Fitness Seller

Spambod's kuurlog

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.101
Die kleine beetjes ophogen van gear gaat je ook geen drol brengen als je resultaten wilt.

Kutten met je ratio's en mast toevoegen is allemaal leuk maar fucked ook je lipiden. Beter meer gear ipv milligrammen verspillen aan mast of primo.

Jullie zitten hier allemaal te beweren dat je anders niet groot word maar niemand hier die het daadwerkelijk probeert. Te veel blablabla.

Nee, zeker eens hoor. Ik weet zelf ook dondersgoed dat alleen dat soort cycles échte zoden aan de dijk zetten en 150mg test uppen elke 4 weken eigenlijk ook maar tijdverspilling is als je echt ambities hebt.

Maar ik geef gewoon eerlijk toe dat ik het niet echt “aandurf” om 1750 test met nog 600 deca oid ernaast te gaan knallen. Iig nu niet. Misschien dat dat ooit nog veranderd. Nu wil ik sowieso door stapsgewijs te verhogen rond de 1000 test en 600-800 bold oid uitkomen om eens te ervaren hoe dat is. Als dat gewoon goed gaat sluit ik niet uit dat ik in de toekomst dat soort doseringen vaker ga proberen.

1-10: 1000/1250mg test-e/c per week.

10-20: 1500mg/1750mg test-e/c per week.
+400mg/600mg van iets wat je verdraagt.

Gh eventueel op 2 tot 8iu.

Telmisartan 40-80mg

Eten pushen.
Telmisartan heeft nou zoveel voordelen? Hoor het steeds vaker voorbijkomen.
Zoals in verleden iedereen proviron moest.

• Like
Waarderingen: Vonk
Ik zeg ook nergens dat mijn e2 gecrasht is :p Dat maakte opa @Bullshark ervan. Ik ervaar momenteel uberhaupt geen adverse side effects op af en toe een puist op me schouder of borst na.
Je schreef zelf dat je last had van de verhoging van 200 -> 400mg. verder zeg ik niet dat jouw E2 gefucked is, maar Bold kan dit wel veroorzaken, zeker op hogere dosis

Telmisartan heeft nou zoveel voordelen? Hoor het steeds vaker voorbijkomen.
Zoals in verleden iedereen proviron moest.
Het scheelt aardig wat vocht dus dat is opzich een aardig pluspunt, naast bloeddruk.

Ik neem het overigens voor m'n bloeddruk, vocht is mooi meegenomen.

Van proviron blijf ik niet langer leven.

Nee, zeker eens hoor. Ik weet zelf ook dondersgoed dat alleen dat soort cycles échte zoden aan de dijk zetten en 150mg test uppen elke 4 weken eigenlijk ook maar tijdverspilling is als je echt ambities hebt.

Maar ik geef gewoon eerlijk toe dat ik het niet echt “aandurf” om 1750 test met nog 600 deca oid ernaast te gaan knallen. Iig nu niet. Misschien dat dat ooit nog veranderd. Nu wil ik sowieso door stapsgewijs te verhogen rond de 1000 test en 600-800 bold oid uitkomen om eens te ervaren hoe dat is. Als dat gewoon goed gaat sluit ik niet uit dat ik in de toekomst dat soort doseringen vaker ga proberen.
De meeste maken ook niet in 1 kuur de stap van 400 test/200 bold naar 1750 test en 600 bold. 1000 om 600 is al een heel mooi punt en heb je qua gear echt een mooie kuur. Als je vertering dan mee blijft werken herken je jezelf over een jaar niet weer.

De meeste maken ook niet in 1 kuur de stap van 400 test/200 bold naar 1750 test en 600 bold. 1000 om 600 is al een heel mooi punt en heb je qua gear echt een mooie kuur. Als je vertering dan mee blijft werken herken je jezelf over een jaar niet weer.
Je hebt ook die chase irons op youtube die gast zit op 18iu gh en iets van 4gr aan gear lol.

Je hebt ook die chase irons op youtube die gast zit op 18iu gh en iets van 4gr aan gear lol.
Klopt. Heb z'n filmpje nog niet gezien maar las 't al ergens idd. Denk dat dat erg veel voorkomende doses zijn onder grote jongens of jongens die erg groot willen worden.

• #5.111
Ben onlangs begonnen met het implementeren van een iets andere trainingsopzet dan voorheen.

