Fitness Seller

Spambod's kuurlog

Lang niet meer geupdate.

Laatste 3-4 weken waren niet zo heel goed wat betreft bodybuilding. Eén week voor het nieuwe jaar flink ziek geworden en nu bijna 1 maand later eigenlijk nog steeds niet helemaal hersteld, lol. Nog steeds wat keelpijn, veel taai slijm en af en toe flinke hoestbuien. Ik heb geen idee wat voor ziekte of virus dit precies was, maar het was iig zeker geen simpele verkoudheid.

Daarnaast ben ik net nog een weekje bij me familie op bezoek geweest (die wonen nu 1500km verderop) en daar ook niet heulemaal 1000% OCD bodybuilding leef kunnen / willen doen. Na alles wat er in onze familie gebeurd is de afgelopen tijd ben je toch eerder geneigd om gezellig mee te eten met iedereen of een workout te skippen om een activiteit te gaan doen met de fam.

Anyways, nu weer terug thuis en back on track.

Wat betreft mijn gym project: ben nu begonnen met kijken naar wat tweedehands shit die ik graag zou willen hebben. De bedoeling is eigenlijk om de basic shit zoals benches, plates, dumbbells etc. etc. nieuw aan te schaffen. En daarnaast de gym aanvullen met veelal tweedehands Hammer / Life Fitness / Cybex / Icarian blabla. Echt de goeie shit dus. Heb ook al iemand gevonden die die machines voor mij kan omspuiten en shit. Wordt vervolgd.
Gaat helemaal goed komen heb ik het idee , veel succes met je gym !

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.362
Het zit me de laatste tijd een beetje tegen wat blessures betreft. In oktober / november vorig jaar had ik na een periode waarin ik best veel en zwaar squatte (zwaar voor mijn doen dan, 160kg ofzo) echt een tijd fucking erge last van me rug, dusdanig dat ik ‘s ochtends gewoon niet uit bed kon komen.

Uiteindelijk heb ik op aanraden van een doc een kuurtje van 10 dagen ontstekingsremmers en spierverslappers genomen en is die pijn vrij snel weer weggegaan. Eergisteren echter weer 160kg op me rug en vannacht toen ik me in bed wilde omdraaien voelde ik een pijnscheut waar je U tegen zegt. Vandaag dus weer helemaal in de kreukels en logischerwijs ook niet kunnen trainen, terwijl ik er net weer lekker in zat na ziekte etc.

Fucking frustrerend. Lijkt erop dat ik beter maar helemaal geen zware squats meer kan doen. Fucked up natuurlijk, zeker gezien mijn benen daar altijd het lekkerst op gaan.

Het goede nieuws daarentegen is dat ik op het punt sta om mijn eerste gym equipment op de kop te tikken. :banana: Iemand die ik ken heeft een HS plate loaded seated leg curl staan waar die graag van af wil en dat is net een van mijn favoriete pieces. Daarnaast ook bezig met cardio equipment te fixen, loopbanden van Precor. Nieuw is die shit vooral hier in Rusland echt niet te betalen, refurbished kan je ze daarentegen nog wel eens vinden voor nette prijzen.

Is er eigenlijk interesse in een apart topic waar ik dat soort dingen allemaal kan delen? Of kan ik dat beter hier doen?

Kijk, of laat eens naar je form kijken hoe je squat. gewoon tijdens trainingen, dus niet ff squatten dat iemand kijkt, want vaak ga je het dan wel correct doen.
Anders iets lichter proberen zodat je erg geen of minder last van hebt.

Is er eigenlijk interesse in een apart topic waar ik dat soort dingen allemaal kan delen? Of kan ik dat beter hier doen?

Dat is denk ik mede afhankelijk van de frequentie van updates. Heb je veel updates dan zou ik er een apart topic van maken, dan hou je de discussie en vragen mooi bij elkaar. En anders zet je het er in dit topic bij. Ik ben zeker geïnteresseerd, zal een nieuw topic volgen maar lees het hier ook.

• Like
Waarderingen: Onit
Doe maar hier.
Als laatste oefening squatten werkt ook.

• #5.366
We gaan de bulk vanaf nu toch maar anders aanpakken. Geprobeerd met gewoon 100% clean food, een vaste meal plan waar ik 0,0 van afweek met high en low days etc etc. Maar dat werkt dus niet.

