AndroidHealthClinic

Spambod's kuurlog

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.302
Jij denkt dat zo'n coach een soort hoogstaande intellectueel is, maar het is maar een boefje met roebeltekens in zijn ogen.

Hoogstens opmerkelijke uitspraak van iemand die niet eens weet wie mijn coach is, wat hij zowel zelf als met zijn atleten bereikt heeft en hoeveel ik hem überhaupt betaal. Een intellectueel van jouw categorie zou beter moeten weten en zich onthouden van dergelijke commentaren, zou je zeggen.

Sowieso altijd knap als mensen pretenderen te weten wat iemand denkt.

1698044101481.png

Hoogstens opmerkelijke uitspraak van iemand die niet eens weet wie mijn coach is, wat hij zowel zelf als met zijn atleten bereikt heeft en hoeveel ik hem überhaupt betaal. Een intellectueel van jouw categorie zou beter moeten weten en zich onthouden van dergelijke commentaren, zou je zeggen.
Gezien het tijdstip van verzenden zal er al een kanonnetje of wat in hebben gezeten vermoed ik; anders is het inderdaad wel een bijzondere opmerking :)

• Haha
Waarderingen: Boca
  • #5.308
1. Behind neck smith press
*Do 2 heavy sets of 6-8, drop a plate and do 2 sets of 8-10, then drop another plate and do 2 more sets for 12-15
Wu: 15x12, 25x10
Ws: 35 x 8, 7 // 25 x 10, 9 // 15 x 15, 14

2. LF machine press
*3 sets of 8-10 + drop!
Wu: 80x8
Ws: 120 x 10, 9, 8 -> 80 x 6

3. DB side lateral swings
*3 sets of 30, 25, 20 reps.
Ws: 20 x 30, 25, 20

4. Full ROM DB side laterals
*4 sets of 8-10
Ws: 12,5 x 10, 10, 10, 10

5. Rear delt machine flyes
*4 sets of 12-15
Ws: 50 x 15, 14, 13, 12

6. EZ-bar curls + DB hammer curls
*8-10 reps + 3 sec negatives @ EZ-curls, 10-12 on DB HC. 4 rounds.
Ws: 10 x 10, 10, 10, 10 // 12,5 x 12, 12, 12, 12

7. Long rope tricep extensions + Incline DB skull crushers
*10-12 reps, then 8-10. 4 rounds.
Ws: 60 x 12, 11, 10, 10 // 10 x 10, 8, 8, 8

8. LP toe press
*8 sets of 8, 30 sec rest
Ws: 4pps x X X X X X X X X

9. Seated calf raises
*Do 3 sets of 30, 25, 20 reps. Just keep moving until you get all the reps.
Ws: 1pps x 30, 25, 20

Voor degenen die het enigszins interessant vinden hoe ik train, dit was delts + arms + beetje calves van vanochtend. Gisteren 500 carbs gegeten en dat voelde ik vandaag wel :D Van begin tot eind een heerlijk gevoel, goede pump.

Trainingsstijl is nu eigenlijk een beetje van alles wat. Zitten wat oefeningen en dingetjes van John Meadows tussen die ik chill vond toen ik zijn programma’s volgde, wat dingen van me vorige coach waar ik een half jaar samen mee trainde in de gym en eigen beetje fantasie / gevoel, lol. Bevalt super.

Omdat deze trainingen best wel lang duren en ik ‘s ochtends niet zo heeeel veel tijd heb, doe ik cardio nu ‘s avonds voor het slapen gaan @ home. Bevalt eigenlijk ook wel beter om weights en cardio apart van elkaar te doen.

Coach stuurde me vanochtend deze foto na check in. 7 week progress waarvan 5 cruise op 250mg. Best netjes, toch?

Oh ja ben ook nog eens jarig vandaag. Fucking 27 jaar alweer, f**k me. Maar heb me voorgenomen om sowieso niets te eten vandaag qua troep, sowieso high carb day vandaag en ben niet echt in de mood.
zelfs je baard maakt gains :flexbiceps:

• #5.311
Vandaag echt een heerlijke push training gehad. Morgen nog even hamstrings + back en dan ga ik zondag/maandag met de auto naar de geboortestad van me vriendin voor 2 weken op bezoek bij haar familie :o Even 1600km over besneeuwde Russische wegen rijden, joehoe. Schijnt wel een goede gym te zijn daar dus ik kijk er op zich wel naar uit. Oh ja en vanaf volgende week gaan me calories ook eindelijk weer omhoog dus ook dat is iets om naar uit te kijken.

