- Waardering
- 20.663
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stond mij ook wel goed vond ik. Kon wel een kleurtje gebruiken.Camelus heeft wel eens zijn eigen schijt hier gepost. Kan dus prima dit. Gr
Dit is je kots? Eet je niks ofzo?Weer een leg day achter de rug.Moest me echt ff haasten, bijna in een volle gym met allemaal chickies een kots uitbarsting gehad. Dat zou wat zijn geweest
![]()
Wilde net zeggen dit lijkt op een babypapje lolWas al bijna 3 uur na mijn ontbijt he, bestaande uit rijstvlokken, isolaat en 20gr almond butter. Die shit verteert vrij snel. Hier kwam gewoon voornamelijk water dat ik dronk tijdens de training en een enkel stukje rijst dat nog over was gebleven. Als jij volle maaltijden uitkotst tijdens je training zou ik toch ff wat veranderen qua meal timing etc.
Als jij over je nek gaat tijdens je training heb je zelf ook het een en ander onder de loep te nemen broerWas al bijna 3 uur na mijn ontbijt he, bestaande uit rijstvlokken, isolaat en 20gr almond butter. Die shit verteert vrij snel. Hier kwam gewoon voornamelijk water dat ik dronk tijdens de training en een enkel stukje rijst dat nog over was gebleven. Als jij volle maaltijden uitkotst tijdens je training zou ik toch ff wat veranderen qua meal timing etc.

sommige mensen hebben gewoon sneller kokhals/kotsneigingenKan er ook weinig aan doen. Ik kots gewoon al het water uit dat ik drink tijdens de training. Voortaan (nog) minder water drinken misschien.
sommige mensen hebben gewoon sneller kokhals/kotsneigingen
Ik heb ook alleen tijdens legdays moeten kotsen, verder nooit gehadIk heb t ook wel eens na legs gehad , andere dagen heb ik dat ook nooit
Ik had problemen met mn maag, spambod ook(zelfde probleem volgens mij(Verder geen problemen met je maag of darmen? Je moet wel vaak kotsen man :')
Maarja je weet het natuurlijk nooit… daarom beter effe checken. Ben daar de afgelopen 2 jaar erg nalatig mee geweest en daar ben ik achteraf gezien ook niet trots op. Voortaan gewoon eens in de paar maanden dat gewoon laten controleren. Kost ook geen drol hier. 35 euro betaald voor best een uitgebreide bloedtest… zonder huisarts of wat dan ook.Normaalgesproken moet alles min of meer in orde zijn denk ik toch… ik heb geen 100mg aan orals dagelijks gedaan en ook geen 600mg tren voor 24 wekenMaarja je weet het natuurlijk nooit… daarom beter effe checken. Ben daar de afgelopen 2 jaar erg nalatig mee geweest en daar ben ik achteraf gezien ook niet trots op. Voortaan gewoon eens in de paar maanden dat gewoon laten controleren. Kost ook geen drol hier. 35 euro betaald voor best een uitgebreide bloedtest… zonder huisarts of wat dan ook.