- Waardering
- 18.834
Meh wat valt er nou nog op zo'n forum te winnen behalve entertainment? De prof's doen qua AAS echt niet bijzonder veel anders dan ons. Net als dat portaal van Jonathan Salm. Kan me niet voorstellen dat dar animo voor is. Als je al ergens entertainment of info (waar ik het veelal niet mee eens ben, AAS wise dan) kan je beter op JP z'n forum kijken. Daar zijn sommige in ieder geval eerlijk in de logjes. Grammetje trenbolone, 1,5 gram test, 8iu hgh, iutjes lantus per dag. Joe jeffery had vroeger goede content op Youtube omtremt MT2 maar kan het nu niet meer vinden.
De hype is nu weer high primo low test. Volgend jaar zijn we weer van de grammen test blazen. Coaches hebben echt geen rocket science w.b.t PED gebruik. Peak weak allicht.
De hype is nu weer high primo low test. Volgend jaar zijn we weer van de grammen test blazen. Coaches hebben echt geen rocket science w.b.t PED gebruik. Peak weak allicht.

Meanwhile zit ik nog steeds te kloten om die kutkilo’s kwijt te raken. Vermoeidheid enzo begint natuurlijk ook een beetje op te spelen naarmate je gewicht verliest en shit. Heeft ook allemaal negatieve invloed op de moraal.
goeie sweep ook zie je niet vaak.