- Waardering
- 20.663
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar okay, dat zal wel over gaan.DBB-meet Russia.Iedereen happy new year motherfuckers.
2023 was voor mij persoonlijk best een moeilijk jaar dus ik wil er vooral niet te veel woorden aan vuil maken, lol. Ben ook al een week flink ziek, ik hoest mezelf echt helemaal de t*ring en ik kan al een week niet langer dan 2 uur slapen daardoorMaar okay, dat zal wel over gaan.
Ik heb ook nog een kleine announcement die ik wil mededelen. Ik heb mijn pa zo ver gekregen dat we in het nieuwe jaar een gym gaan openen. Het moet een soort hardcore gym worden met hand picked equipment, maar wel in een mooi en modern jasje zodat het ook aantrekkelijk blijft voor de recreatieve sporters.
Nu hebben jullie er niet zoveel aan omdat ik in Russia woon, maar ik dacht dat het misschien wel leuk zou zijn om een log bij te houden van heel het proces van het openen van een gym. Als daar animo voor is zal ik tzt wel iets van een log gaan bijhouden daarover. Ik heb nog geen concrete deadlines en shit, maar dat het gaat gebeuren is wel min of meer een zekerheidje.
Iedereen een dikke zoen en tot in het nieuwe jaar.

DBB-meet Russia.
Nice om te horen man, veel succes! Ik kom weleens langs als Vlamidir weg is.
Waarom dat dan?DBB-meet Russia.
Nice om te horen man, veel succes! Ik kom weleens langs als Vlamidir weg is.
Heel veel geluk in gezondheid en zakelijk.Iedereen happy new year motherfuckers.
2023 was voor mij persoonlijk best een moeilijk jaar dus ik wil er vooral niet te veel woorden aan vuil maken, lol. Ben ook al een week flink ziek, ik hoest mezelf echt helemaal de t*ring en ik kan al een week niet langer dan 2 uur slapen daardoorMaar okay, dat zal wel over gaan.
Ik heb ook nog een kleine announcement die ik wil mededelen. Ik heb mijn pa zo ver gekregen dat we in het nieuwe jaar een gym gaan openen. Het moet een soort hardcore gym worden met hand picked equipment, maar wel in een mooi en modern jasje zodat het ook aantrekkelijk blijft voor de recreatieve sporters.
Nu hebben jullie er niet zoveel aan omdat ik in Russia woon, maar ik dacht dat het misschien wel leuk zou zijn om een log bij te houden van heel het proces van het openen van een gym. Als daar animo voor is zal ik tzt wel iets van een log gaan bijhouden daarover. Ik heb nog geen concrete deadlines en shit, maar dat het gaat gebeuren is wel min of meer een zekerheidje.
Probeer nu eens naar Rusland te reizen .
Maat veel succes met je gym en ondernemerschap !Iedereen happy new year motherfuckers.
Waar in Rusland ga je openen? Ben waarschijnlijk in 2024 in St Petersburg idd Turkish AirlinesKan gewoon hoor. Er worden nog steeds toeristenvisa uitgegeven door de Russische ambassade in Agga en vliegen naar Moskou kan bijvoorbeeld via Servie / Turkije (dure variant) of met een soort Flexbus de grens over tussen Polen en Kaliningrad en vervolgens vanuit daar naar Moskou vliegen (goedkope variant).
Het is Europa dat het Russen moeilijk maakt om de EU binnen te geraken dmv geen visa’s meer te verstrekken en dergelijke treiterijen, andersom is iedereen gewoon van harte welkom in het mooiste land ter wereld.
Heel dik man. Keep us posted 🙏Iedereen happy new year motherfuckers.
I know. Was laatst op de uni op een conferentie; er was ook een wetenschapper uit Rusland, was inderdaad via Turkije gereisd, maar onthield zich van het geven van zijn presentatie. Vanuit de EU zijn er geen vluchten. Ik mag er vanuit mijn werkgever sowieso niet heen reizen.Kan gewoon hoor. Er worden nog steeds toeristenvisa uitgegeven door de Russische ambassade in Agga en vliegen naar Moskou kan bijvoorbeeld via Servie / Turkije (dure variant) of met een soort Flexbus de grens over tussen Polen en Kaliningrad en vervolgens vanuit daar naar Moskou vliegen (goedkope variant).
Het is Europa dat het Russen moeilijk maakt om de EU binnen te geraken dmv geen visa’s meer te verstrekken en dergelijke treiterijen, andersom is iedereen gewoon van harte welkom in het mooiste land ter wereld.
Jij bent een risico tot gevangenneming en met jou kennis van defensie een risico vermoed ik?I know. Was laatst op de uni op een conferentie; er was ook een wetenschapper uit Rusland, was inderdaad via Turkije gereisd, maar onthield zich van het geven van zijn presentatie. Vanuit de EU zijn er geen vluchten. Ik mag er vanuit mijn werkgever sowieso niet heen reizen.
@BB moet sowieso eerst toestemming vragen om daarheen te reizen. Dat zal al negatief worden beantwoord verwacht ik met zijn kennis en positie.Jij bent een risico tot gevangenneming en met jou kennis van defensie een risico vermoed ik?
Leuk project, ik ben benieuwd wat je allemaal tegenkomt bij de realisatie. Interessant om hier te volgen. En mooi wat je weer aan de beterende hand bent en alles weer wat op wil/ kan pakken.Wat betreft mijn gym project: ben nu begonnen met kijken naar wat tweedehands shit die ik graag zou willen hebben. De bedoeling is eigenlijk om de basic shit zoals benches, plates, dumbbells etc. etc. nieuw aan te schaffen. En daarnaast de gym aanvullen met veelal tweedehands Hammer / Life Fitness / Cybex / Icarian blabla. Echt de goeie shit dus. Heb ook al iemand gevonden die die machines voor mij kan omspuiten en shit. Wordt vervolgd.