Fijn om te horen dat me met veel plezier volgt.
Wat mijn doelen precies zijn... lastige vraag. Het korte antwoord zou zijn: gewoon zo goed/groot mogelijk worden. Het lange, uitgebreide antwoord is: weet ik niet. Bodybuilding is een moeilijke sport en ik heb er vaak een soort haat-liefdeverhouding mee. Soms heb ik zoiets van: f**k yeah, ik ga gewoon alles doen en alles gebruiken wat nodig is om huge en competitief te worden, wedstrijden doen, full hardcore mode!!! En soms (met name de laatste tijd) heb ik zoiets van: uhm... is dit het allemaal wel waard? Is mijn carrière en gezinsleven/sociale leven etc etc niet veel belangrijker? Is het niet zonde om je gezondheid te verkloten voor grotere biceps? Is er misschien een manier om bodybuilding op een minder extreme manier te bedrijven en er alsnog plezier en resultaat uit te halen?
Dusja... zoals ik er nu insta, is mijn doel / motto min of meer: zonder extreme en erg ongezonde dingen te doen zo veel mogelijk gains maken en plezier halen uit bodybuilding, en over een tijdje zien we wel waar dat me brengt. Als ik ooit in de spiegel kijk en een stage waardig fysiek zie, zou ik wel graag een keer een wedstrijd willen doen. Maar ik probeer niet obsessief daarmee bezig te zijn.
Al het bovenstaande wil overigens niet zeggen dat ik minder hard train of meals skip of elke dag pizza’s eet... Maar met name gewoon wat betreft de anabolenshit heb ik me voorgenomen om voorzichtiger mee te zijn.