AndroidHealthClinic

Spambod's kuurlog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.821
ik denk dat het een te grote verandering is, waarom geen oxymetholone erbij 50mg per dag en dan kiezen voor of bold of nandrolon.

Omdat ik me fucking slecht voel van orals. Vandaar ook vorige cycle injectable dianabol een kans gegeven maar ook daar werd ik na een paar dagen gewoon fucking slecht van. Ik had de eetlust van een kind van 4. Daar ga ik niet meer aan beginnen.

Omdat ik me fucking slecht voel van orals. Vandaar ook vorige cycle injectable dianabol een kans gegeven maar ook daar werd ik na een paar dagen gewoon fucking slecht van. Ik had de eetlust van een kind van 4. Daar ga ik niet meer aan beginnen.
Hoorde laatst ook wel een best goede coach of bodybuilder, weet het jiet meer zeker, zeggen dat injectables superieur zijn aan orals

• #2.823
Gisteren gedurende de dag best wel flink verkouden geworden :( Mijn vriendin was al een aantal dagen verkouden en ik dacht de dans te kunnen ontspringen, maar helaas... Vannacht denk ik in totaal ook maar 1 uur geslapen denk ik. Als ik verkouden ben met een loopneus enzo kan ik nooit slapen. Vanochtend toch maar even gaan trainen met behulp van een hoop pufjes neusspray en een paracetamol. Voelde me niet bepaald super, maar het was ook weer niet superslecht ofzo... Op de belangrijkste set bench press -2 reps tov de vorige keer, daarna gewoon maar een beetje gepompt. Een beetje frustrerend om het jaar zo af te moeten sluiten, maar goed... Beter dat het nu tijdens het cruisen gebeurt dan zometeen tijdens mijn blast denk ik dan maar.

Na de training ff in de apotheek mijn Humalog opgehaald die ik laatst had besteld... :hahaha: Heb ik dat ook alvast maar in huis.

• #2.824
Puh... Ik heb nou de 31e, 1e en vandaag de 2e niet getraind en met name de 31e en in mindere mate de 1e best wel veel shit gegeten en ik voel me vandaag echt een kansloze zwaarlijvige vetz*k :hahaha: Dit is niks voor mij allemaal, elke dag na 00.00 slapen en om 11 uur uit bed rollen en vervolgens heel de dag een beetje liggen te lamballen.

Ik wilde eigenlijk vanaf maandag beginnen, maar ik denk dat ik morgen maar gewoon lekker begin met mijn blast en minicut. Weer lekker vroeg opstaan, trainen, clean eten... Dat is toch waar ik me zowel fysiek als mentaal het beste bij voel.

Heb ook al een voedingsschema opgesteld voor morgen, zal ‘em zo wel ff posten voor de geïnteresseerden + wat ik nou allemaal precies van plan ben om te gebruiken :o

Oh ja nog happy new year aan iedereen.

• #2.825
8D208038-784D-4B55-9824-58D536DE3FAC.jpeg

Geen zin om het over te typen dus hier mijn handgeschreven dieet voor de geïnteresseerden. Deze meal plan is 1000kcal minder dan wat ik nu tijdens de cruise 8 weken lang heb gegeten. Cardio ga ik ook verhogen van 20 min dagelijks naar 30 min. Vrij drastische verandering dus, maar dat hoort denk ik ook zo in een minicut.

Protein is best wel hoog met 60gr per meal... Maar ik denk dat wanneer je steroids gebruikt meer protein = better. Als je richtig de 110kg wil is 200gr protein per dag niet genoeg denk ik. Kijk maar eens naar die grote pro’s die eten 75-80gr per meal.

Qua supps enzo ga ik dus 750test/400deca/600eq doen. Deca en eq verdeel ik over 2 injecties maandag en vrijdag, de test over 3, ma wo vr.

Als AI gebruik ik net als de vorige keer anastrazole, 3x 0,5mg per week. Dit kan natuurlijk indien nodig naar boven of naar beneden bijgesteld worden. Daarnaast ook vanaf het begin 10mg tamoxifen tegen de gyno. Dit ook later eventueel verhogen naar 20 of 30 indien nodig. HCG 2x500iu zoals gebruikelijk. Dat was het wel zo’n beetje.

