Fitness Seller

Spambod's kuurlog

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.321
Dit is nu de cycle:

1-4 test 600 - bold 300
5-8 test 900 - bold 450
9-12 test 1200 - bold 600

Misschien 13-16 1500 test - bold 750 als ik dan nog leef.

Daarna waarschijnlijk een kleine pauze.

19-nortestosterones doen iets met mijn spijsverteringsstelsel wat ik niet kan verklaren. Op NPP had ik hetzelfde alleen in mindere mate.
Ik heb hetzelfde, heb het ook met orals. Gaat een week of 2 a 3 oke en dan random schijteritus waar ik echt moet rennen naar de plee. Geen verklaring voor maar is het absoluut niet waard.

Nee, lol. Ik heb het geloof ik een maandje volgehouden en nu geswitcht naar mijn favo combo, namelijk test en bold. :heart:

Ik weet niet man, trenbolone is vage shit. Eerst kreeg ik er maagzuur van, daarna werd ik opeens lactose intolerant en vervolgens gewoon random diarree terwijl mijn dieet 100% on point was. Eetlust was ook bagger. 19-nortestosterones doen iets met mijn spijsverteringsstelsel wat ik niet kan verklaren. Op NPP had ik hetzelfde alleen in mindere mate.

En mentaal voelde ik me gewoon niet echt fijn.

En dat op 150 mg :penis: f**k die shit.

Is middel onafhankelijk en te wijten aan een te hoog androgeen in het algemeen. Zodra ik teveel androgeen in mijn lijf heb begint de maagzuur ellende, vermoeidheid, bagger eetlust enz. enz.
Vind het zelf altijd een goede graadmeter van waarschuwing van het lichaam.

• #5.324
Is middel onafhankelijk en te wijten aan een te hoog androgeen in het algemeen. Zodra ik teveel androgeen in mijn lijf heb begint de maagzuur ellende, vermoeidheid, bagger eetlust enz. enz.
Vind het zelf altijd een goede graadmeter van waarschuwing van het lichaam.

Oke, dat zou ook kunnen, ja. Trenbolone is meen ik 5x zo androgeen als testosteron, dus that makes sense.

Hoewel bijvoorbeeld @TallAndSmal zoals hij hierboven al aangeeft ook last heeft van dit soort shit op tren, maar vervolgens wel 1500+ test en 800mg boldenone (of zoiets was het iig?) kan nemen zonder problemen.

Wellicht is het dus toch een beetje middel afhankelijk en vooral heel persoons afhankelijk :p

Jullie zijn gewoon watjes. TrenA 175mg eod ging lekker hier. hogere dosis deca of NPP ook geen probleem.
alleen was ik op Tren niet zoń fijne partner

• #5.327

Durf ik niet. Bij mijn zusje is afgelopen zomer een (goedaardig) gezwel gevonden in haar hersenen van 55mm in diameter. Als die shit ook maar enigszins genetisch is en ik ga jarenlang groeihormoon gebruiken ben ik dalijk de volgende.

We zijn nu bijna een half jaar verder en ze is nog steeds herstellende van de operatie en is nu voor altijd aan 1 oor doof vanwege zenuwschade. Om over de emotionele schade voor haar en de hele familie maar te zwijgen.

Durf ik niet. Bij mijn zusje is afgelopen zomer een (goedaardig) gezwel gevonden in haar hersenen van 55mm in diameter. Als die shit ook maar enigszins genetisch is en ik ga jarenlang groeihormoon gebruiken ben ik dalijk de volgende.

We zijn nu bijna een half jaar verder en ze is nog steeds herstellende van de operatie en is nu voor altijd aan 1 oor doof vanwege zenuwschade. Om over de emotionele schade voor haar en de hele familie maar te zwijgen.
Oja, was ik vergeten. :heart:

Eerlijk gezegd zou ikzelf denk ik ook kalm aan doen met gear over het algemeen, niet alleen GH.

Grammen rammen!!!!

• #5.331
Eerlijk gezegd zou ikzelf denk ik ook kalm aan doen met gear over het algemeen, niet alleen GH.

Mwa, anabolic steroids zorgen niet voor groei van gezwellen en shit, dus daar maak ik me niet zo’n zorgen over. Groeihormoon daarentegen is een ander verhaal.

