MuscleMeat

Spambod's kuurlog

komt meteen goed uit voor de forum contest :D

Wel kutzooi natuurlijk. Je kijkt er naar uit om groter te worden, alles ‘klikt’ zeg maar, om dan abrupt te moeten ‘stoppen’. Je plan klinkt in ieder geval wel goed.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.063
5133AE73-CBBA-4030-801F-418EC7EBEC40.jpeg

Dit is fysiek na 3-4 dagen flinke skitta en in bed liggen huilen. Beetje vocht verloren (2kg) dus daarom iets minder dik / waterig.

Vandaag chest gedaan. Kiek het nog effe aan mbt dieet en zo. Als ik nog 1x aan de schijt raak, ga ik cutten. Maar ik probeer nu iig nog eventjes door te gaan denk ik.

Dit is fysiek na 3-4 dagen flinke skitta en in bed liggen huilen. Beetje vocht verloren (2kg) dus daarom iets minder dik / waterig.

Vandaag chest gedaan. Kiek het nog effe aan mbt dieet en zo. Als ik nog 1x aan de schijt raak, ga ik cutten. Maar ik probeer nu iig nog eventjes door te gaan denk ik.
Ziet er goed uit. Begrijp je problemen met de vertering maar het zou mooi zijn nog even door te bouwen. Erg veel te cutten valt er niet zonder al te veel afbreuk aan je fysiek te doen. Uiteindelijk zal ook een cut weer moeten stoppen en dan moet je alsnog met deze situatie dealen lijkt me?

• #5.065
Ziet er goed uit. Begrijp je problemen met de vertering maar het zou mooi zijn nog even door te bouwen. Erg veel te cutten valt er niet zonder al te veel afbreuk aan je fysiek te doen. Uiteindelijk zal ook een cut weer moeten stoppen en dan moet je alsnog met deze situatie dealen lijkt me?

Zeker. Het is iets waar ik waarschijnlijk heel me verdere leven mee zal moeten dealen, haha. Maar een cut geeft wel vaak verlichting in de zin dat ik dan gewoon minder eet voor een langere periode en tijdelijk dus ook minder problemen ervaar. Maar uiteindelijk zal je toch weer ooit moeten “bulken” om meer spiermassa aan te komen, dus je ontkomt er niet aan inderdaad.

t*ring, goeie fysiek.

Zeker. Het is iets waar ik waarschijnlijk heel me verdere leven mee zal moeten dealen, haha. Maar een cut geeft wel vaak verlichting in de zin dat ik dan gewoon minder eet voor een langere periode en tijdelijk dus ook minder problemen ervaar. Maar uiteindelijk zal je toch weer ooit moeten “bulken” om meer spiermassa aan te komen, dus je ontkomt er niet aan inderdaad.
Bulken zoals @vntl op alleen shakes van rijstebloem met whey een optie? Lijkt mij ook kut trouwens. Beetje afweging welke kut optie het minst kut is. :emo:

Ziek, denk dat je zo al een wedstrijdje kan pakken

Bulken zoals @vntl op alleen shakes van rijstebloem met whey een optie? Lijkt mij ook kut trouwens. Beetje afweging welke kut optie het minst kut is. :emo:
De hele dag opgeblazen rond lopen, +7x schijten op een dag en als je niet moet schijten loop je wel met het gevoel rond dat je moet schijten.

Ik weet wel wat kutter is, naast dat ik niet echt meer waarde hecht aan eten en het is uiteindelijk alleen maar brandstof.

Probeer een keer 36 of 48 uur te vasten zijn heel erg veel voordelen je maag en darmen komen ook volledig tot rust zoek even op.

Probeer een keer 36 of 48 uur te vasten zijn heel erg veel voordelen je maag en darmen komen ook volledig tot rust zoek even op.
Maar als je iets chronisch hebt, dan komt het toch net zo hard weer terug? Dat het even verlichting geeft, dat geloof ik best. Maar hoe ga je vasten als je bulkt? Dan heeft hij juist de meeste troubles.

Maar als je iets chronisch hebt, dan komt het toch net zo hard weer terug? Dat het even verlichting geeft, dat geloof ik best. Maar hoe ga je vasten als je bulkt? Dan heeft hij juist de meeste troubles.
Yes dan even een weekje maintain maar het hielp mij in ieder geval heel erg ook tijdens bulk

Is inderdaad niet makkelijk maar ik vast(te) ook tijdens bulk en cut. Eigenlijk soort van IF nl mijn ontbijt pas 's middags en tegen 7h-8h 's avonds reeds al mijn eten al op hebben. Hierdoor had ik ook veel minder last van mijn darmen en was mijn stoelgang iets beter 'geregeld' :o Anders had ik ook constant hetzelfde kutgevoel dat @vntl beschrijft. Ik zeg niet dat dit de oplossing is voor zijn probleem maar mij heeft het toch een heel deel geholpen.

• #5.074
Wat zouden jullie doen, met 150 test verhogen (van 600 naar 750) of 200 bold toevoegen (van 400 naar 600)?

Nu doe ik dus 600 test - 400 bold.

Meer bold geeft wel een sickere look en meer test geeft je juist een bloated fat f**k look, maar dat is allemaal tijdelijk… Wat geeft meer gains?

Wat zouden jullie doen, met 150 test verhogen (van 600 naar 750) of 200 bold toevoegen (van 400 naar 600)?

Meer bold geeft wel een sickere look en meer test geeft je juist een bloated fat f**k look, maar dat is allemaal tijdelijk… Wat geeft meer gains?
meer test geeft niet automatisch meer gainz. want ik moet ook meer gainz maken en voornamelijk gaat mijn mast omhoog over 2 weken en test maar een beetje

Per saldo zal het niet zoveel uitmaken qua gains. 150mg per week extra is ook niet dermate veel dat het veel uitmaakt. Zou dus vanuit gezondheidsperspectief bekijken wat de beste keuze is voor jou.

• #5.077
Ben zelf meer geneigd om bold te uppen. Crazy look, crazy pumps en minder bloat.

Het enige is dat ik eigenlijk nooit evenveel anabolics als test heb gebruikt. Dunno why maar normaalgesproken hield ik altijd de “regel” aan meer test dan anabolics te gebruiken voor minder sides en betere gains.

Maar sommige mensen zweren weer bij lagere test en hogere anabolics.

Maar goed even voor mezelf proberen dan.

Ik zou zeggen, probeer wat :D

Primo of Mast toevoegen

Terug
Naar boven