XXL Nutrition

Spambod's kuurlog

Precies. Het is helemaal geen kwestie van taboe of geen taboe, dat zal ze echt een worst wezen. Het is een kwestie van geld.

Juist. Vooral beginners en prutsers willen graag denken dat er een gouden manier is om buff te worden. Daarom neem je coaching van een knaap van 22 ( of hoe oud is Wesley nu ) of koop je z'n supps die 2 keer duurder zijn omdat er Vintage Genetics op staat.

Jup... En zo lopen er hier in de stad meer rond.

Deze 2 zijn ook beesten. En dit zijn gewoon gasten die local shows doen om zo naar het NK te mogen :hahaha:

S90702-132509(1).jpg

S90702-132304(1).jpg
Hoe haalbaar is zo’n fysiek? Mag je wel 5 jaar constant on zijn ofniet?

Juist. Vooral beginners en prutsers willen graag denken dat er een gouden manier is om buff te worden. Daarom neem je coaching van een knaap van 22 ( of hoe oud is Wesley nu ) of koop je z'n supps die 2 keer duurder zijn omdat er Vintage Genetics op staat.
Exactly. Je slaat de spijker op zn kop.

• Topic Starter Topic Starter
t*ring wat een fysieke!

Laat maar in. Ga je hier door loggen na je PCT (nu i know) maar bij de volgende kuur?

Ja hoor....blijf tussen de kuren door ook gewoon wekelijks me gewicht posten en een beetje hoe het me vergaat enzo... En als ik weer on ben natuurlijk ook :)

Hoe haalbaar is zo’n fysiek? Mag je wel 5 jaar constant on zijn ofniet?

Geen idee... Ik ken die gasten niet persoonlijk en zie ze hooguit af en toe trainen in de gym.

Die gaan mij denk ik niet vertellen wat ze gebruiken en ik ga het ze ook niet vragen :hahaha:

Ze zijn wel vrij klein allemaal qua lengte... Dus ZO fucking impressive zijn ze IRL nu ook weer niet... Maar wel brute fysieken natuurlijk.

Behalve Wesley Vissers is er niemand op dit forum die er zo uitziet volgens mij.
@Schwarzeneggertje . Die lift het hele forum eruit zonder op voeding te letten en na jaren niets te hebben gedaan.
Gaat bij mij meer om het feit dat er bodybuilders zijn die echt schreeuwen hoe natty ze wel niet zijn.
Inderdaad. Ik snap best dat pro's er niet open over willen spreken, maar ga het dan niet openlijk ontkennen en rondbazuinen dat je natty bent. Heb het er gewoon niet over en geef bij een interview of Q&A aan dat het topic niet ter sprake komt. Ik snap best dat wegens sponsoring, wedstrijden etc. een pro gedurende zijn profcarrière hier niet over naar buiten wil treden.

in

Hoe gaat het met de aanhechting van je borst nu? Nog naar een arts geweest oid?

Hoe gaat het met de aanhechting van je borst nu? Nog naar een arts geweest oid?

Heb gister weer de chest / shoulder / tricep / back width / back thickness - sessie gedaan en het extreme stretchen voor chest achterwege gelaten. Vanochtend opgestaan en helemaal geen pijn of wat dan ook in die regio. Dus daar ben ik erg blij mee!

Voor de rest gister weer een goede sessie. Overal weten te plussen en vooral de deadlifts gingen heerlijk.

Het geeft me gewoon een erg goed gevoel dat ik, ondanks ik off ben, eigenlijk gewoon betere strength gains maak dan wanneer ik on was :hahaha:

Wat ook wel een beetje raar is, is dat ik in een paar dagen opeens 1,5kg kwijt ben. Dit is puur vocht, denk ik. Moet 's nachts best wel vaak en veel pissen. Abs zijn opeens weer een stukje beter zichtbaar in de ochtend. Misschien komt dit doordat oestrogeen en androgeen - levels steeds verder dalen? Ben er iig wel blij mee want ik zie er weer wat minder uit als een vetz*k

De eerste weken na de kuur pak je nog wel wat krachtgains. Het wordt pas kut 2-4 weken na je nakuur.
Vocht oa door hormonen, maar waarschijnlijk eet je ook iets minder.

Wel lekker bezig bro:D.

Links foto's genomen in december / januari toen ik nog een echte natty was en rechts foto's van tijdens / na de kuur die ik hier overigens ook al eerder heb gepost.

Als je er zo naar kijkt lijkt het alsof ik geen f**k vooruit ben gegaan :hahaha: alleen maar dikker geworden. Serieus, wtf... Maar ik hoop / neem aan dat dit een beetje optisch bedrog is en er onder die laag van water en vet weldegelijk wat VVM bij is gekomen...

In ieder geval ook een beetje een motivatie om het tijdens volgende massakuren misschien iets conservatiever aan te pakken qua voeding en gewichtstoename en niet elke week maar een hoger gewicht te verwachten op de weegschaal. Maar goed het was me eerste kuur en dat is nieuw en spannend en dan wil je er ook het maximale uithalen dus aan de andere kant begrijp ik mezelf ook wel :p maar in het vervolg misschien iets rustiger aan doen en wat leaner proberen te blijven ook.

IMG_20190705_110508_815.png

IMG_20190705_110026_164(1).jpg

Heb gister weer de chest / shoulder / tricep / back width / back thickness - sessie gedaan en het extreme stretchen voor chest achterwege gelaten. Vanochtend opgestaan en helemaal geen pijn of wat dan ook in die regio. Dus daar ben ik erg blij mee!

Voor de rest gister weer een goede sessie. Overal weten te plussen en vooral de deadlifts gingen heerlijk.

Het geeft me gewoon een erg goed gevoel dat ik, ondanks ik off ben, eigenlijk gewoon betere strength gains maak dan wanneer ik on was :hahaha:

Wat ook wel een beetje raar is, is dat ik in een paar dagen opeens 1,5kg kwijt ben. Dit is puur vocht, denk ik. Moet 's nachts best wel vaak en veel pissen. Abs zijn opeens weer een stukje beter zichtbaar in de ochtend. Misschien komt dit doordat oestrogeen en androgeen - levels steeds verder dalen? Ben er iig wel blij mee want ik zie er weer wat minder uit als een vetz*k
Ik heb vorig jaar ook die db flye stretches gedaan en na 3 weken deed me aanhechting van me pec pijn voor weken

Links foto's genomen in december / januari toen ik nog een echte natty was en rechts foto's van tijdens / na de kuur die ik hier overigens ook al eerder heb gepost.

Als je er zo naar kijkt lijkt het alsof ik geen f**k vooruit ben gegaan :hahaha: alleen maar dikker geworden. Serieus, wtf... Maar ik hoop / neem aan dat dit een beetje optisch bedrog is en er onder die laag van water en vet weldegelijk wat VVM bij is gekomen...

In ieder geval ook een beetje een motivatie om het tijdens volgende massakuren misschien iets conservatiever aan te pakken qua voeding en gewichtstoename en niet elke week maar een hoger gewicht te verwachten op de weegschaal. Maar goed het was me eerste kuur en dat is nieuw en spannend en dan wil je er ook het maximale uithalen dus aan de andere kant begrijp ik mezelf ook wel :p maar in het vervolg misschien iets rustiger aan doen en wat leaner proberen te blijven ook.

IMG_20190705_110508_815.png

IMG_20190705_110026_164(1).jpg

In de eerste foto is het inderdaad minder duidelijk maar in je front double bi zie ik toch een serieuze massa toename in benen/borst/armen. Dat zie je toch zelf ook?

Terug
Naar boven