Sinds vandaag elke dag gewoon rond de 5000 (NTD’s wat minder) calories + meer vrijheid in me dieet om die te halen.

Ik moet gewoon groeien goffedomme

Hoeveel at je tot nu toe?

• #5.368

High days (dat waren er 3 in een 8 daagse rotatie) waren 4500 kcal, medium days (ook 3) ongeveer 500 kcal minder en de 2 rest days ook nog eens 500 minder.

Nu dus gewoon in 1 keer een flinke verhoging en als ik een beetje vet wordt (wat ik betwijfel op deze hoeveelheid gear), dan is dat maar zo.

We gaan de bulk vanaf nu toch maar anders aanpakken. Geprobeerd met gewoon 100% clean food, een vaste meal plan waar ik 0,0 van afweek met high en low days etc etc. Maar dat werkt dus niet.

Sinds vandaag elke dag gewoon rond de 5000 (NTD’s wat minder) calories + meer vrijheid in me dieet om die te halen.

Ik moet gewoon groeien goffedomme
Mac Donalds 🫶

Had afgelopen weekend fysieke checkup en huidplooi meting was 17mm. Afgelopen 6 maanden is dat altijd zo geweest terwijl ik kgs ben aangekomen. Conclusie vreet als een malle, up the dose, blijf in leven.

Wat en hoeveel zet je nu?

• #5.371
Wat ik vandaag allemaal heb gegeten:

Meal 1:
150gr rijstvlokken
50gr whey
30gr amandel pasta
30gr honing

Meal 2:
50gr whey

Meal 3:
2 grote tortilla’s met kip en wat groente erin

Meal 4:
150gr rijst
200gr kip
1 banaan

Meal 5:
150gr rijst
125gr gekookte aardappels
200gr kip

Meal 6:
75gr Kelloggs musli
200gr 9% cottage cheese
20gr honing

Meal 7:
2 pannenkoeken met 30gr jam en 30gr condensed milk als topping

In totaal precies 5000 kcal

• #5.373
Mac Donalds 🫶

Had afgelopen weekend fysieke checkup en huidplooi meting was 17mm. Afgelopen 6 maanden is dat altijd zo geweest terwijl ik kgs ben aangekomen. Conclusie vreet als een malle, up the dose, blijf in leven.

Jammer dat we zo ver van elkaar vandaan wonen anders hadden we samen naar de Mac kunnen gaan elke avond.

• #5.376

Leuk filmpje waarin mijn favo open bodybuilder Roman Fritz eerlijk is over zijn protocol. Hij is na de Olympia voor de derde keer aan zijn heup geopereerd en is nu weer op de weg terug.

Kort samengevat:

250mg test + 200mg primo every day
4x4iu hgh per day
4x20iu humalog per day

Interessant inkijkje in de leef van een pro.

3,2gr per week, netjes. 16iu GH en 80iu insuline. Man man wat een doseringen he.
Wel tof dat hij zo open is, voor zover geloofwaardig natuurlijk. Altijd lastig beoordelen. Maar zou in dit geval niet inzien waarom het niet waar zou zijn.

• #5.378
3,2gr per week, netjes. 16iu GH en 80iu insuline. Man man wat een doseringen he.
Wel tof dat hij zo open is, voor zover geloofwaardig natuurlijk. Altijd lastig beoordelen. Maar zou in dit geval niet inzien waarom het niet waar zou zijn.

Vind het wel geruststellend om te weten dat er in ieder geval 1 open Olympian is die meer gear gebruikt dan ik. Want tegenwoordig lijkt iedereen die Ronnie Coleman genetics te hebben en op 0,5ml test en 0,25ml masteron per maand huge te worden.

Vind het wel geruststellend om te weten dat er in ieder geval 1 open Olympian is die meer gear gebruikt dan ik. Want tegenwoordig lijkt iedereen die Ronnie Coleman genetics te hebben en op 0,5ml test en 0,25ml masteron per maand huge te worden.

Ja true haha, ken er zat die dat inderdaad beweren. Get a life :roflol:

Als je 120kg + weegt op laag vet, heb je ook wel wat nodig natuurlijk om meer te groeien.
Larry Wheels is zgn ook op TRT dosis van 175mg, maar dat zal ook wel dagelijks zijn ipv wekelijks

Terug
Naar boven