1. Decline smith press
*2 heavy sets of 6-8, then drop weight and do 2 sets of 8-10, then drop weight one more time and do 2 sets of 12-15
Wu: 15x12,12 / 30x10
Ws: 45 x 8, 7 // 30 x 10, 9 // 15 x 16, 15

2. DB floor press
*4 sets of 8-10, pause for a second and explode.
Wu: 20x10
Ws: 30 x 10, 9, 8, 7

3. DB floor flyes
*4 sets going up in weight and down in reps
Ws: 10x12, 12x10, 14x8, 16x6

4. HS selectorized press
*3 sets of 8-10, finish last set with 10 partials
Ws: 47 x 10, 10, 10 + 10p

5. Tricep pushdowns -> overhead extensions
*3 rounds of 8-10 reps on both
Ws: 30 x 10+10 / 10+10 / 10+10

6. DB floor skull crushers
*3 sets of 8-10
Ws: 12 x 9, 9, 8

7. DB side lateral raises
*Go up in weight and down in reps
Ws: 10x20, 12x15, 14x12, 16x10, 18x8, 20x8

• #5.313
Vandaag eerste dag van de bulk. Het is tijd om te groeien.

Coach had graag dat ik overga op PPL en meer focus op compounds en shit. Dus ik ga denk ik nog iets meer volgens John Meadows zijn opzet trainen met iets minder volume en minder faal sets en wat meer focus op progressive overload en shit.

Dit is het plan:

Push - 550 carbs / 20 min
Pull - 550 carbs / 20 min
Off - 300 carbs / 40 min
Legs - 550 carbs / 20 min
Off - 300 carbs / 40 min
Pull - 550 carbs / 20 min
Off - 300 carbs / 40 min

Protein 280gr uit dierlijke eiwitbronnen en fats 80gr elke dag

Bijna 2 weken bulk er op zitten, hoe vind je het gaan? Doseringen nog hetzelfde als een maandje terug?

• #5.315
Bijna 2 weken bulk er op zitten, hoe vind je het gaan? Doseringen nog hetzelfde als een maandje terug?

Ja gaat wel goed man. Afgelopen 10 dagen op bezoek geweest bij mijn schoonmoeder huhu, daar weliswaar niet echt 1000% optimaal ocd kunnen bodybuilden / trainen etc. zoals thuis, maar wel gewoon alles volgens plan blijven doen. De motivatie nu ik weer terug thuis ben is wel hoog om te komende weken/maanden te knallen.

Eerste weken switchen van bro split naar PPL is/was wel even wennen, maar het bevalt goed.

Fysiek reageert ook wel hard op meer carbs / calories, schoot in een paar dagen van 93 naar 96kg. Ben echt goed vol maar logischerwijs ook wat waterig geworden.

Stack is nog steeds hetzelfde ja, 375 sust + 150 tren ace + 150 mast e.

Morgenochtend weer check in en dan zien we wel of er iets veranderd wordt of niet.

• #5.316
Gisterochtend opgestaan en toen ik wilde bukken om sokken uit de lade te halen schoot het opeens in me rug. Een pijnscheut, niet normaal. Ik voelde me op dat moment net @Vonk met al zijn hernia’s. Kon daarna gewoon amper bewegen en heb heel de dag op bed moeten liggen :hahaha:

Vanochtend ging het gek genoeg al beter en met een ibuprofen in me mik rug (jaja, lol) gaan trainen. Eenmaal warm voelde ik eigenlijk bijna niks en voordat ik het wist stond ik 180kg trap bar deadlifts te doen :o Hopelijk word ik morgen niet invalide wakker oid. Het voelde iig goed dus dat zou niet moeten.

Voor de rest weinig te melden… alles gaat zijn gangetje.

Gisterochtend opgestaan en toen ik wilde bukken om sokken uit de lade te halen schoot het opeens in me rug. Een pijnscheut, niet normaal. Ik voelde me op dat moment net @Vonk met al zijn hernia’s. Kon daarna gewoon amper bewegen en heb heel de dag op bed moeten liggen :hahaha:

Vanochtend ging het gek genoeg al beter en met een ibuprofen in me mik rug (jaja, lol) gaan trainen. Eenmaal warm voelde ik eigenlijk bijna niks en voordat ik het wist stond ik 180kg trap bar deadlifts te doen :o Hopelijk word ik morgen niet invalide wakker oid. Het voelde iig goed dus dat zou niet moeten.

Voor de rest weinig te melden… alles gaat zijn gangetje.
Ook wel eens gehad :roflol:

Weet je weer dat je leeft!

Hoe gaat het hier? Nog aan de trenbolone? :P

• #5.320
Hoe gaat het hier? Nog aan de trenbolone? :P

Nee, lol. Ik heb het geloof ik een maandje volgehouden en nu geswitcht naar mijn favo combo, namelijk test en bold. :heart:

Ik weet niet man, trenbolone is vage shit. Eerst kreeg ik er maagzuur van, daarna werd ik opeens lactose intolerant en vervolgens gewoon random diarree terwijl mijn dieet 100% on point was. Eetlust was ook bagger. 19-nortestosterones doen iets met mijn spijsverteringsstelsel wat ik niet kan verklaren. Op NPP had ik hetzelfde alleen in mindere mate.

En mentaal voelde ik me gewoon niet echt fijn.

En dat op 150 mg :penis: f**k die shit.

• Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven