AndroidHealthClinic

Spambod's kuurlog

Zeker… Ik begin nu met 200mg en na een week of 4 doe ik er nog 200 bij. 400-500 is wat mij betreft een beetje de max voor bold. Ik heb een keer 600 gedaan maar ik merkte helemaal geen verschil tov 400.

Overigens had ik laatst mijn bloed laten testen. Op 450 test heb ik nu een hematocriet van 47. Wel netjes… maar zal met boldenone wel iets stijgen vermoed ik.
Tussen 400 en 600 merkte ik ook weinig verschil. Heb 't echter vanwege alle lovende verhalen ook op 1000 geprobeerd voor een maand of 2. Die look is wel echt debiel, vooral in upperbody. Woog toen ook in no time 123 kg. Toen kwam er echter weer een lockdown en was 't rip gains.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.902
Tussen 400 en 600 merkte ik ook weinig verschil. Heb 't echter vanwege alle lovende verhalen ook op 1000 geprobeerd voor een maand of 2. Die look is wel echt debiel, vooral in upperbody. Woog toen ook in no time 123 kg. Toen kwam er echter weer een lockdown en was 't rip gains.

Had je sides op 1gr? Of viel het mee? En wat runde je ernaast?

Had je sides op 1gr? Of viel het mee? En wat runde je ernaast?
Vrijwel geen. Bloed was ook nog prima, hematocriet wat verhoogd maar niks ergs. Pumps waren wel bizar pijnlijk, ook met gewoon dagelijkse dingen. Niet echt een side maar met fysiek werk wel kut.

Had er ook 1000 test naast toen :p zou bij een eventuele volgende keer de verhoudingen anders leggen want m'n oestrogeen was wel wat laag meen ik me te herinneren en had op 't laatst ook niet echt zin in seks meer. Alles werkte wel maar de echte drang was er niet zeg maar.

Nu op 600 test en 300 bold sinds een week, ff kijken wat dat wordt.

500-400 verhouding kan prima. zou wel na week of 8 je Oestrogeen even meten

Ik zit momenteel ook op 500 test /1000 bold. Week 7 is gestart maar zie nu al een absurde gevuldheid. Ik heb me een beetje laten verleiden door de verhalen overal dat het gewoon zwak is en een hogere dosis extreem lekker kan zijn.
Bloeddruk is goed en ga over een aantal weken een bloedtest doen. Een tip is wel extreem veel water drinken en telmisartan nemen wat beide een positieve impact heeft op rbc.

Ik zit momenteel ook op 500 test /1000 bold. Week 7 is gestart maar zie nu al een absurde gevuldheid. Ik heb me een beetje laten verleiden door de verhalen overal dat het gewoon zwak is en een hogere dosis extreem lekker kan zijn.
Bloeddruk is goed en ga over een aantal weken een bloedtest doen. Een tip is wel extreem veel water drinken en telmisartan nemen wat beide een positieve impact heeft op rbc.
Dat is best hoge dosering. ik heb ooit 600mg ew gebruikt met 1ML sust EOD(875ew)

• #4.907
Vrijwel geen. Bloed was ook nog prima, hematocriet wat verhoogd maar niks ergs. Pumps waren wel bizar pijnlijk, ook met gewoon dagelijkse dingen. Niet echt een side maar met fysiek werk wel kut.

Had er ook 1000 test naast toen :p zou bij een eventuele volgende keer de verhoudingen anders leggen want m'n oestrogeen was wel wat laag meen ik me te herinneren en had op 't laatst ook niet echt zin in seks meer. Alles werkte wel maar de echte drang was er niet zeg maar.

Nu op 600 test en 300 bold sinds een week, ff kijken wat dat wordt.

De anti oestrogene eigenschappen van Boldenone zijn imo zeer onderbelicht. Altijd wordt mast en primo door iedereen geroepen, maar ik heb zelf ook ondervonden dat boldenone echt oestrogeenverlagend werkt.

Overigens herken ik je verhaal over pumps… na een paar sets squats waren mijn benen zo fucking vol met bloed dat het gewoon pijn deed. Ziek, echt niet normaal. Dat was op 400, laat staan op 1gr. Pff

Heb zelf nog wat bold liggen, klinkt wel verleidelijk om het toe te voegen :D

Hoe voelen jullie zich op bold, naast de gains/pumps? Zo goed als al m’n vrienden die het gebruikt hebben zeiden dat ze zich niet 100% voelde tijdens het gebruik.

• #4.909

Hoe voelen jullie zich op bold, naast de gains/pumps? Zo goed als al m’n vrienden die het gebruikt hebben zeiden dat ze zich niet 100% voelde tijdens het gebruik.

Beter dan op nandrolon iig.

De anti oestrogene eigenschappen van Boldenone zijn imo zeer onderbelicht. Altijd wordt mast en primo door iedereen geroepen, maar ik heb zelf ook ondervonden dat boldenone echt oestrogeenverlagend werkt.
Eens. Zolang je geen last van bloeddruk en anxiety hebt is Bold imo perfect naast een mooie dosis test.
Overigens herken ik je verhaal over pumps… na een paar sets squats waren mijn benen zo fucking vol met bloed dat het gewoon pijn deed. Ziek, echt niet normaal. Dat was op 400, laat staan op 1gr. Pff
Haha precies dit dus. Na een dag werken waren m'n kuiten zo vol dat ik geen trap meer op kon. Helaas hielp dat niet voor kuit gains

Veel mensen krijgen idd last van anxiety achtige ideeën. Ikzelf niet, voel me er prima op. Maar als 't wel zo zou zijn zou ik 't niet nemen, sides zijn me 't niet meer waard.

