XXL Nutrition

Spambod's kuurlog

Ik denk niet dat Lorenzo Leeuwe ooit top 5 in een pro show gaat halen.

Of misschien ook wel, ooit ergens in India eentje waar niemand is.
Ach we zullen wel zien ooit en dan heb ik geen gelijk ook geen probleem hahaha
ga er geen geld op inzetten hoor.

De boodschap van het verhaal is dat @vntl geen kleine jongen is en dat hij best trots mag zijn over zijn fysiek.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.022
Als je de O als enige pro-leage ziet. heb je gelijk.
Maar er zijn nog zat andere pro-leage wedstrijden.
Het jammere is dat de meeste in US, Canada en VAE zijn maar er zijn er genoeg.

De O zie ik niet als pro-leage die zie ik als het ultieme der wedstrijden.
jij zei top 5 pro league niet top 5 op een wedstrijd ;)

Eitherway is ie groter en met een beter fysiek dan wij met z'n allen haha. En z'n coach maakt wel meer mensen debiel groot dus we gaan 't zien.

Empro Classic in Spanje 18 juni kan ook. je staat niet zomaar bij de Mr: O

• #5.027
Wat is eigenlijk de max aan rijst (drooggewicht svp) die jullie per meal “kunnen” eten?

Ik zit nu op 175gr 4x per dag en eerlijk gezegd gaat het nog best makkelijk naar binnen. Ik zou denk ik nog wel tot 200 kunnen uppen en dan stopt het wel zo’n beetje. Dat is dan een hele verpakking van 800gr per dag, lol :o Ik eet overigens altijd alleen maar van die kleverige rijst ipv droge, korrelige rijst, waardoor het wat minder volumineus is.

Ik zou graag andere carb sources willen toevoegen maar helaas gaat dat momenteel niet ivm al mijn handicaps. Bijna overal zit gluten of veel vezels en/of het is hoog in fodmaps waardoor ik het niet kan vreten. Dus dan kom je standaard uit bij rijst, rijst en nog eens rijst.

Mja was gewoon benieuwd of 200gr per meal veel is of of het nog wel meevalt.

Bijna overal zit gluten of veel vezels en/of het is hoog in fodmaps waardoor ik het niet kan vreten. Dus dan kom je standaard uit bij rijst, rijst en nog eens rijst.
Boekweit, maïs of zoete aardappel een idee? Low FODMAP en glutenvrij. Maïsmeel kun je pannenkoeken van maken, of polenta van maïsgriesmeel, of gewoon cornflakes/maïswafels droog wegknagen (serieus best te doen, zeker als je 200 gram rijst ook geen probleem vindt).

Zoete aardappel hapt ook heel makkelijk weg, helemaal als je er een puree van maakt.

• #5.029
Boekweit, maïs of zoete aardappel een idee? Low FODMAP en glutenvrij. Maïsmeel kun je pannenkoeken van maken, of polenta van maïsgriesmeel, of gewoon cornflakes/maïswafels droog wegknagen (serieus best te doen, zeker als je 200 gram rijst ook geen probleem vindt).

Zoete aardappel hapt ook heel makkelijk weg, helemaal als je er een puree van maakt.

Zoete aardappel heb ik lange tijd in me meal plan gehad ja… maar naarmate ik daar meer van ging eten werd ik er steeds meer en meer gassy en bloated van. Het staat op de lijst met high fodmap foods, wellicht dat het daar aan ligt.

Boekweit (Russische keuken jwz) heb ik voor de 5e meal (dus 4x rijst, 1x boekweit), die gaat wel goed, ja.

Mais zou ik nog ff kunnen proberen.

Zoete aardappel heb ik lange tijd in me meal plan gehad ja… maar naarmate ik daar meer van ging eten werd ik er steeds meer en meer gassy en bloated van. Het staat op de lijst met high fodmap foods, wellicht dat het daar aan ligt.

Boekweit (Russische keuken jwz) heb ik voor de 5e meal (dus 4x rijst, 1x boekweit), die gaat wel goed, ja.

Mais zou ik nog ff kunnen proberen.
Zoete aardappel valt onder FodMap. Gewone aardappelen zijn FodMap veilig.
Ik neem aan dat je wel een FodMap arm en FodMap beperkt lijst hebt.
Er staat nog zat tussen wat je wel kan nemen.

Zelf nog nooit meer dan 150 gram per maaltijd gehad maar rijst verteert sowieso het best.

4x175g is wel pittig :o

Brood een optie? Beetje sugary stuff kan ook toch? Hoeft daarvoor geen meuk te zijn. Of rijstwafels?

Pepermuntolie geeft verbetering bij PDS

Ooit een tijdje 275 gram ongekookt gewogen zilvervliesrijst met ananas gegeten post workout. 't is te doen maar raakte er wel rap op uit gekeken. Heb wel 3 shakes met 250 gram rijstpoeder/cream of rice, verteert net zo makkelijk maar is met 2 minuten weg.

• #5.037
Heb nu overigens ff een paar rustdagen besloten te pakken. Ik ben nu al 14 weken bezig met mijn groeifase en deloads etc komen niet voor in mijn vocabulaire. Hier betaal ik af en toe wel de prijs voor, zo ook de laatste paar weken. Kwam gewoon met extreme moeite me bed uit elke ochtend en als het even kon kroop ik gelijk weer in bed gedurende de dag. En met name de laatste paar dagen gewoon totaal geen fucking zin in trainen / bodybuilden in het algemeen.

Dat zijn toch wel dè kenmerken van severe overtraining :hahaha: Dus eventjes een paar dagen maximaal uitslapen en niet trainen. Dieet blijft wel gewoon hetzelfde als op trainingsdagen.

• #5.038
Ooit een tijdje 275 gram ongekookt gewogen zilvervliesrijst met ananas gegeten post workout. 't is te doen maar raakte er wel rap op uit gekeken. Heb wel 3 shakes met 250 gram rijstpoeder/cream of rice, verteert net zo makkelijk maar is met 2 minuten weg.

Zilvervliesrijst zou een middeleeuwse martelmethode geweest kunnen zijn.

Wat is eigenlijk de max aan rijst (drooggewicht svp) die jullie per meal “kunnen” eten?

Ik zit nu op 175gr 4x per dag en eerlijk gezegd gaat het nog best makkelijk naar binnen. Ik zou denk ik nog wel tot 200 kunnen uppen en dan stopt het wel zo’n beetje. Dat is dan een hele verpakking van 800gr per dag, lol :o Ik eet overigens altijd alleen maar van die kleverige rijst ipv droge, korrelige rijst, waardoor het wat minder volumineus is.

Ik zou graag andere carb sources willen toevoegen maar helaas gaat dat momenteel niet ivm al mijn handicaps. Bijna overal zit gluten of veel vezels en/of het is hoog in fodmaps waardoor ik het niet kan vreten. Dus dan kom je standaard uit bij rijst, rijst en nog eens rijst.

200g gaat prima, meer nooit echt geprobeerd eigenlijk

(maar ik ben ecto)

Terug
Naar boven