MuscleMeat

Spambod's kuurlog

Dat is ook de voornaamste reden dat ik geen trenbolone gebruik, ja. Buiten dat angstige en paranoide kan ik af en toe ook nog wel eens flink boos worden om shit en ik heb geen zin om levenslang in de gevangenis te zitten omdat ik een beetje trenbolone nam.

Ik ben inderdaad van plan om me te beperken tot test, npp/deca en misschien eens primo proberen. Masteron vind ik ook erg chill, alleen het probleem is dat ik daar echt fucked up haaruitval van krijg. Anders zou ik het ook aan iedere cycle toevoegen want het geeft een volle en ronde look en ik voel me er gewoon lekker op. Oh ja en ik kreeg er ook een keer dikke acne van.
Wel het uiterste gelijk hoor :roflol:

Dat is ook de voornaamste reden dat ik geen trenbolone gebruik, ja. Buiten dat angstige en paranoide kan ik af en toe ook nog wel eens flink boos worden om shit en ik heb geen zin om levenslang in de gevangenis te zitten omdat ik een beetje trenbolone nam.

Ik ben inderdaad van plan om me te beperken tot test, npp/deca en misschien eens primo proberen. Masteron vind ik ook erg chill, alleen het probleem is dat ik daar echt fucked up haaruitval van krijg. Anders zou ik het ook aan iedere cycle toevoegen want het geeft een volle en ronde look en ik voel me er gewoon lekker op. Oh ja en ik kreeg er ook een keer dikke acne van.
Tren is sowieso overblown. Naja, oké behalve DE LOOK dan. Die is wel fucking bruut en is moeilijk te evenaren met andere compounds.

Als keto niets voor jou doet dan gebruik je of poep kwaliteit of je past de routine niet goed toe. Zonder keto shampoo verloor ik ook echt plukken met haar als ik masteron gebruikte. Met die shampoo is het bijna niets nu. Masteron zorgt bij mij er juist voor dat ik minder acne krijg. Wellicht door de ai eigenschappen. Tren is wel fucked met acne.

Word je gay van trenbolone dan?
Shemales doen het schijnbaar goed op tren.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.467
Tren is sowieso overblown. Naja, oké behalve DE LOOK dan. Die is wel fucking bruut en is moeilijk te evenaren met andere compounds.

Als keto niets voor jou doet dan gebruik je of poep kwaliteit of je past de routine niet goed toe. Zonder keto shampoo verloor ik ook echt plukken met haar als ik masteron gebruikte. Met die shampoo is het bijna niets nu. Masteron zorgt bij mij er juist voor dat ik minder acne krijg. Wellicht door de ai eigenschappen. Tren is wel fucked met acne.

Shemales doen het schijnbaar goed op tren.

Ik masseer die shit goed in en laat het vervolgens minimaal 5 minuten (vaak wel langer denk ik) zitten, daarna gewoon afspoelen. 3 keer per week. Het komt gewoon uit de apotheek dus het zal wel goed zijn.

Toen ik nog masteron gebruikte, gebruikte ik nog geen keto. Dus ik heb zelf nog niet ervaren hoe keto werkt als je masteron gebruikt.

Goed logje kerel, ik ga alles vanaf het begin lezen ben benieuwd naar je bodybuilding en AAS journey

Fijn om te horen dat me met veel plezier volgt.

Wat mijn doelen precies zijn... lastige vraag. Het korte antwoord zou zijn: gewoon zo goed/groot mogelijk worden. Het lange, uitgebreide antwoord is: weet ik niet. Bodybuilding is een moeilijke sport en ik heb er vaak een soort haat-liefdeverhouding mee. Soms heb ik zoiets van: f**k yeah, ik ga gewoon alles doen en alles gebruiken wat nodig is om huge en competitief te worden, wedstrijden doen, full hardcore mode!!! En soms (met name de laatste tijd) heb ik zoiets van: uhm... is dit het allemaal wel waard? Is mijn carrière en gezinsleven/sociale leven etc etc niet veel belangrijker? Is het niet zonde om je gezondheid te verkloten voor grotere biceps? Is er misschien een manier om bodybuilding op een minder extreme manier te bedrijven en er alsnog plezier en resultaat uit te halen?

