MuscleMeat

Spambod's kuurlog

3,2gr per week, netjes. 16iu GH en 80iu insuline. Man man wat een doseringen he.
Wel tof dat hij zo open is, voor zover geloofwaardig natuurlijk. Altijd lastig beoordelen. Maar zou in dit geval niet inzien waarom het niet waar zou zijn.
Dit zijn wel zijn startdoseringen volgens mij, wordt nog een stuk meer.

Als je 120kg + weegt op laag vet, heb je ook wel wat nodig natuurlijk om meer te groeien.
Larry Wheels is zgn ook op TRT dosis van 175mg, maar dat zal ook wel dagelijks zijn ipv wekelijks
Al lang niet meer, heeft hij zelf ook gezegd. Je zag destijds wel dat hij echt laag zat(relatief) aan zijn fysiek.
Of het 175mg geweest is zal niemand weten behalve hij.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.383
Heb trouwens een bloeddrukmeter besteld :hahaha: Dunno, maar laatste tijd wat duizelig bij het maken van bepaalde bewegingen met me hoofd en bukken en ook af en toe een beetje hoofdpijn waar ik dat normaal nooit heb.

Nou ben ik iets meer dan een week geleden helemaal gestopt met de antidepressiva die ik nam (sertraline) en shizzle zoals duizeligheid en hoofdpijn zijn ook precies withdrawal symptoms van dat spul… Dus ik denk eerder dat het daar door komt.

Maar omdat ik nu toch ook wat hoger ga in doseringen en mijn bodyweight een beetje ga pushen is het misschien toch wel handig om het af en toe te monitoren.

Mocht ik daadwerkelijk high blood pressure hebben begin ik wel met Telmisartan. Niet in de laatste plaats voor het fixen van bad cholesterol waar ik ook al langere tijd mee rondloop. 2 vliegen in 1 klap dus.

Maar eventjes afwachten tot dat ding binnen is en die shit een beetje monitoren. Vooralsnog geen paniek :rolleyes:

Was al lang tijd geweest om dat de monitoren

• #5.385
Was al lang tijd geweest om dat de monitoren

Ben altijd een beetje te sceptisch geweest om OCD te gaan lopen doen met blood sugar en blood pressure monitors wanneer je 300mg test en 200mg primo in de week zet…

Maar nu wordt het wel langzaamaan tijd om dat soort dingen een beetje te checken af en toe ja.

Dag dat je begint met kuren is het slim dat je vooraf al je bloeddruk meet. Bloedglucose is ook wel raadzaam om dat 1/2x pw te meten. Snap eigenlijk niet dat men dit niet serieus neemt.

Neem je wel suport supps in je blast of paar pillen omega3 en d3 en ready2go ofwa

• #5.387
Dag dat je begint met kuren is het slim dat je vooraf al je bloeddruk meet. Bloedglucose is ook wel raadzaam om dat 1/2x pw te meten. Snap eigenlijk niet dat men dit niet serieus neemt.

Neem je wel suport supps in je blast of paar pillen omega3 en d3 en ready2go ofwa

Momenteel dat niet eens :hahaha:

50gr vodka voor het slapen gaan is mijn support supp bro

He Russian He Wodka Hero

Al lang niet meer, heeft hij zelf ook gezegd. Je zag destijds wel dat hij echt laag zat(relatief) aan zijn fysiek.
Of het 175mg geweest is zal niemand weten behalve hij.
Hij had het laatst nog over 175mg p/w met dagelijks anavar erbij. Weet niet welke video meer, zijn te lang om even terug te zoeken.

Heb trouwens een bloeddrukmeter besteld :hahaha: Dunno, maar laatste tijd wat duizelig bij het maken van bepaalde bewegingen met me hoofd en bukken en ook af en toe een beetje hoofdpijn waar ik dat normaal nooit heb.

Nou ben ik iets meer dan een week geleden helemaal gestopt met de antidepressiva die ik nam (sertraline) en shizzle zoals duizeligheid en hoofdpijn zijn ook precies withdrawal symptoms van dat spul… Dus ik denk eerder dat het daar door komt.

Maar omdat ik nu toch ook wat hoger ga in doseringen en mijn bodyweight een beetje ga pushen is het misschien toch wel handig om het af en toe te monitoren.

Mocht ik daadwerkelijk high blood pressure hebben begin ik wel met Telmisartan. Niet in de laatste plaats voor het fixen van bad cholesterol waar ik ook al langere tijd mee rondloop. 2 vliegen in 1 klap dus.

Maar eventjes afwachten tot dat ding binnen is en die shit een beetje monitoren. Vooralsnog geen paniek :rolleyes:
De invloed op je cholesterol zal klein zijn volgens mij. Een statine zou beter zijn, je moet het imo niet eens dagelijks nemen.

• #5.392
De invloed op je cholesterol zal klein zijn volgens mij. Een statine zou beter zijn, je moet het imo niet eens dagelijks nemen.

Oh ja? Ik dacht dat Telmisartan ook cholesterolverlagend werkte. Tbh nog niet echt over ingelezen.

Oh ja? Ik dacht dat Telmisartan ook cholesterolverlagend werkte. Tbh nog niet echt over ingelezen.
At best een klein beetje. Mijn ARB (olmesartan) deed niets voor m’n cholesterol overigens.

3x 10mg rosuvastatine is genoeg voor een LDL van 80 tijdens cruise of 100 tijdens een blast. Kwam er voor van 150 tijdens cruise :o

At best een klein beetje. Mijn ARB (olmesartan) deed niets voor m’n cholesterol overigens.

3x 10mg rosuvastatine is genoeg voor een LDL van 80 tijdens cruise of 100 tijdens een blast. Kwam er voor van 150 tijdens cruise :o
80 en 100? Misschien even maateenheden erbij zetten. In NL gebruiken we namelijk mmol/l.

Bijlagen

• IMG_0717.jpeg
    IMG_0717.jpeg
    248,4 KB · Weergaven: 42
Reden: Overzicht
Ik gebruik nog oldschool rode gistrijst elke dag

Bijlagen

• IMG_0924.jpeg
    IMG_0924.jpeg
    94,5 KB · Weergaven: 40
  • #5.399
Dus jij hebt al die potten van 10mg monacoline K van XXL gekocht :p

Hoeveel van die zooi moet je nemen zodat het een beetje werkt?

Ik heb hier in Russia op internet een supplement gevonden met 10mg monacoline K, 20mg niacin en 50mg berberine per capsule. Is dat de moeite waard?

Hoeveel van die zooi moet je nemen zodat het een beetje werkt?

Ik heb hier in Russia op internet een supplement gevonden met 10mg monacoline K, 20mg niacin en 50mg berberine per capsule. Is dat de moeite waard?
10mg van de monacoline. Maar onderzoek wees uit dat de werkzame dosering heel variabel is, producten die 1mg bevatten tot en met +- 9 a 10mg dacht ik. Is op zich slecht/niet gereguleerd. Zag ik eigenlijk ook in m’n bloedtests terug. Soms eens een goeie batch en een degelijke verlaging van LDL, soms eens een slechte batch en LDL terug naar originele waarden.

Niacin verminderd het risico op cardiac events niet ondanks het HDL wel doet stijgen. Het geeft dus een nepgevoel van gezond(er) te zijn :P

Meende dat berberine een licht positief effect op LDL had maar twijfel wat of 50mg daarvoor genoeg is.

Terug
Naar boven