AndroidHealthClinic

Spambod's kuurlog

Gezien de synergie tussen GH en insuline is het retarted om insuline zonder GH te doen.

“ik heb het een keer zonder GH gedaan en dat ging prima” is niet bepaald een geldig argument.

Gezien de synergie tussen GH en insuline is het retarted om insuline zonder GH te doen.

“ik heb het een keer zonder GH gedaan en dat ging prima” is niet bepaald een geldig argument.
Want insuline zou zonder gh natuurlijk niks doen my bad even vergeten dat dit dbb is.

Sorry je hebt gh en dan minimaal 10iu nodig met bergen slin.

Dat het niks zou doen maak je er nu zelf van. Ik zeg, gezien de synergie tussen de twee stoffen, dat het retarted is om het zonder GH te doen. Je haalt er dan lang niet alles uit.

Minimaal 10iu en “bergen slin” heb ik ook echt geen idee waar je dat nu vandaan haalt.

Kom niet met “vergeten dat dit dbb is” om vervolgens met een ongelooflijke stereotype DBB denk -en leeswijze te komen, broer :roflol:

Dat het niks zou doen maak je er nu zelf van. Ik zeg, gezien de synergie tussen de twee stoffen, dat het retarted is om het zonder GH te doen. Je haalt er dan lang niet alles uit.

Minimaal 10iu en “bergen slin” heb ik ook echt geen idee waar je dat nu vandaan haalt.

Kom niet met “vergeten dat dit dbb is” om vervolgens met een ongelooflijke stereotype DBB denk -en leeswijze te komen, broer :roflol:
Er is ook synergie tussen aas en gh dus is het nu ook retarded om aas zonder gh te gebruiken?

De vraag die je jezelf eens moet stellen is waarom je slin in eerste instantie zou gebruiken?

zonder hgh:
- het verlagen/reguleren van je bloedsuikerspiegel;
- opname van de hoeveelheid koolhydraten;

met hgh:
- optimaal benutten van je hgh / igf-1 uptake;

Je moet al debiel veel koolhydraten eten wil je je bloedsuikerspiegel niet zelf kunnen regelen, of je moet al diabeet zijn, ja dan is het noodzakelijk.

insuline word juist ook met hgh gebruikt ter verlaging van bloedsuiker

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.429
Tweede dag van me diet en me eetlust is opeens weer helemaal terug :hahaha: Dezelfde kip met rijst die ik een week geleden nog met heel mijn hart en ziel verafschuwde is nu opeens weer superlekker. Denk ook dat het komt doordat het opeens een flinke drop was... van 4200 naar 3500 en elke dag van 0 naar 20 min cardio.

Mja... ik heb nu eenmaal veel vet en gewicht te verliezen en ik heb mezelf er mentaal al min of meer op voorbereid dat dit gewoon een harde en lange cut gaat worden. Maar ik kijk er wel naar uit. Ik wil gewoon lean worden en ook god***domme eindelijk eens blijven.

• #3.430
Zo aan het begin van een cut, wat is volgens jullie eigenlijk een goede strategie voor rustdagen? Ik was van plan om 4 keer per week te trainen, dus dan heb ik 3 rustdagen.

Training day is nu 3500kcal.
Als ik alleen de post workout meal / shake eruit haal op een rustdag en de rest hetzelfde laat, is dat - 350 kcal. Is dat volgens jullie “genoeg”? Of is het beter om vroeg in een cut tijdens rustdagen nog iets lager te gaan en dus van andere meals ook nog wat carbs weg te halen?

Ik weet dat er 8383638 wegen naar Rome leiden, maar ik ben gewoon benieuwd hoe jullie dat doen.

Ik ga pas echt low/geen carbs op rustdagen naar mate het einde van de cut.

Lijkt me prima. Je kan mss je deficiet voornamelijk/ alleen met je rustdagen creëren, 4K op trainingsdagen, 3k op rustdagen of lager. Maar je hebt vast minder zin in 4K dagen nu :P

Zo aan het begin van een cut, wat is volgens jullie eigenlijk een goede strategie voor rustdagen? Ik was van plan om 4 keer per week te trainen, dus dan heb ik 3 rustdagen.

Als ik alleen de post workout meal / shake eruit haal op een rustdag en de rest hetzelfde laat, is dat - 350 kcal. Is dat volgens jullie “genoeg”? Of is het beter om vroeg in een cut tijdens rustdagen nog iets lager te gaan en dus van andere meals ook nog wat carbs weg te halen?

Ik weet dat er 8383638 wegen naar Rome leiden, maar ik ben gewoon benieuwd hoe jullie dat doen.
Allemaal persoonsafhankelijk, belangrijkste is dat je in een kcal tekort zit in jouw geval en dat kan op meerdere manieren. Ik zit doorgaans iets lager in kcals op rustdagen, omdat ik het prettig vindt om op trainingsdagen hoger in m’n carbs te zitten. Imo draagt een hogere koolhydraatinname tijdens je trainingsdagen positief bij aan m’n trainingen en herstel. Tijdens een rustdag zijn de intra carbs er uit en vaak minder carbs die ik anders wel had tijdens m’n pre en post workout maaltijd...

