- Waardering
- 39.166
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Want insuline zou zonder gh natuurlijk niks doen my bad even vergeten dat dit dbb is.Gezien de synergie tussen GH en insuline is het retarted om insuline zonder GH te doen.
“ik heb het een keer zonder GH gedaan en dat ging prima” is niet bepaald een geldig argument.

Er is ook synergie tussen aas en gh dus is het nu ook retarded om aas zonder gh te gebruiken?Dat het niks zou doen maak je er nu zelf van. Ik zeg, gezien de synergie tussen de twee stoffen, dat het retarted is om het zonder GH te doen. Je haalt er dan lang niet alles uit.
Minimaal 10iu en “bergen slin” heb ik ook echt geen idee waar je dat nu vandaan haalt.
Kom niet met “vergeten dat dit dbb is” om vervolgens met een ongelooflijke stereotype DBB denk -en leeswijze te komen, broer![]()
Nee, maar GH zonder AAS is wel retarted. En dat weet je.Er is ook synergie tussen aas en gh dus is het nu ook retarded om aas zonder gh te gebruiken?
Dezelfde kip met rijst die ik een week geleden nog met heel mijn hart en ziel verafschuwde is nu opeens weer superlekker. Denk ook dat het komt doordat het opeens een flinke drop was... van 4200 naar 3500 en elke dag van 0 naar 20 min cardio. Allemaal persoonsafhankelijk, belangrijkste is dat je in een kcal tekort zit in jouw geval en dat kan op meerdere manieren. Ik zit doorgaans iets lager in kcals op rustdagen, omdat ik het prettig vindt om op trainingsdagen hoger in m’n carbs te zitten. Imo draagt een hogere koolhydraatinname tijdens je trainingsdagen positief bij aan m’n trainingen en herstel. Tijdens een rustdag zijn de intra carbs er uit en vaak minder carbs die ik anders wel had tijdens m’n pre en post workout maaltijd...Zo aan het begin van een cut, wat is volgens jullie eigenlijk een goede strategie voor rustdagen? Ik was van plan om 4 keer per week te trainen, dus dan heb ik 3 rustdagen.
Training day is nu 3500kcal.
Als ik alleen de post workout meal / shake eruit haal op een rustdag en de rest hetzelfde laat, is dat - 350 kcal. Is dat volgens jullie “genoeg”? Of is het beter om vroeg in een cut tijdens rustdagen nog iets lager te gaan en dus van andere meals ook nog wat carbs weg te halen?
Ik weet dat er 8383638 wegen naar Rome leiden, maar ik ben gewoon benieuwd hoe jullie dat doen.

Ik zou elke dag gewoon je 3500 kcal aanhouden. Op rustdagen wat minder kcals eten is een tool die je later kunt inzetten als je een beetje plateaud / nieuwe prikkel.Zo aan het begin van een cut, wat is volgens jullie eigenlijk een goede strategie voor rustdagen? Ik was van plan om 4 keer per week te trainen, dus dan heb ik 3 rustdagen.
Als ik alleen de post workout meal / shake eruit haal op een rustdag en de rest hetzelfde laat, is dat - 350 kcal. Is dat volgens jullie “genoeg”? Of is het beter om vroeg in een cut tijdens rustdagen nog iets lager te gaan en dus van andere meals ook nog wat carbs weg te halen?
Ik weet dat er 8383638 wegen naar Rome leiden, maar ik ben gewoon benieuwd hoe jullie dat doen.
Ik train in de cut 6 dagen per week en dag 7 doe ik dan cardio minstens een uur.Zo aan het begin van een cut, wat is volgens jullie eigenlijk een goede strategie voor rustdagen? Ik was van plan om 4 keer per week te trainen, dus dan heb ik 3 rustdagen.
Ik train in de cut 6 dagen per week en dag 7 doe ik dan cardio minstens een uur.
Evt. Post-wo laat ik weg .
Vroeger trainde ik 7 dagen in de week. Ik heb het gevoel dat toen ik 25 was het allemaal gemakkelijker ging. Toen liep ik ook nog hard, at te weinig, was vegetariër en had een full-time baan + studie (max 7 uur slaap per nacht en geen tijd voor ontspanning,zelfs niet dit forum). Plus dat ik altijd de compounds tot aan m'n 1 RM pakte.Knap. Als ik 6 dagen per week hard train heb ik na 2 weken het gevoel alsof ik hersendood ben. Mijn CNS is dan zo fucked up dat niet normaal kan denken / praten / functioneren.