Portonia1
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 6.662
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 14%
Gaat dat nog wat op 116kg of laat je je vriendin dan gewoon het werk doen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja maar heel veel 30 seconden gaat je cardiovasculaire systeem niet veel verbeterenJa, 20 min per dag in de ochtend. En daarnaast neuk ik mijn chickie heel veel en heel hard.

Ja maar heel veel 30 seconden gaat je cardiovasculaire systeem niet veel verbeteren
Daarom doe je doggy ook zo (niet op beide knieen tegelijk)Peak bulk had ik constant zo een volle en opgezette buik dat het inderdaad bijna onmogelijk was om op haar te gaan liggen zonder haar te pletten. Dan moest ik mezelf in een soort plank houden en na een halve minuut begin je dan te hijgen als een paard en te trillen, lol.
Daarom inderdaad voornamelijk (reverse) cowgirl en doggy. Maar het kutte met doggy als je een dikke pens hebt is dat je je lul niet eens in actie kan zien![]()
Toch veel lastiger. Constant spanning op die quadsDaarom doe je doggy ook zo (niet op beide knieen tegelijk)
![]()
En niet zo:
![]()
ze moet ook met haar borst op bed liggen ipv steunen op der handen imo.Toch veel lastiger. Constant spanning op die quadsze moet ook met haar borst op bed liggen ipv steunen op der handen imo.
Toch veel lastiger. Constant spanning op die quadsze moet ook met haar borst op bed liggen ipv steunen op der handen imo.
Ja dat wel maar je bereikt wel dieptes die je anders niet bereikt, broeders 🤙🏻Dit 10000%. Doggy waarbij een chick op haar handen steunt is fucked up. Face down ass up.
En dat plaatje van Biomek lijkt me ook aardig fucked up ja. Zeker na een leg day wanneer je sore bent.
Die kussens onder de knie hebben wij niet nodig @CamelusLeg haar op de bank, jij met de knietjes op de grond (kussens
onder je knie) je lul staat dan in perfecte positie, gaat ze lekker vinden. Met je handen kan je dan ook goed bij haar ass, borsten en keel. Maar pas wel op, kans op spuitkutje is aanwezig.

Met een laminaat of plavuizen is t wel fucked up ja

ja vaak, omdat links een blessure heeft tho. Goed opletten dat je ‘symmetrisch’ blijft squatten/pressen/ etc, dat er geen ‘hipshift’ plaatsvindt.
ja heb het al een drietal jaarIk heb voor zover ik weet geen blessures. Is je ene been nu niet veel groter dan het andere? Geloof dat je al lange tijd met die shit rondloopt.
mijn linkerbeen is duidelijk kleiner/ minder ontwikkeld jammer genoeg.
Toen maar 65 gedaan en ik kon letterlijk niet meer dan 3 reps. Ik was echt in shock dat ik op 110kg bodyweight faalde met een barbell van 65 kilo op mijn chest. Die oefening maar afgekapt en stretch push ups gaan doen. Ook hier weer, ik kon letterlijk geen enkele push up doen. Toen maar met mijn knieën op de grond push ups gedaan, dat ging iets beter… 8 en 7 reps. Maar damn, van die eerste 2 oefeningen was mijn chest gewoon dusdanig dood dat ik echt niks meer kon. Nog niet vaak meegemaakt.
Maar deze keer ging er dus iets mis en had ik echt even fucking paniek. Maar goed, nu durf ik dus al weken geen pillen meer te slikken
kleine d3 en zink pilletjes gaan nog wel, maar die grote multivitamines durf ik gewoon echt ff niet meer te slikken. Fucking gay. Wat ik nu dus doe is er gewoon op kauwen totdat het een poedertje is en dan doorslikken. Beetje nasty wel, maarja…En rectaal inbrengen? Fucking gay ben je toch al, dus daar kan je niet veel mee verliezen. En dan neemt het waarschijnlijk ook nog beter op.Ik ben een paar weken geleden eens bijna gestikt in een multivitamine pil, omdat ik altijd heel laks was daarmee en 93839 pillen tegelijk letterlijk met een klein slokje water doorslikteMaar deze keer ging er dus iets mis en had ik echt even fucking paniek. Maar goed, nu durf ik dus al weken geen pillen meer te slikken
kleine d3 en zink pilletjes gaan nog wel, maar die grote multivitamines durf ik gewoon echt ff niet meer te slikken. Fucking gay. Wat ik nu dus doe is er gewoon op kauwen totdat het een poedertje is en dan doorslikken. Beetje nasty wel, maarja…
Ik wilde het toch even kwijt.