Maar je zou in principe ook iedere dag dezelfde hoeveelheid kcals kunnen eten... wat uiteindelijk telt is het kcal tekort, of de een of de andere manier betere bijdrage leveren zul jezelf moeten ondervinden :p

Ik zou elke dag gewoon je 3500 kcal aanhouden. Op rustdagen wat minder kcals eten is een tool die je later kunt inzetten als je een beetje plateaud / nieuwe prikkel.

Ik train in de cut 6 dagen per week en dag 7 doe ik dan cardio minstens een uur.

Evt. Post-wo laat ik weg .

• #3.436
Ik train in de cut 6 dagen per week en dag 7 doe ik dan cardio minstens een uur.

Evt. Post-wo laat ik weg .

Knap. Als ik 6 dagen per week hard train heb ik na 2 weken het gevoel alsof ik hersendood ben. Mijn CNS is dan zo fucked up dat niet normaal kan denken / praten / functioneren.

Knap. Als ik 6 dagen per week hard train heb ik na 2 weken het gevoel alsof ik hersendood ben. Mijn CNS is dan zo fucked up dat niet normaal kan denken / praten / functioneren.
Vroeger trainde ik 7 dagen in de week. Ik heb het gevoel dat toen ik 25 was het allemaal gemakkelijker ging. Toen liep ik ook nog hard, at te weinig, was vegetariër en had een full-time baan + studie (max 7 uur slaap per nacht en geen tijd voor ontspanning,zelfs niet dit forum). Plus dat ik altijd de compounds tot aan m'n 1 RM pakte.

Nu zou ik dat alles never nooit maar dan ook bij lange na niet trekken.

V.w.b. je vraag over reizen. Als ik bulk maak ik mij wat minder druk. Tussendoortjes skip ik en lunch probeer ik clean te houden, zodat ik in de avond gerust uit eten in gaan (beetje IIFIYM). Het ligt er erg aan of je alleen of samen reist, zelf vrijheid hebt waar te eten, tijd en mogelijkheden hebt om te trainen. Vervoer hebt. Als ik aan het cutten ben neem ik voor het vliegtuig enzo wel zelf wat mee. En plan wel een beetje m'n cheat als ik een paar dagen weg moet. Verder heb ik altijd van die samples whey bij me, ideaal die zakjes voor op reis.

Edit: misschien train jij ook wel gewoon echt hard en heb je daardoor meer rust nodig.

Laatst bewerkt:
  • #3.438
2562BEB7-1D8E-4121-A536-F9A3941CDD15.png

Vandaag deze arm workout gedaan... damn! Lange tijd geen aparte arm dag gehad en liep vervolgens heel de dag met trillende armen rond. Nu ook al spierpijn.

Vandaag 300mg test gezet. Ik dacht er eerst aan om het misschien te verdelen in 2 shots, maar f**k it... deze dosering is het imo niet echt waard om te splitten en na afgelopen bulk blast was ik dat injecteren zo fucking zat geworden. Nu dus gewoon 1x per week op maandag 1ml test.

Voel me qua energy levels echt fucking geweldig. Dat lome, slome en constant vermoeide wat je hebt als je 5000+ kcals eet is weg en ik heb gewoon veel meer zin om te bewegen en actief te zijn. Gewoon echt bizar dat verschil. Eigenlijk voelde ik me de afgelopen 4 maanden gewoon standaard best wel kut.

“Honger” of eigenlijk eerder gezonde trek is wel al flink aanwezig... kijk uit naar elke meal. Nu is dat natuurlijk prettig, maar over een week of 6 denk ik daar geheid anders over. Morgen leg day... Wel zin in!

• #3.439
Vandaag precies 1 week bezig met cuttingzzz. Het gaat op zich wel goed. 2 kilo kwijt, maar dat was gewoon 100% puur water wat er gelijk de eerste paar dagen afging. Merkte vrijwel meteen voornamelijk aan me buikzone dat het allemaal een stukje minder puffy en bloated was. Eetlust is goed. Eerste paar dagen had ik wel heel de dag zoiets van wooh wtfff ik wil fucking eten bro, maar nu tegen het einde van de week is dat al een stuk minder.

Ik denk sowieso vanaf komende maandag nog eens 500 kcal eruit gooien. Dat vervolgens weer minimaal een week aankijken, mocht dat goed gaan -> nog een week aanhouden, mocht het allemaal te langzaam gaan -> cardio uppen. Dusja... op die manier gaan we stapsgewijs te werk.

Merk aan mezelf ook dat ik weer veel meer motivatie heb om te trainen en shit, omdat ik nu weer daadwerkelijk een soort doel heb om naar toe te werken. Als je bulkt of cruiset is dat allemaal wat minder in mijn beleving.

• Like
Waarderingen: Apw
Als je bulkt is dat minder??? Dan zet je toch juist je massa aan, beste lifts etc.

Terug
Naar boven