Fitness Seller

Spambod's kuurlog

• Topic Starter Topic Starter
In de eerste foto is het inderdaad minder duidelijk maar in je front double bi zie ik toch een serieuze massa toename in benen/borst/armen. Dat zie je toch zelf ook?

Ik kan nooit objectief naar me eigen fysiek kijken. In mijn ogen zie ik er altijd kut uit, haha.

Laatst bewerkt:
Rechts naar links goeie progress gemaakt!

Jk ben je maar aan het jennen.

Een conservatievere aanpak zal goed doen denkik, komt wel goed!

Pec stretches overigens geen last van, ik doe wel de fly variant, zag dat jij de press variant deed.

Ik kan nooit objectief naar me eigen fysiek kijken. In mijn ogen zie ik er altijd kut uit, haha.
Tegen de tijd dat je je doelen hebt behaald, heb je jezelf alweer nieuwe doelen gesteld en de lat hoger gelegd. Mensen die echt wat willen bereiken, blijven altijd kritisch naar zichzelf, postitieve eigenschap.:p toch mag je gewoon tevreden zijn.

Tegen de tijd dat je je doelen hebt behaald, heb je jezelf alweer nieuwe doelen gesteld en de lat hoger gelegd. Mensen die echt wat willen bereiken, blijven altijd kritisch naar zichzelf, postitieve eigenschap.:p toch mag je gewoon tevreden zijn.

Dat klopt. Toen ik voor het eerst een gym membership kocht wilde ik alleen maar "een beetje grotere armen" :hahaha: Voor het fysiek dat ik nu heb had ik toen natuurlijk gelijk getekend.

Maar ja nu kijk ik naar pics van Dorian Yates of andere streeffysieken en besef ik dat ik maar een grassprietje ben vergeleken met hen.

Zo is het altijd en met alles in het leven.

• Like
Waarderingen: BB_
Maar ja nu kijk ik naar pics van Dorian Yates of andere streeffysieken en besef ik dat ik maar een grassprietje ben vergeleken met hen.
Dat is ook niet echt realistisch vergelijkingsmateriaal he ;-). Je kunt beter kijken naar mensen van hetzelfde level.

Ik zie ook duidelijke progress hoor bro. Check eens je chest en lats in die eerste pic. Die zijn groter, zelfs terwijl er wat meer vet/vocht op zit. Als je zelfs dán ziet dat er massa is bijgekomen, dan wil je niet weten hoe het eruit ziet als het laagje vocht/vet eraf is;).

Hier nog even 2 comparisons die ik nog op me telefoon heb kunnen vinden.

Hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik me eigen log een beetje aan het volspammen ben met dit soort pics :hahaha: Maar mij lijkt het dat foto's en vergelijkingen een log juist leuk maken om te volgen, dus vandaar...

IMG_20190705_165009_213(1).jpg

IMG_20190705_165014_527.jpg

Hier nog even 2 comparisons die ik nog op me telefoon heb kunnen vinden.

Hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik me eigen log een beetje aan het volspammen ben met dit soort pics :hahaha: Maar mij lijkt het dat foto's en vergelijkingen een log juist leuk maken om te volgen, dus vandaar...

IMG_20190705_165009_213(1).jpg

IMG_20190705_165014_527.jpg
Doe ik ook in mijn log, handig om je progressie bij te houden, met alleen maar tekst is het allemaal wat saai. Uiteindelijk gaat het om zo’n groot/esthetisch lichaam te krijgen toch

Je zat trouwens wel redelijk tegen je natty max aan volgens mij

Doe ik ook in mijn log, handig om je progressie bij te houden, met alleen maar tekst is het allemaal wat saai. Uiteindelijk gaat het om zo’n groot/esthetisch lichaam te krijgen toch

Je zat trouwens wel redelijk tegen je natty max aan volgens mij

Mwah... Denk het niet hoor. Ik was op al die before pics ongeveer 80-82 kilo op een lengte van ong. 183cm. Als ik gewoon zo verder was blijven doen had ik heus nog wel wat VVM naturel kunnen gainen... Maar ja dat ging me niet snel genoeg! Op zich vind ik dat ik wel een okay fysiek had voor een natty als ik er nu op terugkijk en dat bereikt in 3 jaar.

