XXL Nutrition

Spambod's kuurlog

Sterkte bro!

Heel veel sterkte...

Veel sterkte!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.145
Dank iedereen voor de steunbetuigingen.

Nu 3 daagjes reduced calories en ik voel me lichamelijk gelijk 100x beter. Bizar hoe dat toch allemaal werkt. Mentaal natuurlijk allemaal wat lastiger maar dat komt wel goed.

DB953F2C-CB84-472E-9634-9B4079E5B2CE.jpeg

Picca van vanochtend. Ben ook gelijk 3kg vocht kwijt. Dat is wel fijn. Hoop ook een beetje leaner te worden de komende weken. Weeg nu 100kg

Sterkte maar shape gaat nogsteeds lekker! Heb wel eens berichten gezien van je dat je dacht aan gh. Wat zijn je redenen om dit nog niet te gebruiken? Of heb ik gemist dat er gh bij is gekomen

• #5.147
Sterkte maar shape gaat nogsteeds lekker! Heb wel eens berichten gezien van je dat je dacht aan gh. Wat zijn je redenen om dit nog niet te gebruiken? Of heb ik gemist dat er gh bij is gekomen

Nee, er was wel ff sprake van maar uiteindelijk niet gedaan. Misschien wel goed ook.

Nu zit ik ook te denken aan of het überhaupt wel zo’n goed idee is om ooit in de toekomst nog groeihormoon te gaan gebruiken wetende dat mijn zusje dus in haar mid 20 helemaal uit het niets een tumor in haar hersenen heeft zitten. Volgens de neurologen is dit waarschijnlijk grotendeels genetisch en heeft haar recente zwangerschap (en dus alle hormoonschommelingen etc die daar bij komen kijken) een rol gespeeld in de groei van dat gezwel. Nu weet ik niet of hgh ook invloed zou kunnen hebben op dat soort zaken maar het zou natuurlijk best kunnen.

Ik wil wel graag huge worden en ben niet vies van een spuitje maar ik heb ook geen zin om mijn leven ervoor te riskeren zeg maar :o

Nu 3 daagjes reduced calories en ik voel me lichamelijk gelijk 100x beter. Bizar hoe dat toch allemaal werkt. Mentaal natuurlijk allemaal wat lastiger maar dat komt wel goed.

DB953F2C-CB84-472E-9634-9B4079E5B2CE.jpeg

Picca van vanochtend. Ben ook gelijk 3kg vocht kwijt. Dat is wel fijn. Hoop ook een beetje leaner te worden de komende weken. Weeg nu 100kg
Ben je 1m85?

Ziet er nog steeds goed uit. Zou de mini-cut niet te lang doen, er hoeft niet veel af zou ik zeggen. En sterkte met je zusje. Zet je weer even aan het denken over de dingen waar je zelf mee bezig bent.

Sterkte met je zusje! Heftig, zeker als het bij een van je naasten gebeurt.

Sterkte met je zusje kerel. :thumb:

Afgelopen periode iets vergelijkbaars meegemaakt met de mijne en je staat er eigenlijk nooit bij stil wat een impact zoiets kan hebben, simpelweg omdat je er nooit over nagedacht hebt.

• #5.155
Dag allemaal.

Het allerergste mbt familie shit lijkt achter de rug. De afgelopen weken waren echt niet chill om het maar zacht uit te drukken. Ben nu nog eventjes een weekje bij me familie (dus niet in Moskou, waar ik woon) maar ik verwacht mid volgende week terug thuis te zijn.

Laatste tijd echt alles uit de kast moeten trekken om toch 4-5x per week te gaan trainen en niet alles maar gewoon te verwaarlozen. Dat soort dagen zaten er ook af en toe bij, maar over het algemeen heb ik me fysiek wel gewoon bijgehouden. De motivatie om te trainen is/was echt -1000000000 dus wat dat betreft ben ik wel trots op mezelf lol. Ben ook nog eens 2-3 kg afgevallen en zie er nu best wel goed uit eigenlijk.

Vandaag een beetje zitten nadenken over hoe nu verder met botjebuilden. Ik heb eerlijk gezegd geen zin meer om nu weer vol te gaan bulken. Mijn eetlust is weg, mijn vertering is fragiel en ik ben ongemotiveerd. Daarom heb ik besloten om wanneer ik weer thuis ben een serieuze cut te gaan doen tot ik echt shredded ben zeg maar en om dan een contest prep te beginnen (waarschijnlijk met koots) voor april - mei. Als ik aan zo’n prep begin met een superlean fysiek kan ik tijdens zo’n prep ook nog gewoon groeien, zeker als ik wat middelen ga gebruiken die ik voorheen nog nooit gebruikt heb lol.

