- Waardering
- 20.663
Nog een kleine mededeling... Ik loop nu al meer dan een week (ongeveer vanaf het moment dat PCT begon) rond met maagpijn, maagzuur, boeren, scheten, constant een vol gevoel en 0 eetlust en ik heb een sterk vermoeden dat dit door Clomid komt. Er is in mijn dieet of supplementering of wat dan ook niks veranderd, op de toevoeging van 50mg Clomid eod na. Ik heb exact dezelfde klachten ook gehad toen ik eens anavar nam.
Laat de Clomid ook nou net van hetzelfde lab zijn als de anavar destijds... Ik denk dat dit lab misschien een bepaalde vulstof oid gebruikt in al hun tabs waar ik niet tegen kan.
Ik ga denk ik de PCT gewoon afmaken met 20mg tamoxifen dagelijks... Hier reageer ik nochtans prima op. Want hier heb ik echt geen zin in
Laat de Clomid ook nou net van hetzelfde lab zijn als de anavar destijds... Ik denk dat dit lab misschien een bepaalde vulstof oid gebruikt in al hun tabs waar ik niet tegen kan.
Ik ga denk ik de PCT gewoon afmaken met 20mg tamoxifen dagelijks... Hier reageer ik nochtans prima op. Want hier heb ik echt geen zin in

) en het is ook nog eens elke dag 30+ graden hier. Het ligt denk ik echt niet allemaal aan PCT en aan het van "high" naar "low" gaan... Het is denk ik meer een knullige samenloop van omstandigheden.