Vandaag rug gedaan. Ik was laatst op een seminar van Alexander Fedorov in de gym waar ik train en hij had het heel uitgebreid over zijn trainings filosofie etc. Een dingetje waar hij erg op hamerde voor back development waren deadlifts. Ik daarom vol goede moed vandaag mijn training gelijk begonnen met floor deadlifts

Maar ik raak altijd zo fucking gefrustreerd van die oefening, pff.
Het lukt mij gewoon niet om echt helemaal tight en met 1000% perfect form in die startpositie te geraken als de bar op de grond ligt. Daarom is mijn form gewoon altijd ruk. Ik sta zeg maar eerst op met mijn heupen en dan pas komt mijn rug omhoog en daarom bolt mijn rug. Het is geen fluïde beweging. Ik heb mezelf ook gefilmd en het ziet er gewoon niet uit. Zwaar ontmoedigend en fucked up ook dat je na bijna 10 jaar training nog steeds geen deadlift kan doen
Als ik een rack pull doe van ongeveer mid shin lukt het wel gewoon om me rug perfect recht te houden. Dusja… denk dat ik maar gewoon die blijf doen dan. Wel jammer want ik geloof wel in de benefits van een pull van de grond tov een rack pull. En ik vind het ook leuk om te doen. Net als bb squats is het gewoon een echte feel good oefening.
Moest dit ff kwijt.
Overigens zijn mijn erectors nu al fucking kapot

Benieuwd hoe ze morgen aan zullen voelen.