MuscleMeat

Spambod's kuurlog

• Topic Starter Topic Starter
Nog een kleine mededeling... Ik loop nu al meer dan een week (ongeveer vanaf het moment dat PCT begon) rond met maagpijn, maagzuur, boeren, scheten, constant een vol gevoel en 0 eetlust en ik heb een sterk vermoeden dat dit door Clomid komt. Er is in mijn dieet of supplementering of wat dan ook niks veranderd, op de toevoeging van 50mg Clomid eod na. Ik heb exact dezelfde klachten ook gehad toen ik eens anavar nam.

Laat de Clomid ook nou net van hetzelfde lab zijn als de anavar destijds... Ik denk dat dit lab misschien een bepaalde vulstof oid gebruikt in al hun tabs waar ik niet tegen kan.

Ik ga denk ik de PCT gewoon afmaken met 20mg tamoxifen dagelijks... Hier reageer ik nochtans prima op. Want hier heb ik echt geen zin in :(

• Like
Waarderingen: BB_
Ik ga denk ik de PCT gewoon afmaken met 20mg tamoxifen dagelijks... Hier reageer ik nochtans prima op. Want hier heb ik echt geen zin in :(
Het is je eerste kuur, dus dit is het moment om ook te kijken hoe je lichaam op bepaalde middelen reageert. Als je klachten stoppen nadat je gestopt bent met clomid, dan weet je dat je het in de toekomst beter niet meer kan gebruiken!

Leuk dat je volgt! Ik blijf ook zeker mijn volgende kuren op deze manier loggen :)

Ik woon sinds een tijdje niet meer in Nederland en hier kan ik gewoon elk lab binnen lopen en zonder verwijzing of wat dan ook alles wat ik wil laten testen.
Waar woon je dan?

Gewicht bij aanvang kuur: 83,8 KG
Gewicht na week 1: 88,0 KG
Gewicht na week 2: 88,6 KG
Gewicht na week 3: 90,9 KG
Gewicht na week 4: 91,6 KG
Gewicht na week 5: 92,0 KG
Gewicht na week 6: 92,0 KG
Gewicht na week 7: 94,0 KG
Gewicht na week 8: 93,5 KG
Gewicht na week 9: 96,4 KG
Gewicht na week 10: 97,7 KG
Gewicht na week 11: 99,4 KG
Gewicht na week 12: 100,0 KG (einde kuur)
Gewicht na week 13: 99,6 KG
Gewicht na week 14: 97,4 KG
Gewicht na week 15: 98,2 KG

Tijd voor alweer een update. Zoals te zien is blijf ik redelijk netjes rond hetzelfde gewicht hangen. Dat is gelijk ook het enige positieve wat er momenteel te melden valt.

Om eerlijk te zijn voel ik me de laatste week best wel kut. Heb -zoals al eerder aangegeven- last van me maag (=totaal geen eetlust), de laatste paar trainingen gingen best wel kut, ik heb weinig energie, absoluut geen sex drive (de laatste keer dat ik seks had was 2 weken geleden en ik woon gewoon samen met mijn vriendin:hahaha:) en het is ook nog eens elke dag 30+ graden hier. Het ligt denk ik echt niet allemaal aan PCT en aan het van "high" naar "low" gaan... Het is denk ik meer een knullige samenloop van omstandigheden.

Ik hoop me een beetje te kunnen herpakken de komende paar dagen. En hopelijk ook dat me maag snel herstelt van die t*fus clomid

Idee om een minimaal 2-3 dagen rust te houden en daarna een week gewoon wat pompen? Kan je lichaam even helemaal herstellen en daarna weer vol gas

Binnenkort maar weer even je bloedwaardes laten checken! :flexbiceps:

Ik denk dat dit lab misschien een bepaalde vulstof oid gebruikt in al hun tabs waar ik niet tegen kan.
Ben je allergisch voor melkproducten? Het zou cellulose kunnen zijn, maar die kans is zeer klein. Aangezien er ook geen zware kleurstoffen worden gebruikt denk ik niet dat het aan de producent ligt...

Ben je allergisch voor melkproducten? Het zou cellulose kunnen zijn, maar die kans is zeer klein. Aangezien er ook geen zware kleurstoffen worden gebruikt denk ik niet dat het aan de producent ligt...

Hmm ja... Het was maar een theorie.

Ik snap er ook geen reet van. De ochtend nadat ik die clomid nam (nam het 's avonds met mijn laatste maaltijd) had ik elke keer pijn in me maag en af en toe ook diarree enzo. Nu ik er mee gestopt ben wordt het langzaam beter, maar ik heb nog steeds last van verminderde eetlust en een constant vol gevoel.

Een andere verklaring dan dat het door clomid komt heb ik niet, omdat er voor de rest echt helemaal niks is veranderd in mijn dieet of wat dan ook. Met anavar had ik precies dezelfde klachten, alleen dan nog erger.

