Fitness Seller

Spambod's kuurlog

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.541
Vanachteren vol aangereden in een file vandaag. Tand door me bovenlip ook… gelukkig heb ik wel alle tanden nog gewoon. Schok me kapot.

Vanachteren vol aangereden in een file vandaag. Tand door me bovenlip ook… gelukkig heb ik wel alle tanden nog gewoon. Schok me kapot.
Damn, moet wel hard er ingereden zijn dan. Geen whiplash oid?

Schade aan wagen lijkt ook mee te vallen al zal het vast wel meer kosten dan het er uit ziet :o

• #3.543
Damn, moet wel hard er ingereden zijn dan. Geen whiplash oid?

Schade aan wagen lijkt ook mee te vallen al zal het vast wel meer kosten dan het er uit ziet :o

Als het goed is kost het mij niks en fixt de verzekering dit allemaal. Maar dit soort zaken blijven toch altijd erg onprettig om mee te maken. Gelukkig geen last van nek enzo, alleen een dikke lip.

• #3.544
Wat zou eigenlijk een goede strategie zijn om mijn bodybuilding shit weer een beetje op de rails te krijgen, mocht het de komende weken weer beter gaan met al mijn klachten? Mijn onderhoud is nu iets van 2000 lol en ik ben skinny fat. Moet ik mijn calorieën eerst weer wat gaan verhogen en er een wat hogere dosis test in knallen om weer een beetje volheid en shit terug te krijgen? Als ik zo weer verder ga met cutten eet ik over een maand nog maar 1000kcal, dat lijkt me ook niet echt goed voor spiermassa en shit

Als het goed is kost het mij niks en fixt de verzekering dit allemaal. Maar dit soort zaken blijven toch altijd erg onprettig om mee te maken. Gelukkig geen last van nek enzo, alleen een dikke lip.
Je komt er op alle vlakken nog goedkoop vanaf dan :) hou het maar goed in de gaten in iedere geval.
Wat zou eigenlijk een goede strategie zijn om mijn bodybuilding shit weer een beetje op de rails te krijgen, mocht het de komende weken weer beter gaan met al mijn klachten? Mijn onderhoud is nu iets van 2000 lol en ik ben skinny fat. Moet ik mijn calorieën eerst weer wat gaan verhogen en er een wat hogere dosis test in knallen om weer een beetje volheid en shit terug te krijgen? Als ik zo weer verder ga met cutten eet ik over een maand nog maar 1000kcal, dat lijkt me ook niet echt goed voor spiermassa en shit
Zou rustig calorieën verhogen, welja rustig, hangt er vanaf hoe snel en hoeveel je kan trainen. Vooral eiwit aan de hogere kant houden. Iets van 2500 calorieën ofzo.

Caloriebudget eerst uitbouwen om dan te zakken. Je zal sowieso groter/ronder en een beetje leaner worden wanneer je alles terug oppikt.

• #3.546
Nu ik even tijd heb kort een update.

Laatste dagen of eigenlijk zelfs al meer dan een week zo goed als geen klachten meer. Het voelt eigenlijk een beetje onwennig om geen pijn meer te hebben, lol… Als je maandenlang ergens mee rondloopt raak je er toch een beetje aan gewend. Ik heb de afgelopen tijd ook mijn trainingen weer kunnen aanpakken zoals voorheen. Ik doe alleen nog geen crazy shit als dropsets of partials of wat dan ook, maar wel gewoon tot failure met redelijk zware (voor mij dan…) gewichten. Het enige wat ik (nog) niet doe is zwaar squatten of deadliften of überhaupt oefeningen waar je heel hard moet bracen. Om de een of andere reden krijg ik last van mijn maag/darmen als ik heel hard alle spieren rond mijn middel aanspan. De afgelopen weken heb ik daarom ook op een aparte manier benen getraind. Bijna alles single leg om zo min mogelijk spanning rond mijn middel te genereren. Single leg leg extensions voor high reps, leg presses met 1 been, bulgarian split squats, lunges… Ik kreeg echt zieke pomps en ook verschrikkelijke spierpijn van het trainen op deze manier. Wellicht worden mijn benen er zelfs beter van dan van zwaar squatten… Wie weet.

