He homo’s
Laatste update een week geleden was nog redelijk bemoedigend… Dacht dat mijn digestion en shit weer onder controle was na een dipje van een paar dagen. Maar nu weer een weekje later gaat het weer ronduit klote

3 dagen aan de fucking schijterij inmiddels, zonder echte aanwijsbare reden. Niks veranderd aan mijn dieet of wat dan ook.
Deze Crohn shit is soms zooooooooooo frustrerend en ontmoedigend. 2-3 weekjes geleden at ik rustig 4300 kcal ofzo en ging alles prima; ik had honger, vertering helemaal on point, gewicht ging precies zoals ik wilde heel langzaam beetje bij beetje omhoog, trainingen super. En nu ineens schijt ik mezelf helemaal de t*ring. Gewoon, omdat het kan.
Ben hier nu aardig van van slag eerlijk gezegd. Weet ook gewoon niet echt wat ik hier mee moet. Ik kan wel stoppen met botjebuilden en gaan schaken, maar daar zal ik waarschijnlijk ook niet echt gelukkig van worden. Deze lifestyle en shit zit er nu zo diep in dat ik me niet echt een leven zonder kan voorstellen.
Oorspronkelijk was mijn plan gewoon lekker rustig door bulken tot het einde van het jaar… maar nu zie ik dat gewoon totaal niet meer zitten. Ervaring leert dat als ik eenmaal in deze danger zone kom met verteringsproblemen en shit, dat die problemen gewoon constant aanwezig blijven totdat ik calories verlaag en mijn lichaam tegenmoet kom. Dan gaat het weer een week goed, dan opeens weer dramatisch etc etc etc.
Nu zit ik er aan te denken om nu gewoon te stoppen met “bulken” en radicaal een dieetfase in te gaan. Gewoon echt cutten tot ik fucking shredded ben. Dus niet DBB 10% met abs voor goede Insta foto’s, maar gewoon echt tegen wedstrijdshape aan. Mezelf uit laten hongeren, lol. Als ik weinig eet, voel ik me gewoon 838393738373 keer beter. Zowel fysiek als mentaal. En als ik dan tegen de herfst echt in goede shape ben moet ik misschien gewoon eindelijk maar eens een wedstrijd doen. Als ik naar foto’s van mezelf kijk van 1,5 jaar ofzo geleden toen ik redelijk lean was en ik fantaseer daar ff de gains bij die ik in de tussentijd ondanks alle ellende toch gemaakt denk te hebben, dan denk ik dat ik best een goed fysiek heb. Tuurlijk ben ik geen monster lol en ben ik overall veels te smoll etc etc, maar voor een novice classic physique line up denk ik wel dat het “genoeg” is.
Ik wil ook geen coach of wat dan ook voor dit project want met deze hoerentyfus Crohn shit weet ik gewoon dat ik oncoachbaar ben. Ik kan niet verwachten dat een coach rekening gaat houden met alle 192 voedselallergieen en sensitivities en andere bullshit die ik heb

Dat is gewoon mijn eigen probleem / handicap en daar moet ik zelf maar gewoon mee dealen, denk ik.
Dusja… voor nu houd ik denk ik gewoon maar me bek en ik zal wel gaandeweg wat foto’s posten als ik wat zinnigs te laten zien heb.
Dit bericht is verzonden vanaf de wc.