Ik ben ook niet 100%, dus wat scheelt het dan ;)

• #4.913
Voor de geïnteresseerden mijn meal plan vanaf komende week:

Meal 1 (pre)
50 gr whey
150 gr rijstvlokken
25 gr honing
20 gr amandelpasta

Meal 2.1 (post)
1 banaan

Meal 2.2 (post)
175 gr tonijn
150 gr boekweit
50 gr mais

Meal 3
200 gr witte vis
150 gr rijst

Meal 4
200 gr witte vis
150 gr boekweit

Meal 5
200 gr kip
150 gr rijst

Komt neer op: 45 fat / 600 carbs / 270 protein

Gear vanaf komende week:
450 mg Sust (3 x 150)
200 mg Bold (2 x 100)
500 iu HCG 3 x per week

Training is nu meestal 2 days on / 1 day off / 3 days on / 1 day off. Ofziets. Maar kan ook anders naargelang vermoeid / andere verplichtingen etc.

Heb geen vaste split, doe eigenlijk maar wat, lol. Soms quads en hams samen, soms apart. Soms delts na chest, soms delts met hams. Soms een aparte arm day, soms na chest / back. Alles puur op gevoel eigenlijk. Soms train ik back wat vaker door een andere training over te slaan of bodyparts te combineren. Dit doe ik aangezien back toch prioriteit heeft.

Gaat allemaal superlekker de laatste tijd. Nu ik in een echte bodybuilding gym train waar letterlijk bijna iedereen compete of heeft gecompete, zit ik zelf ook echt in zo’n mindset nu. Dat is heel chill, ik barst elke dag van de motivatie.

Laatst bewerkt:
Al HGH?

• #4.915

Nee, nog niet :p

Zat te denken om er misschien vanaf begin van de prep mee te beginnen. Ook een beetje afhankelijk van mijn coach op dat moment en wat hij adviseert. Evt icm met een beetje insuline etc. Ik heb niet echt zin om daar zelfstandig mee gaan zitten klooien, maar als een coach waar ik echt in geloof dat zou adviseren, zou ik het wel willen proberen.

Voor de geïnteresseerden mijn meal plan vanaf komende week:

Meal 1 (pre)
50 gr whey
150 gr rijstvlokken
25 gr honing
20 gr amandelpasta

Meal 2.1 (post)
1 banaan

Meal 2.2 (post)
175 gr tonijn
150 gr boekweit
50 gr mais

Meal 3
200 gr witte vis
150 gr rijst

Meal 4
200 gr witte vis
150 gr boekweit

Meal 5
200 gr kip
150 gr rijst

Komt neer op: 45 fat / 600 carbs / 270 protein

Gear vanaf komende week:
450 mg Sust (3 x 150)
200 mg Bold (2 x 100)
500 iu HCG 3 x per week

Training is nu meestal 2 days on / 1 day off / 3 days on / 1 day off. Ofziets. Maar kan ook anders naargelang vermoeid / andere verplichtingen etc.

Heb geen vaste split, doe eigenlijk maar wat, lol. Soms quads en hams samen, soms apart. Soms delts na chest, soms delts met hams. Soms een aparte arm day, soms na chest / back. Alles puur op gevoel eigenlijk. Soms train ik back wat vaker door een andere training over te slaan of bodyparts te combineren. Dit doe ik aangezien back toch prioriteit heeft.

Gaat allemaal superlekker de laatste tijd. Nu ik in een echte bodybuilding gym train waar letterlijk bijna iedereen compete of heeft gecompete, zit ik zelf ook echt in zo’n mindset nu. Dat is heel chill, ik barst elke dag van de motivatie.
Droge rijst? Of met sausje zo ja wat voor saus?

• #4.918
Droge rijst? Of met sausje zo ja wat voor saus?

Rijst eet ik altijd gewoon zonder saus. Maar de key is om een rijstsoort te kiezen die kleverig is ipv droge rijstkorrels a la basmati. Met zo’n kleverige rijst heb je imo niet echt saus nodig, gaat er prima in.

150gr boekweit is wel een taaie hap… daar doe ik meestal wel 30gr ketchup overheen, haha.

Rijst eet ik altijd gewoon zonder saus. Maar de key is om een rijstsoort te kiezen die kleverig is ipv droge rijstkorrels a la basmati. Met zo’n kleverige rijst heb je imo niet echt saus nodig, gaat er prima in.

150gr boekweit is wel een taaie hap… daar doe ik meestal wel 30gr ketchup overheen, haha.
Tip van het jaar zal ook kleverige rijst erin gooien maar piekt die witte basmati niet je bloedglucosespiegel?

Ik eet zelf pandan die is ook kleverig, sushi rijst is ook goed. Basmati wil je niet hebben nee tijdens bulk of ik iig niet :')

Terug
Naar boven