- Waardering
- 14.814
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Jij denkt dat zo'n coach een soort hoogstaande intellectueel is, maar het is maar een boefje met roebeltekens in zijn ogen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij denkt dat zo'n coach een soort hoogstaande intellectueel is, maar het is maar een boefje met roebeltekens in zijn ogen.
Heldin van de jaren 90. Zakken goed gevuld met ingestraald water 😂Sowieso altijd knap als mensen pretenderen te weten wat iemand denkt.
![]()
Heldin van de jaren 90. Zakken goed gevuld met ingestraald water 😂
Gezien het tijdstip van verzenden zal er al een kanonnetje of wat in hebben gezeten vermoed ik; anders is het inderdaad wel een bijzondere opmerkingHoogstens opmerkelijke uitspraak van iemand die niet eens weet wie mijn coach is, wat hij zowel zelf als met zijn atleten bereikt heeft en hoeveel ik hem überhaupt betaal. Een intellectueel van jouw categorie zou beter moeten weten en zich onthouden van dergelijke commentaren, zou je zeggen.

Ga ik eens bekijken
Van begin tot eind een heerlijk gevoel, goede pump.In de meeste gevallen is dat niet zo moeilijk.Sowieso altijd knap als mensen pretenderen te weten wat iemand denkt.
![]()
zelfs je baard maakt gainsCoach stuurde me vanochtend deze foto na check in. 7 week progress waarvan 5 cruise op 250mg. Best netjes, toch?
Oh ja ben ook nog eens jarig vandaag. Fucking 27 jaar alweer, f**k me. Maar heb me voorgenomen om sowieso niets te eten vandaag qua troep, sowieso high carb day vandaag en ben niet echt in de mood.

Even 1600km over besneeuwde Russische wegen rijden, joehoe. Schijnt wel een goede gym te zijn daar dus ik kijk er op zich wel naar uit. Oh ja en vanaf volgende week gaan me calories ook eindelijk weer omhoog dus ook dat is iets om naar uit te kijken.Goede docu leeft nu afgezonderd en wil met niemand iets meer te maken hebben.
Bijna 2 weken bulk er op zitten, hoe vind je het gaan? Doseringen nog hetzelfde als een maandje terug?
Hopelijk word ik morgen niet invalide wakker oid. Het voelde iig goed dus dat zou niet moeten.Ook wel eens gehadGisterochtend opgestaan en toen ik wilde bukken om sokken uit de lade te halen schoot het opeens in me rug. Een pijnscheut, niet normaal. Ik voelde me op dat moment net @Vonk met al zijn hernia’s. Kon daarna gewoon amper bewegen en heb heel de dag op bed moeten liggen
Vanochtend ging het gek genoeg al beter en met een ibuprofen in me mik rug (jaja, lol) gaan trainen. Eenmaal warm voelde ik eigenlijk bijna niks en voordat ik het wist stond ik 180kg trap bar deadlifts te doenHopelijk word ik morgen niet invalide wakker oid. Het voelde iig goed dus dat zou niet moeten.
Voor de rest weinig te melden… alles gaat zijn gangetje.
zal wel, of hij moet van principe zijn om elke 4-5 weken te wisselen van gear.

f**k die shit.