XXL Nutrition

Spambod's kuurlog

Pin je de drie ml dan echt afzonderlijk? :o Gebruik sinds kort ook insuline spuiten voor m’n cruise dose en het bevalt me wel maar Jezus, hoe hard moet ik drukken om 0,5ml naar binnen te krijgen

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.842
Pin je de drie ml dan echt afzonderlijk? :o Gebruik sinds kort ook insuline spuiten voor m’n cruise dose en het bevalt me wel maar Jezus, hoe hard moet ik drukken om 0,5ml naar binnen te krijgen

Jup... gisteren een keer linker quad, een keer rechter quad en een keer rechter front delt :P Het is wel een beetje een gedoe, maar als ik af en toe in de kast die lange, dikke naalden tegenkom waar ik het vroeger mee deed, dan ben ik hier echt blij mee :P Ik heb ook nooit last van pip.
Maar het is idd hard duwen en het duurt lang... Daarom dus beter eerst de olie een beetje verwarmen

Gisteravond 3 prikjes gedaan, test, deca en boldenone. Ik was er god***domme een uur mee bezig om die insuline spuitjes te vullen omdat de olie koud en dik was. Bij het vullen van de laatste spuit viel ik bloedserieus even kort in slaap ofzo en schrok me toen kapot toen ik de vial en spuit uit me handen liet vallen :hahaha: Gelukkig zonder schade. Ga dat sowieso maar ff anders doen. Eerst maar eens proberen de vial ff op de verwarming te zetten en als het dan nog steeds zo langzaam gaat, ga ik wel voor een hele maand vooruit backloaden.

Vandaag rug gedaan... dunno why maar vond het niet echt een toptraining. Vandaag voor het eerst sinds een week weer om 5 uur opgestaan, misschien vandaar... voelde me niet helemaal fit/wakker/gefocust. Maar alsnog denk ik wel een redelijke training. Rug is altijd lastig. Soms voelt een oefening 2 of 3 keer supergoed aan, en dan de vierde keer is het opeens een stuk minder. Had ik vandaag ook een beetje bij sommige oefeningen.
Er is iets beters dan backloaden. Je kan van die 1 ml spuiten halen. Dan doe je een 30g 1” inch naald erop of 29g en trek je op met een andere naald. Gaat wat makkelijker dan backloaden. Post zo wel even een video van chase irons

• #2.845
Vandaag voor het eerst in 11 dagen (wegens verkoudheid en feestdagen) weer benen gedaan. Toen ik de workout gisteren op papier zette dacht ik nog “dit lijkt me wel een beetje te easy, misschien doe ik er morgen gaandeweg nog wat sets bij”. Nou... niet dus.

1. Lying leg curls - 4 sets of 10, na de laatste set 2 dropsets en vervolgens 30 sec iso hold.
2. BB squats - sets van 8 totdat ik nauwelijks 8 meer haal. Had ook al een paar weken niet meer gesquat enzo... ik kwam maar tot 130x8 met alle moeite van de wereld. Pfff
3. Close stance smith machine squats - 3 sets of 15. Hier begon het feest... eerste keer haalde ik er 15, daarna 13 en 11, waarbij ik op de laatste set faalde op de 12e rep en onder de smith machine vandaan moest kruipen :hahaha: Deze oefening is echt KILLER als je je benen heel dicht bij elkaar zet en boven nooit helemaal uitstrekt. Na 3 sets van dit voelde ik al dat het vandaag zo’n dag was waarop ik zou gaan kotsen. De pomp in de quads was wel sick trouwens. Ik kon me benen niet eens meer buigen.
4. Walking lunges - met een licht gewicht gewoon 1 set tot failure, elke stap heel langzaam en gecontroleerd. Ik deed met zo’n fixed bar van 20kg 20 stappen per been... totdat ik bijna omviel op de laatste stapjes. Hierna een paar minuten op de grond gelegen en toen een enorme kots explosie :o gelukkig geen eten, alleen maar water uitgekotst. Hierna nog een minuut of 10 even gechillt op een bankje. Na kotsen voel je je wel gelijk weer 1000x beter.
5. BB stiff legs - een beetje tegen beter weten ik deze nog gaan doen... 3x8. Maar ik voelde het echt niet meer goed in me hamstrings en glutes. Stond een beetje te trillen op me benen, geen stabiliteit, niks... Had achteraf misschien beter een seated leg curl kunnen doen of Hyperextensions ofzo... Maarja.