Gewicht bij aanvang kuur: 83,8 KG
Gewicht na week 1: 88,0 KG
Gewicht na week 2: 88,6 KG
Gewicht na week 3: 90,9 KG
Gewicht na week 4: 91,6 KG
Gewicht na week 5: 92,0 KG
Gewicht na week 6: 92,0 KG
Gewicht na week 7: 94,0 KG
Gewicht na week 8: 93,5 KG
Gewicht na week 9: 96,4 KG
Gewicht na week 10: 97,7 KG
Gewicht na week 11: 99,4 KG
Gewicht na week 12: 100,0 KG (einde kuur)
Gewicht na week 13: 99,6 KG
Gewicht na week 14: 97,4 KG
Gewicht na week 15: 98,2 KG
Gewicht na week 16: 98,3 KG
Gewicht na week 17: 98,5 KG
Gewicht na week 18: 97,5 KG
Gewicht na week 19: 96,5 KG

De laatste 3 weken weeg ik elke maandag precies 1kg minder dan de maandag ervoor! Ben ik opzich wel blij mee, want ik zie er weer een stukje leaner uit dan voorheen en dat was toch wel een beetje mijn main concern mbt de volgende kuur... Ik was bang dat ik daar veel te vet aan zou beginnen met alle mogelijke gevolgen van dien. Maar als ik nu naar mezelf in de spiegel kijk in de ochtend vind ik eigenlijk dat het goed meevalt. Mooi dus...

Verder train ik uiteraard nog steeds 3x per week en elke training is vooralsnog een feest qua strength gains :D De laatste bicep/forearm/calf/hamstring/quad - sessie van vrijdag was gewoon sick... op elke oefening weer meerdere reps erbij t.o.v. de vorige keer. Op mijn superzware hack squat set kon ik maar liefst 9 reps doen i.p.v. 6 en de daaropvolgende widowmaker-set was 21 reps i.p.v. 15. Ben tot nu toe dus heel erg tevreden met het DC-schema. Heb eigenlijk nog nooit in mijn trainingsloopbaan meegemaakt dat een schema zo goed aansloeg om het maar zo te zeggen :p Ben benieuwd hoe heel het DC-gebeuren gaat werken als ik weer on ben...

Om een lang verhaal kort te maken... alles loopt lekker momenteel!

Wat was je vp% eigenlijk voor en na je kuur? En welk vp% wil je hebben als je weer on gaat?

Wat was je vp% eigenlijk voor en na je kuur? En welk vp% wil je hebben als je weer on gaat?

Ik heb geen idee. Heb nog nooit mijn vetpercentage laten meten en in principe vind ik het ook niet heel interessant.

Als je mijn before foto's ziet hierboven denk ik misschien een % of 10 (?) ofzo voor de kuur en wat het nu is... geen idee. Dit is ook een beetje moeilijk in te schatten aangezien ik echt een fuckload aan water vasthield van de testosteron en de 600gr carbs per dag tijdens de kuur. Nu is dit langzaam maar zeker aan het verminderen. Misschien dat ik over een week of 2 nog een iets realistischer beeld krijg van mijn fysiek zonder al het water wat er nu nog aan zit.

Ik wil gewoon niet dusdanig soft en sloppy worden dat ik love handles ga krijgen e.d.... en ten alle tijden min of meer zichtbare abs behouden. Dat zijn een beetje mijn graadmeters.

Je moet gewoon een goeie tan pakken, lijk je ook al wat leaner

Haha... Als ik ergens een hekel aan heb is het wel zonnen / zonnebanken. Ik word echt voor geen meter bruin; alleen maar rood en ga vervolgens vervellen... Geen zin in dus!
Opbouwen tot gewenste tan en dan bijhouden? Kan me niet voorstellen dat je van 1x in de week 8 min verbrand :p

Melanotan is de oplossing

Dan moet je voor een spray tan gaan die een paar weken blijft zitten =p

Terug
Naar boven