8D208038-784D-4B55-9824-58D536DE3FAC.jpeg

Geen zin om het over te typen dus hier mijn handgeschreven dieet voor de geïnteresseerden. Deze meal plan is 1000kcal minder dan wat ik nu tijdens de cruise 8 weken lang heb gegeten. Cardio ga ik ook verhogen van 20 min dagelijks naar 30 min. Vrij drastische verandering dus, maar dat hoort denk ik ook zo in een minicut.

Protein is best wel hoog met 60gr per meal... Maar ik denk dat wanneer je steroids gebruikt meer protein = better. Als je richtig de 110kg wil is 200gr protein per dag niet genoeg denk ik. Kijk maar eens naar die grote pro’s die eten 75-80gr per meal.

Qua supps enzo ga ik dus 750test/400deca/600eq doen. Deca en eq verdeel ik over 2 injecties maandag en vrijdag, de test over 3, ma wo vr.

Als AI gebruik ik net als de vorige keer anastrazole, 3x 0,5mg per week. Dit kan natuurlijk indien nodig naar boven of naar beneden bijgesteld worden. Daarnaast ook vanaf het begin 10mg tamoxifen tegen de gyno. Dit ook later eventueel verhogen naar 20 of 30 indien nodig. HCG 2x500iu zoals gebruikelijk. Dat was het wel zo’n beetje.
Vanwaar de keuze om een Ai + Serm gelijk vanaf het begin mee te laten lopen? Is dat niet overkill of heb je extreem veel last van gyno?

• #2.827
Vanwaar de keuze om een Ai + Serm gelijk vanaf het begin mee te laten lopen? Is dat niet overkill of heb je extreem veel last van gyno?

Ik ben er vrij gevoelig voor ja, maar een AI neem ik niet zozeer tegen gyno. Eerder tegen alle andere oestrogene sides.

40g rijst is wel erg karig man, maar met 200ish g carbs kan je uiteraard ook niet zoveel doen. Wil zelf binnenkort ook een minicut doen, denk maar gewoon ff 2-4 weken pijn leiden en laag zitten ipv zo'n slome cut. Nooit gedaan nog.

• #2.830
40g rijst is wel erg karig man, maar met 200ish g carbs kan je uiteraard ook niet zoveel doen. Wil zelf binnenkort ook een minicut doen, denk maar gewoon ff 2-4 weken pijn leiden en laag zitten ipv zo'n slome cut. Nooit gedaan nog.
Ik heb ook nog nooit een minicut gedaan aan het begin van een blast. Ik ben benieuwd.

40gr rijst is wel weinig ja maar ach... kan wel tegen een beetje honger. Er is wel elke meal 20gr vet bij dus dat scheelt ook altijd een hoop. En proteinzzz is high

Heb je geen bizarre eetlust op zo'n dieet. Ziet er wel goed en clean uit, knap als je het volhoudt. Eet je geen groente en fruit of doe je dit wel maar track je deze niet? Geeft veel verzadiging, met name groenten. Succes met je minicut! :)

• #2.832
Heb je geen bizarre eetlust op zo'n dieet. Ziet er wel goed en clean uit, knap als je het volhoudt. Eet je geen groente en fruit of doe je dit wel maar track je deze niet? Geeft veel verzadiging, met name groenten. Succes met je minicut! :)

Ik heb doorgaans liever honger dan dat ik aan het stouwen ben zoals tijdens een bulk dus ik voorzie geen problemen met deze mealplan. Misschien dat ik 1 zo’n groentemix van 500gr verdeel over meal 3,4,5, maar verder idd geen groente of fruit.

• Like
Waarderingen: BB_
Benieuwd naar wat die EQ gaat doen voor je. Is eigenlijk de enige toevoeging ten op zochten van je vorige blast niet? Of gaat er nu al GH/slin bij?

Geen idee in welke mate dit klopt maar meende dat EQ, althans een metaboliet er van, oestrogeen verlaagd. Mss dat je wegkomt met minder adex.

Hoe zien je bloedwaarden er eigenlijk uit?

