- Waardering
- 423
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jullie ?
denk niet dat er veel leden hier zijn die 1500mg test hebben gebruikt.
Niemand durft.Dat is waarschijnlijk ook de reden dat hier onder ons niet veel monsterfysieken zijnNiemand durft.
Niet heel anders dan op 800mg. Je oestrogeen wordt niet echt veel hoger
Denk dat dat heeeel erg verschilt per persoon, de ene heeft op 250 test al een ai nodig en de ander nooit. Denk als je van jezelf weet dat je weinig converteert dat 1000 test top is, maar als je op low test al ai nodig hebt zou ik er nooit aan beginnen en beter voor low test met hoge andere compound gaan
Ik ken er eentje.Jullie ?
denk niet dat er veel leden hier zijn die 1500mg test hebben gebruikt.
Heb ik niet naast slechtere bloedwaardes.
Valt wel mee, 300mg tren doet meer met me libido dan 1500mg test.Boven de 1000 mg test lijkt mij dat je een onhandelbaar persoon gaat worden 😀. Alpha mannetje ten top. Hele dag wil je wss sex en zeker geen tegenspraak.
Gaat je tegenvallen.Dat is waarschijnlijk ook de reden dat hier onder ons niet veel monsterfysieken zijnNiemand durft.

Nee hoor. Als je van jezelf geen mong**l bent word je dat ook niet op 1000 mg test en ook niet op 1500 mg.Boven de 1000 mg test lijkt mij dat je een onhandelbaar persoon gaat worden 😀. Alpha mannetje ten top. Hele dag wil je wss sex en zeker geen tegenspraak.
Tot op zekere hoogte kun je wel degelijk slechte genen "weg kuren". Je zult er wrs geen Mr Olympia mee worden nee maar zolang je gezondheid goed blijft kun je met slechte genen en veel gear ( en uiteraard veel voer en goede training blabla) prima tot de grootste fysieken van Nederland horen.Gaat je tegenvallen.
Gaat het je meer gains geven als je al vaker hebt gekuurd ja maar een monster nee dan was je dat al![]()
Sure dat geloof ik ook wel alleen het duurt wel langer als ik mezelf als referentie gebruik. Nou heb ik de eerste jaren ook wel verprutst met constant cutten en andere onzin moet ik toegeven.Tot op zekere hoogte kun je wel degelijk slechte genen "weg kuren". Je zult er wrs geen Mr Olympia mee worden nee maar zolang je gezondheid goed blijft kun je met slechte genen en veel gear ( en uiteraard veel voer en goede training blabla) prima tot de grootste fysieken van Nederland horen.
Telmisartan eens proberen op 40mg, helpt ook met gh bloat. Zul je in rusland wss zo aan kunnen komem gok ik.Wat me wel kut lijkt op zoveel test is de waterretentie. Hoe meer test ik gebruik, hoe meer ik er als een varken uit ga zien. Soms is dat nogal frustrerend en slecht voor de moraal. Maar wellicht als je er 600-800 bold bij zet dat het dan wel meevalt.
Mijn dikkie 😘
Hey bolle je doet jezelf tekort. Je bent wel degelijk een grote bodybuilder, dat je jezelf niet zo groot vind ik false bescheidenheid.Sure dat geloof ik ook wel alleen het duurt wel langer als ik mezelf als referentie gebruik. Nou heb ik de eerste jaren ook wel verprutst met constant cutten en andere onzin moet ik toegeven.
ik zie lorenzo niet top 5 op de olympia eindigen hoorHey bolle je doet jezelf tekort. Je bent wel degelijk een grote bodybuilder, dat je jezelf niet zo groot vind ik false bescheidenheid.
Je hoort tot de grotere in Nederland. Je staat top 5 op een NPC-IFBB wedstrijd dat is wel even andere koek.
Je doet niet onder voor de nummer 1 en dat is in potentie een pro die ook mee gaat doen in de top 5 van pro-leage.
Je hebt wat puntjes om te verbeteren ja, so what dat heeft iedereen. Je lats mogen voller en je borst maar dat is het dan wel.
Armen kunnen nooit groot genoeg maar met jou poging zie je daar niet een Wereld van verschil in.
Je kan misschien nog dieper in de cut om de feathers naar voren te laten komen in je quads en je triceps.
Dus niet b**chen ouwe je bent een van de grootste van Nederland
met je top 5 pro leagueAls je de O als enige pro-leage ziet. heb je gelijk.ik zie lorenzo niet top 5 op de olympia eindigen hoormet je top 5 pro league