Ik moet gewoon een keer een show doen en als ik het nu gewoon niet eens doe, dan doe ik het nooit. Als ik het leuk vind en ik doe het goed, dan weet ik iig dat doorgaan met trainen en year round “blasten” iets meer te rechtvaardigen is voor mezelf en heb ik een doel. Indien het allemaal kut blijkt en ik er on stage uitzie als @imnewhere, dan heb ik dat ook weer gehad en blijf ik forever een cute fitness boy en zet ik heel die hardcore bodybuilding shit uit me hoofd. Op deze manier steeds maar wat aankloten in de hoop om ooit misschien hugeee te worden heeft geen zin meer voor mij. Vandaar.

Ik zal tzt een nieuw logje aanmaken waar ik alles ga bijhouden.

Mvg

Dag allemaal.

Het allerergste mbt familie shit lijkt achter de rug. De afgelopen weken waren echt niet chill om het maar zacht uit te drukken. Ben nu nog eventjes een weekje bij me familie (dus niet in Moskou, waar ik woon) maar ik verwacht mid volgende week terug thuis te zijn.

Laatste tijd echt alles uit de kast moeten trekken om toch 4-5x per week te gaan trainen en niet alles maar gewoon te verwaarlozen. Dat soort dagen zaten er ook af en toe bij, maar over het algemeen heb ik me fysiek wel gewoon bijgehouden. De motivatie om te trainen is/was echt -1000000000 dus wat dat betreft ben ik wel trots op mezelf lol. Ben ook nog eens 2-3 kg afgevallen en zie er nu best wel goed uit eigenlijk.

Vandaag een beetje zitten nadenken over hoe nu verder met botjebuilden. Ik heb eerlijk gezegd geen zin meer om nu weer vol te gaan bulken. Mijn eetlust is weg, mijn vertering is fragiel en ik ben ongemotiveerd. Daarom heb ik besloten om wanneer ik weer thuis ben een serieuze cut te gaan doen tot ik echt shredded ben zeg maar en om dan een contest prep te beginnen (waarschijnlijk met koots) voor april - mei. Als ik aan zo’n prep begin met een superlean fysiek kan ik tijdens zo’n prep ook nog gewoon groeien, zeker als ik wat middelen ga gebruiken die ik voorheen nog nooit gebruikt heb lol.

Ik moet gewoon een keer een show doen en als ik het nu gewoon niet eens doe, dan doe ik het nooit. Als ik het leuk vind en ik doe het goed, dan weet ik iig dat doorgaan met trainen en year round “blasten” iets meer te rechtvaardigen is voor mezelf en heb ik een doel. Indien het allemaal kut blijkt en ik er on stage uitzie als @imnewhere, dan heb ik dat ook weer gehad en blijf ik forever een cute fitness boy en zet ik heel die hardcore bodybuilding shit uit me hoofd. Op deze manier steeds maar wat aankloten in de hoop om ooit misschien hugeee te worden heeft geen zin meer voor mij. Vandaar.

Ik zal tzt een nieuw logje aanmaken waar ik alles ga bijhouden.

Mvg
Bro heb jij kefir of kimchi oid al geprobeerd? Glutamine? Zo zijn er veel dingen die je vertering echt kunnen helpen.

• #5.157
Dit is 1 vd foto’s die ik vanochtend als soort eerste check in naar me (waarschijnlijk) nieuwe koots heb gestuurd. Binnenkort waarschijnlijk meer hierover.

• #5.159
Nou ik werk dus vanaf begin deze week met een koots. Hij kwam met het plan om mij eerst even goed droog te krijgen om zo een maximaal goede inschatting te kunnen maken van mijn niveau en alle weak points en om van daaruit een jaar lang te bouwen. Maar dan niet een all out bulk maar gewoon echt droog blijven gedurende dit proces. Deze kerel is daar een enorme voorstander van want hij blijft zelf ook altijd fucking lean terwijl hij toch dikke progressie boekt van jaar tot jaar. Dat was ook een van de redenen om met hem in zee te gaan.

Nu is dit het plan:

Back heavy - 550 carbs + free meal + 25 min cardio
Off - 225 carbs + 40 min cardio
Quads + arms - 350 carbs + 25 min cardio
Delts + calves - 300 carbs + 40 min cardio
Hams + back - 425 carbs + free meal + 25 min cardio
Push - 300 carbs + 40 min cardio

Protein en fats zijn elke dag gelijk. 280 en 80gr respectievelijk.

Gear gaat ie morgen oid zeggen adhv blood test die ik morgenochtend ga doen.

Ben wel benieuwd dit is allemaal nieuw voor mij.

Volgens hem zijn mijn zwakke punten de rug, hams en delts. Daar is deze split ook een beetje op ingericht zoals te zien. Armen en quads vond hij goed en chest ook wel.

Laatst bewerkt:
Heb ook nog nooit een foto van je rug gezien eigenlijk. Ben benieuwd man, succes!

Terug
Naar boven