AndroidHealthClinic

Spambod's kuurlog

Meh wat valt er nou nog op zo'n forum te winnen behalve entertainment? De prof's doen qua AAS echt niet bijzonder veel anders dan ons. Net als dat portaal van Jonathan Salm. Kan me niet voorstellen dat dar animo voor is. Als je al ergens entertainment of info (waar ik het veelal niet mee eens ben, AAS wise dan) kan je beter op JP z'n forum kijken. Daar zijn sommige in ieder geval eerlijk in de logjes. Grammetje trenbolone, 1,5 gram test, 8iu hgh, iutjes lantus per dag. Joe jeffery had vroeger goede content op Youtube omtremt MT2 maar kan het nu niet meer vinden.

De hype is nu weer high primo low test. Volgend jaar zijn we weer van de grammen test blazen. Coaches hebben echt geen rocket science w.b.t PED gebruik. Peak weak allicht.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.882
Is het het in jullie ogen “waard” om tijdens mijn komende bulk blast met hgh te beginnen? 2iu per dag ofzo. In hoeverre heb je er nou daadwerkelijk wat aan voor wat betreft lean tissue gains?

En nee ik ga er geen insuline bij doen, daar heb ik geen zin in. Die shit is fucked up.

Is het het in jullie ogen “waard” om tijdens mijn komende bulk blast met hgh te beginnen? 2iu per dag ofzo. In hoeverre heb je er nou daadwerkelijk wat aan voor wat betreft lean tissue gains?

En nee ik ga er geen insuline bij doen, daar heb ik geen zin in. Die shit is fucked up.
Voor lbm gains weinig tot nada, voor een meer 3d look leuk.

Minder vettoename in een bulk, nachtrust, herstel....

Misschien geen directe tissue gains maar draagt wellicht indirect bij aan het hele plaatje.

Agree, wil je er echt wat aan hebben qua (directe) spiermassa gains moet je echt aan high dose GH + insuline gaan denken.

• #3.888
Vandaag omdat het een rustdag is en ik wat langer heb kunnen slapen met een “all time low” (voor deze cut dan) bodyweight wakker geworden, namelijk 95,05. Ben ik natuurlijk wel blij mee, want vorige week waren er nog dagen dat ik bijna 97 woog. Dus in 1 week toch aardig wat gewicht gedropt ondanks dat ik qua calories niet echt drastische dingen heb gedaan en nog best wel veel eet. Op TD’s nog steeds 3000, RD’s 2800. Vanaf maandag ofzo ben ik wel van plan om weer wat te verlagen, 5% (~150 kcal) ofzo.

Maar aan de andere kant ben ik ook een beetje gefrustreerd en ongeduldig aan het worden de laatste tijd. Ik ben nou al vanaf september (met een kleine break in december) bezig met lean worden en ik ben het gewoon een beetje zat, lol. Het duurt gewoon allemaal zo lang en nog +- 5 kilo van dat smerige tyfusvet eraf krijgen om 90kg te worden zal ook nog best een taaie hap worden denk ik zo. In me hoofd zit ik al bij de komende groeifase. Ik zit heel de tijd te denken aan wat ik ga eten, wat voor gear ik ga gebruiken, hoe ik ga trainen etc etc :o Meanwhile zit ik nog steeds te kloten om die kutkilo’s kwijt te raken. Vermoeidheid enzo begint natuurlijk ook een beetje op te spelen naarmate je gewicht verliest en shit. Heeft ook allemaal negatieve invloed op de moraal.

Anyways, moet natuurlijk gewoon blijven doorzetten enzo, maar dit moest ik even kwijt.

• #3.890
Mja, 90kg is/was gewoon een streef gewicht waarop ik denk dat ik fucking lean ga zijn. En des te leaner ik ben wanneer ik mijn “bulk” start, des te langer ik deze kan doortrekken. Denk aan een maand of 6 ofzo.

Maar okay, als ik 92 ben en het gaat echt niet meer naar beneden zonder extreme dingen te doen, dan kan ik daar ook wel genoegen mee nemen, denk ik.

Maar er moet wel echt nog wat van af… Foto’s geven ook een beetje een vertekend beeld imo. Van de voorkant ben ik bijvoorbeeld al vrij scherp, terwijl ik op mijn rug echt nog 0 detail of wat dan ook heb.

Als de puf er voor je gevoel uit is en je er ook deels een beetje gefrustreerd door wordt waarom dan niet na zo een lange cut fase de boel een keer gaan omgooien en rebounden en vanuit daar door clean bulken. Ik bedoel als ik zo je piccas zie dan ben je echt wel goed droog om nu een lange periode goede gains te maken en nog enigszins droog te blijven.