Dieet is wel een dingetje uiteraard… dat is nu heel anders dan voorheen en dat zal vanaf nu waarschijnlijk ook altijd zo blijven. Ik heb echt een heel goede gastro-enteroloog gevonden, die tevens ook dietist is en sportarts. Dus m.a.w. iemand die daadwerkelijk begrijpt waar ik mee bezig ben qua voeding en training. Sinds een paar weken eet ik dus carbs + fats apart en protein apart. En eigenlijk sinds ik dat ben gaan doen, ben ik me ook veel beter gaan voelen.

Nu ziet mijn dieet er bijvoorbeeld zo uit:

Meal 1 - havermout + blokje roomboter
Training
Meal 2 - kwark + whey
Meal 3 - havermout + blokje roomboter
Meal 4 - 300gr kip met groenten
Meal 5 - rijst met wat olijfolie
Meal 6 - 300gr kip met groenten

Ik heb geen idee hoeveel calorieën ik momenteel eet, maar ik denk zo rond de 2500. Ik blijf ook redelijk stabiel rond de 104kg ofzo, hoewel ik wel merk dat ik beetje bij beetje leaner word. Eigenlijk ben ik ook best tevreden met hoe ik er nu uitzie, vooral na maandenlang gecruised te hebben en gewoon heel weinig gegeten en getraind. Zal binnenkort eens wat foto’s proberen te maken.

Maar goed dit dieet schijnt dus echt goed te werken, want mijn vertering is gewoon echt goed nu. En ik mag van die dokter beetje bij beetje calorieën verhogen en kijken wat dat met me doet… Protein moet ik volgens die kerel écht niet meer dan 200gr per dag doen. Voorheen deed ik altijd over de 300, lol. Als ik daar nu over nadenk denk ik ook wel dat dat onnodig veel en overdreven was, maarja…

Ben dus eigenlijk best wel positief gestemd weer. Was zelfs al weer een blast aan het plannen :o Maar dat ga ik sowieso de komende maanden nog niet doen, want ik wil echt even herstellen van deze ellende en ook ga ik binnenkort best veel moeten reizen voor mijn werk. Wellicht ergens in december dat ik weer gas kan gaan geven. Nu is mijn doel eigenlijk om al cruisende gewoon weer qua kracht op mijn oude niveau te komen en rustig aan mijn vet percentage verlagen, zodat ik over een paar maanden écht goed lean ben. En van daaruit weer een beetje gaan bouwen.

Laatst bewerkt:
goed nieuws dus, 104kg met welk % schat je jezelf, abs definitie en shit.

Laatst bewerkt:
  • #3.548
Ik heb mezelf voorgenomen om vanaf morgen weer te “beginnen” met bodybuilding, lol. Beginnen wil zeggen vroeg opstaan en vroeg in de ochtend nog voor me werk trainen ipv erna of even tussendoor, weer een dieet volgen waarbij alles wordt afgewogen en iedere dag min of meer hetzelfde is, ietwat hardere en serieuzere training en cardio. Ik heb een dieet opgesteld van ca. 3000kcal.

De laatste dagen en weken voel ik me eigenlijk steeds beter en beter en ik merk gewoon dat ik langzamerhand fucking ongelukkig en gefrustreerd word omdat ik al maanden niet meer in mijn levensritme zit zoals voorheen, voordat ik “ziek” werd. Ik vind het gewoon kut om niet volgens een bepaald vast plan / schema te leven dag in dag uit. Volgens de dokter kan ik ook gewoon weer de draad proberen op te pakken, zolang ik maar niet opeens hard ga bulken of andere domme dingen ga doen, lol.

