MuscleMeat

Spambod's kuurlog

MK-677 gaat zijn darmen niet helpen en dat is de issue
Denk dat maingainen de beste optie is, en dat is prima te doen mits je de tijd hebt

Zou het qua PEDs ook echt op safe spelen en alleen test only met wellicht een primo/mast of dhb doen maar geen orals, of tren of andere meuk die je lever of maagzuur opfucked

Darmproblemen zijn echt fucking onderschat hoe erg dat je levenskwaliteit kan verneuken

Enige wat ik nog kan bedenken is wellicht orale BPC en GH voor iets van herstel mbt je darmen maar geen idee of dat iets uithaalt (lijkt me niet)
Zijn darmen idd niet. Qua vertering vond ik het wel erg goed maar ging even voorbij aan de darmen

In het kader van bitchboy darmen zijn dit nog wat dingen die mij helpen met mn vertering (maar goed jouw klachten gaan denk ik wel verder dan dit), het is super kut om altijd te doen dus alleen wanneer de nood hoog is:

20 kauwen per hap
Bestek weg leggen tussen happen door
Geen tv of mobiel tijdens eten
Lopen na je maaltijd
Niet eten tijdens stress (of dit nou werk is, slecht nieuws, ruzie whatever)
Geen koolzuurhoudend drinken tijdens het eten

Je hebt via de arts bepaalde vezel zakjes die ook t darm kanaal bevorderen . Wellicht eens even proberen

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.444
MK-677 gaat zijn darmen niet helpen en dat is de issue
Denk dat maingainen de beste optie is, en dat is prima te doen mits je de tijd hebt

Zou het qua PEDs ook echt op safe spelen en alleen test only met wellicht een primo/mast of dhb doen maar geen orals, of tren of andere meuk die je lever of maagzuur opfucked

Darmproblemen zijn echt fucking onderschat hoe erg dat je levenskwaliteit kan verneuken

Enige wat ik nog kan bedenken is wellicht orale BPC en GH voor iets van herstel mbt je darmen maar geen idee of dat iets uithaalt (lijkt me niet)

Qua PEDs is het voortaan sowieso nooit meer nandrolone en trenbolone en orals daar heb ik het al helemaal niet meer over.

Naast test en mast/primo heb ik in principe ook wel een goed gevoel bij bold. De problemen die ik afgelopen maanden ervaarde hebben denk ik niet zoveel met aas te maken (deed test en bold), maar eerder gewoon met de kcals. Op lagere kcals ging alles gewoon goed en toen gebruikte ik ook boldenone.

Daarnaast heeft het ook niet zo veel zin om veel gear te gebruiken wanneer je niet veel kan eten. Voortaan zullen doseringen dus sowieso laag blijven.

Ah … ik had het eens eerder voorbij horen komen

• #5.448
Dit is nu mijn skema voor iig de komende week / 10 dagen ofzo, tot de volgende check-in met mezelf :D Morgen is dag 3.

1. QUADS - 450C + 30
  2. CHEST - 300C + 30
  3. BACK 1 - 600C + 30
  4. OFF - 150C + 40
  5. HAMS - 450С + 30
  6. DELTS - 300C + 30
  7. BACK 2 - 450C + 30
  8. OFF - 150C + 40
Qua hoeveelheid carbs lijkt dit misschien eerder een bulk diet lol maar ik heb echt minimaal fats in mijn dieet (50gr ofzo) en protein doe ik vanaf nu ook “maar” 30gr per meal ipv de gebruikelijke 40 die ik jarenlang heb aangehouden. Behalve op de rustdag, daar doe ik wel meer protein omdat de carbs en total calories anders erg laag zijn. Uiteindelijk valt het qua calorieën dus alsnog best laag uit voor iemand van 100kg redelijk lean.

Cardio spreekt voor zich… weinig aan te voegen.

Vanaf nu zal ik elke keer bij een verandering in het schema een update plaatsen en daarnaast ook vanaf de volgende update een foto comparison van de previous check-in vs nu.

Gear is nu 2 x 150mg Sustanon per week. Pas wanneer ik weer een beetje back on track ben voeg ik weer wat toe. Maar ik hoop deze veredelde cruise eigenlijk wel zo “lang” mogelijk te rekken.

Dit is nu mijn skema voor iig de komende week / 10 dagen ofzo, tot de volgende check-in met mezelf :D Morgen is dag 3.

1. QUADS - 450C + 30
  2. CHEST - 300C + 30
  3. BACK 1 - 600C + 30
  4. OFF - 150C + 40
  5. HAMS - 450С + 30
  6. DELTS - 300C + 30
  7. BACK 2 - 450C + 30
  8. OFF - 150C + 40
Qua hoeveelheid carbs lijkt dit misschien eerder een bulk diet lol maar ik heb echt minimaal fats in mijn dieet (50gr ofzo) en protein doe ik vanaf nu ook “maar” 30gr per meal ipv de gebruikelijke 40 die ik jarenlang heb aangehouden. Behalve op de rustdag, daar doe ik wel meer protein omdat de carbs en total calories anders erg laag zijn. Uiteindelijk valt het qua calorieën dus alsnog best laag uit voor iemand van 100kg redelijk lean.

Cardio spreekt voor zich… weinig aan te voegen.

Vanaf nu zal ik elke keer bij een verandering in het schema een update plaatsen en daarnaast ook vanaf de volgende update een foto comparison van de previous check-in vs nu.

Gear is nu 2 x 150mg Sustanon per week. Pas wanneer ik weer een beetje back on track ben voeg ik weer wat toe. Maar ik hoop deze veredelde cruise eigenlijk wel zo “lang” mogelijk te rekken.
Puur uit nieuwsgierigheid, hoeveel meals eet je per dag?