• #2.835
Benieuwd naar wat die EQ gaat doen voor je. Is eigenlijk de enige toevoeging ten op zochten van je vorige blast niet? Of gaat er nu al GH/slin bij?

Geen idee in welke mate dit klopt maar meende dat EQ, althans een metaboliet er van, oestrogeen verlaagd. Mss dat je wegkomt met minder adex.

Hoe zien je bloedwaarden er eigenlijk uit?

Ja, vorige keer was 700prop en 350npp, dus nagenoeg hetzelfde als 750cyp en 400deca. GH weet ik nog niet of ik dat ga doen... nu de komende 4 weken sowieso nog ff niet. Ik moet eerst een fatsoenlijke source zien te vinden en een fatsoenlijk UG lab en ook ff kijken hoe dat zal gaan met de financiën. Is toch 200 euro per maand ofzo wat je er aan kwijt bent als je een normaal aantal IUs wil doen waar je wat aan hebt en ik weet niet of ik dat er nu voor over heb. Ik wil ook nog een beetje normaal kunnen leven :o

Insuline heb ik al in huis en daar wil ik eventueel wel een beetje mee experimenteren als ik eenmaal ga bulken en weer hoog in calories/carbs zit. Nothing crazy, gewoon een beetje kijken hoe en wat en of ik er wat aan heb. Wat ik er van begrijp hoef je niet per se hgh te gebruiken om baat bij fast acting insulin te hebben.

• Like
Waarderingen: BB_
Mijn vorige kuur deed ik elke dag 100mg test prop voor 8 weken lang. Na een paar weken van every day injections word je er helemaal gek van. Kutzooi
Heb je wel minder last van oestogene side effects. Maar als je geen probleem ermee hebt om je hele kuur AI te slikken moet je t doen. Begrijp dat elke dag pinnen wel beetje irritant kan zijn op lange termijn.

• #2.837
Heb je wel minder last van oestogene side effects. Maar als je geen probleem ermee hebt om je hele kuur AI te slikken moet je t doen. Begrijp dat elke dag pinnen wel beetje irritant kan zijn op lange termijn.

Ik geloof daar niet zo in. Wat zal het schelen? 0,82738373 % minder oestrogene side effects? Joepie.

Ik geloof daar niet zo in. Wat zal het schelen? 0,82738373 % minder oestrogene side effects? Joepie.
Zou niet weten hoeveel het scheelt haha. Ik heb het van chase irons, hij zegt altijd je moet gewoon elke compound elke dag zetten dan gaan de sides die je hebt waarschijnlijk weg, en als dat niet zo is dan pas naar dingen grijpen. Kan geen kwaad naar mijn mening. Als je het probeert en je hebt minder side effect hoezo zou je het niet doen

insuline zonder hgh? het was toch juist dat wanneer je hgh zet er sneller glycogeen omgezet word vanuit de spier naar het bloed en dat dat je bloedsuiker verhoogd. daarom insuline erbij.

zonder die hgh werkt je lichaam toch goed genoeg qua insuline.

• #2.840
Gisteravond 3 prikjes gedaan, test, deca en boldenone. Ik was er god***domme een uur mee bezig om die insuline spuitjes te vullen omdat de olie koud en dik was. Bij het vullen van de laatste spuit viel ik bloedserieus even kort in slaap ofzo en schrok me toen kapot toen ik de vial en spuit uit me handen liet vallen :hahaha: Gelukkig zonder schade. Ga dat sowieso maar ff anders doen. Eerst maar eens proberen de vial ff op de verwarming te zetten en als het dan nog steeds zo langzaam gaat, ga ik wel voor een hele maand vooruit backloaden.

Vandaag rug gedaan... dunno why maar vond het niet echt een toptraining. Vandaag voor het eerst sinds een week weer om 5 uur opgestaan, misschien vandaar... voelde me niet helemaal fit/wakker/gefocust. Maar alsnog denk ik wel een redelijke training. Rug is altijd lastig. Soms voelt een oefening 2 of 3 keer supergoed aan, en dan de vierde keer is het opeens een stuk minder. Had ik vandaag ook een beetje bij sommige oefeningen.

Terug
Naar boven