Fitness Seller

Spambod's kuurlog

Hoeveel van die zooi moet je nemen zodat het een beetje werkt?

Ik heb hier in Russia op internet een supplement gevonden met 10mg monacoline K, 20mg niacin en 50mg berberine per capsule. Is dat de moeite waard?
Ligt aan je huidige waarde, maar voor onderhoud om niet hoog te komen voldoet 1 capsule ed
Berberine neem ik apart(500mg), dat beetje voegt weinig toe. gaat hoofdzakelijk om de monacolin K.

10mg van de monacoline. Maar onderzoek wees uit dat de werkzame dosering heel variabel is, producten die 1mg bevatten tot en met +- 9 a 10mg dacht ik. Is op zich slecht/niet gereguleerd. Zag ik eigenlijk ook in m’n bloedtests terug. Soms eens een goeie batch en een degelijke verlaging van LDL, soms eens een slechte batch en LDL terug naar originele waarden.

Niacin verminderd het risico op cardiac events niet ondanks het HDL wel doet stijgen. Het geeft dus een nepgevoel van gezond(er) te zijn :P

Meende dat berberine een licht positief effect op LDL had maar twijfel wat of 50mg daarvoor genoeg is.
Dat is meer voor je bloedsuiker

Bijlagen

• IMG_0925.jpeg
    IMG_0925.jpeg
    91,7 KB · Weergaven: 47
  • IMG_0927.jpeg
    IMG_0927.jpeg
    161,4 KB · Weergaven: 43
Hoeveel van die zooi moet je nemen zodat het een beetje werkt?

Ik heb hier in Russia op internet een supplement gevonden met 10mg monacoline K, 20mg niacin en 50mg berberine per capsule. Is dat de moeite waard?
Neem zelf het volgende:
1cap x Rode rijst gist (XXL)
1cap x NAC (XXL)
2cap x Berberine 500mg (Holland&Barret)

1e meting was AndroidHealth LDL 3.7
6 weken later
2e meting was Cardioloog LDL 3.2

In die 6 weken begonnen met het nemen van bovenstaande supps.
Gear/voeding zelfde gebleven.

Ps goed log ga zo door !!

Ik neem ook 4 caps omega 3 ultra van xxl en 200mg q10 van xxl
@Lassie NAC neem ik in poedervorm 2.5mg

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.409
Mijn gym project is doordat ik echt een goede, passende locatie lijk gevonden te hebben opeens in een stroomversnelling terecht gekomen. Daarover later meer.

Maar waar ik nu een beetje mee zit is het volgende: de komende tijd gaat gewoon fucking hectisch en zwaar zijn. Maar ik zit ook midden in een cycle / bulk nu, zoals jullie weten.

Zouden jullie die shit stop zetten, als je op voorhand al weet dat er meals geskipt gaan worden, slapeloze nachten, onvoorziene situaties etc etc zullen zijn? Dat je prioriteit dus (logischerwijs) even niet bij je bodybuilding shit zal zijn. Of zouden jullie het zo goed als het gaat proberen te combineren?

Vind het gewoon fucking zonde om nu weer met alles te stoppen nu het net zo lekker gaat, maar anderzijds is dit natuurlijk een once in a lifetime dingetje, dat je een eigen gym gaat openen en zo.

Neig gewoon om te kappen en me volledig te focussen op de “belangrijke” zaken, maar de meathead / anabolenverslaafde / mong**l in mij werkt dat toch een beetje tegen en wil gewoon blijven doorgaan met alles.

Ik zou alleen blasten als je volle 110% ervoor kunt gaan, zowel mentaal, fysiek als met eten

Mijn gym project is doordat ik echt een goede, passende locatie lijk gevonden te hebben opeens in een stroomversnelling terecht gekomen. Daarover later meer.

Maar waar ik nu een beetje mee zit is het volgende: de komende tijd gaat gewoon fucking hectisch en zwaar zijn. Maar ik zit ook midden in een cycle / bulk nu, zoals jullie weten.

Zouden jullie die shit stop zetten, als je op voorhand al weet dat er meals geskipt gaan worden, slapeloze nachten, onvoorziene situaties etc etc zullen zijn? Dat je prioriteit dus (logischerwijs) even niet bij je bodybuilding shit zal zijn. Of zouden jullie het zo goed als het gaat proberen te combineren?

Vind het gewoon fucking zonde om nu weer met alles te stoppen nu het net zo lekker gaat, maar anderzijds is dit natuurlijk een once in a lifetime dingetje, dat je een eigen gym gaat openen en zo.

Neig gewoon om te kappen en me volledig te focussen op de “belangrijke” zaken, maar de meathead / anabolenverslaafde / mong**l in mij werkt dat toch een beetje tegen en wil gewoon blijven doorgaan met alles.
Doe het ene goed, dan het andere goed. Succes man!

Persoonlijk zou ik voor het gym project gaan , slapeloze nachten en alle stress horen erbij .Zodra alles loopt ga je blij zijn met wat je voor mekaar gekregen hebt en dat is iets wat enorm goed doet

Begin maar niet aan kinderen, want met die mentaliteit zal je dan nooit meer kunnen blasten. Niet aanstellen gewoon door pushen en blijven eten. Je werkt toch geen 100uur pw. Prioriteiten stellen en sociaal leven dumpen en full focus op je gym en eigen progressie.

Wat is dat toch met al die homo mietjes hier zodra het moeilijk word gaat men ineens stoppen of crossfitten om vervolgens na 6 maanden weer spijt te hebben en te janken dat ze geen progressie boeken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.414
Begin maar niet aan kinderen, want met die mentaliteit zal je dan nooit meer kunnen blasten. Niet aanstellen gewoon door pushen en blijven eten. Je werkt toch geen 100uur pw. Prioriteiten stellen en sociaal leven dumpen en full focus op je gym en eigen progressie.

Wat is dat toch met al die homo mietjes hier zodra het moeilijk word gaat men ineens stoppen of crossfitten om vervolgens na 6 maanden weer spijt te hebben en te janken dat ze geen progressie boeken.

Ja, dit zegt de meathead / anabolen verslaafde / mong**l dus ook in mij.

Wacht maar tot je 2 van die apen hebt en fulltime werkt, RIP vrije tijd

• Heart
Waarderingen: AK
Ik zou gewoon doorgaan. Als je dan misschien een paar keer minder kunt trainen in de week of niet al je meals haalt of wat minder slaapt, zij het zo. Genoeg mensen hebben dat om wat voor reden dan ook ook.

Laatst bewerkt:
Ik zou gewoon doorgaan. Als je dan misschien een paar keer minder kunt trainen in de week of niet al je meals haalt of wat minder slaapt l, zij het zo. Genoeg mensen hebben dat om wat voor reden dan ook.
Jouw idee van een doorzetter is lichtelijk vertekend.

meathead / anabolenverslaafde / mong**l
:roflol::roflol::roflol:

Je kan mss oo een lagere dose overgaan maar eentje waar je misschien nog wat mini gains kunt maken ondanks de situatie.

Best is natuurlijk of all in of all out maja.

Hoe lang schat je dat het project gaat duren? Veel stress, weinig slaap etc + een stevige dosering is voor je hart wel killing natuurlijk.

Terug
Naar boven