Mijn doel is om echt flink lean te worden de komende weken/maanden. Sowieso omdat ik nog veel te vet ben, maar ook omdat dit het beste is voor mijn spijsverteringsorganen, nog even een paar maanden in een deficit. Hoe minder je eet hoe minder je die shit allemaal belast. En wat bij mij nou juist de reden was van al mijn ellende was precies overbelasting van mijn spijsverteringsstelsel.

Qua gear doe ik nog even niks. 200mg test elke 7/8 dagen is voor nu prima. Misschien als ik een paar weken verder ben dat ik wat verhoog naar 300 ofzo.

Ik ga ook proberen om wat actiever te loggen, ook met wat foto’s eens in de zoveel tijd.

Keydoei

Ik heb mezelf voorgenomen om vanaf morgen weer te “beginnen” met bodybuilding, lol. Beginnen wil zeggen vroeg opstaan en vroeg in de ochtend nog voor me werk trainen ipv erna of even tussendoor, weer een dieet volgen waarbij alles wordt afgewogen en iedere dag min of meer hetzelfde is, ietwat hardere en serieuzere training en cardio. Ik heb een dieet opgesteld van ca. 3000kcal.

De laatste dagen en weken voel ik me eigenlijk steeds beter en beter en ik merk gewoon dat ik langzamerhand fucking ongelukkig en gefrustreerd word omdat ik al maanden niet meer in mijn levensritme zit zoals voorheen, voordat ik “ziek” werd. Ik vind het gewoon kut om niet volgens een bepaald vast plan / schema te leven dag in dag uit. Volgens de dokter kan ik ook gewoon weer de draad proberen op te pakken, zolang ik maar niet opeens hard ga bulken of andere domme dingen ga doen, lol.

Mijn doel is om echt flink lean te worden de komende weken/maanden. Sowieso omdat ik nog veel te vet ben, maar ook omdat dit het beste is voor mijn spijsverteringsorganen, nog even een paar maanden in een deficit. Hoe minder je eet hoe minder je die shit allemaal belast. En wat bij mij nou juist de reden was van al mijn ellende was precies overbelasting van mijn spijsverteringsstelsel.

Qua gear doe ik nog even niks. 200mg test elke 7/8 dagen is voor nu prima. Misschien als ik een paar weken verder ben dat ik wat verhoog naar 300 ofzo.

Ik ga ook proberen om wat actiever te loggen, ook met wat foto’s eens in de zoveel tijd.

Keydoei
Oh ja ga morgen ook nog ff bloed laten prikken enzo. Ben nu lekker gezondheidsbewust bezig toch hihi
is ook gewoon prima , heb op een gegeven moment die keuze ook gemaakt en bevalt erg goed ^^

• #3.551
is ook gewoon prima , heb op een gegeven moment die keuze ook gemaakt en bevalt erg goed ^^

Je bedoelt de keuze om wat rustiger aan te doen qua gear en shit? Ja, verstandig.

Ik vind het een beetje moeilijk onder woorden te brengen, maar als je echt ergens last van krijgt, lichamelijk, ga je in zeer korte tijd opeens heel anders denken over dingen :o Mijn problemen hebben op zichzelf niks met steroids enzo te maken, maar indirect natuurlijk ook weer wel. Meer steroids -> meer en meer eten -> zware belasting op spijsverteringsstelsel + genetische predispositie = probleem. Toen ik er op zijn slechtst aan toe was en naar het ziekenhuis ging had ik echt zoiets van f**k… Why the f**k heb ik mezelf dit aangedaan? Is het toch allemaal niet waard? Niemand geeft ene f**k of mijn quads groot zijn of niet en nu ga ik fucking dood :hahaha: :rolleyes: Bovendien word je in elke medische instelling waar je komt met (maakt niet uit welke) klachten al gelijk zo behandeld van tsja…. Jij bent toch een bodybuilder ofzoiets?? Ja, dan is het je eigen schuld he!
Dat is ook zeer vervelend allemaal en in zo’n positie wil je gewoon niet belanden.

Maar goed, een paar maanden rustiger aan doen en niet elke dag 6 kilo kip en rijst eten geeft ook een beetje perspectief in vele opzichten. Voorheen werd ik bij wijze van al panisch als ik een meal of een training miste omdat ik dacht dat al mijn gains weggingen, maar nu blijkt het dus dat je na een paar maanden aanmodderen er nog steeds +- hetzelfde uitziet en sowieso nog altijd 10000x beter dan 99% van de populatie. Dat geeft ook een beetje rust, ofzo. Er zijn ook gewoon andere dingen in de leef waar je plezier mee kunt hebben en voldoening uit kan halen. Wat dat betreft waren de afgelopen paar maanden wel een wijze les. Nu kan ik (hopelijk) iets minder obsessief deze sport weer gaan bedrijven en daarnaast ook andere facetten van het leven niet verwaarlozen.

Pff, volgens mij moet ik de test gewoon uppen. Wat een jankverhaal als ik het zo teruglees.

Meer tren en yolo

Tijdelijke gedachtegang bro
Voor je het weet zit je weer op een leuke dosis gear en vreet je jezelf helemaal vol want gains :)

• #3.554
Tijdelijke gedachtegang bro
Voor je het weet zit je weer op een leuke dosis gear en vreet je jezelf helemaal vol want gains :)

Wellicht ja :o Ben in me achterhoofd de volgende blast stack al aan het uitdenken:rolleyes:

Maar ik moet het in de toekomst sowieso een beetje anders gaan doen… altijd lean blijven is een beetje de main thing. Als ik steeds tijdens een bulk te dik word eet ik dus te veel en stress ik dus ook al mijn organen meer dan dat eigenlijk nodig is. Dat is gewoon dom.

Kijk maar naar @Strive4muscle ook wat voor een gains hij aan het maken is de laatste tijd. Ik denk dat dit voor een groot gedeelte is toe te schrijven aan het feit dat hij altijd lean blijft en zijn lichaam dus super responsive blijft voor alles wat hij eet en shit. Zoiets wil ik ook bereiken.

Wellicht ja :o Ben in me achterhoofd de volgende blast stack al aan het uitdenken:rolleyes:

Maar ik moet het in de toekomst sowieso een beetje anders gaan doen… altijd lean blijven is een beetje de main thing. Als ik steeds tijdens een bulk te dik word eet ik dus te veel en stress ik dus ook al mijn organen meer dan dat eigenlijk nodig is. Dat is gewoon dom.

Kijk maar naar @Strive4muscle ook wat voor een gains hij aan het maken is de laatste tijd. Ik denk dat dit voor een groot gedeelte is toe te schrijven aan het feit dat hij altijd lean blijft en zijn lichaam dus super responsive blijft voor alles wat hij eet en shit. Zoiets wil ik ook bereiken.
Thanks bro! Ik zweer erbij om niet “te” vet te worden tijdens je offseason. Iedereen moet zo zijn eigen manier vinden wat het beste voor hem werkt (Lange leanbulks of agressieve bulk gevolgd door mini cuts etc).

Imo horen abs gewoon lichtelijk zichtbaar te zijn tijdens het bulken anders ga je wat mij betreft te hoog in vp en gaat alles zo wat tegen je werken (insuline resistent, ratio fatgain <> muscle gain, te lang moeten cutten, maar ook mentaal). Nu zijn er zo je uitzondering wag betreft vet distributie. Als je werkelijk alles op je midsectie opslaat dan ben je helaas de lul en moet je andere spiergroepen als leidraad nemen wanneer je “teveel” vet begint op te slaan.

• #3.556
Ben afgelopen week weer begonnen met een programma van John Meadows… Hopelijk dat ik eindelijk weer eens zo een programma van begin tot eind kan doen zonder halverwege ziek, zwak en misselijk te worden. De eerste paar dagen gingen in ieder geval goed. Vandaag waren benen aan de beurt.

