Lang niet meer geupdate.
Laatste 3-4 weken waren niet zo heel goed wat betreft bodybuilding. Eén week voor het nieuwe jaar flink ziek geworden en nu bijna 1 maand later eigenlijk nog steeds niet helemaal hersteld, lol. Nog steeds wat keelpijn, veel taai slijm en af en toe flinke hoestbuien. Ik heb geen idee wat voor ziekte of virus dit precies was, maar het was iig zeker geen simpele verkoudheid.
Daarnaast ben ik net nog een weekje bij me familie op bezoek geweest (die wonen nu 1500km verderop) en daar ook niet heulemaal 1000% OCD bodybuilding leef kunnen / willen doen. Na alles wat er in onze familie gebeurd is de afgelopen tijd ben je toch eerder geneigd om gezellig mee te eten met iedereen of een workout te skippen om een activiteit te gaan doen met de fam.
Anyways, nu weer terug thuis en back on track.
Wat betreft mijn gym project: ben nu begonnen met kijken naar wat tweedehands shit die ik graag zou willen hebben. De bedoeling is eigenlijk om de basic shit zoals benches, plates, dumbbells etc. etc. nieuw aan te schaffen. En daarnaast de gym aanvullen met veelal tweedehands Hammer / Life Fitness / Cybex / Icarian blabla. Echt de goeie shit dus. Heb ook al iemand gevonden die die machines voor mij kan omspuiten en shit. Wordt vervolgd.