- Waardering
- 20.663
Oke, hartstikke bedankt iedereen voor de input. Dit is ook de voornaamste reden dat ik op dit forum zit en ook een log bijhoud... Tips van anderen die veel meer ervaring hebben dan ik
Afgaande op jullie verhalen, denk ik dat ik het maar zo doe dan...
Momenteel heb ik op trainingsdagen 3700kcal en op rustdagen 3200kcal. Ik ben er vrij zeker van dat dit mijn "onderhoud" is omdat ik al een paar weken op hetzelfde gewicht blijf schommelen en ook mijn uiterlijk is redelijk stabiel. Dit blijf ik dan maar gewoon aanhouden, ook de eerste paar weken van de kuur. Wanneer ik niet meer plus op al mijn lifts (en hier is DC natuurlijk hét schema voor om dit te kunnen tracken), voeg ik gewoon 200-300kcal toe op zowel rust- als trainingsdagen. En dus ook gewoon schijt hebben aan die weegschaal...
Afgaande op jullie verhalen, denk ik dat ik het maar zo doe dan...
Momenteel heb ik op trainingsdagen 3700kcal en op rustdagen 3200kcal. Ik ben er vrij zeker van dat dit mijn "onderhoud" is omdat ik al een paar weken op hetzelfde gewicht blijf schommelen en ook mijn uiterlijk is redelijk stabiel. Dit blijf ik dan maar gewoon aanhouden, ook de eerste paar weken van de kuur. Wanneer ik niet meer plus op al mijn lifts (en hier is DC natuurlijk hét schema voor om dit te kunnen tracken), voeg ik gewoon 200-300kcal toe op zowel rust- als trainingsdagen. En dus ook gewoon schijt hebben aan die weegschaal...

maarja dat duurt nog wel even
grote kans dat je natuurlijke test aangetast raakt en veel progressie verliest, (een kleine eetstoornis erbij als je niet oplet ook).
ik maakte wel goeie progressie maar m'n juiced up vrienden maakten 5x de gains terwijl zij een kutdieet hadden, elk weekend uitgingen en toch vaak drugs gebruikten. 

kreeg dat te horen van Mn oude trainingsmaat
Dat zou wel lekker zijn!