Fitness Seller

Spambod's kuurlog

Zou eerst 2iu doen

Ik was te eigenwijs, heb gelijk 3iu geknald, nachten (en dan bedoel ik echt weken lang) wakker gelegen alsof mn handen eraf knelde met nylondraad

En dan opsplitsen naar persoonlijke voorkeur want elk science artikel zegt weer dat iets anders optimaal is

Ik vond pre workout en pre bed top

Dit inderdaad. Rustig beginnen met 2iu of misschien eerste week zelfs wel 1iu.

Qua timing heeft pre bed het meeste voordelen, ook als je fasted cardio doet. Duurt een x aantal uur (4?) voordat het piekt, en een half waarde tijd van ongeveer 12 uur.

1 a 2 uur van te voren als pre workout en je hebt je piek tijdens post workout.

Tot 3iu zou ik alles pre bed zetten.

start met 1.2iu voor dag of 5, en verhoog dan met .6-.8 telkens, zo kun je wennen aan de dosis. ook helpt het om zowel in de ochtend als voor het slapengaan te verdelen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.464
start met 1.2iu voor dag of 5, en verhoog dan met .6-.8 telkens, zo kun je wennen aan de dosis. ook helpt het om zowel in de ochtend als voor het slapengaan te verdelen.

Zoiets is toch niet fatsoenlijk te doseren? De shit die ik heb is pre mixed en 10ml / 100iu per vial.

Als het al gemixt is dan is het toch 30 dagen houdbaar in de koelkast?
Gh is gevriesdroogd in een vial en dat meng je met bac water naarmate jou dosering.
Vaak is een vial 10iu en meng je dit met 1ml heb je 0.1ml/1iu en met een insuline syring kan je vrij nauwkeurig doseren tot een tiende.

Alhoewel ik zelf ook stappen zou maken van 1iu. 2/3/4 etc en vanaf 3iu+ zou ik 50% nuchter/50% pre bed doen.

Dit inderdaad. Rustig beginnen met 2iu of misschien eerste week zelfs wel 1iu.

Qua timing heeft pre bed het meeste voordelen, ook als je fasted cardio doet. Duurt een x aantal uur (4?) voordat het piekt, en een half waarde tijd van ongeveer 12 uur.

1 a 2 uur van te voren als pre workout en je hebt je piek tijdens post workout.

Tot 3iu zou ik alles pre bed zetten.
plasmahalfwaardetijd in de eliminatiefase is ongeveer 2u, geen 12 u !
Piek ligt veelal op 3u na injectie, alleen als je ouder bent iets later, en ook langere plasmahalfwaarde.

IMG_0958.jpeg

Reden: Grafiek
Laatst bewerkt:
  • #5.471
Oke nou het plan is dus om over een paar weekjes te beginnen met 500 test, 400 primo en 2iu hgh.

Hoger dan 500 test ga ik niet (meer). Eventueel verhoog ik naargelang de resultaten de primo en / of voeg ik eventueel nog boldenone toe. Zoals ik al zei is het plan om niet meer zooi te nemen die me softer maakt. Op 500 test en 400 primo zou ik niet veel vocht moeten vasthouden en als daar bijvoorbeeld nog 400 bold bijkomt al helemaal niet meer. Denk dat je dan een prima stack hebt voor lean gains. 2iu hgh eventueel verder uitbouwen naar 3/4iu bij uitblijven van sides.

Ik heb een beetje research gedaan en het meest logische lijkt me om de gh ‘s morgens +- 20/30 min voor het onbijt te zetten, dit is tevens pre workout voor mij. Is dat okay? Bij 4iu split ik het misschien tussen ‘s ochtends en pre bed.

Donderdagochtend ff foto’s maken en een beetje carbs verlagen denk ik.

Vanochtend overigens om 3 uur opgestaan om om 5 uur in de gym te zijn, nu om 7 klaar met cardio en door naar een afspraak om 10. Kut leven.

20/30 min voor je ontbijt zou ik niet doen.

Bijlagen

• IMG_1878.jpeg
    IMG_1878.jpeg
    172,5 KB · Weergaven: 74
Gewoon pre-bed zetten als het je slaap niet fucked(is voor iedereen anders).
Anders is pre-wo prima.

• #5.474
Tijd voor mijn eerste update van deze transformatie:

IMG_1072.jpeg

17/04 woog ik 98,15, vanochtend 97,30. Minder dan een kilo verschil in gewicht dus, terwijl het verschil op de foto’s aanzienlijk is.

Coach Spambod is wel tevreden over deze 1 week progress, maar heeft toch besloten om ietsiepietsie carbs te verlagen. Vanaf nu gaat het schema er zo uitzien:
  1. QUADS - 450C -> 425C + 30
  2. CHEST - 300C + 30
  3. BACK 1 - 600C -> 550C + 30
  4. OFF - 150C + 40
  5. HAMS - 450С -> 425C + 30
  6. DELTS - 300C + 30
  7. BACK 2 - 450C -> 425C + 30
  8. OFF - 150C + 40
Gear blijft uiteraard onveranderd, namelijk 2 x 150mg Sustanon.

Dit kijken we weer eventjes een weekje aan en dan kijken we weer verder.

Tot de volgende keer.

Doei!

Waarom zou je je carbs nu verlagen? Je gaat al vrij hard in een week (het is geen kilo inderdaad maar scheelt niet veel), ik denk dat sneller afvallen ten koste gaat van (spier)massa. Een halve kilo per week zou ideaal zijn en daar zit je al boven. We willen natuurlijk allemaal snel progressie maar zonde als je in gaat leveren. Goede shape verder en inderdaad flink verschil dus verder geen haat maar zou het tempo wat omlaag schroeven.

Reden: edit: verkeerde bericht geciteerd.
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: AK
Hond gains ook verloren zie ik? Geintje natuurlijk, ziet er goed uit man 👌🏻

• #5.477
Waarom zou je je carbs nu verlagen? Je gaat al vrij hard in een week (het is geen kilo inderdaad maar scheelt niet veel), ik denk dat sneller afvallen ten koste gaat van (spier)massa. Een halve kilo per week zou ideaal zijn en daar zit je al boven. We willen natuurlijk allemaal snel progressie maar zonde als je in gaat leveren. Goede shape verder en inderdaad flink verschil dus verder geen haat maar zou het tempo wat omlaag schroeven.

Het is een verlaging van 25 carbs (= 100 kcal) op 3 van de 8 dagen en die high carb day van 600 vond ik sowieso een beetje te veel, lol. Het zijn maar kleine veranderingen en op 300mg testosteron denk ik niet dat ik moet vrezen voor muscle loss. Maar bedankt voor je input, niet te snel (willen) gaan is idd belangrijk.

spider curls

Is het niet klote je eten preppen als je elke dag anders eet?

• #5.480
  • Like
Waarderingen: AK
Terug
Naar boven