MuscleMeat

Spambod's kuurlog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • Overpriced, overrated en een bizarre hoeveelheid zoetstoffen. Het is maar rijst....
     
    Kleine update… op zich gaat het wel lekker, ben al een beetje leaner en in vergelijking met het begin van deze cut al -1,75kg lichter (98,25 op dag 1 na Oud & Nieuw binge vs. 96,5 vanochtend). Maar tot +- 90kg nog een lange weg te gaan, pff.

    Het enige wat een beetje minder is, is dat ik weer een beetje last begin te krijgen van me digestion. Elke keer na het eten heb ik zo’n kutgevoel onder me ribben. Het is (nog) niet supererg, zoals afgelopen voorjaar het geval was toen ik een galblaas ontsteking bleek te hebben en fucking erge pijn had, maar het blijft niet echt een fijn gevoel om mee rond te lopen heel de dag.

    Ik had laatst mijn meal plan hier gepost, ik denk op de vorige pagina. Daar was het de bedoeling om gewoon weer te proberen carbs/protein/fats samen te eten, als een “normaal” mens/bodybuilder. Maar sinds ik dat dus ben gaan doen 1,5 week geleden heb ik haast meteen deze klachten gekregen. :rolleyes: Het lijkt alsof mijn lichaam gewoon niet de enzymen of juiste samenstelling van maagsappen en shit of weet ik veel wat kan fixen om een normale meal bestaande uit alle macro’s te verteren. What the fuck.

    Vanaf morgen ga ik dus weer proberen om proteinz en carbs/fats gescheiden van elkaar te eten en ff kijken of dat verbetering brengt. Qua macro’s veranderd er niet veel, ik blijf gewoon hetzelfde eten. Het is echt fucking gehandicapt, maar okay… Moet wel zeggen dat de paar maanden dat ik consequent zo’n food combining diet volgde op advies van me dokter me digestion echt top was, dus wellicht moet ik gewoon accepteren dat dat mijn lot is. Het is alleen gewoon erg onpraktisch voor een botjebuilder, daarom dat ik er dus mee wilde stoppen.

    We gaat het zien. Als het kut blijft ga ik wel weer naar een dokter maar ik hoop dat dat allemaal niet nodig zal zijn.
     
    Laatst bewerkt:
    Als je heel goed kijkt zie je al wat lijntjes op de quad tevoorschijn komen :hahaha::rolleyes:

    Gewicht blijft wat hangen op 96, het zakt wel een beetje, maar niet snel genoeg. Als ik per week gemiddeld 0,3kg ofzo afval… sja, dan ben ik in oktober nog steeds geen 90kg. Daarom vanaf vandaag nog een calorie decrease om een beetje vaart erin te krijgen. Ik voel me wel echt super de laatste paar dagen, trainingen gaan goed. Hopelijk kan ik dit gewoon even doortrekken en snel die paar kilo’s vet eraf trimmen. Ik kan niet wachten tot ik ga blasten en in een surplus zitten, fuck zeg.
     

    Bijlagen

    • A1552A82-B338-4683-B110-B554AC1EAF27.jpeg
      A1552A82-B338-4683-B110-B554AC1EAF27.jpeg
      426,6 KB · Weergaven: 126
    Als je heel goed kijkt zie je al wat lijntjes op de quad tevoorschijn komen :hahaha::rolleyes:

    Gewicht blijft wat hangen op 96, het zakt wel een beetje, maar niet snel genoeg. Als ik per week gemiddeld 0,3kg ofzo afval… sja, dan ben ik in oktober nog steeds geen 90kg. Daarom vanaf vandaag nog een calorie decrease om een beetje vaart erin te krijgen. Ik voel me wel echt super de laatste paar dagen, trainingen gaan goed. Hopelijk kan ik dit gewoon even doortrekken en snel die paar kilo’s vet eraf trimmen. Ik kan niet wachten tot ik ga blasten en in een surplus zitten, fuck zeg.
    Je voelt je nu nog super maar gaat zwaarder worden als je je calorieën gaat verlagen. Maar blijf zo doorgaan:flexbiceps::thumbs:
     
    Als je heel goed kijkt zie je al wat lijntjes op de quad tevoorschijn komen :hahaha::rolleyes:

    Gewicht blijft wat hangen op 96, het zakt wel een beetje, maar niet snel genoeg. Als ik per week gemiddeld 0,3kg ofzo afval… sja, dan ben ik in oktober nog steeds geen 90kg. Daarom vanaf vandaag nog een calorie decrease om een beetje vaart erin te krijgen. Ik voel me wel echt super de laatste paar dagen, trainingen gaan goed. Hopelijk kan ik dit gewoon even doortrekken en snel die paar kilo’s vet eraf trimmen. Ik kan niet wachten tot ik ga blasten en in een surplus zitten, fuck zeg.
    Naar hoeveel kcal per dag verlaag je?
     
