MuscleMeat

Spambod's kuurlog

Bezoekers in dit topic

  • Heb me er nog niet echt in verdiept maar van wat ik ervan begrijp is 3-4 iu wel een goede dosering die niet te veel sides geeft en ook niet al te zwaar aantikt qua kosten.
    Als je het geld hebt zou ik het doen. Betere slaap, beter herstel, betere groei, why not dan toch haha
     
    Heb me er nog niet echt in verdiept maar van wat ik ervan begrijp is 3-4 iu wel een goede dosering die niet te veel sides geeft en ook niet al te zwaar aantikt qua kosten.
    Gewoon doen ervaar je dat ook weer, en op die dosis is insuline etc(waarschijnlijk) ook niet nodig. (Eerst meten voor je Metformine/slin gaat gebruiken)
     
    Vanaf gisteren calories nog een beetje verhoogd. Nu 30f - 575c - 260p

    Dunno of het normaal is maar sinds ik low fat eet heb ik echt een enorme eetlust en ondanks dat ik bijna 600gr carbs eet heb ik nog steeds enorme carb cravings. Zag laatst in de winkel dadels liggen en ik moest me echt inhouden om die verpakking niet in de winkel open te breken en heel me mond vol te stoppen met die dingen, lol. Gewoon echt een vrij extreme drang naar carbs.

    Mijn volgende verhoging zal waarschijnlijk wel iets van fat moeten zijn want ik kan (denk ik) ook niet tot oneindig carbs toevoegen. Hoewel, er zijn mensen die 1000g carbs per dag eten en daar lekker op gaan. A la vntl
     
    Vanaf gisteren calories nog een beetje verhoogd. Nu 30f - 575c - 260p

    Dunno of het normaal is maar sinds ik low fat eet heb ik echt een enorme eetlust en ondanks dat ik bijna 600gr carbs eet heb ik nog steeds enorme carb cravings. Zag laatst in de winkel dadels liggen en ik moest me echt inhouden om die verpakking niet in de winkel open te breken en heel me mond vol te stoppen met die dingen, lol. Gewoon echt een vrij extreme drang naar carbs.

    Mijn volgende verhoging zal waarschijnlijk wel iets van fat moeten zijn want ik kan (denk ik) ook niet tot oneindig carbs toevoegen. Hoewel, er zijn mensen die 1000g carbs per dag eten en daar lekker op gaan. A la vntl
    Op een gegeven moment stopt die honger wel hoor op 1000gr :p
     
    3 dagen met vehoogde carbs en gelijk +2kg erbij, lol. Wekenlang (of maanden eigenlijk) zo rond de 97-98 gehangen en vanochtend was ik weer eens over de 100. Vol en rond maar ook erg waterig. Hoop dat het bij 2kg blijft want anders zal ik toch op de rem moeten trappen en iets aan oestrogeen moeten doen. Maar vooralsnog gaat het prima.
     
    Ben ik de enige die echt een tyfushekel heeft aan delts apart trainen? Elke keer als ik het probeer kom ik weer van een koude kermis thuis, lol.

    Als ik begin met zware presses (smith, machine, db’s, whatever) krijg ik pijn in mijn schoudergewricht en for some reason geeft het ook echt een matige pomp ofzo. Ook al ga ik tot failure met drop sets blabla. En als ik begin met isolatie a la side raises verzuren mijn traps eerder dan dat mijn delts verzuren, dus dat is ook kut.

    Vroegah deed ik altijd delts na chest a la John Meadows en dat ging eigenlijk altijd prima… geen pijntjes (want na chest ben je al pumped en pre exhausted in je schouders) of wat dan ook en altijd een goede pomp.

    En mijn schouders groeiden daar imo ook gewoon prima op… Mijn delts zijn zeker geen weak point in mijn fysiek.

    DUS vandaag heb ik voor het laatst een shoulder day gedaan :o fuck dat
     
    Ik heb schouders lange tijd gecombineerd met rug zodat ik rug dan 2x pw kon trainen. Eerst schouders (smith machine press, plate loaded press, machine raises, cable lateral raises) en eigenlijk nooit last van mijn schouders gehad erdoor. Dumbbell press gaf wel problemen.
     
    Schouder is een te kleine & blessuregevoelige spier imo om er een hele training aan te spenderen. Moet bij mij altijd iets anders bij.
     
