AndroidHealthClinic

Spambod's kuurlog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Woog vanochtend maar een paar honderd gram meer dan de dag/dagen ervoor. Net ff 60 min cardio gedaan ook ipv 30, niks aan het handje dus :hahaha: Morgen is mijn vriendin trouwens jarig, dus dan ga ik sowieso veel en slecht eten, maar dat is/was ten minste gepland… gisteren was gewoon een ongelukje, dat heb ik misschien eens per jaar ofzo.

Na de dag van morgen heb ik 2 weken om gewoon normaal te doen en gewoon weer iedere dag te trainen (afgelopen 1,5 week tijdens lockdown kon ik maar 3x trainen, lockdown is vanaf maandag weer voorbij dus dan kan ik weer iedere dag pompen). Daarna ga ik voor 10 dagen op reis voor me werk :( We staan met ons bedrijf op een grote beurs ergens in het zuiden van Rusland en daarna vlieg ik nog voor een paar dagen door naar Moskou voor wat zaken en meetings… Voor bodybuilding nogal kut natuurlijk, ik ga blij zijn als ik in die 10 dagen een paar keer ff kan pompen ergens, dieet gaat natuurlijk ook verre van ideaal zijn… al ga ik natuurlijk wel gewoon proberen er het beste van te maken en niet in 10 dagen heel mijn shape verknallen.

Maarja, life is life. Zonder mijn werk kan ik ook niet bodybuilden enzo en dit is toch mijn toekomst dus een paar keer per jaar moet ik ff door de zure appel heen bijten wat betreft dit soort trips. Dan vanaf begin december kan ik weer echt beginnen met deel 2 van mijn cut en vervolgens gelijk overgaan op een groeifase en EINDELIJK een blast.
 
Het afgelopen jaar a la John Meadows steeds de rear delts prioritiseren heeft imo zeker zijn vruchten afgeworpen. Delts zijn wat mij betreft best wel all round ontwikkeld, dit was gewoon zonder pump. Wel blij mee…

Ben wel super waterig en bloated nog steeds van mijn full day of binging afgelopen zondag. Woog vanochtend 2,5kg meer dan voorheen, pff… hopelijk ben ik die shit snel weer kwijt


A898707B-05F2-4506-8445-F29EBAE7BCAE.jpeg
 
Staat er goed bij !
 
Dag vrienden.

Ik ben gisteravond teruggekomen van een 11-daagse trip voor me werk. Eerst in het zuiden van Rusland een week op een stand gestaan op een hele grote beurs, daarna doorgevlogen naar Moskou voor wat andere shizzle. Pfff, echt fucking zware en lange dagen waren het. Ben nu ook gewoon fucking kapot en ook een beetje aan het vechten tegen een verkoudheid. Beetje keelpijn. Maar dat weerhield mij er niet van om vandaag te gaan trainen. Heb besloten om weer met een programma van John te beginnen, Gamma Bomb 2.0 dit keer. Net dus eerste workout daarvan gedaan en ondanks dat ik me kut voelde, ging het eigenlijk wel okay. Bijgevoegd een foto van na de training. Vind mezelf er best goed uitzien na bijna 2 weken geen training, weinig slaap en voeding een beetje all over the place (al was ik wel bijna constant calories aan het tracken met zo’n app, kwam op 1 of 2 dagen na elke dag uit op +- 3500). Ik ben benieuwd hoeveel ik morgen weeg na een dag normaal gegeten en gedronken te hebben en ook 8-9 slaap. Nu heb ik geen idee hoeveel ik weeg. Toen ik vertrok van huis was ik 94,5 ofzo. Ben nu wel een beetje waterig voor me gevoel.

Mja, de vraag is nu een beetje: hoe nu verder?? Bulken? Cutten? Cruisen? Blasten?? Het antwoord daar op heb ik zelf ook nog niet echt paraat. Ik ben best lean, maar imo nog niet lean genoeg om een surplus in te gaan. Er moet gewoon nog een paar kg vet af voordat ik echt een goede starting point heb voor een groeifase. Alleen is het nu december en heb ik eerlijk gezegd niet echt zin om heel deze maand weer hardcore en autistisch te gaan doen met mijn dieet en cardieau etc etc. Ik wil na best een vervelend jaar op persoonlijk vlak even een tijdje chillen, op me gemak zijn. Daarnaast moet ik voor het einde van dit jaar waarschijnlijk nog een keertje voor 2 of 3 dagen naar Sint Petersburg voor me werk en wilde ik me vriendin meenemen en daar ook een klein uitje van maken met alles erop en eraan. Dusja… daarom denk ik dat ik de komende maand maar gewoon hard ga trainen en daarnaast blijven cruisen en op gewicht blijven. Wat ik vervolgens in januari ga doen weet ik ook nog niet :o Er is een possibility dat ik naar Moskou ga verhuizen komend voorjaar. Dat is 1500km van waar ik nu woon en er komt dus allemaal best veel bij kijken… Grote kans dat ik dan niet volop kan bodybuilden, laat staan blasten. Allemaal een beetje kut, want ik wil gewoon knallen en stappen maken in mijn fysiek ontwikkeling, maar aan de andere kant is er natuurlijk meer dan alleen bodybuilding en soms heeft dat even voorrang. Frustrerend, maar okay… We zien wel.
 

