- Waardering
- 46.980
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
De neuroloog heeft ooit een operatie aangeraden maar aangezien in de tussentijd mijn klachten grotendeels waren verdwenen heb ik hiervan afgezien.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De neuroloog heeft ooit een operatie aangeraden maar aangezien in de tussentijd mijn klachten grotendeels waren verdwenen heb ik hiervan afgezien.
Zou eerst 2iu doen
Ik was te eigenwijs, heb gelijk 3iu geknald, nachten (en dan bedoel ik echt weken lang) wakker gelegen alsof mn handen eraf knelde met nylondraad
En dan opsplitsen naar persoonlijke voorkeur want elk science artikel zegt weer dat iets anders optimaal is
Ik vond pre workout en pre bed top
start met 1.2iu voor dag of 5, en verhoog dan met .6-.8 telkens, zo kun je wennen aan de dosis. ook helpt het om zowel in de ochtend als voor het slapengaan te verdelen.
1 a 2iu is prima kerel, zou eigenlijk ook niet met zo’n mini stapjes verhogenZoiets is toch niet fatsoenlijk te doseren? De shit die ik heb is pre mixed en 10ml / 100iu per vial.
Ken geen vooraf gemixte hgh. Maar geef een optie, je kunt het ook met 1iu verhogenZoiets is toch niet fatsoenlijk te doseren? De shit die ik heb is pre mixed en 10ml / 100iu per vial.
start met 1.2iu voor dag of 5, en verhoog dan met .6-.8 telkens, zo kun je wennen aan de dosis. ook helpt het om zowel in de ochtend als voor het slapengaan te verdelen.
Wennen aan de dosis en mogelijke bijwerkingen.
plasmahalfwaardetijd in de eliminatiefase is ongeveer 2u, geen 12 u !Dit inderdaad. Rustig beginnen met 2iu of misschien eerste week zelfs wel 1iu.
Qua timing heeft pre bed het meeste voordelen, ook als je fasted cardio doet. Duurt een x aantal uur (4?) voordat het piekt, en een half waarde tijd van ongeveer 12 uur.
1 a 2 uur van te voren als pre workout en je hebt je piek tijdens post workout.
Tot 3iu zou ik alles pre bed zetten.
Waarom zou je je carbs nu verlagen? Je gaat al vrij hard in een week (het is geen kilo inderdaad maar scheelt niet veel), ik denk dat sneller afvallen ten koste gaat van (spier)massa. Een halve kilo per week zou ideaal zijn en daar zit je al boven. We willen natuurlijk allemaal snel progressie maar zonde als je in gaat leveren. Goede shape verder en inderdaad flink verschil dus verder geen haat maar zou het tempo wat omlaag schroeven.
Is het niet klote je eten preppen als je elke dag anders eet?