1. Leg curls met rest/pause reps, dus met een dead stop steeds beneden aan het begin van de rep. Op deze manier deed ik 4 work sets van 10 reps met steeds meer gewicht tot ik niet/nauwelijks meer 10 kon doen. Topset was bijna heel de stack x 8. Eerlijk gezegd deed ik deze shit met deadstops voor het eerst… was wel geinig.
2. Leg press - steeds sets van 8 totdat je nauwelijks 8 meer kan. Ben persoonlijk niet zo een fan van low rep leg press, doe zelf eigenlijk alleen leg press voor minstens 15-20 reps, gewoon pompen totdat je benen gillen van de pijn… Maar als John het zegt doe je het gewoon natuurlijk zoals het er staat.
3. Bulgarian split squats - 3 sets to failure met steeds een zwaardere dumbell. Pomp is altijd erg heftig van deze shit. Ik deed 15x20+, 20x16 en 25x12.
4. BB squats - eigenlijk moest je hier front squats doen, maar ik kan geen front squats :o Daarom maar gewoon back squats gedaan. Hier voldeed 80kg om 3 sets of 10 mee te doen, lol. Laatste set haalde ik er trouwens ook maar 8… helemaal naar de t*ring.
5. Romanian deadlift - 4x10. Hier gebruikte ik maar 100kg en probeerde ik echt langzaam en niet te diep te zakken en vervolgens me reet en hamstrings superhard aan te spannen on top. Misschien was 100kg zelfs iets te veel… Als ik echt exhausted ben van alles wat ik al heb gedaan en sta te trillen op me benen, dan voel ik deze oefening nooit echt geweldig in mijn hamstrings. Kweenie… Misschien de volgende keer 80 of 90kg proberen of dumbbells pakken en nog meer letten op perfect form.

Na afloop traditiegetrouw een quad shot in de lift, lol. Calorieën zijn nu heel de week ca 3000 geweest, gewicht schommelt rond de 102. Aan mijn benen is het niet echt te zien maar me upper body is wel leaner dan een week geleden. Abs enzo wat beter zichtbaar en hier en daar wat meer veinzz. Sinds vorige week test trouwens verhoogd van 200 naar 300. Dit ga ik de komende weken / maanden aanhouden. 300 geeft gewoon (logischerwijs) meer fullness en kracht en overall een beter gevoel en dat heb ik nu gewoon even nodig na een periode van louter ellende.

Vanaf volgende week wil ik op training days 20 minuten cardio post workout gaan doen. Calorieën houd ik nog maar even op 3000. Wil niet te veel en te snel zakken. Gewoon rustig. Vanavond was de bedoeling om een kleine cheat meal te doen. Tegenwoordig is dat alleen nog maar een kleine pizza en een bierie en voor de rest niks. En meestal doe ik dan ook nog eens gedurende de dag 1 meal minder om het qua calorieën en belasting op spijsverteringsorganen wat lager te houden. Veel beter zo…

Kusjes

Bijlagen

• 149D0E9B-DA78-4668-81DC-5FA84B203706.jpeg
    149D0E9B-DA78-4668-81DC-5FA84B203706.jpeg
    158,8 KB · Weergaven: 143
  • #3.557
Domme vraag misschien, maar ik vraag het toch maar ff voor de zekerheid.

moet je bacteriostatisch water op zichzelf (dus wanneer het nog niet gemengd is met hcg op hgh of wat dan ook) gekoeld bewaren? Nee toch? Bacteriostatisch water is toch niks anders dan water met een beetje benzyl alcohol erin?

moet je bacteriostatisch water op zichzelf (dus wanneer het nog niet gemengd is met hcg op hgh of wat dan ook) gekoeld bewaren? Nee toch? Bacteriostatisch water is toch niks anders dan water met een beetje benzyl alcohol erin?
nee is niet nodig

Nee, maar het na openen slechts een paar uur houdbaar volgens mij. Als je ampullen koopt en direct injecteert is dat geen issue.

Terug
Naar boven