Bijlagen

  • 723EAF98-5D5E-4EE2-AE86-99AD7D605285.jpeg
    723EAF98-5D5E-4EE2-AE86-99AD7D605285.jpeg
    261,3 KB · Weergaven: 190
Dag vrienden.

Ik ben gisteravond teruggekomen van een 11-daagse trip voor me werk. Eerst in het zuiden van Rusland een week op een stand gestaan op een hele grote beurs, daarna doorgevlogen naar Moskou voor wat andere shizzle. Pfff, echt fucking zware en lange dagen waren het. Ben nu ook gewoon fucking kapot en ook een beetje aan het vechten tegen een verkoudheid. Beetje keelpijn. Maar dat weerhield mij er niet van om vandaag te gaan trainen. Heb besloten om weer met een programma van John te beginnen, Gamma Bomb 2.0 dit keer. Net dus eerste workout daarvan gedaan en ondanks dat ik me kut voelde, ging het eigenlijk wel okay. Bijgevoegd een foto van na de training. Vind mezelf er best goed uitzien na bijna 2 weken geen training, weinig slaap en voeding een beetje all over the place (al was ik wel bijna constant calories aan het tracken met zo’n app, kwam op 1 of 2 dagen na elke dag uit op +- 3500). Ik ben benieuwd hoeveel ik morgen weeg na een dag normaal gegeten en gedronken te hebben en ook 8-9 slaap. Nu heb ik geen idee hoeveel ik weeg. Toen ik vertrok van huis was ik 94,5 ofzo. Ben nu wel een beetje waterig voor me gevoel.

Mja, de vraag is nu een beetje: hoe nu verder?? Bulken? Cutten? Cruisen? Blasten?? Het antwoord daar op heb ik zelf ook nog niet echt paraat. Ik ben best lean, maar imo nog niet lean genoeg om een surplus in te gaan. Er moet gewoon nog een paar kg vet af voordat ik echt een goede starting point heb voor een groeifase. Alleen is het nu december en heb ik eerlijk gezegd niet echt zin om heel deze maand weer hardcore en autistisch te gaan doen met mijn dieet en cardieau etc etc. Ik wil na best een vervelend jaar op persoonlijk vlak even een tijdje chillen, op me gemak zijn. Daarnaast moet ik voor het einde van dit jaar waarschijnlijk nog een keertje voor 2 of 3 dagen naar Sint Petersburg voor me werk en wilde ik me vriendin meenemen en daar ook een klein uitje van maken met alles erop en eraan. Dusja… daarom denk ik dat ik de komende maand maar gewoon hard ga trainen en daarnaast blijven cruisen en op gewicht blijven. Wat ik vervolgens in januari ga doen weet ik ook nog niet :o Er is een possibility dat ik naar Moskou ga verhuizen komend voorjaar. Dat is 1500km van waar ik nu woon en er komt dus allemaal best veel bij kijken… Grote kans dat ik dan niet volop kan bodybuilden, laat staan blasten. Allemaal een beetje kut, want ik wil gewoon knallen en stappen maken in mijn fysiek ontwikkeling, maar aan de andere kant is er natuurlijk meer dan alleen bodybuilding en soms heeft dat even voorrang. Frustrerend, maar okay… We zien wel.
heb je een like gegeven omdat je log graag volg , heb alleen niet de moeite gedaan om je hele lap tekst te lezen .Na mijn inzien gewoon ff pas op de plaats maken en even je balans zoeken . dan komt het met de plannen ook weer goed !
 
Impressive.

Ik denk dat je er inderdaad goed aan doet om even wat meer kcals te eten en zodoende je 'achterstand' weer in te halen. Ook omdat je best diep moest gaan om te zakken in gewicht, wellicht gaat het je hierna makkelijker af. Ik ben het met je eens dat je het nog droger moet trekken om er langer profijt van te hebben.
 
Waarschijnlijk en possible... nu even pas op de plaats, maingainen, later een beter passend plan maken, als de toekomst duidelijker is.
Mooi dat je nu wel hebt kunnen door eten, dat was toch lastig bij eerdere reizen (?)
Jep... impressive :thumb:
 
Goede shape man, maar hoe lang ben jij eigelijk?
Dacht 180cm + toch?
Oogt wel zwaarder als 95kilo.
Zou met de feestdagen dan maandje op onderhoud blijven en in januari weer verder gaan met shredderen.
Idd misschien een maandje wat minder progressie maar goed moet ook leuk blijven.
Je weet zelf deze "hobby/sport" is helaas een marathon en geen sprint.
 
Waarschijnlijk en possible... nu even pas op de plaats, maingainen, later een beter passend plan maken, als de toekomst duidelijker is.
Mooi dat je nu wel hebt kunnen door eten, dat was toch lastig bij eerdere reizen (?)
Jep... impressive :thumb:

Ja, dat is wel waar. Dit was de eerste keer dat ik van huis was voor langere tijd en min of meer fatsoenlijk heb kunnen blijven eten. Groot verschil was ook dat ik nu steeds in AirBNB’s zat, dus met eigen keuken etc. ipv hotelkamers. In het vervolg wil ik het altijd op die manier blijven doen, want het scheelt toch een hoop kopzorgen en stress als je gewoon al je meals voor de dag op orde hebt.

Goede shape man, maar hoe lang ben jij eigelijk?
Dacht 180cm + toch?
Oogt wel zwaarder als 95kilo.
Zou met de feestdagen dan maandje op onderhoud blijven en in januari weer verder gaan met shredderen.
Idd misschien een maandje wat minder progressie maar goed moet ook leuk blijven.
Je weet zelf deze "hobby/sport" is helaas een marathon en geen sprint.

Thanks.
Woog vanochtend precies 95,0 kg, haha. Lengte is zo rond de 184-185.
 
Beste boomstronken
 
Beste boomstronken

Squatten met max 140 kg :rolleyes:

Komende blast (als die ooit nog gaat komen) wil ik daar toch wat aan doen. Kracht is klaarblijkelijk niet alles, maar aangezien mijn benen toch wel okay zijn ondanks het feit dat ik zo slap ben betekent dat (denk ik) dat er nog een groot groeipotentieel inzit als ik toch wat progressiever die shit ga aanpakken
 
Hoge basiskracht door squats = meer gewicht verplaatsen op de overige oefeningen :p
 
Oogt idd een stuk zwaarder, bizar.
 
je oogt inderdaad zwaarder dat is een goed teken,
komt onder andere door je smalle midsection.
 
Ben nu al weer een ruime week thuis en weer serieus in training (ben begonnen met het Gamma Bomb programma van John). Moet zeggen dat ik me echt goed voel de laatste paar dagen. Zit gewoon weer lekker in mijn routine en dan merk je gelijk hoe fucking belangrijk dat allemaal wel niet is: elke dag op dezelfde tijd uit en in bed, elke 2-3 uur meals etc etc. Heerlijk. :p

Deze week zit ik op 3250 kcal (en 0 cardio trouwens) en dit wil ik elke week met 250 verhogen zolang ik op hetzelfde gewicht blijf hangen. Nu is dit zo tussen de 95-96kg. Wat opvalt is dat ik echt een heel stuk voller, ronder en groter ben nu tov een maand geleden (1700 vs 3250 kcal, ergens logisch ook wel :o).


Het plan is dus om nog tot het einde van het jaar mijn onderhoud op deze manier op te krikken en dan vervolgens in januari te beginnen met een wat agressievere cut van een week of 4-6 ofzo om nog een paar kg vet eraf te strippen en dan EINDELIJK met een lean fysiek te beginnen aan een groeifase met PEDs.

Afgaande op mijn recente foto’s @ 95,nogwat kg, hoeveel kilo mag er volgens jullie nog af om een optimale startpositie te hebben voor een groeifase? Ben ik wel benieuwd naar.

Aanvankelijk was mijn doel om op 90kg uit te komen en van daaruit te beginnen… Dat is dus nog 5-6kg. In principe moet dat wel te doen zijn in 6 weken. Half februari zou ik dan kunnen beginnen met een groeifase.
 
Afgaande op mijn recente foto’s @ 95,nogwat kg, hoeveel kilo mag er volgens jullie nog af om een optimale startpositie te hebben voor een groeifase? Ben ik wel benieuwd naar.
Zou op 10kg mikken. Haal je dat ben je tyfus lean, haal je dat net niet ben je alsnog Tyfus lean.

Hoe meer er nu af gaat, hoe langer je straks kan groeien.

Gaat overigens goed hier, zie het wel goed komen.
 
Back
Naar boven