Zo zie je maar weer... die workouts van Meadows zien er op papier soms echt easy uit, maar als je ze eenmaal doet kom je er al snel achter dat dit soms gewoon echt bijna niet te doen is. Nu is er al bijna 1 uur voorbij na de training en ik ben nog steeds niet in staat om mijn post workout meal te eten... :(

• #2.846
Trouwens nog ff wat mijn minicut betreft... Dit is dus al de vijfde dag op 1000kcal onder mijn “onderhoud” en gisteren tijdens mijn rustdag zat ik zelfs nog 500kcal onder mijn training day calories (dus -1500) en ik heb tot nu toe nog geen een keer honger gehad. Sterker nog, soms eet ik de laatste meal van de dag met 6 eieren en shit met tegenzin op. Zal wel normaal zijn zeker de eerste week van een dieet na heel lang op en over onderhoud gegeten te hebben, maar toch... Wel opmerkelijk. Echt een eetlust van 3 keer niks. Ik hoop dat dat nog een beetje op gang komt de komende weken, anders wordt dat bulken ook nog een taaie hap.

Zal snel genoeg komen, zou me daar geen zorgen over maken nog.

Hoeveel kcal zit je dan nu ?

Heftig hoelang ga je cutten ?

Minikutjes zijn altijd goed, maar onder de 11... kweenie.

vanwaar zit je eigenlijk in Rusland ?

• #2.853
Heb sinds kort een nieuwe weegschaal die standaard 2kg meer aan geeft dan mijn oude :o Ik dacht dus dat ik deze week (eerste week van minicut) al een beetje was gezakt van 105 naar 103, maar ik woog vandaag op die nieuwe 105,2. Dat oude kutding heeft mij dus al die tijd lopen te bedriegen. Maakt verder niet uit natuurlijk, maar dat betekent wel dat ik waarschijnlijk dus al die tijd een beetje zwaarder was dan ik dacht. Je zal maar een contest prep doen waar je onder een bepaald gewicht moet komen en er op show day achterkomen dat je weegschaal al die tijd kut was:hahaha:

Vanochtend chest en delts gedaan. Kracht gaat wel lekker weer een beetje omhoog zo lijkt het. Trainingen gaan ook wel goed. Ik begin denk ik wel iets meer eetlust / honger te krijgen tussen de meals. Maar ik denk dat ik tijdens deze minicut nog een keer zal moeten zakken in carbs en fats. Ik weet alleen niet zo goed hoe dat er dan uit zou komen te zien... wellicht alleen carbs rond training en dan de rest van de dag zonder carbs. Maar dat lijkt me weer zo extreem voor een minicut... Dunno. Maar ik heb nog tijd om dat te bedenken. Tips zijn ook altijd welkom

• #2.855
Heb sinds kort een nieuwe weegschaal die standaard 2kg meer aan geeft dan mijn oude :o Ik dacht dus dat ik deze week (eerste week van minicut) al een beetje was gezakt van 105 naar 103, maar ik woog vandaag op die nieuwe 105,2. Dat oude kutding heeft mij dus al die tijd lopen te bedriegen. Maakt verder niet uit natuurlijk, maar dat betekent wel dat ik waarschijnlijk dus al die tijd een beetje zwaarder was dan ik dacht. Je zal maar een contest prep doen waar je onder een bepaald gewicht moet komen en er op show day achterkomen dat je weegschaal al die tijd kut was:hahaha:

Vanochtend chest en delts gedaan. Kracht gaat wel lekker weer een beetje omhoog zo lijkt het. Trainingen gaan ook wel goed. Ik begin denk ik wel iets meer eetlust / honger te krijgen tussen de meals. Maar ik denk dat ik tijdens deze minicut nog een keer zal moeten zakken in carbs en fats. Ik weet alleen niet zo goed hoe dat er dan uit zou komen te zien... wellicht alleen carbs rond training en dan de rest van de dag zonder carbs. Maar dat lijkt me weer zo extreem voor een minicut... Dunno. Maar ik heb nog tijd om dat te bedenken. Tips zijn ook altijd welkom
Ik weet niet hoe hoog je in vetten zit, maar ik verlaag tijdens cuts altijd eerst m’n vetten naar 0,6-0,8gr per kg lichaamsgewicht. Daarna ga ik pas koolhydraten verlagen. Hiermee altijd zoveel mogelijk rondom je training. Als je bijvoorbeeld in de avond traint, zou ik je eerste maaltijd zonder of met minimale koolhydraten doen. Als je met een vast eetschema werkt kun je bijv ook al je maaltijd verlagen met -10gr koolhydraten per keer. 5/6 maaltijd scheelt je dan al snel 50-60gr koolhydraten. Hou het vooral zo simpel mogelijk voor jezelf.

• #2.857
Ik weet niet hoe hoog je in vetten zit, maar ik verlaag tijdens cuts altijd eerst m’n vetten naar 0,6-0,8gr per kg lichaamsgewicht. Daarna ga ik pas koolhydraten verlagen. Hiermee altijd zoveel mogelijk rondom je training. Als je bijvoorbeeld in de avond traint, zou ik je eerste maaltijd zonder of met minimale koolhydraten doen. Als je met een vast eetschema werkt kun je bijv ook al je maaltijd verlagen met -10gr koolhydraten per keer. 5/6 maaltijd scheelt je dan al snel 50-60gr koolhydraten. Hou het vooral zo simpel mogelijk voor jezelf.

Thanks voor je advies.

Is het echter niet meer voor de hand liggend om wanneer je een minicut doet met primair doel het verbeteren van insulin sensitivity om juist vrij laag in carbs te gaan? Of zijn het voornamelijk de overall low calories en het verlaagde vetpercentage als resultaat daarvan wat zorgt voor meer gevoeligheid voor insuline? Daar ben ik wel benieuwd naar :P

Ik denk trouwens dat ik vanaf morgen of overmorgen terugga van 60 naar 50gr protein per meal. Heel deze week opeens last van brandend maagzuur en gewoon niet echt optimale vertering. Ik ben qua voedingsmiddelen niks “nieuws” of anders gaan eten... Alleen de hoeveelheden zijn veranderd. 360gr protein per dag is misschien toch een beetje te veel van het goede momenteel.

Lijkt mij inderdaad wat overdreven.

Thanks voor je advies.

Is het echter niet meer voor de hand liggend om wanneer je een minicut doet met primair doel het verbeteren van insulin sensitivity om juist vrij laag in carbs te gaan? Of zijn het voornamelijk de overall low calories en het verlaagde vetpercentage als resultaat daarvan wat zorgt voor meer gevoeligheid voor insuline? Daar ben ik wel benieuwd naar :P
noot: ik ben diabeet type 1,

dat ik in een cut zat van 25 naar rond de 16 viel mij wat op. 1 mijn suiker was stabieler door de meerdere opnamemomenten. Nadelig was vaker insuline prikken. Hoe meer vet ik at hoe slechter de insuline opnam. Hoe lager mijn vp werd hoe minder insuline ik moet injecteren. Van een ratio van (eenheed novo)1:15(gr carbs) terug naar 1:22 nu. Het verschil van calories maakte voor mij dus weinig uit maar eerder de macro ratio.

edit: geen idee wat voor invloed gear verder heeft op de werking en opname van insuline..

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven