Geen zin om het over te typen dus hier mijn handgeschreven dieet voor de geïnteresseerden. Deze meal plan is 1000kcal minder dan wat ik nu tijdens de cruise 8 weken lang heb gegeten. Cardio ga ik ook verhogen van 20 min dagelijks naar 30 min. Vrij drastische verandering dus, maar dat hoort denk ik ook zo in een minicut.
Protein is best wel hoog met 60gr per meal... Maar ik denk dat wanneer je steroids gebruikt meer protein = better. Als je richtig de 110kg wil is 200gr protein per dag niet genoeg denk ik. Kijk maar eens naar die grote pro’s die eten 75-80gr per meal.
Qua supps enzo ga ik dus 750test/400deca/600eq doen. Deca en eq verdeel ik over 2 injecties maandag en vrijdag, de test over 3, ma wo vr.
Als AI gebruik ik net als de vorige keer anastrazole, 3x 0,5mg per week. Dit kan natuurlijk indien nodig naar boven of naar beneden bijgesteld worden. Daarnaast ook vanaf het begin 10mg tamoxifen tegen de gyno. Dit ook later eventueel verhogen naar 20 of 30 indien nodig. HCG 2x500iu zoals gebruikelijk. Dat was het wel zo’n beetje.