MuscleMeat

Spambod's kuurlog

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.841
Low fat gaat me ook heel goed af. Zalig gevoel om degelijke porties te eten die zo door je schuiven.

Dit inderdaad :p Ik eet de laatste tijd ook weinig vlees meer en veel witte vis. Die shit verteert ook zo makkelijk en snel dat je nooit vol zit. 150gr rijst + 200 vis en over 1,5 uur wil je weer eten.

En voor mijn fysiek werkt het gewoon erg goed ook. Pomps zijn heel goed, spieren zijn goed vol en rond.

• #4.842
Meal plan vanaf morgen.

Meal 1 (pre)
50gr whey
150gr rijstvlokken
20gr dadels / rozijnen

Meal 2 (post)
150gr kip
120gr rijst
50gr mais

Meal 3
200gr witte vis
130gr boekweit

Meal 4
200gr witte vis
130gr boekweit

Meal 5
150gr kip
120gr rijst
50gr mais

Erg basic allemaal zoals jullie kunnen zien :p

Ik hoop dat ik die +50gr carbs ga voelen want vandaag liep ik ook met zo’n erge trek rond. Honger wil ik het niet noemen… maar gewoon trek. Zin om te vreten.

Trouwens… zie sommigen van jullie hier 6-7 meals per dag eten… hoe doen jullie dat eigenlijk? Ik sta om 5 uur op en ga rond 9 uur naar bed en rond 8 uur zijn mijn 5 meals op… Meestal eet ik elke 2,5 uur ongeveer. Alleen tussen meal 1 en 2 zit 4 uur vanwege de training. Maar hoe de f**k kan je er dan 7 doen? Elke 1,5 uur eten?

Laatst bewerkt:
Meal plan vanaf morgen.

Meal 1 (pre)
50gr whey
150gr rijstvlokken
20gr dadels / rozijnen

Meal 2 (post)
150gr kip
120gr rijst
50gr mais

Meal 3
200gr witte vis
130gr boekweit

Meal 4
200gr witte vis
130gr boekweit

Meal 5
150gr kip
120gr rijst
50gr mais

Ik hoop dat ik die +50gr carbs ga voelen want vandaag liep ik ook met zo’n erge trek rond. Honger wil ik het niet noemen… maar gewoon trek. Zin om te vreten.

Trouwens… zie sommigen van jullie hier 6-7 meals per dag eten… hoe doen jullie dat eigenlijk? Ik sta om 5 uur op en ga rond 9 uur naar bed en rond 8 uur zijn mijn 5 meals op… Meestal eet ik elke 2,5 uur ongeveer. Alleen tussen meal 1 en 2 zit 4 uur vanwege de training. Maar hoe de f**k kan je er dan 7 doen? Elke 1,5 uur eten?
Ik eet vaak elke 2 uur van de dag soms 1,5 uur zelfs haha. Maar in mn bulk red ik dat meestal niet mentaal maar in prep heb je toch altijd honger

07.00u opstaan
07.30u meal 1
10.15u pauze meal 2
12.15u pauze meal 3
15.00u pauze meal 4
17.00u meal 5 pre wo
18.00u trainen
19.30u meal 6 post wo
21.30u meal 7
22.30u naar bed

Meal plan vanaf morgen.

Meal 1 (pre)
50gr whey
150gr rijstvlokken
20gr dadels / rozijnen

Meal 2 (post)
150gr kip
120gr rijst
50gr mais

Meal 3
200gr witte vis
130gr boekweit

Meal 4
200gr witte vis
130gr boekweit

Meal 5
150gr kip
120gr rijst
50gr mais

Bij mn ochtenddienst

04.00 wekker
04.30 ontbijt
08.00 meal 1
11.30 meal 2
14.30 meal 3
15.00 intra workout
17.00 meal 4
19.00 meal 5
21.00 meal 6
21.15 bed

• #4.847
Wilde zoals ik in mijn vorige post schreef pas volgende week test uppen van 300 naar 450, maar heb toch maar besloten om vanaf deze week te uppen :eyes: Nu dus ma / wo / vr 150mg Sustanon. Alles gaat gewoon zo lekker de laatste tijd, eten gaat eindelijk goed, uit mijn trainingen haal ik echt onwijs veel plezier en mijn leven is eindelijk weer wat rustiger. Ik wil hier nu maximaal gebruik van maken en weer progressie boeken.

Ik wil het niet te hard van de daken schreeuwen ook maar het achterliggende doel is om komend najaar eindelijk eens te competen. Ik krijg van iedereen om me heen steeds te horen dat ik een mong**l ben dat ik het gewoon niet eindelijk eens een keer een kans geef met het fysiek en het potentieel dat ik heb. Vind het gewoon moeilijk om objectief naar mezelf te kijken, voor mijn gevoel ben ik overal altijd de kleinste en dunste en heeft iedereen een beter fysiek dan ik, lol, en moet ik nog 1000 jaar trainen om niet uitgelachen te worden on stage. Zo denk ik echt :hahaha: Maar als zoveel mensen zeggen dat dat niet zo is, dan is er misschien wel iets van waar.

Dusja… nu weer de serieuze bodybuilding mode on geswitcht met een concreet doel voor ogen en gaan met die banaan.

• #4.848
Merk en zie gelijk increased fullness en shit van dat kleine beetje meer test. Loving it. Gewicht trouwens nog steeds nagenoeg hetzelfde, 97-98. Van mij mag het zo blijven… Wil het liefst niet te ver over de 100 en gewoon blijvend in deze shape lean gains maken.

B936A428-5E18-4BAF-AFEE-4FF162C911FD.jpeg

goed fysiek man!

• #4.850
Heb ff gekeken en op mijn lengte is de weight limit in Classic 97-98 kg, dus wat ik nu ook weeg :hahaha: Vind dat eerlijk gezegd wel vrij beangstigend, lol.

• #4.853
Tip voor iedereen die een safety bar tot zijn beschikking heeft en te p*ssy is om te front squatten met een normale bar :p

Net voor het eerst evahh geprobeerd en het voelt echt goed.

251EE756-DA4E-47E7-A25D-50CBE7859F4C.png

Ziet er kut uit eigenlijk :P

• #4.857
Zit er aan te denken om wat hgh te bestellen en het gewoon eens te proberen voor een paar maandjes. Wat denken jullie? Is het ‘t proberen waard? Ook met het oog op eventuele wedstrijdambities komend najaar.

Zit er aan te denken om wat hgh te bestellen en het gewoon eens te proberen voor een paar maandjes. Wat denken jullie? Is het ‘t proberen waard? Ook met het oog op eventuele wedstrijdambities komend najaar.
Hangt er vanaf hoeveel je gaat nemen. Is flink duur spul namelijk

• #4.859
Gewoon doen

Terug
Naar boven