In principe is clomid prima te vervangen door tamoxifen natuurlijk en is het allemaal niet zo heel erg... en als ik ooit ga cruisen hoef ik me er al helemaal geen zorgen over te maken want dan doe je geen PCT. Maar toch...

Ik ben bang dat ik dalijk van tren of boldenone ofzo ook dusdanige last ga krijgen van mijn maag en darmen. Dat zijn compounds die er om bekend staan en ik ben er dus blijkbaar ultrahyper-gevoelig voor.

Als ik geen orals kan gebruiken omdat ik er ziek van word en ook geen compounds zoals tren kan ik er maar beter mee stoppen en mijn wedstrijdambities in me reet stoppen :(

Hmm ja... Het was maar een theorie.

Ik snap er ook geen reet van. De ochtend nadat ik die clomid nam (nam het 's avonds met mijn laatste maaltijd) had ik elke keer pijn in me maag en af en toe ook diarree enzo. Nu ik er mee gestopt ben wordt het langzaam beter, maar ik heb nog steeds last van verminderde eetlust en een constant vol gevoel.

Een andere verklaring dan dat het door clomid komt heb ik niet, omdat er voor de rest echt helemaal niks is veranderd in mijn dieet of wat dan ook. Met anavar had ik precies dezelfde klachten, alleen dan nog erger.

In principe is clomid prima te vervangen door tamoxifen natuurlijk en is het allemaal niet zo heel erg... en als ik ooit ga cruisen hoef ik me er al helemaal geen zorgen over te maken want dan doe je geen PCT. Maar toch...

Ik ben bang dat ik dalijk van tren of boldenone ofzo ook dusdanige last ga krijgen van mijn maag en darmen. Dat zijn compounds die er om bekend staan en ik ben er dus blijkbaar ultrahyper-gevoelig voor.

Als ik geen orals kan gebruiken omdat ik er ziek van word en ook geen compounds zoals tren kan ik er maar beter mee stoppen en mijn wedstrijdambities in me reet stoppen :(
Tren is niet persee nodig voor wedstrijden, orals ook niet

Tren is niet persee nodig voor wedstrijden, orals ook niet

Snap ik wel... Maar ja, het is en blijft wel nogal een handicap en vooral tren is niet voor niets de meest "geliefde" compound.

Maar goed... Totdat ik het heb geprobeerd heeft het natuurlijk ook niet veel zin om me er zorgen over te maken.

Snap ik wel... Maar ja, het is en blijft wel nogal een handicap.
Je kan ook langs de anabolen poli, misschien jezelf laten onderzoeken. Denk wel dat er een kleine kans is dat er wat bijzonders uitkomt. Misschien een allergie of dat je gewoon simpelweg niet goed reageert op bepaalde middelen.

Ieder geval niet je droom opgeven, zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.

tren is toch wel hét bb'ing middel bij uitstek. Daarvoor is het niet per se 'het beste' maar ik denk eerlijk gezegd niet dat bb'ers er zouden uitzien zoals ze er nu uitzien zonder tren.

tren is toch wel hét bb'ing middel bij uitstek. Daarvoor is het niet per se 'het beste' maar ik denk eerlijk gezegd niet dat bb'ers er zouden uitzien zoals ze er nu uitzien zonder tren.

Inderdaad. Test + tren + HGH is de gouden combinatie. Daar zullen de meesten het denk ik wel over eens zijn.

Ik heb hetzelfde als jij nu omschrijft. Kan absoluut geen orals hebben, behalve HG en dan voor een week of 2, misschien 3. Zo ook geen T3 en T4 enzo, heel apart. Helaas dus ook geen Tren, geen Deca, geen MENT enzovoorts. Bij langdurig gebruik heb ik ook constant een vol gevoel, begint de diarree en uiteindelijk echt maagkrampen en het toilet bezoek nauwelijks op kunnen houden.

Ben er wel eens een onderzoek voor gestart toen ik nog niet wist waar het vandaan kwam. Heb het nooit afgerond omdat het stopte toen ik met de Tren stopte. Uiteindelijk door trial and error erachter gekomen wat ik allemaal niet kan hebben haha.

Ik heb hetzelfde als jij nu omschrijft. Kan absoluut geen orals hebben, behalve HG en dan voor een week of 2, misschien 3. Zo ook geen T3 en T4 enzo, heel apart. Helaas dus ook geen Tren, geen Deca, geen MENT enzovoorts. Bij langdurig gebruik heb ik ook constant een vol gevoel, begint de diarree en uiteindelijk echt maagkrampen en het toilet bezoek nauwelijks op kunnen houden.

Ben er wel eens een onderzoek voor gestart toen ik nog niet wist waar het vandaan kwam. Heb het nooit afgerond omdat het stopte toen ik met de Tren stopte. Uiteindelijk door trial and error erachter gekomen wat ik allemaal niet kan hebben haha.

