Shrimpy
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 507
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 15%
Zuur bro. Heb ook bijna m'n pees afgescheurd daar 2 maanden terug. Zou het ff rust geven en niet te zwaar gelijk weer tillen.Oke, ik heb even best wel slecht nieuws
Zojuist tijdens het trainen heb ik - denk ik - mijn chest tendon geblesseerd. Ik deed die hammer dip machine met 6 20kg plates erop en tijdens de set voelde ik eigenlijk niks... Ging wel lekker. Maar toen ik eenmaal klaar was merkte ik een beetje een stekende pijn daar waar de borstspier zich hecht aan de schouder, onder de oksel. Nu ik bijna 2 uur later ben afgekoeld enzo kan ik echt met moeite me arm bewegen zonder pijn en ook als ik me borstspier aanspan voel ik een dikke pijnscheut. Ik ben het nu met ijs aan het koelen en later ben ik van plan er diclofenac-gel op te smeren. Misschien dat dat wat helpt.
Even afwachten dus... Misschien valt het allemaal wel mee en is het gewoon een kleine verrekking oid omdat je met die dips je borstspier helemaal strekt... Maar het voelt nu iig even niet al te best en dat maakt me bang![]()