Euh tja, in principe wel goed naar omstandigheden.
Ik had de afgelopen paar weken last van een stekend gevoel onder me ribben aan de rechterkant, steeds na het eten. Het begon vrij onschuldig en ik hechtte er dan ook niet te veel waarde aan. Maar midden vorige keer werd die pijn echt vrij extreem, gewoon dat ik er duizelig en shit van werd. Ik kon ook echt helemaal niks meer eten, heb denk ik meer dan 2 volle dagen niks gegeten. Uiteindelijk maar besloten om naar het ziekenhuis te gaan, allerlei tests laten doen. Bloed, urine, poep, endoscopie (dit wordt in Rusland itt de meeste landen gewoon bij bewustzijn gedaan, echt de meest vervelende 2-3 minuten van mijn leven, f**k zeg), echo’s.
De uiteindelijke diagnose is een acute galblaasontsteking (vandaar de pijn rechts onder de ribben) en een flink ontstoken maagwand, maar gelukkig nog geen maagzweer. Verklaart natuurlijk ook wel mijn constante verteringsproblemen, het feit dat ik vaak moest kotsen etc etc. Kreeg gelijk een zooi pillen voorgeschreven, weet eigenlijk niet eens wat precies allemaal. Maar na een paar dagen werd het wel wat beter en kon ik weer in zeer kleine hoeveelheden eten en kwam mijn eetlust ook weer wat terug. Rijstepap, beschuitjes, zo’n soort dieet…
Uiteindelijk in 10 dagen 7 kilo afgevallen, lol.
Vandaag voor het eerst weer een beetje getraind in de gym, ging op zich wel goed. Wel een hoop kracht enzo verloren en ik voel me nog steeds niet bepaald lekker maar dat komt wel weer terug hoop ik.
Ik weet eigenlijk nog niet zo goed wat nu precies de bedoeling is met heel het bodybuilding gebeuren, maar ik ben in ieder geval blij dat ik weer kan trainen en dat ik nog leef überhaupt

Ik wil niet dramatisch doen, maar die pijn en gewoon mijn toestand was echt fucked up. Best wel geschrokken er van.
Dusja… tot zover even hoe het mij vergaat.