Het afgelopen jaar ben ik wat zwaarder gaan trainen met vrij veel low rep en forced rep shizzle. Met name de afgelopen paar maanden merk ik echter dat dit voor mij niet helemaal sustainable is, lol. Ik heb al maanden last van me knieën (eerst alleen de linker, sinds kort ook rechts) en mijn linkerschoudergewricht is ook een b*ch. Ik voel gewoon dat dit verkeerd gaat en echte langdurige blessies dichtbij zijn.

Daarom dat ik dus mijn techniek en rep tempo dusdanig heb aangepast om de working weights lager te houden. Normaal doe ik incline db presses aan het begin van de workout met 50kg db’s voor 8-12, maar nu ik echt fucking langzame negatives doe, onderin 1 tel vasthoud om vanuit een soort dood punt te pressen en bovenin mijn ellebogen niet doorstrek (dus soort van 3/4 rom) heb ik aan 40kg db’s meer dan genoeg. Pump en het gevoel en shit is naar mijn idee ook beter zo. Zelfde geldt bijv voor squats: echt langzaam zakken, onder een seconde blijven zitten en vervolgens maar tot 3/4 opkomen. Aan 100-120kg heb je dan echt meer dan genoeg en heb vrijwel geen last van me knieën.

Nog een ander dingetje wat ik heb afgekeken van een ifbb pro is het timen van rustperiodes dmv ademhalingen te tellen, lol. Klinkt misschien mongolisch maar als je tussen sets 20 keer diep in - en uitadment en dit dus telt in je hoofd, kom je echt in een diepe meditatieve flow waarin het echt lekker trainen is.

Ik weet, sommigen vinden het gewoon chill om in de gym een beetje te lopen fucken en te kletsen etc en is het allemaal niet zo serieus en autistisch, maar ik kan zo niet trainen lol. Volgens mij heb ik ook zware ADD oid dus voor mij is dit echt een goede manier om gefocust te blijven. Soms dan komt het voor dat ik tussen sets helemaal afdwaal naar dat ik eens ben overgeslagen met een gezelschapsspel toen ik 11 was of dat ik op het werk iets vergeten ben te doen… :P fucking storend is dat. En dan zit je soms ook zomaar aan 3 min rust en dat is ook niet bevorderlijk voor de pump en je hoeft niet zo veel gewicht te gebruiken als je maar 1-1,5 min rust. Win-win.

Voor de rest niet veel te melden: gewicht is een beetje gestegen, 102-103 nu. Zie er imo wel redelijk uit nog, zeker niet vadsig. Alleen wat wateriger naarmate de test stijgt.

Binnenkort vakantie. Zit dan als het goed is een maand in de Ural :D

Laatst bewerkt:
Wanneer een wedstrijdjee

• #5.113

Moeilijk man, moeilijk. Aan de ene kant wil ik het al heel lang graag eens proberen en qua fysiek denk ik ook dat het de goede kant op gaat.

Maar ik zit vooral een beetje in de knoop met mijn leven naast bodybuilding. Mijn pa wil binnenkort stoppen met werken en ik ben de enige zoon waarvan verwacht wordt dat ik de boel ga runnen (bedrijf dat al 30 jaar actief is), ik wil op korte termijn kinderen en heb geen zin om mezelf helemaal vol te spuiten met de meest toxische troep die komt kijken bij prep blablabla.

Mja… daarom is het lastig. Maar als alles een beetje op zijn plek valt, misschien volgende lente. We zullen zien.

• Like
Waarderingen: AK
Lastig dillema inderdaad, je vaders bedrijf overnemen of grammen spuiten en vol gaan voor die Pro card...

Ervaar je nog problemen met je vertering trouwens?

Kun je je vreetlust wel bedwingen op je Bold dosis ?

• #5.119
Als mijn vertering goed is, is mijn eetlust wel goed ja. Zit nu op 4400 kcal en er zijn wel momenten, vooral ‘s avonds, wanneer ik zin heb om nog wat te eten bovenop die hoeveelheid. Maar het is niet extreem.

En zoals gezegd heb ik natuurlijk af en toe van die flare ups en op die dagen heb ik juist 0,0 eetlust omdat alles vanbinnen pijn doet en shit. Die dagen zijn echt kut.

Terug
Naar boven