AndroidHealthClinic

Spambod's kuurlog

Waarom zou ik? Test en bold gaan prima… en zowel primo als mast staan nu niet echt bekend om hun gekke mass building properties.

EN IK KRIJG ER FUCKING HAARUITVAL VAN
Scheelt weer aantal behandelingen anus waxen :lol:

De éne keer krijg je last van je darmen op meer Bold(200->400), en nu wil je nog verder verhogen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.083
apart dat Kuba me dan aan de test primo en mast zet en niet aan de bold

Kuba zit helemaal op de hype train die een tijdje geleden is begonnen met John Jewett en nog een paar van die uitvinders. Veel respect hoor voor al die gasten, ze hebben ongetwijfeld veel kennis en ook results maar ik denk er zo het mijne van.

Maar ja wie ben ik? Een small f**k die altijd diarree heeft en waarschijnlijk nooit huge zal worden. Doe vooral je ding en let niet op mij

Laatst bewerkt:
Kuba zit helemaal op de hype train die een tijdje geleden is begonnen met John Jewett en nog een paar van die uitvinders. Veel respect hoor voor al die gasten, ze hebben ongetwijfeld veel kennis en ook results maar ik denk er zo het mijne van.

Maar ja wie ben ik? Een small f**k die altijd diarree heeft en waarschijnlijk nooit huge zal worden. Doe vooral je ding en let niet op mij
als je zo graag je Bold wilt verhogen zou ik eerst je oestrogeen laten meten. nog meer Bold kan je oestrogeen 'verder' verlagen. zou zelf liever 750 test- 600 bold nemen, maar wie ben ik.
We hebben het hier over jou gebruik, en als jij als last zegt te hebben van 400mg Bold.....

Misschien heb ik het gemist maar heb je al een dalende oestrogeen waarde door de bold ?

• #5.086
Misschien heb ik het gemist maar heb je al een dalende oestrogeen waarde door de bold ?

Ik heb niks getest (zie daar ook het nut niet van in) maar ik merk wel dat des te meer boldenone ik gebruik, des te minder de waterretentie is en des te beter de sex drive.

Ik heb niks getest (zie daar ook het nut niet van in) maar ik merk wel dat des te meer boldenone ik gebruik, des te minder de waterretentie is en des te beter de sex drive.
Bold mag dan wat interactie met aromatase hebben, maar lijkt me toch sterk dat iemand zijn e2 crasht als er ook 600mg test in de mix zit?

• #5.090
Bold mag dan wat interactie met aromatase hebben, maar lijkt me toch sterk dat iemand zijn e2 crasht als er ook 600mg test in de mix zit?

Ik zeg ook nergens dat mijn e2 gecrasht is :p Dat maakte opa @Bullshark ervan. Ik ervaar momenteel uberhaupt geen adverse side effects op af en toe een puist op me schouder of borst na.

Merk je conditie verbetering door de bold?
Ben vorige week gestart met een test bold kuur.

Zet je er t3 bij of alleen test/bold?

Trenbolone toevoegen :trollface:

Nee zou de testosteron verhogen gezien je verder gaat bulken en ik van mening ben dat testosteron een net iets potentere muscle builder is. Al zal dat verschil tussen 150mg test en 200mg bold wel verwaarloosbaar zijn.

Gezien je ook voor een kleine probeert zal die extra testosteron ook wel helpen :eyebrow:

Ik zeg ook nergens dat mijn e2 gecrasht is :p Dat maakte opa @Bullshark ervan. Ik ervaar momenteel uberhaupt geen adverse side effects op af en toe een puist op me schouder of borst na.
Nee ik weet dat je dat niet hebt gezegd. Reageerde op jouw bericht, maar bedoelde het meer in het algemeen. E2 zou toch voldoende hoog moeten zijn op die dosis lijkt me

Ben zelf meer geneigd om bold te uppen. Crazy look, crazy pumps en minder bloat.

Het enige is dat ik eigenlijk nooit evenveel anabolics als test heb gebruikt. Dunno why maar normaalgesproken hield ik altijd de “regel” aan meer test dan anabolics te gebruiken voor minder sides en betere gains.

Maar sommige mensen zweren weer bij lagere test en hogere anabolics.

Maar goed even voor mezelf proberen dan.
Dat doen alleen mensen die of alle size al hebben die ze willen, of tiny mowfuckas.

Zou de test eerst uppen en bij een volgende up de bold.

• Haha
Waarderingen: Vonk
Naast te veel gezwam in dit topic, zet nou eens die monster dosissen.

Die ecto shit hebben we wel eens gezien, time to get huuuuuuuuuugeeee.

• #5.097
Naast te veel gezwam in dit topic, zet nou eens die monster dosissen.

Die ecto shit hebben we wel eens gezien, time to get huuuuuuuuuugeeee.

Schrijf jij mij eens een cycle voor dan. Wat zou ik volgens jou nu moeten nemen met mijn fysiek?

Schrijf jij mij eens een cycle voor dan. Wat zou ik volgens jou nu moeten nemen met mijn fysiek?
1-10: 1000/1250mg test-e/c per week.

10-20: 1500mg/1750mg test-e/c per week.
+400mg/600mg van iets wat je verdraagt.

Gh eventueel op 2 tot 8iu.

Telmisartan 40-80mg

Eten pushen.

• #5.099
1-10: 1000/1250mg test-e/c per week.

10-20: 1500mg/1750mg test-e/c per week.
+400mg/600mg van iets wat je verdraagt.

Gh eventueel op 2 tot 8iu.

Telmisartan 40-80mg

Eten pushen.

Wil je mij dood hebben of zo?
Mafkees

Topic ban voor @vntl aub @mods

• Haha
Waarderingen: Vonk
Die kleine beetjes ophogen van gear gaat je ook geen drol brengen als je resultaten wilt.

Kutten met je ratio's en mast toevoegen is allemaal leuk maar fucked ook je lipiden. Beter meer gear ipv milligrammen verspillen aan mast of primo.

Jullie zitten hier allemaal te beweren dat je anders niet groot word maar niemand hier die het daadwerkelijk probeert. Te veel blablabla.

Terug
Naar boven