Vandaag omdat het een rustdag is en ik wat langer heb kunnen slapen met een “all time low” (voor deze cut dan) bodyweight wakker geworden, namelijk 95,05. Ben ik natuurlijk wel blij mee, want vorige week waren er nog dagen dat ik bijna 97 woog. Dus in 1 week toch aardig wat gewicht gedropt ondanks dat ik qua calories niet echt drastische dingen heb gedaan en nog best wel veel eet. Op TD’s nog steeds 3000, RD’s 2800. Vanaf maandag ofzo ben ik wel van plan om weer wat te verlagen, 5% (~150 kcal) ofzo.

Maar aan de andere kant ben ik ook een beetje gefrustreerd en ongeduldig aan het worden de laatste tijd. Ik ben nou al vanaf september (met een kleine break in december) bezig met lean worden en ik ben het gewoon een beetje zat, lol. Het duurt gewoon allemaal zo lang en nog +- 5 kilo van dat smerige tyfusvet eraf krijgen om 90kg te worden zal ook nog best een taaie hap worden denk ik zo. In me hoofd zit ik al bij de komende groeifase. Ik zit heel de tijd te denken aan wat ik ga eten, wat voor gear ik ga gebruiken, hoe ik ga trainen etc etc :o Meanwhile zit ik nog steeds te kloten om die kutkilo’s kwijt te raken. Vermoeidheid enzo begint natuurlijk ook een beetje op te spelen naarmate je gewicht verliest en shit. Heeft ook allemaal negatieve invloed op de moraal.

Anyways, moet natuurlijk gewoon blijven doorzetten enzo, maar dit moest ik even kwijt.
Ik zit echt met bijna exact hetzelfde. Sinds oktober bezig, lockdown rond onderhoud gezeten en ben er zat van. Alleen mag er bij mij nog wel een kg of 8 a 12 af voor ik onder de 8 procent bf zit. Volhouden ouwe!

Het is maar een getalletje kerel, als je nu echt voor een wedstrijd bezig was om onder een bepaald gewichtslimiet te komen dan had ik me nog kunnen indenken en gezegd bijt je erin vast, maar daar is bij jou geen sprake van. Vermoeidheid en stress kunnen je ook wat kilo’s aan vocht geven, wat een vertekend beeld geeft.

Afgaande op je foto’s sta je in een goeie positie om een lean bulk te starten.

• #3.894
Beetje quads voor jullie. Werd vanochtend wakker met 94,5kg… Lekker. Vanaf morgen nog een kleine push en hopelijk komende week nog een kilootje eraf.

Bijlagen

• 25CD76D7-541B-459D-919A-BE22B072FEC0.png
    25CD76D7-541B-459D-919A-BE22B072FEC0.png
    594,8 KB · Weergaven: 187
Ben wel benieuwd hoe je rug/hammies er dan uitzien als die 'vet' zijn. Je voorkant vind ik al echt goed droog.

Beetje quads voor jullie. Werd vanochtend wakker met 94,5kg… Lekker. Vanaf morgen nog een kleine push en hopelijk komende week nog een kilootje eraf.
Flinke quads! Zo zien ze er bij mij toch niet uit :p goeie sweep ook zie je niet vaak.

Thanks man! Maar als ik zie wat voor gewichten jij verplaatst voor benen voelen mijn benen toch heel klein :p
Maar dat is wel weer een goed voorbeeld dat gewicht echt niet alles zegt! Zijn zoveel factoren die meetellen voor spiergroei.

• #3.899
Hebben jullie ook last van het fenomeen dat je een of twee dagen na een fucking zware leg day waar je extremely sore van bent superveel vocht vasthoudt (in je benen)? Ik was voor mijn leg day 94,5kg, de 2e dag na de leg day (wanneer de ergste DOMS komt opzetten) was ik ‘s ochtends 1,5 kilo zwaarder, lol. Merk dit bijna elke week als ik echt hard ga op legs en ze heel erg sore zijn. Best vervelend tijdens een cut wanneer je dat gewicht het liefst elke dag wil zien dalen en je opeens van die sicke stijgingen ziet.

Vroeg me dus af of ik de enige ben die dit heeft

Hebben jullie ook last van het fenomeen dat je een of twee dagen na een fucking zware leg day waar je extremely sore van bent superveel vocht vasthoudt (in je benen)? Ik was voor mijn leg day 94,5kg, de 2e dag na de leg day (wanneer de ergste DOMS komt opzetten) was ik ‘s ochtends 1,5 kilo zwaarder, lol. Merk dit bijna elke week als ik echt hard ga op legs en ze heel erg sore zijn. Best vervelend tijdens een cut wanneer je dat gewicht het liefst elke dag wil zien dalen en je opeens van die sicke stijgingen ziet.

Vroeg me dus af of ik de enige ben die dit heeft
You'll be OK, dramatic b*ch.

Buiten dat:
The first is a healing response. Intense workout stresses our body in a positive way. That stress and micro-tearing damage to the muscle fibers induces water retention in the body. Your body releases cortisol during exercise, which can impact your fluids and cause your body to retain water.

Terug
Naar boven