MuscleMeat

Spambod's kuurlog

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.483
Gaat dat nog wat op 116kg of laat je je vriendin dan gewoon het werk doen?

Peak bulk had ik constant zo een volle en opgezette buik dat het inderdaad bijna onmogelijk was om op haar te gaan liggen zonder haar te pletten. Dan moest ik mezelf in een soort plank houden en na een halve minuut begin je dan te hijgen als een paard en te trillen, lol.

Daarom inderdaad voornamelijk (reverse) cowgirl en doggy. Maar het kutte met doggy als je een dikke pens hebt is dat je je lul niet eens in actie kan zien :eyes:

Peak bulk had ik constant zo een volle en opgezette buik dat het inderdaad bijna onmogelijk was om op haar te gaan liggen zonder haar te pletten. Dan moest ik mezelf in een soort plank houden en na een halve minuut begin je dan te hijgen als een paard en te trillen, lol.

Daarom inderdaad voornamelijk (reverse) cowgirl en doggy. Maar het kutte met doggy als je een dikke pens hebt is dat je je lul niet eens in actie kan zien :eyes:
Daarom doe je doggy ook zo (niet op beide knieen tegelijk)
1623150985368.jpeg

En niet zo:
1623151029617.jpeg

• #3.487
Toch veel lastiger. Constant spanning op die quads :o ze moet ook met haar borst op bed liggen ipv steunen op der handen imo.

Dit 10000%. Doggy waarbij een chick op haar handen steunt is fucked up. Face down ass up.

En dat plaatje van Biomek lijkt me ook aardig fucked up ja. Zeker na een leg day wanneer je sore bent.

Toch veel lastiger. Constant spanning op die quads :o ze moet ook met haar borst op bed liggen ipv steunen op der handen imo.
Dit 10000%. Doggy waarbij een chick op haar handen steunt is fucked up. Face down ass up.

En dat plaatje van Biomek lijkt me ook aardig fucked up ja. Zeker na een leg day wanneer je sore bent.
Ja dat wel maar je bereikt wel dieptes die je anders niet bereikt, broeders 🤙🏻

Ik kan ook meestal pas na 20 minuten m’n benen weer strekken, maar it’s worth it 🤣

Leg haar op de bank, jij met de knietjes op de grond (kussens
onder je knie) je lul staat dan in perfecte positie, gaat ze lekker vinden. Met je handen kan je dan ook goed bij haar ass, borsten en keel. Maar pas wel op, kans op spuitkutje is aanwezig.

Leg haar op de bank, jij met de knietjes op de grond (kussens
onder je knie) je lul staat dan in perfecte positie, gaat ze lekker vinden. Met je handen kan je dan ook goed bij haar ass, borsten en keel. Maar pas wel op, kans op spuitkutje is aanwezig.
Die kussens onder de knie hebben wij niet nodig @Camelus

:trollface:

• #3.493
Hebben jullie het weleens voorgehad dat na een leg day je ene quad een stuk meer sore is dan de andere? Ik heb geen iso lateral oefeningen gedaan of wat dan ook, gewoon squats, leg press, hacks… en mijn rechterquad is een stuk meer stram en stijf dan de linker. Fucking raar.

ja vaak, omdat links een blessure heeft tho. Goed opletten dat je ‘symmetrisch’ blijft squatten/pressen/ etc, dat er geen ‘hipshift’ plaatsvindt.

• #3.495
ja vaak, omdat links een blessure heeft tho. Goed opletten dat je ‘symmetrisch’ blijft squatten/pressen/ etc, dat er geen ‘hipshift’ plaatsvindt.

Ik heb voor zover ik weet geen blessures. Is je ene been nu niet veel groter dan het andere? Geloof dat je al lange tijd met die shit rondloopt.

Ik heb voor zover ik weet geen blessures. Is je ene been nu niet veel groter dan het andere? Geloof dat je al lange tijd met die shit rondloopt.
ja heb het al een drietal jaar :o mijn linkerbeen is duidelijk kleiner/ minder ontwikkeld jammer genoeg.
Soon een echo tho. Heb nu hetzelfde rechts dus mag wel :roflol:

• #3.497
Vandaag stonden tsjest en solders op het programma. Eerste 2 oefeningen gingen prima. Eerst HS plate loaded bench press, setjes van 10 tot ik geen 10 meer kon. Daarna incline BB press, setjes van 8 totdat ik geen 8 meer kon en dan een dubbele dropset. Die dropset was echt bruut, mede omdat ik al vrij lange tijd geen dropsets en shit meer had gedaan.

Maar toen was de derde oefening dus flat bench, sets van 6 totdat je geen 6 meer kon. Nou… echt wtf. Ik dacht ik begin met 60, dan 67,5 ofzo en vervolgens 75 en dan zie ik wel. En wat denk je… die eerste set met 60 was al bijna tegen falen aan :hahaha: Toen maar 65 gedaan en ik kon letterlijk niet meer dan 3 reps. Ik was echt in shock dat ik op 110kg bodyweight faalde met een barbell van 65 kilo op mijn chest. Die oefening maar afgekapt en stretch push ups gaan doen. Ook hier weer, ik kon letterlijk geen enkele push up doen. Toen maar met mijn knieën op de grond push ups gedaan, dat ging iets beter… 8 en 7 reps. Maar damn, van die eerste 2 oefeningen was mijn chest gewoon dusdanig dood dat ik echt niks meer kon. Nog niet vaak meegemaakt.

Beetje kutgevoel dus achteraf dat ik die training gewoon niet fatsoenlijk heb kunnen afmaken volgens plan. Kan me soms gewoon heel de dag chagrijnig laten zijn, dat soort shit.

Verder ook een beetje verkouden. Keelpijn, verstopte neus. Vervelend, maar voel me verder prima. Mensen in de gym komen naar me toe en vragen of ik aan het cutten ben, lol. Waarschijnlijk omdat mijn tyfusdikke kop iets minder dik is nu. Halleluja.

Nu ff naar het strand, doei

wat doe je normaal met bankdrukken als je reps doet.

• #3.499
Ik ben een paar weken geleden eens bijna gestikt in een multivitamine pil, omdat ik altijd heel laks was daarmee en 93839 pillen tegelijk letterlijk met een klein slokje water doorslikte :o Maar deze keer ging er dus iets mis en had ik echt even fucking paniek. Maar goed, nu durf ik dus al weken geen pillen meer te slikken:hahaha: kleine d3 en zink pilletjes gaan nog wel, maar die grote multivitamines durf ik gewoon echt ff niet meer te slikken. Fucking gay. Wat ik nu dus doe is er gewoon op kauwen totdat het een poedertje is en dan doorslikken. Beetje nasty wel, maarja…

Ik wilde het toch even kwijt.

Ik ben een paar weken geleden eens bijna gestikt in een multivitamine pil, omdat ik altijd heel laks was daarmee en 93839 pillen tegelijk letterlijk met een klein slokje water doorslikte :o Maar deze keer ging er dus iets mis en had ik echt even fucking paniek. Maar goed, nu durf ik dus al weken geen pillen meer te slikken:hahaha: kleine d3 en zink pilletjes gaan nog wel, maar die grote multivitamines durf ik gewoon echt ff niet meer te slikken. Fucking gay. Wat ik nu dus doe is er gewoon op kauwen totdat het een poedertje is en dan doorslikken. Beetje nasty wel, maarja…

Ik wilde het toch even kwijt.
En rectaal inbrengen? Fucking gay ben je toch al, dus daar kan je niet veel mee verliezen. En dan neemt het waarschijnlijk ook nog beter op.

Terug
Naar boven