Afgelopen paar dagen waren ronduit kut! Nogal wat gedoe in de privésfeer die ik echt minimaal trek. Als ik flink begin te stressen krijg ik gelijk allerlei klachten... Maagpijn, diarree, uit het niets keelpijn + verkoudheid-achtige shit.
Paar dagen dus bewust niet getraind (omdat ik weet dat dit geen zin heeft als ik niet 100% ben), een stuk minder kunnen eten en ongeveer 10gr vitamine C dagelijks geblast, haha. Maar ik ben uiteindelijk lekker niet ziek geworden en al met al voel ik me weer beter.
Vanochtend ondanks alles een zeer goede sessie gehad... Weer op 4 van de 5 oefeningen weten te plussen. Alleen op tricep exercises kan ik om de een of andere reden altijd heel moeilijk progressie boeken. Zit eraan te denken om close grip smith presses toe te voegen aan me programma, aangezien dat wel een oefening is waarop je iets makkelijker kan plussen en loaden als bijvoorbeeld op een tricep pushdown. Enige nadeel is dat ik for some reason nooit fatsoenlijk me triceps voel bij close grip presses, welke adjustments ik ook doe qua form e.d. Maar goed, wie weet ga ik ze nu wel voelen
Iemand nog andere suggesties voor goede tricep oefeningen? Ik weet dat (machine) dips net als CGBP een supergoede oefening is waarop je flink kan laden... Maar ik kan helaas niet dippen door me ellebogen en chest-tendon. Dat is wel een beetje kut.
Ik doe nu floor skull crushers, tricep pushdowns en een soort close grip press op een hammer strenght chest press machine... Die laatste had ik ooit eens gezien op Matt Jansen zijn IG geloof ik. Eerlijk gezegd gaan alle 3 oefeningen kut
Oh ja ook nog lekker gedeadlift vandaag. 180 voor 8 mooie reps was de topset. Hoop toch tijdens of tegen het einde van de volgende kuur over de 200 te kunnen gaan

Dat zou wel lekker zijn!
Wat ik wel heb is dat ik na deadlifts echt DOOD ben de rest van de dag... Mijn rugspieren zijn zo fucked up dat ik eigenlijk alleen nog maar op bed wil liggen. En ik krijg altijd een stijve nek na deadliften... Dat is wel een beetje minder.