MassOrPass
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2.791
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je klaagt over je chest die niet groeit en blijft volhouden aan iets wat niet werkt.![]()
Specificiteit en overload is ook een belangrijke factor voor spiergroei. Dus elke keer wisselen van oefeningen lijkt mij niet optimaal.
Eens, maar shit doen die je niet leuk vindt is nog veel verder van optimaal. Train zelf ook lekker autistisch en vind dat fijn maar zijn er zat die net als Spambod 't plezier dan kwijt raken. We zijn hier geen van allen pro en gaan dat waarschijnlijk ook niet worden, iig geen succesvolle, dus dan is wat plezier wel zo fijn.Specificiteit en overload is ook een belangrijke factor voor spiergroei. Dus elke keer wisselen van oefeningen lijkt mij niet optimaal.
Ziet er goed uit man!![]()
Soms lijkt het wel alsof het ergens op begint te lijken.
Dit was trouwens zonder chest pomp. Al het bloed zat in mijn delts lol
Persoonlijk denk ik dat de test boven een gram je aangenaam gaat verassen.Heb nu sinds maandag 400 bold erin ipv 200 en het verschil is nu al enorm zichtbaar… ben 2 keer zo vol in de ochtend en de pumps in de gym beginnen echt heel nice te worden.
Het plan is nu zoals eerder ook al gezegd om elke 3-4 weken ofzo wat te uppen qua gear… dus over een paar weekjes doe ik weer eens 150mg test erbij en kom ik uit op 600 test / 400 bold. Daarna misschien 750 en weer wat bold erbij…
Als ik zie hoe ik er nu uitzie bij deze doseringen die ik nu doe, begint alles wel een beetje te kriebelen om gewoon door te gaan tot ik bij 1000 test en 800 bold ofzo kom… en daar kan een tijdje op blijven rammen. Dus wat meer een echte big boy cycle en niet steeds van die schattige fitness doseringen. Eens kijken hoe ik er dan uit kom te zien, ik denk vrij competitief…
Maar goed… ik blijf vooralsnog gewoon geduldig op deze manier doorgaan en dan zien we wel. Alles gaat wel gewoon perfect nu en daar ben ik heel blij mee. Het zou zonde zijn om door ongeduldigheid deze flow nu te verneuken.
Zolang je in stapjes blijft verhogen kan er niet veel mis gaan. Zodra je ongewenste sides krijgt weet je wat je moet doen, is 't 2 of 3 weken uitzingen en klaar.Heb nu sinds maandag 400 bold erin ipv 200 en het verschil is nu al enorm zichtbaar… ben 2 keer zo vol in de ochtend en de pumps in de gym beginnen echt heel nice te worden.
Het plan is nu zoals eerder ook al gezegd om elke 3-4 weken ofzo wat te uppen qua gear… dus over een paar weekjes doe ik weer eens 150mg test erbij en kom ik uit op 600 test / 400 bold. Daarna misschien 750 en weer wat bold erbij…
Als ik zie hoe ik er nu uitzie bij deze doseringen die ik nu doe, begint alles wel een beetje te kriebelen om gewoon door te gaan tot ik bij 1000 test en 800 bold ofzo kom… en daar kan een tijdje op blijven rammen. Dus wat meer een echte big boy cycle en niet steeds van die schattige fitness doseringen. Eens kijken hoe ik er dan uit kom te zien, ik denk vrij competitief…
Maar goed… ik blijf vooralsnog gewoon geduldig op deze manier doorgaan en dan zien we wel. Alles gaat wel gewoon perfect nu en daar ben ik heel blij mee. Het zou zonde zijn om door ongeduldigheid deze flow nu te verneuken.
Doe je tussentijds dan ook bloed checken? Bijvoorbeeld hemoglobine door die bold zo lang te gaan laten runnen?
Zware gains ! Van horen zeggenPersoonlijk denk ik dat de test boven een gram je aangenaam gaat verassen.
Is dat zo een groot verschil met bijvoorbeeld 600/750?
Jullie ?Ja goffedommenu krijg ik nog meer zin om er 1500 test in te knallen. De gains liggen voor het oprapen als ik jullie zo aanhoor.
Waren er in die tijd wel meer, 10ml test per week zonder probleemoud bekend member hier testoflesje ..tegenwoordig bekend onder een andere naam hier heeft wel ervaring met zulke hoeveelheden .. hij heeft toen der tijd ook een log bijgehouden ..hier kan je wel het een en ander vinden .