    Voor mij is 't meer frequentie wat 't goed doet dan een heleboel in 1 keer. Train push/legs/rust/pull/rust/repeat en pak 2 of 3 sets side raises of y raises bij pull extra en uiteraard schouder werk bij push. Een hele training schouders heeft voor mij ook weinig nut.
     
    Eens.

    Ik vind schouders alleen ook kut.

    Ik doe nu:

    Pull
    Push
    off
    Legs
    off
    Armen
    off

    Moet mezelf wel tegenhouden om niet vaker dan 4x te gaan, maar in mijn ervaring werkt meer trainen juist averechts voor mijn lichaam.
     
    Ik heb schouders lange tijd gecombineerd met rug zodat ik rug dan 2x pw kon trainen. Eerst schouders (smith machine press, plate loaded press, machine raises, cable lateral raises) en eigenlijk nooit last van mijn schouders gehad erdoor. Dumbbell press gaf wel problemen.
    Ik doe hetzelfde alleen met borst atm, tijdje ook met rug gedaan.
     
    Vandaag voor het eerst sinds lange tijd hamstrings en quads weer gecombineerd. Echt een toffe training. Probeer nu in mijn leg training toch weer wat meer het accent te leggen op zware squats. De voornaamste reden is gewoon overall leg development die squats geven… mijn quads zijn prima, maar ik mis toch een beetje adductor / ham / glute mass en dat is precies wat waar squats goed voor zijn imo. Ik kan wel gaan leg pressen en lunges doen tot ik neer val, maar om de een of andere reden werkt dat niet echt.

    1. LLC: 120x20 - 130x14 - 140x10 - 150x8 -> 110x6 -> 80x8
    2. BB Sq: 3,5pps x 4/4 - 3pps x 6/6 - 2,5pps x 8/8
    3. Hack Sq: 3pps x 8 / 8 / 8 / 8 met beetje hulp om steeds 8 te halen
    4. Kettlebell SL DL: 32 x 16 / 14 / 12 / 10 -> 24x10
    5. Donkey calf raises: 2pps x 5 x 10+10p
    618DD1CB-6452-4568-ABB9-BE6AEFE83E5F.jpeg
     
    Laatst bewerkt:
    Vandaag voor het eerst sinds lange tijd hamstrings en quads weer gecombineerd. Echt een toffe training. Probeer nu in mijn leg training toch weer wat meer het accent te leggen op zware squats. De voornaamste reden is gewoon overall leg development die squats geven… mijn quads zijn prima, maar ik mis toch een beetje adductor / ham / glute en dat is precies wat zware squats geven imo.

    1. LLC: 120x20 - 130x14 - 140x10 - 150x8 -> 110x6 -> 80x8
    2. BB Sq: 3,5pps x 4/4 - 3pps x 6/6 - 2,5pps x 8/8
    3. Hack Sq: 3pps x 8 / 8 / 8 / 8
    4. Kettlebell SL DL: 32 x 16 / 14 / 12 / 10 -> 24x10
    5. Donkey calf raises: 2pps x 5 x 10+10p
    Bekijk bijlage 580137
    Tering die benen..🤯🤯
     
    Quads zien er juicy uit, zeker met zo’n broek.
    maar ik mis toch een beetje adductor / ham / glute mass
    beetje onconventioneel maar een db Lying leg curl vind ik erg lekker voor hamstrings en adductoren. Het hit adductoren eigenlijk op een zeer aparte manier die je met de standaard machines (en de beweging op zich) niet raakt.
     
    Quads zien er juicy uit, zeker met zo’n broek.

    beetje onconventioneel maar een db Lying leg curl vind ik erg lekker voor hamstrings en adductoren. Het hit adductoren eigenlijk op een zeer aparte manier die je met de standaard machines (en de beweging op zich) niet raakt.

    Ja, zeker true. Goede oefening. Ik heb hem een paar maanden geleden inmiddels voor het laatst gedaan maar kan me nog herinneren dat ik toen vrij sore was in die adductor zone. Ik doe ze op een slight decline, meestal op zo’n ab bankje. Volgende workout maar weer eens proberen, thanks.
     
    Die legging heeft trouwens 1,5 jaar in de kast gelegen met prijskaartje etc er nog aan :hahaha: Heeft een tijdje geduurd alvorens in het aandurfde om zo op te komen dagen.
     
    Zie al tijdje geen Pec training
     
    Gebruik jij statief of maakt iemand foto’s ?
     
    • Like
    Waarderingen: Apv
    Back
    Naar boven