XXL Nutrition

Spambod's kuurlog

Hmm, wel jammer dat die niet meer actief zijn dan. Ben altijd benieuwd naar de cycles enzo die gasten van dat niveau doen.
Denk dat wesley visser wel gaat uppen met zn gear, god mag weten wat hij gebruikt. Hij heeft het olympia stage geproefd en meegemaakt. Denk dat hij hunkert naar een prijs op het hoogste niveau.

• Topic Starter Topic Starter
Ja je hebt pleister zijn log al doorgelezen neem ik aan meer informatie is er niet iedergeval

Pleister zijn log heb ik gelezen inderdaad. Zijn 100IU insulin per dag en 5000gr carbs staan me nog bij.

Deed z'n boekje niet open erover en was hier gewoon natty

Vind dat soort dingen een beetje belachelijk. Ik ben altijd voor volledige transparantie en openheid van zaken.

Mocht ik ooit een fucking beest worden kan iedereen in deze log haarfijn teruglezen hoe dit tot stand is gekomen :p

Laatst bewerkt:
Het is toch logisch dat ze het niet toegeven snap die hele heisa niet dat mensen persee willen weten of die kuurt of wat die überhaupt gebruikt.. je wordt toch nooit zoals hem

Het is toch logisch dat ze het niet toegeven snap die hele heisa niet dat mensen persee willen weten of die kuurt of wat die überhaupt gebruikt.. je wordt toch nooit zoals hem

Gaat bij mij meer om het feit dat er bodybuilders zijn die echt schreeuwen hoe natty ze wel niet zijn.

Nou ik vind het juist helemaal niet logisch dat bodybuilders er niet open over zijn. Het is een publiek geheim dat bodybuilders anabolen gebruiken... Waarom dan niet gewoon de waarheid vertellen en het taboe doorbreken?

Bodybuilders die wel eerlijk zijn over hun gebruik zoals bijvoorbeeld Jordan Peters en nog een paar anderen zijn onder de fans gelijk veel meer geliefd en gerespecteerd.

Niet elke bodybuilder hoeft van mij heel zijn cycle uit te schrijven op IG en Facebook maar in ieder geval stoppen met die kutonzin over natty dit en dat zou al een hele grote stap zijn in de goede richting.

Wesley Vissers toen op tv bijvoorbeeld... "Ja ik ga voor een esthetische look zoals Arnold en hiervoor heb je helemaal geen anabolen nodig... Ik ben drug-free".
En ondertussen meerdere grammen per week rammen. Zoiets dwingt toch totaal geen respect af.

Nou ik vind het juist helemaal niet logisch dat bodybuilders er niet open over zijn. Het is een publiek geheim dat bodybuilders anabolen gebruiken... Waarom dan niet gewoon de waarheid vertellen en het taboe doorbreken?

Bodybuilders die wel eerlijk zijn over hun gebruik zoals bijvoorbeeld Jordan Peters en nog een paar anderen zijn onder de fans gelijk veel meer geliefd en gerespecteerd.

Niet elke bodybuilder hoeft van mij heel zijn cycle uit te schrijven op IG en Facebook maar in ieder geval stoppen met die kutonzin over natty dit en dat zou al een hele grote stap zijn in de goede richting.

Wesley Vissers toen op tv bijvoorbeeld... "Ja ik ga voor een esthetische look zoals Arnold en hiervoor heb je helemaal geen anabolen nodig... Ik ben drug-free".
En ondertussen meerdere grammen per week rammen. Zoiets dwingt toch totaal geen respect af.
Jordan kan zo open zijn omdat die in Engeland woont.

En als Wesley zegt dat hij niet naturel is? Komt dan gelijk de ME met 5 bussen zijn huis omsingelen?

Denk het niet hoor...
Nee maar jij hebt het over bodybuilders, de top woont of komt haast allemaal in Amerika. Je gaat toch ook niet in het rond schreeuwen dat je vies uit je plaat gaat van de drugs.

Wesley is uiteindelijk wel eerlijk geweest over zijn gebruik

Verdere details over cycles gaan pro's denk ik bijna nooit delen.

Verder geloof ik wel dat hij tijdens zijn contest op dit forum nog naturel was. Noem me maar naïef, maar ik geloof best dat die gasten nou eenmaal elite genen hebben en naturel al heel ver kunnen komen. En zoals hier gezegd wordt, je kan kuren wat je wilt, maar bijna niemand gaat in de buurt komen van zijn fysiek, hoeveel gear je ook gebruikt.

Precies. Het is helemaal geen kwestie van taboe of geen taboe, dat zal ze echt een worst wezen. Het is een kwestie van geld.

Waarom zou het zijn business dan schaden?

Als hij geen anabolen toevoegt aan zijn supps is er toch niks aan de hand en kan hij ze gewoon legaal verkopen. En al die 17-jarige fans van hem zullen echt niet minder kleding of whey van hem kopen omdat hij eerlijk is over zijn gebruik.

t*ring wat een fysieke!

Laat maar in. Ga je hier door loggen na je PCT (nu i know) maar bij de volgende kuur?

Nee meeste die een serieus fysiek hebben en op dit forum zaten. Stoppen omdat er niet veel meer informatie is dan hoe je moet kuren.

Maar er zijn zat voorbeelden van grote jongens. Die op dit forum zaten
Sniezel bijv

Waarom zou het zijn business dan schaden?

Als hij geen anabolen toevoegt aan zijn supps is er toch niks aan de hand en kan hij ze gewoon legaal verkopen. En al die 17-jarige fans van hem zullen echt niet minder kleding of whey van hem kopen omdat hij eerlijk is over zijn gebruik.
Wat denk je dat beter verkoopt:
- Dag sporters, wil je net zo groot worden als ik? Hier zijn de supps die ik gebruik: [insert eigen supp met 100% marge] en je wordt net zo groot als ik.
- Dag sporters, wil je net zo groot worden als ik? Hier zijn de supps die ik gebruik: [insert eigen supp met 100% marge] en een paar gram aan gear en je wordt net zo groot als ik.

En als Wesley zegt dat hij niet naturel is? Komt dan gelijk de ME met 5 bussen zijn huis omsingelen?

Denk het niet hoor...
Hij heeft ook nergens geclaimd hier op het form natty te zijn. Hij zwijgt gewoon, waar niks mis mee is en verstandig is. Ik zie weinig mensen claimen dat ze natty zijn, ze zwijgen gewoon.

Wat denk je dat beter verkoopt:
- Dag sporters, wil je net zo groot worden als ik? Hier zijn de supps die ik gebruik: [insert eigen supp met 100% marge] en je wordt net zo groot als ik.
- Dag sporters, wil je net zo groot worden als ik? Hier zijn de supps die ik gebruik: [insert eigen supp met 100% marge] en een paar gram aan gear en je wordt net zo groot als ik.

Hmm ja ik weet niet... Ik denk / mag toch hopen dat 95% van de mensen die "serieus genoeg" traint en met bodybuilding bezig is om iets bij hem of een andere BB'er te kopen, weet dat er behalve whey en creatine nog veel meer bij komt kijken.

Nogmaals, ik zeg ook maar wat... Ben geen marketing-deskundige hehe. Maar ik denk en geloof echt dat eerlijkheid en transparantie in de wereld waarin we nu leven meer geld en succes oplevert dan die achterhaalde leugens en verkooppraatjes.

Maar misschien zit ik helemaal mis.

Afijn... Daar gaat dit topic natuurlijk ook helemaal niet over.

Terug
Naar boven