    Als je heel goed kijkt zie je al wat lijntjes op de quad tevoorschijn komen :hahaha::rolleyes:

    Gewicht blijft wat hangen op 96, het zakt wel een beetje, maar niet snel genoeg. Als ik per week gemiddeld 0,3kg ofzo afval… sja, dan ben ik in oktober nog steeds geen 90kg. Daarom vanaf vandaag nog een calorie decrease om een beetje vaart erin te krijgen. Ik voel me wel echt super de laatste paar dagen, trainingen gaan goed. Hopelijk kan ik dit gewoon even doortrekken en snel die paar kilo’s vet eraf trimmen. Ik kan niet wachten tot ik ga blasten en in een surplus zitten, fuck zeg.
    Die poppin teardrop tho. Bruut hoor.
     
    Als je heel goed kijkt zie je al wat lijntjes op de quad tevoorschijn komen :hahaha::rolleyes:

    Gewicht blijft wat hangen op 96, het zakt wel een beetje, maar niet snel genoeg. Als ik per week gemiddeld 0,3kg ofzo afval… sja, dan ben ik in oktober nog steeds geen 90kg. Daarom vanaf vandaag nog een calorie decrease om een beetje vaart erin te krijgen. Ik voel me wel echt super de laatste paar dagen, trainingen gaan goed. Hopelijk kan ik dit gewoon even doortrekken en snel die paar kilo’s vet eraf trimmen. Ik kan niet wachten tot ik ga blasten en in een surplus zitten, fuck zeg.
    Sicke quads man, begint aardig lean te worden. Cutten in de cruise, Hoe bevalt je dat ?
     
    Naar hoeveel kcal per dag verlaag je?

    Ik ben begonnen op 3500 op training days en 3000 op rest days.

    Eerste drop was -5% van total calories uit carbs op zowel TD’s als RD’s (kwam neer op 40gr carbs per dag), nu drop ik op training days 25gr vet.

    Ik heb een ebook van John Meadows waarin hij zijn diet strategy uitlegt en die volg ik een beetje…
     
    Sicke quads man, begint aardig lean te worden. Cutten in de cruise, Hoe bevalt je dat ?

    300mg test is niet echt een cruise imo… maar mijn bloedwaarden zijn allemaal goed dus ik blijf het maar aanhouden. Bevalt prima. Meer heb je niet nodig om een beetje lean te worden imo.
     
    Vanochtend 1,5kg lichter wakker geworden dan de dag ervoor omdat ik een paar uur extra heb kunnen slapen (van 22.00 tot 09.00 ofzo, fucking nice) en dat betekent 2x extra moeten pissen, lol. Van 96,8 naar 95,25. Lekker gevoel als je zo op de weegschaal stapt :P Gelijk tijdens cardio een stuk beter zichtbare veins op me benen enzo. Wel kut dat ik doorgaans zo veel vocht vasthoud, daardoor is het soms moeilijk inschatten hoe je dieet-progressie nu daadwerkelijk is. Maar goed, van 95 naar 90 klinkt al een stuk beter doenbaar dan van 97 naar 90, hehe.

    Hier nog een picca van gisteravond (na 5 of 6 meals en vanaf 5 uur sochtends op, dus sowieso al een beetje bloated en shit) genomen in een pashokje. Had ik thuis maar zo’n lighting ergens als in die fucking pashokjes, pff…

    Wat mij opvalt hier is dat mijn chest er niet best uitziet. Ik weet dat dit samen met mijn rug wijdte het grootste aandachtspunt is in mijn fysiek. Waar ik een beetje op hoop is dat naarmate ik nog een paar kg drop, de chest wat beter door gaat komen doordat je onder je chest, dus op je abs enzo, minder en minder vet krijgt. Maar dan nog… Nu doe ik een blok van 6-8 weken 2x per week rug, daarna wil ik hetzelfde doen voor chest. Eigenlijk ook geen straf natuurlijk om 2x per week chest te doen :P Is voor mij het leukste wat er is qua training. Maar ik moet die shit toch ff aan het groeien krijgen… zo’n platte kutchest is echt beschamend.
     

    Bijlagen

    • 8302B6D9-FB95-46A8-8827-EBC2E824CC55.jpeg
      8302B6D9-FB95-46A8-8827-EBC2E824CC55.jpeg
      139,2 KB · Weergaven: 153
    Die chest is gewoon in proportie met de rest, een beetje te streng voor jezelf hier. Ook al zie ik wel wat je bedoelt uiteraard, ik zou mezelf ook heel rot voelen zodra het minder vol staat en er niet meer uitpopt :p.
     
    • Like
    Waarderingen: Apv
    Toch moeilijk voor te stellen voor me dat we bijna even oud zijn :roflol:
    Ziet er goed uit man
     
    Borst is inderdaad vrij plat, maar je bent wel al droog genoeg om de massa goed te kunnen zien. Hoe is je borst van de zijkant? Most muscular is wel altijd een moeilijke pose om de volheid van je borst te kunnen beoordelen, zeker als je nog wat haar hebt staan.