Dusja... zoals ik er nu insta, is mijn doel / motto min of meer: zonder extreme en erg ongezonde dingen te doen zo veel mogelijk gains maken en plezier halen uit bodybuilding, en over een tijdje zien we wel waar dat me brengt. Als ik ooit in de spiegel kijk en een stage waardig fysiek zie, zou ik wel graag een keer een wedstrijd willen doen. Maar ik probeer niet obsessief daarmee bezig te zijn.

Al het bovenstaande wil overigens niet zeggen dat ik minder hard train of meals skip of elke dag pizza’s eet... Maar met name gewoon wat betreft de anabolenshit heb ik me voorgenomen om voorzichtiger mee te zijn.

Ik snap deze tweestrijd, zit momenteel in een kuur en heb ook soortgelijke mood swings mtb AAS gebruik :o. Gewoon tussen cycles door goed die bloedwaardes blijven meten en niet overdrijven met hoeveelheden

Na je off-periode / cruise / TRT zijn hoop je de meeste waarden weer (somewhat) genormaliseerd die je aantast tijdens je on-periode, maar het kan dus zijn dat er waarden behoorlijke buiten de range vallen tijdens je cycle waar je wellicht supps voor moet nemen / andere actie ondernemen

Na je off-periode / cruise / TRT zijn hoop je de meeste waarden weer (somewhat) genormaliseerd die je aantast tijdens je on-periode, maar het kan dus zijn dat er waarden behoorlijke buiten de range vallen tijdens je cycle waar je wellicht supps voor moet nemen / andere actie ondernemen
Ik ga er vanuit dat iedereen die kuurt al preventief deze supps neemt. Je waardes zijn toch kut in de blast, imo weinig zin om dat tijdens de blast én de cruise bloed te laten prikken, behalve als je daar op geilt dan.

Ik ga er vanuit dat iedereen die kuurt al preventief deze supps neemt. Je waardes zijn toch kut in de blast, imo weinig zin om dat tijdens de blast én de cruise bloed te laten prikken, behalve als je daar op geilt dan.

Zeker niet iedereen neemt supps / doneert bloed

Ik ga er gewoon vanuit dat alle waarden fucked up zijn lol.

Zit wel wat in wat TA zegt, maar wat ga je doen als je bloed compleet fucked is door de tren? Waarschijnlijk de tren niet droppen en een fancy potje van JP waar wat tudca en coq10 in zit gaat niet magisch al je bloedwaardes fixen. :p

Zit wel wat in wat TA zegt, maar wat ga je doen als je bloed compleet fucked is door de tren? Waarschijnlijk de tren niet droppen en een fancy potje van JP waar wat tudca en coq10 in zit gaat niet magisch al je bloedwaardes fixen. :p
Was ook meer advocaat van de duivel spelen hoor

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.478
Vandaag deze treen gedaan. Was weer na 2-3 oefeningen vechten tegen de kots. Dunno wat het is… Eten is al lang verteerd tegen de tijd dat ik aan de derde oefening ofzo bezig ben, ik probeer niet te veel water te drinken (wat wel lastig is in deze hitte en met een AC in de gym die de lucht heel droog maakt) en alsnog zit ik gewoon elke keer op het randje van wel/niet kotsen. Maar uiteindelijk ging het allemaal goed… Performance is wel een klein beetje down tov peak bulk qua kracht, merkte dat op squats vandaag en laatst ook met chest. Maar dat komt misschien nog wel terug als ik weer meer en meer in mijn ritme kom.

Gewicht is wel ietsjes aan het zakken en ik zie er iets minder disgusting uit, maar vooralsnog geen crazy drops of wat dan ook. Dat is natuurlijk ook niet de bedoeling.

Ik moet mezelf wel een beetje meer activeren om gedurende de dag actiever te zijn. Ik kan wel kcals reduceren en cardio doen, maar als ik heel de dag op me reet blijf zitten werkt dat ook niet optimaal. Gelukkig is het weer echt fucking nice en voel ik me ook energiek nu ik niet meer zoveel hoef te vreten steeds. Morgen (en overmogen waarschijnlijk ook) een rustdag. 4 trainingen per week momenteel. Fasted cardio elke dag 20 min.

2D9A09C4-391E-4D5D-AD7A-A57F40E46C60.png

Laatst bewerkt:
Doe je iets van cardio?

lichte cardio bij mij zorgt er al voor dat ik 10-12 rep hack squats een stuk beter verdraag

Terug
Naar boven