Fijn om te weten dat ik niet de enige ben :rolleyes:

Wat kan je allemaal wél gebruiken zonder deze klachten dan?

En dat je ook last ervan had met deca is wel opmerkelijk... Deca is op zich toch redelijk mild.

Fijn om te weten dat ik niet de enige ben :rolleyes:

Wat kan je allemaal wél gebruiken zonder deze klachten dan?

En dat je ook last ervan had met deca is wel opmerkelijk... Deca is op zich toch redelijk mild.

Ik betwijfel of het toeval is dat het allemaal op de zogenaamde 19-nor producten opspeelt. Heb het @Galen en @Cools ook al eens gevraagd maar ook die konden er ( volgens mij ) niet echt een zinnig antwoord op geven.

Ik kan verder alle Test varianten, Mast en Bold prima gebruiken. Verder slin en HGH ook geen issues mee dus buff worden gaat ooit nog wel lukken.

Ik betwijfel of het toeval is dat het allemaal op de zogenaamde 19-nor producten opspeelt. Heb het @Galen en @Cools ook al eens gevraagd maar ook die konden er ( volgens mij ) niet echt een zinnig antwoord op geven.

Ik kan verder alle Test varianten, Mast en Bold prima gebruiken. Verder slin en HGH ook geen issues mee dus buff worden gaat ooit nog wel lukken.

Haha, aan jouw stats te zien valt er inderdaad nog iets van te maken, ook zonder tren en deca. Dat geeft moed! :p

Maar goed, wie weet heb ik er met die compounds wel helemaal geen last van en beperkt mijn probleem zich alleen tot orals... Wie weet. Ga het sowieso allemaal wel een keertje proberen en dan zien we het wel.

Ben eerst sowieso nog van plan om een paar test only kuurtjes te doen.

Oke, ik heb even best wel slecht nieuws :(

Zojuist tijdens het trainen heb ik - denk ik - mijn chest tendon geblesseerd. Ik deed die hammer dip machine met 6 20kg plates erop en tijdens de set voelde ik eigenlijk niks... Ging wel lekker. Maar toen ik eenmaal klaar was merkte ik een beetje een stekende pijn daar waar de borstspier zich hecht aan de schouder, onder de oksel. Nu ik bijna 2 uur later ben afgekoeld enzo kan ik echt met moeite me arm bewegen zonder pijn en ook als ik me borstspier aanspan voel ik een dikke pijnscheut. Ik ben het nu met ijs aan het koelen en later ben ik van plan er diclofenac-gel op te smeren. Misschien dat dat wat helpt.

Even afwachten dus... Misschien valt het allemaal wel mee en is het gewoon een kleine verrekking oid omdat je met die dips je borstspier helemaal strekt... Maar het voelt nu iig even niet al te best en dat maakt me bang :rolleyes:

Zojuist tijdens het trainen heb ik - denk ik - mijn chest tendon geblesseerd. Ik deed die hammer dip machine met 6 20kg plates erop en tijdens de set voelde ik eigenlijk niks... Ging wel lekker. Maar toen ik eenmaal klaar was merkte ik een beetje een stekende pijn daar waar de borstspier zich hecht aan de schouder, onder de oksel. Nu ik bijna 2 uur later ben afgekoeld enzo kan ik echt met moeite me arm bewegen zonder pijn en ook als ik me borstspier aanspan voel ik een dikke pijnscheut. Ik ben het nu met ijs aan het koelen en later ben ik van plan er diclofenac-gel op te smeren.

Even afwachten dus... Misschien valt het allemaal wel mee en is het gewoon een kleine verrekking oid omdat je met die dips je borstspier helemaal strekt... Maar het voelt nu iig even niet al te best.
Ik hoop dat het niks ergs is, maar het klinkt zoals de blessure die ik heb opgelopen...

Zojuist tijdens het trainen heb ik - denk ik - mijn chest tendon geblesseerd. Ik deed die hammer dip machine met 6 20kg plates erop en tijdens de set voelde ik eigenlijk niks... Ging wel lekker. Maar toen ik eenmaal klaar was merkte ik een beetje een stekende pijn daar waar de borstspier zich hecht aan de schouder, onder de oksel. Nu ik bijna 2 uur later ben afgekoeld enzo kan ik echt met moeite me arm bewegen zonder pijn en ook als ik me borstspier aanspan voel ik een dikke pijnscheut. Ik ben het nu met ijs aan het koelen en later ben ik van plan er diclofenac-gel op te smeren. Misschien dat dat wat helpt.

Even afwachten dus... Misschien valt het allemaal wel mee en is het gewoon een kleine verrekking oid omdat je met die dips je borstspier helemaal strekt... Maar het voelt nu iig even niet al te best en dat maakt me bang :rolleyes:
Hopen dat het niet zo ernstig is, waarom train je door als je zoiets voelt?

Terug
Naar boven