- Waardering
- 7.960
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 104kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pin je de drie ml dan echt afzonderlijk?Gebruik sinds kort ook insuline spuiten voor m’n cruise dose en het bevalt me wel maar Jezus, hoe hard moet ik drukken om 0,5ml naar binnen te krijgen
Het is wel een beetje een gedoe, maar als ik af en toe in de kast die lange, dikke naalden tegenkom waar ik het vroeger mee deed, dan ben ik hier echt blij mee
Ik heb ook nooit last van pip.Er is iets beters dan backloaden. Je kan van die 1 ml spuiten halen. Dan doe je een 30g 1” inch naald erop of 29g en trek je op met een andere naald. Gaat wat makkelijker dan backloaden. Post zo wel even een video van chase ironsGisteravond 3 prikjes gedaan, test, deca en boldenone. Ik was er god***domme een uur mee bezig om die insuline spuitjes te vullen omdat de olie koud en dik was. Bij het vullen van de laatste spuit viel ik bloedserieus even kort in slaap ofzo en schrok me toen kapot toen ik de vial en spuit uit me handen liet vallenGelukkig zonder schade. Ga dat sowieso maar ff anders doen. Eerst maar eens proberen de vial ff op de verwarming te zetten en als het dan nog steeds zo langzaam gaat, ga ik wel voor een hele maand vooruit backloaden.
Vandaag rug gedaan... dunno why maar vond het niet echt een toptraining. Vandaag voor het eerst sinds een week weer om 5 uur opgestaan, misschien vandaar... voelde me niet helemaal fit/wakker/gefocust. Maar alsnog denk ik wel een redelijke training. Rug is altijd lastig. Soms voelt een oefening 2 of 3 keer supergoed aan, en dan de vierde keer is het opeens een stuk minder. Had ik vandaag ook een beetje bij sommige oefeningen.
Deze oefening is echt KILLER als je je benen heel dicht bij elkaar zet en boven nooit helemaal uitstrekt. Na 3 sets van dit voelde ik al dat het vandaag zo’n dag was waarop ik zou gaan kotsen. De pomp in de quads was wel sick trouwens. Ik kon me benen niet eens meer buigen.
gelukkig geen eten, alleen maar water uitgekotst. Hierna nog een minuut of 10 even gechillt op een bankje. Na kotsen voel je je wel gelijk weer 1000x beter.
Ik dacht dus dat ik deze week (eerste week van minicut) al een beetje was gezakt van 105 naar 103, maar ik woog vandaag op die nieuwe 105,2. Dat oude kutding heeft mij dus al die tijd lopen te bedriegen. Maakt verder niet uit natuurlijk, maar dat betekent wel dat ik waarschijnlijk dus al die tijd een beetje zwaarder was dan ik dacht. Je zal maar een contest prep doen waar je onder een bepaald gewicht moet komen en er op show day achterkomen dat je weegschaal al die tijd kut was
Heb sinds kort een nieuwe weegschaal die standaard 2kg meer aan geeft dan mijn oude
maar hoe weet je zeker dat die nieuwe wel het goede gewicht aangeeft
Ik weet niet hoe hoog je in vetten zit, maar ik verlaag tijdens cuts altijd eerst m’n vetten naar 0,6-0,8gr per kg lichaamsgewicht. Daarna ga ik pas koolhydraten verlagen. Hiermee altijd zoveel mogelijk rondom je training. Als je bijvoorbeeld in de avond traint, zou ik je eerste maaltijd zonder of met minimale koolhydraten doen. Als je met een vast eetschema werkt kun je bijv ook al je maaltijd verlagen met -10gr koolhydraten per keer. 5/6 maaltijd scheelt je dan al snel 50-60gr koolhydraten. Hou het vooral zo simpel mogelijk voor jezelf.Heb sinds kort een nieuwe weegschaal die standaard 2kg meer aan geeft dan mijn oudeIk dacht dus dat ik deze week (eerste week van minicut) al een beetje was gezakt van 105 naar 103, maar ik woog vandaag op die nieuwe 105,2. Dat oude kutding heeft mij dus al die tijd lopen te bedriegen. Maakt verder niet uit natuurlijk, maar dat betekent wel dat ik waarschijnlijk dus al die tijd een beetje zwaarder was dan ik dacht. Je zal maar een contest prep doen waar je onder een bepaald gewicht moet komen en er op show day achterkomen dat je weegschaal al die tijd kut was
Vanochtend chest en delts gedaan. Kracht gaat wel lekker weer een beetje omhoog zo lijkt het. Trainingen gaan ook wel goed. Ik begin denk ik wel iets meer eetlust / honger te krijgen tussen de meals. Maar ik denk dat ik tijdens deze minicut nog een keer zal moeten zakken in carbs en fats. Ik weet alleen niet zo goed hoe dat er dan uit zou komen te zien... wellicht alleen carbs rond training en dan de rest van de dag zonder carbs. Maar dat lijkt me weer zo extreem voor een minicut... Dunno. Maar ik heb nog tijd om dat te bedenken. Tips zijn ook altijd welkom
Ik weet niet hoe hoog je in vetten zit, maar ik verlaag tijdens cuts altijd eerst m’n vetten naar 0,6-0,8gr per kg lichaamsgewicht. Daarna ga ik pas koolhydraten verlagen. Hiermee altijd zoveel mogelijk rondom je training. Als je bijvoorbeeld in de avond traint, zou ik je eerste maaltijd zonder of met minimale koolhydraten doen. Als je met een vast eetschema werkt kun je bijv ook al je maaltijd verlagen met -10gr koolhydraten per keer. 5/6 maaltijd scheelt je dan al snel 50-60gr koolhydraten. Hou het vooral zo simpel mogelijk voor jezelf.

noot: ik ben diabeet type 1,Thanks voor je advies.
Is het echter niet meer voor de hand liggend om wanneer je een minicut doet met primair doel het verbeteren van insulin sensitivity om juist vrij laag in carbs te gaan? Of zijn het voornamelijk de overall low calories en het verlaagde vetpercentage als resultaat daarvan wat zorgt voor meer gevoeligheid voor insuline? Daar ben ik wel benieuwd naar![]()