Fitness Seller

Spambod's kuurlog

Hoe kwam je er bij om dat te doen?

Wat merkte je zoal wanneer je die prop toevoegde naast de reguliere test e? Meer fullness en shit?
Ik wou midden de blast een hogere dosis nemen, zonder te moeten wachten op de piek concentratie er van.

Ik voelde mij een milion bucks, gains waren gemakkelijk gemaakt, gewicht kwam er heel snel en gemakkelijk er bij.

Ik had geen overmatige vochtretentie in m’n enkels. Niet dat er geen vochtretentie was maar het zat eigenlijk op de juiste plaatsen.

Was niet lean maar wel leaner dan toen ik begon :o van 96kg naar 106kg naar gegaan.
D4ED07CD-DFE0-403A-A94C-8F0316063861.jpeg

843851AD-6FA9-4DEF-AD91-6DE16A55BD84.jpeg

Met jouw lean fysiek komt een hoge dosis testosteron mooi tot z’n recht.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.803
Met jouw lean fysiek komt een hoge dosis testosteron mooi tot z’n recht.

Hoeveel is hoog? 750? 1000? Nadeel is dat je dan snel tegen oestrogene sides aanloopt en je ofwel een ai/serm moet nemen waar ik niet echt zin in heb of DHT shit moet nemen en dat is ook weer kut voor je haar en huid en lipids.

#dilemma

Hoeveel is hoog? 750? 1000? Nadeel is dat je dan snel tegen oestrogene sides aanloopt en je ofwel een ai/serm moet nemen waar ik niet echt zin in heb of DHT shit moet nemen en dat is ook weer kut voor je haar en huid en lipids.

#dilemma
Dacht dat vanaf de 600mg de aromatase niet meer echt meer wordt, dacht dat @Galen Dat een keer zei. Dus als je op 600 niet veel sides heb, zal dat bij 750 ook niet(veel) meer zijn dan bij 600 ,daar komt het op neer.

Dacht dat vanaf de 600mg de aromatase niet meer echt meer wordt, dacht dat @Galen Dat een keer zei. Dus als je op 600 niet veel sides heb, zal dat bij 750 ook niet(veel) meer zijn dan bij 600 ,daar komt het op neer.
Uit ervaring sprekede is dit echt klinklare onzin en per persoon verschillend. Leuk dat galen dat uit studies haalt maar de praktijk is vaak anders.

Anders frequenter gaan injecteren @Spambod, dat kan ook nog helpen voor oestro. Moet je wel zin in hebben tho.

Uit ervaring sprekede is dit echt klinklare onzin en per persoon verschillend. Leuk dat galen dat uit studies haalt maar de praktijk is vaak anders.

Anders frequenter gaan injecteren @Spambod, dat kan ook nog helpen voor oestro. Moet je wel zin in hebben tho.
dus als je op 600 geen sides ervaart, kun je dan op bijv 750 ineens wel gevoeliger zijn voor sides?

Ah oké, want jij hebt alle overige variabelen constant gehouden, je spullen laten testen voor de concentratie testosteron en overige AAS erin, challenge-dechallenge-rechallenge toegepast om de betrouwbaarheid van je conclusies te vergroten en het risico dat het op toeval bewust te verkleinen, en op accurate wijze potentiële oestrogene bijwerkingen vastgesteld om tot je conclusie te komen? Nee, dat dacht ik al. Die studies zijn zo dicht mogelijk bij de praktijk als maar kan, omdat het met meerdere proefpersonen is, met accurate doseringen, en met objectieve metingen. Jouw anekdote is verder juist niet zoveel praktijk aan.

Ah oké, want jij hebt alle overige variabelen constant gehouden, je spullen laten testen voor de concentratie testosteron en overige AAS erin, challenge-dechallenge-rechallenge toegepast om de betrouwbaarheid van je conclusies te vergroten en het risico dat het op toeval bewust te verkleinen, en op accurate wijze potentiële oestrogene bijwerkingen vastgesteld om tot je conclusie te komen? Nee, dat dacht ik al. Die studies zijn zo dicht mogelijk bij de praktijk als maar kan, omdat het met meerdere proefpersonen is, met accurate doseringen, en met objectieve metingen. Jouw anekdote is verder juist niet zoveel praktijk aan.
Is goed, ga jij maar weer in je boekjes lezen en alles daar op baseren. Alsof ieder lichaam hetzelfde reageert. :roflol:

Hoe gaat het met je eigen kuurtjes en praktijkervaring eigenlijk, of claim je nog steeds naturel?

dus als je op 600 geen sides ervaart, kun je dan op bijv 750 ineens wel gevoeliger zijn voor sides?
Ja, dat kan natuurlijk, om meerdere redenen. Om twee voor de hand liggende redenen te noemen: veel bijwerkingen die worden toegedicht aan oestrogenen komen daar eigenlijk niet door en veel AAS bevatten niet wat er op het label staat (lagere concentraties en heel vaak ook andere AAS dan op het label staat).

