, wat je daarom dus ook wellicht iets hoger mag doseren itt een deca of trenbolone om er wat aan te hebben. Het totale aantal milligrammen voor zo een cycle lijkt dan vrij pittig, terwijl het in de praktijk wel meevalt.

Maar ik ga natuurlijk niet ontkennen dat er van mijn kant ook een beetje ongeduldigheid / nieuwsgierigheid / de drang om huge te worden en wedstrijden te doen meespeelt in het maken van dit soort keuzes.

Ik snap wat je bedoelt ja. Alleen je moet denk ik niet vergeten dat die hele steroid dosering shit wel wat genuanceerder is dan slechts een optelsom van milligrammen. Bijvoorbeeld 600mg test + 400mg mast is iets compleeeeet anders dan bijvoorbeeld 700mg test + 350mg deca, terwijl het allebei ongeveer 1gr aan steroids is. Daarom wil het totale aantal milligrammen niet altijd wat zeggen.

Zoals @Strive4muscle ook al zei, Boldenone is een vrij mild middel, wat je daarom dus ook wellicht iets hoger mag doseren itt een deca of trenbolone om er wat aan te hebben. Het totale aantal milligrammen voor zo een cycle lijkt dan vrij pittig, terwijl het in de praktijk wel meevalt.

Maar ik ga natuurlijk niet ontkennen dat er van mijn kant ook een beetje ongeduldigheid / nieuwsgierigheid / de drang om huge te worden en wedstrijden te doen meespeelt in het maken van dit soort keuzes.
Ah okay ik snap hem. Ik werd gewoon even herinnerd aan je begin post waarin je zei dat je met zo min mogelijk grammen zoveel mogelijk gains wou maken, vandaar dat ik het me af vroeg

• #2.816
Ah okay ik snap hem. Ik werd gewoon even herinnerd aan je begin post waarin je zei dat je met zo min mogelijk grammen zoveel mogelijk gains wou maken, vandaar dat ik het me af vroeg

:hahaha: Ja dat is onderhand ook al 2 jaar geleden... Maar goed ik heb het iig ook wel een beetje opgebouwd he... ik ben niet begonnen met 1,5gr gear.

• #2.818
Hallo lieve vrienden,

Vandaag was alweer mijn laatste leg workout van het jaar. Morgen doe ik denk ik een rustdag en dan train ik nog 1 keer chest en delts en 1 keer back. Vervolgens is de gym de 31e en 1e gesloten. Ik dacht er aan om 2 en 3 januari ook vrij te nemen om ff goed te herstellen en te chillen en dan maandag 4 januari mijn blast te beginnen. De eerste 4 weken gaan een vrij agressieve minicut worden om insulinegevoeligheid en eetlust een beetje te herstellen en om een paar kg vet te verliezen. Ik zat nu de afgelopen 6 of 7 weken op onderhoud op ongeveer 4300kcal (zou het eens moeten natellen want ik ben er eigenlijk niet zo heel zeker van, maar iets ik die richting iig) en ik heb mijn gewicht perfect op 105kg kunnen houden. Maar ik moet wel zeggen dat mijn eetlust niet bepaald geweldig is de afgelopen tijd. Voor een cruise gaat het wel, maar dit is geen eetlust om een bulk mee te beginnen. Ik heb dus echt ff een reset nog in de vorm van een minicut.

Overigens vieren we hier natuurlijk geen kerst, dus ik heb de afgelopen dagen gewoon normaal getraind en gegeten. Alleen met nieuwjaar ben ik natuurlijk wel van plan om er even goed van te genieten. En daar zal het dan ook bij blijven denk ik.

Ik denk ook dat dit al met al een vrij goed bodybuilding-jaar voor mij is geweest. Ik heb opzich wel redelijk goede gains gemaakt, een hoop geleerd en er elke dag alles aan gedaan... Ook tijdens blessures en lockdowns en shit. Op naar 2021 dus met nog meer gains en hopelijk word ik dan ooit een beetje hugeeee.

Kusjes

in

ik denk dat het een te grote verandering is, waarom geen oxymetholone erbij 50mg per dag en dan kiezen voor of bold of nandrolon.

Terug
Naar boven