Elk lichaam heeft een max waarbij verwerken van voeding nog prima gaat en zodra je daar overheen gaat loop je tegen verteringsproblemen aan en onverklaarbare pijntjes hier en daar.
Voor je full disclosure ben ik wel in.
Sjeez Louise. Dit is ZO herkenbaar nu ik dit lees. Zit in een cut en ZERO last van krampen, opgeblazen pens, fatigue, zwaarmoedig etc.

Een jaar lang gluten vrij gegeten zonder echt result. Minder eten, zodat ik niet rondloop met een pens vol ellende is dus de sleutel voor mij. “Inb4 Ja maar bro! DYEL!’ ik snap dat dit inhoudt dat echte groei dmv een serieus energie overschot aan mij niet besteed is. So be it.
Helaas, maar quality of life zoals ik overal lees is een factor 4 hoger dan dat mijn voeding niet verteerd met alle klachten.

Long story long; niet iedereen is geschikt voor BB. Mentaal ben ik dat, fysiek ben ik dat blijkbaar niet echt.

• #5.452
Sjeez Louise. Dit is ZO herkenbaar nu ik dit lees. Zit in een cut en ZERO last van krampen, opgeblazen pens, fatigue, zwaarmoedig etc.

Een jaar lang gluten vrij gegeten zonder echt result. Minder eten, zodat ik niet rondloop met een pens vol ellende is dus de sleutel voor mij. “Inb4 Ja maar bro! DYEL!’ ik snap dat dit inhoudt dat echte groei dmv een serieus energie overschot aan mij niet besteed is. So be it.
Helaas, maar quality of life zoals ik overal lees is een factor 4 hoger dan dat mijn voeding niet verteerd met alle klachten.

Long story long; niet iedereen is geschikt voor BB. Mentaal ben ik dat, fysiek ben ik dat blijkbaar niet echt.

Herkenbaar bro. Ik heb het ook lang gezocht in concrete allergieën en intoleranties (zelfs bloedtesten voor gedaan en dat soort shit).

Maar al die testen kwamen negatief terug. Waar het uiteindelijk op neerkomt is niet zozeer een intolerantie voor bepaalde voedingsmiddelen (hoewel je natuurlijk altijd wel dingen blijft houden die beter of slechter verteren), maar gewoon een intolerantie voor hoge kcals als het ware.

Ieder lichaam heeft inderdaad zijn beperkingen en bij mij is dat (helaas) dit.

Voor bodybuilding inderdaad niet bepaald optimaal. Maar ik weiger toch een beetje de conclusie te trekken dat het “allemaal niks voor mij is” en probeer er het beste van te maken, op mijn eigen manier.

• #5.453
Ga over een paar weekjes toch maar met HGH beginnen ook :o Kon via via een grote partij meebestellen van een reliable source, 1000iu voor een zeer goede prijs. Dus ja, f**k it. Ik probeer het gewoon.

Ondanks de beperking die ik heb met het niet kunnen verteren van grote hoeveelheden voedsel wil ik wel gewoon gains blijven maken en gh helpt daar nu eenmaal bij. Prolly ook icm hier en daar wat insuline.

Maar sowieso eerst nog ff wat langer blijven cruisen en daarna goed droog en hard worden.

Wat voor dosis?

4iu ofzo? Eerst opbouwen met 2 en 3.

Open voor suggesties. Heb me er nog niet helemaal van top tot teen in verdiept tbh
Zou eerst 2iu doen

Ik was te eigenwijs, heb gelijk 3iu geknald, nachten (en dan bedoel ik echt weken lang) wakker gelegen alsof mn handen eraf knelde met nylondraad

En dan opsplitsen naar persoonlijke voorkeur want elk science artikel zegt weer dat iets anders optimaal is

Ik vond pre workout en pre bed top

• #5.457
Zou eerst 2iu doen

Ik was te eigenwijs, heb gelijk 3iu geknald, nachten (en dan bedoel ik echt weken lang) wakker gelegen alsof mn handen eraf knelde met nylondraad

En dan opsplitsen naar persoonlijke voorkeur want elk science artikel zegt weer dat iets anders optimaal is

Ik vond pre workout en pre bed top

Ja dat lijkt me echt verschrikkelijk. Ik heb een keer een beknelde zenuw ergens in me rug gehad waardoor ik maandenlang me tenen niet voelde. Ik werd daar helemaal gestoord van, lol.

Is het uiteindelijk wel weggegaan of heb je de dosering moeten verlagen? Wat merkte je nog meer van het gebruik?

Ja dat lijkt me echt verschrikkelijk. Ik heb een keer een beknelde zenuw ergens in me rug gehad waardoor ik maandenlang me tenen niet voelde. Ik werd daar helemaal gestoord van, lol.

Is het uiteindelijk wel weggegaan of heb je de dosering moeten verlagen? Wat merkte je nog meer van het gebruik?
Is uiteindelijk weg getrokken toen ik het op alleen trainingsdagen ging zetten

En intra musculair zetten hielp ook naar mijn idee

Van het gebruik voorderest echt een enhanced look binnen mum van tijd, voor mijn gevoel was ik qua look toen pas echt “on”

En slaapkwaliteit + pumps waren ook echt top

Ik heb nu 2 maanden voor het eerst HGH gezet. 2 iu p/d. Nergens last van. Zenuwbeklemming alleen in de vorm van carpaal tunnelsyndroom, maar dat is een oude kwaal.

Terug
Naar boven