XXL Nutrition

Spambod's kuurlog

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.501
Weer een leg day achter de rug.:barf: Moest me echt ff haasten, bijna in een volle gym met allemaal chickies een kots uitbarsting gehad. Dat zou wat zijn geweest
43538A9D-F323-409C-B748-005E710C0E9F.jpeg

Laatst bewerkt door een moderator:
Bro...

• #3.506
Dit is je kots? Eet je niks ofzo?

Was al bijna 3 uur na mijn ontbijt he, bestaande uit rijstvlokken, isolaat en 20gr almond butter. Die shit verteert vrij snel. Hier kwam gewoon voornamelijk water dat ik dronk tijdens de training en een enkel stukje rijst dat nog over was gebleven. Als jij volle maaltijden uitkotst tijdens je training zou ik toch ff wat veranderen qua meal timing etc.

Was al bijna 3 uur na mijn ontbijt he, bestaande uit rijstvlokken, isolaat en 20gr almond butter. Die shit verteert vrij snel. Hier kwam gewoon voornamelijk water dat ik dronk tijdens de training en een enkel stukje rijst dat nog over was gebleven. Als jij volle maaltijden uitkotst tijdens je training zou ik toch ff wat veranderen qua meal timing etc.
Wilde net zeggen dit lijkt op een babypapje lol

Als jij over je nek gaat tijdens je training heb je zelf ook het een en ander onder de loep te nemen broer :roflol:

Idd, over je nek gaan in training is alles behalve hardcore vind dat echt voor tards:roflol:

• #3.510
Kan er ook weinig aan doen. Ik kots gewoon al het water uit dat ik drink tijdens de training. Voortaan (nog) minder water drinken misschien.

Ik heb t ook wel eens na legs gehad , andere dagen heb ik dat ook nooit

Verder geen problemen met je maag of darmen? Je moet wel vaak kotsen man :')

• #3.517
Vanochtend voor het eerst in zeer lange tijd bloed wezen prikken :o Vanavond of morgen als het goed is de resultaten binnen. Ben benieuwd.

Ben benieuwd man

• #3.519

Normaalgesproken moet alles min of meer in orde zijn denk ik toch… ik heb geen 100mg aan orals dagelijks gedaan en ook geen 600mg tren voor 24 weken :o Maarja je weet het natuurlijk nooit… daarom beter effe checken. Ben daar de afgelopen 2 jaar erg nalatig mee geweest en daar ben ik achteraf gezien ook niet trots op. Voortaan gewoon eens in de paar maanden dat gewoon laten controleren. Kost ook geen drol hier. 35 euro betaald voor best een uitgebreide bloedtest… zonder huisarts of wat dan ook.

Normaalgesproken moet alles min of meer in orde zijn denk ik toch… ik heb geen 100mg aan orals dagelijks gedaan en ook geen 600mg tren voor 24 weken :o Maarja je weet het natuurlijk nooit… daarom beter effe checken. Ben daar de afgelopen 2 jaar erg nalatig mee geweest en daar ben ik achteraf gezien ook niet trots op. Voortaan gewoon eens in de paar maanden dat gewoon laten controleren. Kost ook geen drol hier. 35 euro betaald voor best een uitgebreide bloedtest… zonder huisarts of wat dan ook.

Denk ook dat het gewoon in orde is, als ik zie wat sommigen hier gebruiken waarbij het bloedwerk ook altijd gewoon goed is....
35 euro is geen geld man, daar zou ik het ook wel vaker voor laten doen.
Ben zelf daar ook wel nalatig in tbh

Terug
Naar boven