- Waardering
- 20.663
Allebei
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke gebruik jij voor mobiel?
Mijn pa kon alleen de dag ervoor en dag zelf niet trainen. Ergste vond hij een dag niet eten.Heeft iemand van jullie weleens een colonoscopy laten doen? Is dat erg kut of valt het wel mee? En hoe lang ben je dan ongeveer uitgeschakeld mbt trainen? Ik begreep dat je de dag van te voren dmv laxeermiddelen jezelf helemaal de t*ring dient te schijten dus trainen zal dan wel niet gaan lol.

ColonoscopieHeeft iemand van jullie weleens een colonoscopy laten doen? Is dat erg kut of valt het wel mee? En hoe lang ben je dan ongeveer uitgeschakeld mbt trainen? Ik begreep dat je de dag van te voren dmv laxeermiddelen jezelf helemaal de t*ring dient te schijten dus trainen zal dan wel niet gaan lol.
1 dag van te voren zou ik niet gaan, de dag daarna zou je evt weer kunnen trainenHeeft iemand van jullie weleens een colonoscopy laten doen? Is dat erg kut of valt het wel mee? En hoe lang ben je dan ongeveer uitgeschakeld mbt trainen? Ik begreep dat je de dag van te voren dmv laxeermiddelen jezelf helemaal de t*ring dient te schijten dus trainen zal dan wel niet gaan lol.
Ik heb er een ondergaan, toen ik na terugkomst uit Afrika in het havenziekenhuis van Rotterdam onderzocht werd op eieren van de parasiet Bilharzia.Heeft iemand van jullie weleens een colonoscopy laten doen? Is dat erg kut of valt het wel mee? En hoe lang ben je dan ongeveer uitgeschakeld mbt trainen? Ik begreep dat je de dag van te voren dmv laxeermiddelen jezelf helemaal de t*ring dient te schijten dus trainen zal dan wel niet gaan lol.
Ngl, ik kon de dag erna gewoon trainen. Zou ik er nog 1 willen? Nee bedankt
ik kreeg wel de keuze om of mijzelf leeg te schijten of 12u niks eten. Dus ik heb de hele dag op de pot gezeten ofc
nee eigenlijk voel je en merk je er 0,0 van. achteraf gezien moet je af en toe opeens kakken zonder dat je het gevoel hebt dat je moet lolWas het zo onprettig dan?
Ik heb een heel protocol opgestuurd gekregen van de kliniek waar ik het laat doen volgende week.
3-4 dagen van tevoren mag je al bepaalde dingen niet eten (noten, granen etc) en de dag ervoor neem je een laxeermiddel en eet je niks meer.
Maar goed, volgens jullie is het dus no biggie. Komt wel in orde dus.
Ik blijf toch last houden van bepaalde darmklachten, daarom op advies van mijn gastro-enteroloog toch maar zo’n onderzoek laten doen om te kijken of er evt. zweren of poliepen oid zijn. Daarna eventueel beginnen met corticosteroïden mocht dat nodig zijn.
Maar volledige transparantie uiteraard in deze log.
In principe gaat dat allemaal goed en is mijn vertering nu prima, maar 1 kleine aanpassing of wijziging of onregelmatigheid in mijn dieet en ik ondervind daar gelijk de gevolgen van. Zo’n leefstijl is gewoon niet bepaald sustainable, zeg maar.Je zat toch al op Bold of was je alweer gestopt ?Zeker… Ik begin nu met 200mg en na een week of 4 doe ik er nog 200 bij. 400-500 is wat mij betreft een beetje de max voor bold. Ik heb een keer 600 gedaan maar ik merkte helemaal geen verschil tov 400.
Overigens had ik laatst mijn bloed laten testen. Op 450 test heb ik nu een hematocriet van 47. Wel netjes… maar zal met boldenone wel iets stijgen vermoed ik.