    Hier vanaf de zijkant een paar dagen geleden, zonder pump of wat dan ook.
     

    Bijlagen

    • C07EC6B6-74F6-4880-86FF-903C87C3E6F0.jpeg
      C07EC6B6-74F6-4880-86FF-903C87C3E6F0.jpeg
      139,1 KB · Weergaven: 190
    Gezien je x2 mij bent qua size :p

    Mwa, dat valt wel mee denk ik. Die ene Duitser genaamd Urs is geloof ik nog jonger dan ik/wij en was al 4e op de Olympia afgelopen jaar in Classic… Ieder zijn eigen levenspad en tempo…
     
    Vanochtend 1,5kg lichter wakker geworden dan de dag ervoor omdat ik een paar uur extra heb kunnen slapen (van 22.00 tot 09.00 ofzo, fucking nice) en dat betekent 2x extra moeten pissen, lol. Van 96,8 naar 95,25. Lekker gevoel als je zo op de weegschaal stapt :P Gelijk tijdens cardio een stuk beter zichtbare veins op me benen enzo. Wel kut dat ik doorgaans zo veel vocht vasthoud, daardoor is het soms moeilijk inschatten hoe je dieet-progressie nu daadwerkelijk is. Maar goed, van 95 naar 90 klinkt al een stuk beter doenbaar dan van 97 naar 90, hehe.

    Hier nog een picca van gisteravond (na 5 of 6 meals en vanaf 5 uur sochtends op, dus sowieso al een beetje bloated en shit) genomen in een pashokje. Had ik thuis maar zo’n lighting ergens als in die fucking pashokjes, pff…

    Wat mij opvalt hier is dat mijn chest er niet best uitziet. Ik weet dat dit samen met mijn rug wijdte het grootste aandachtspunt is in mijn fysiek. Waar ik een beetje op hoop is dat naarmate ik nog een paar kg drop, de chest wat beter door gaat komen doordat je onder je chest, dus op je abs enzo, minder en minder vet krijgt. Maar dan nog… Nu doe ik een blok van 6-8 weken 2x per week rug, daarna wil ik hetzelfde doen voor chest. Eigenlijk ook geen straf natuurlijk om 2x per week chest te doen :P Is voor mij het leukste wat er is qua training. Maar ik moet die shit toch ff aan het groeien krijgen… zo’n platte kutchest is echt beschamend.
    Ziet er prima uit. Borsthaar weg, beetje tan en een goeie chestpump en het zal het er allemaal wel meer gebalanceerd uitzien. Dets/armen en quads zien er heel goed uit hoor. Een snuifje tren zou je fysiek nog verder transformeren.
     
    Ziet er prima uit. Borsthaar weg, beetje tan en een goeie chestpump en het zal het er allemaal wel meer gebalanceerd uitzien. Dets/armen en quads zien er heel goed uit hoor. Een snuifje tren zou je fysiek nog verder transformeren.

    Dat geloof ik best ja, maar sowieso nog even geen trenbolone voor mij :o Zou dat graag willen “bewaren” voor mijn eerste prep. Nu ga ik er toch niet heel veel aan hebben. Ja, een leuke look voor in het pashokje misschien, maar dat is het mij niet waard.

    Als ik mijn streefgewicht van +- 90kg heb bereikt over een paar weken wil ik gelijk overgaan naar een groeifase waarin ik heel geleidelijk (steeds maar 5% ofzo) calories ga verhogen en ook stapsgewijs anabolics ga introduceren. Nu doe ik 300mg test only, de eerste stap zou zijn om bijv 100mg primo toe te voegen voor een aantal weken, vervolgens nog eens 100mg primo erbij etc etc. Zodoende dus een heel lange groeifase van meerdere maanden waarin alles (voeding en gear) steeds progressief is, tot je uitkomt op een plateau waar je merkt dat je te vet wordt, geen gains meer maakt etc en dan is het tijd om ermee te stoppen.

    Ik zat zelf te denken om ook voor een paar maanden een membership te nemen op die app van Joe Jeffrey, aangezien daar geloof ik best een hoop informatie te vinden is over dat hele PED-escalation concept.
     
    Ik zat zelf te denken om ook voor een paar maanden een membership te nemen op die app van Joe Jeffrey, aangezien daar geloof ik best een hoop informatie te vinden is over dat hele PED-escalation concept.
    Ik ben 4 maanden lid geweest daar. Staat allemaal nog wat in z’n kinderschoenen maar al bij al geen slecht forum/ app. Komen wekelijks meerdere filmpjes op, gaande van ‘full day of eating’ tot ‘how to use SEO’. Ook doen ze hun check in’s op het forum. Dat en de ‘ama’ van Joe zelf is het meest aantrekkelijke aan het forum.
     
    Je staat er prima bij man! Benieuwd naar je progressie zodra je de groeifase begint. Ziet er naar uit dat je al goed hebt nagedacht over hoe je het gear wise en trainingsgewijs wil gaan aanpakken.
     
    Back
    Naar boven