• #5.335
IMG_8252.jpeg

Picca van vandaag post workout. Weeg nog steeds nog maar 95kg, lol. Vanaf morgen wel een kleine carb increase van 25gr gemiddeld genomen per dag.

• #5.336
Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maar heb de laatste tijd mentaal gezien een beetje moeite met aankomen in gewicht ofzo :rolleyes: Waar ik vroeger altijd doorsloeg met zoveel mogelijk kilo’s gainen in een bulk fase is het nu een beetje het andere uiterste, dat ik zeg maar “bang” ben om gewicht aan te komen en elke kilo die eraan komt beschouw ik gelijk als vet / water en daarom per definitie slecht. Zo gaat massa pakken natuurlijk ook een beetje moeilijk worden.

Dunno waar het precies aan ligt. Heb gewoon een hekel gekregen aan overtollig vet lol.

Zelfs als ik 1 keer in de 10 dagen een “free meal” heb zit ik als een mong**l calorieën te tellen uit sushi / pizza’s omdat ik niet te veel wil eten en als ik de volgende dag 1,5kg aankom vanwege al dat zout etc word ik helemaal frustri :mad:

Het is kortom lastig om een balans te vinden in een bulk tussen genoeg eten en gainen en te veel eten en dik worden.

Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maar heb de laatste tijd mentaal gezien een beetje moeite met aankomen in gewicht ofzo :rolleyes: Waar ik vroeger altijd doorsloeg met zoveel mogelijk kilo’s gainen in een bulk fase is het nu een beetje het andere uiterste, dat ik zeg maar “bang” ben om gewicht aan te komen en elke kilo die eraan komt beschouw ik gelijk als vet / water en daarom per definitie slecht. Zo gaat massa pakken natuurlijk ook een beetje moeilijk worden.

Dunno waar het precies aan ligt. Heb gewoon een hekel gekregen aan overtollig vet lol.

Zelfs als ik 1 keer in de 10 dagen een “free meal” heb zit ik als een mong**l calorieën te tellen uit sushi / pizza’s omdat ik niet te veel wil eten en als ik de volgende dag 1,5kg aankom vanwege al dat zout etc word ik helemaal frustri :mad:

Het is kortom lastig om een balans te vinden in een bulk tussen genoeg eten en gainen en te veel eten en dik worden.
Mss heb je gewoon meer mensen nodig die zeggen dat je eruit ziet als een skinny b*ch.

Zonder grappen heb ik dit ook elke keer als ik lean ben, maar als je echt gains wilt maken moet je wel wat vet aanzetten. Verder doe je er goed aan zeker nu je een coach hebt om gewoon vertrouwen in het plan te hebben en een keer gewoon consistent minimaal 12 weken door te knallen met hetzelfde plan en niet alles te overdenken.

Hoe dan ook zet je altijd vet aan in een bulk. Maar wat eraan komt kan er ook weer af. Gewoon targetten op zo'n 300 gram weight gain per week en vet blijft dan echt wel beperkt.

En je draait lang genoeg mee om te weten dat die 1,5 kilo weightgain in 1 dag gewoon vocht/maag inhoud is.

Even oppassen dat je niet een eetstoornis ontwikkeld (voor zover we die als BB'ers niet al hebben..). Ik zie in je log regelmatig terugkeren dat je flink wilt cutten als je in mijn ogen (in elk geval op de foto's) al behoorlijk lean bent en verder cutten groei alleen maar in de weg staat. En zoals hierboven ook al gezegd, zonder kcal overschot kan je niet groeien. Enfin; dat weet je zelf ook allemaal wel. Nu nog toepassen.

• #5.340
De hele voorbije week eigenlijk precies op hetzelfde gewicht gebleven. Zie er wel wat voller en beter uit maar die weegschaal zal toch een klein beetje omhoog moeten. Dus vandaag na de check in besloten om nog wat carbs te verhogen.

Nu dit:

1. Push (base) - 600 + 20
2. Pull (pump) - 450 + 20
3. Off - 300 + 40
4. Legs - 600 + 20
5. Arms - 450 + 20
6. Off - 300 + 40
7. Push (pump) - 450 + 20
8. Pull (base) - 600 + 20
9. Off - 300 + 40

Fats en proteinz blijven hetzelfde; 60gr en 280gr.

Terug
Naar boven