Is goed, ga jij maar weer in je boekjes lezen en alles daar op baseren. Alsof ieder lichaam hetzelfde reageert. :roflol:
Ga jij maar weer alles op je anekdotes baseren. Iedereen is anders, AAS werken voor niemand hetzelfde. Je kunt elke denkbare bijwerking krijgen op elke denkbare dosering, heel nuttige bevinding.

Heb je ook al gyno gekregen van een vaccinatie? Iedereen is anders, iedereen reageert er anders op. Ik ken iemand die er gyno van heeft gekregen!

Om trouwens hier op terug te komen, lees eens goed wat Mike zegt en wat ik dus ook zeg. Het vlakt af rond de 600 mg wekelijks, bij 750 zal het niet (veel) meer zijn, daar komt het op neer. In dat statement zit al interindividuele variatie in begrepen, maar jij ziet kennelijk graag dingen zwart wit door gelijk te roepen:
Uit ervaring sprekede is dit echt klinklare onzin en per persoon verschillend.

Maar het is natuurlijk leuker om iets gelijk als klinkklare onzin te bestempelen en af te gaan op je eigen anekdotes die hoogstwaarschijnlijk eerder te wijten zijn aan de andere zaken die ik opsomde.

Ja, dat kan natuurlijk, om meerdere redenen. Om twee voor de hand liggende redenen te noemen: veel bijwerkingen die worden toegedicht aan oestrogenen komen daar eigenlijk niet door en veel AAS bevatten niet wat er op het label staat (lagere concentraties en heel vaak ook andere AAS dan op het label staat).

Ga jij maar weer alles op je anekdotes baseren. Iedereen is anders, AAS werken voor niemand hetzelfde. Je kunt elke denkbare bijwerking krijgen op elke denkbare dosering, heel nuttige bevinding.

Heb je ook al gyno gekregen van een vaccinatie? Iedereen is anders, iedereen reageert er anders op. Ik ken iemand die er gyno van heeft gekregen!
Je bent het kuur gedeelte vergeten te quoten, hoe gaat het daarmee? Of lieg je daar nog steeds over:roflol:?

Je bent het kuur gedeelte vergeten te quoten, hoe gaat het daarmee? Of lieg je daar nog steeds over:roflol:?
1677768565304.png

Nee, ik had simpelweg al gereageerd, je had dat er later bij gezet ^

Geen idee wat je ermee wilt zeggen en ik begrijp dat je graag de goalpost verzet. Wordt lastig, op inhoud en on-topic blijven. Als je off-topic wilt met wat zever mag dat ook in m'n PM, die wist je vroeger altijd prima te vinden.

Denk dat het is om snel meer volheid in de spier te krijgen.
Je verneukt alleen je bloedspiegel, tenminste tov wat ik eerder schreef. Alle gezwets dat je op Sust of prop droger komt is je reinste onzin. Sust geeft de meeste schommelingen en je wilt juist zo strak mogelijke waarde hebben. Net als Sust EOD moeten zetten vanwege het kleine beetje prop :roflol:

Eens. Op 500 mg test heb ik idd weinig last van vocht en is estro prima, op 1250 werd dat helaas wel een ander verhaal. Jammer want 2 gr test met hgh en slin is al jaren iets wat ik graag wil doen :p

Vind die 212 prep kuur ook maar apart. Op dat kleine beetje test met 1.5 mg adex en provi en winny erbij hou je dat imo nooit een hele prep vol zonder dat je gewrichten er allemaal af vallen.

Eens. Op 500 mg test heb ik idd weinig last van vocht en is estro prima, op 1250 werd dat helaas wel een ander verhaal. Jammer want 2 gr test met hgh en slin is al jaren iets wat ik graag wil doen :p

Vind die 212 prep kuur ook maar apart. Op dat kleine beetje test met 1.5 mg adex en provi en winny erbij hou je dat imo nooit een hele prep vol zonder dat je gewrichten er allemaal af vallen.
Pas op straks wordt @Galen boos

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.817

Chris heeft als coach natuurlijk meerdere Mister O. titels gewonnen dus alles wat hij doet zal wel zijn redenen hebben.

-

Laatst bewerkt:
Ik kan dit ook beamen en heb zowel mijn gear laten testen bij janoshik en mijn bloedwaarden laten testen? Dat mijn oestrogeen verder stijgt?
Ik heb ook veel verhalen gelezen over janoshik dat ze mensen flashen met tests, klopt dit?
Ben namelijk bezig met homebrew en wil een keer laten testen, heb de raws uit china( contact gehad van een betrouwbare bron hier op het forum)

-

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven