- Waardering
- 18.783
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sterkte maar shape gaat nogsteeds lekker! Heb wel eens berichten gezien van je dat je dacht aan gh. Wat zijn je redenen om dit nog niet te gebruiken? Of heb ik gemist dat er gh bij is gekomen

Ben je 1m85?Dank iedereen voor de steunbetuigingen.
Nu 3 daagjes reduced calories en ik voel me lichamelijk gelijk 100x beter. Bizar hoe dat toch allemaal werkt. Mentaal natuurlijk allemaal wat lastiger maar dat komt wel goed.
![]()
Picca van vanochtend. Ben ook gelijk 3kg vocht kwijt. Dat is wel fijn. Hoop ook een beetje leaner te worden de komende weken. Weeg nu 100kg
Dan oog je wel massief met 100kg, massa zit op de juiste plaatsen.

Ziet er nog steeds goed uit. Zou de mini-cut niet te lang doen, er hoeft niet veel af zou ik zeggen. En sterkte met je zusje. Zet je weer even aan het denken over de dingen waar je zelf mee bezig bent.Dank iedereen voor de steunbetuigingen.
Nu 3 daagjes reduced calories en ik voel me lichamelijk gelijk 100x beter. Bizar hoe dat toch allemaal werkt. Mentaal natuurlijk allemaal wat lastiger maar dat komt wel goed.
Picca van vanochtend. Ben ook gelijk 3kg vocht kwijt. Dat is wel fijn. Hoop ook een beetje leaner te worden de komende weken. Weeg nu 100kg
Bro heb jij kefir of kimchi oid al geprobeerd? Glutamine? Zo zijn er veel dingen die je vertering echt kunnen helpen.Dag allemaal.
Het allerergste mbt familie shit lijkt achter de rug. De afgelopen weken waren echt niet chill om het maar zacht uit te drukken. Ben nu nog eventjes een weekje bij me familie (dus niet in Moskou, waar ik woon) maar ik verwacht mid volgende week terug thuis te zijn.
Laatste tijd echt alles uit de kast moeten trekken om toch 4-5x per week te gaan trainen en niet alles maar gewoon te verwaarlozen. Dat soort dagen zaten er ook af en toe bij, maar over het algemeen heb ik me fysiek wel gewoon bijgehouden. De motivatie om te trainen is/was echt -1000000000 dus wat dat betreft ben ik wel trots op mezelf lol. Ben ook nog eens 2-3 kg afgevallen en zie er nu best wel goed uit eigenlijk.
Vandaag een beetje zitten nadenken over hoe nu verder met botjebuilden. Ik heb eerlijk gezegd geen zin meer om nu weer vol te gaan bulken. Mijn eetlust is weg, mijn vertering is fragiel en ik ben ongemotiveerd. Daarom heb ik besloten om wanneer ik weer thuis ben een serieuze cut te gaan doen tot ik echt shredded ben zeg maar en om dan een contest prep te beginnen (waarschijnlijk met koots) voor april - mei. Als ik aan zo’n prep begin met een superlean fysiek kan ik tijdens zo’n prep ook nog gewoon groeien, zeker als ik wat middelen ga gebruiken die ik voorheen nog nooit gebruikt heb lol.
Ik moet gewoon een keer een show doen en als ik het nu gewoon niet eens doe, dan doe ik het nooit. Als ik het leuk vind en ik doe het goed, dan weet ik iig dat doorgaan met trainen en year round “blasten” iets meer te rechtvaardigen is voor mezelf en heb ik een doel. Indien het allemaal kut blijkt en ik er on stage uitzie als @imnewhere, dan heb ik dat ook weer gehad en blijf ik forever een cute fitness boy en zet ik heel die hardcore bodybuilding shit uit me hoofd. Op deze manier steeds maar wat aankloten in de hoop om ooit misschien hugeee te worden heeft geen zin meer voor mij. Vandaar.
Ik zal tzt een nieuw logje aanmaken waar ik alles ga bijhouden.
Mvg
CliffhangerDit is 1 vd foto’s die ik vanochtend als soort eerste check in naar me (waarschijnlijk) nieuwe koots heb gestuurd. Binnenkort waarschijnlijk meer hierover.