Fitness Seller

Spambod's kuurlog

• Topic Starter Topic Starter
Die ziet er idd wel kut uit:o een close grip press is dan idd je best bet. Ik moest ook even zoeken om triceps goed te hitten maar oefening baart kunst.

Die PJR pullover ziet er idd vreemd uit, alsof je een noob bent die of een pullover wilt doen of een overhead extention maar niet weet hoe:o

Hier is die wel beter uitgelegd imo

image.jpeg

Thanks bro! Ik kende die kerel niet... Heb net ff zijn IG gecheckt en nu is de juiste techniek een stuk duidelijker geworden! Ga 'em zeker proberen! Doe jij rest-pause sets met die oefening?

En ja... de close grip bench press moet ik inderdaad maar gewoon blijven hameren en perfectioneren totdat ik iets ga voelen lol.

Afgelopen paar dagen waren ronduit kut! Nogal wat gedoe in de privésfeer die ik echt minimaal trek. Als ik flink begin te stressen krijg ik gelijk allerlei klachten... Maagpijn, diarree, uit het niets keelpijn + verkoudheid-achtige shit.

Paar dagen dus bewust niet getraind (omdat ik weet dat dit geen zin heeft als ik niet 100% ben), een stuk minder kunnen eten en ongeveer 10gr vitamine C dagelijks geblast, haha. Maar ik ben uiteindelijk lekker niet ziek geworden en al met al voel ik me weer beter.

Vanochtend ondanks alles een zeer goede sessie gehad... Weer op 4 van de 5 oefeningen weten te plussen. Alleen op tricep exercises kan ik om de een of andere reden altijd heel moeilijk progressie boeken. Zit eraan te denken om close grip smith presses toe te voegen aan me programma, aangezien dat wel een oefening is waarop je iets makkelijker kan plussen en loaden als bijvoorbeeld op een tricep pushdown. Enige nadeel is dat ik for some reason nooit fatsoenlijk me triceps voel bij close grip presses, welke adjustments ik ook doe qua form e.d. Maar goed, wie weet ga ik ze nu wel voelen :p

Iemand nog andere suggesties voor goede tricep oefeningen? Ik weet dat (machine) dips net als CGBP een supergoede oefening is waarop je flink kan laden... Maar ik kan helaas niet dippen door me ellebogen en chest-tendon. Dat is wel een beetje kut.

Ik doe nu floor skull crushers, tricep pushdowns en een soort close grip press op een hammer strenght chest press machine... Die laatste had ik ooit eens gezien op Matt Jansen zijn IG geloof ik. Eerlijk gezegd gaan alle 3 oefeningen kut :hahaha:

Oh ja ook nog lekker gedeadlift vandaag. 180 voor 8 mooie reps was de topset. Hoop toch tijdens of tegen het einde van de volgende kuur over de 200 te kunnen gaan :eyes: Dat zou wel lekker zijn!
Wat ik wel heb is dat ik na deadlifts echt DOOD ben de rest van de dag... Mijn rugspieren zijn zo fucked up dat ik eigenlijk alleen nog maar op bed wil liggen. En ik krijg altijd een stijve nek na deadliften... Dat is wel een beetje minder.

Zonder te kuren deadlift ik ook 200

Thanks bro! Ik kende die kerel niet... Heb net ff zijn IG gecheckt en nu is de juiste techniek een stuk duidelijker geworden! Ga 'em zeker proberen! Doe jij rest-pause sets met die oefening?

En ja... de close grip bench press moet ik inderdaad maar gewoon blijven hameren en perfectioneren totdat ik iets ga voelen lol.
Hij schrijft artikels voor t-nation, vind hem nog goede oefeningen posten op z'n ig.

Ik ben gestart met fortitude training en heb hem bij 'pumpsets' (15-25 reps) geplaatst. Ik heb hem al gedaan met restpause techniek ook.

Afgelopen paar dagen waren ronduit kut! Nogal wat gedoe in de privésfeer die ik echt minimaal trek. Als ik flink begin te stressen krijg ik gelijk allerlei klachten... Maagpijn, diarree, uit het niets keelpijn + verkoudheid-achtige shit.

Paar dagen dus bewust niet getraind (omdat ik weet dat dit geen zin heeft als ik niet 100% ben), een stuk minder kunnen eten en ongeveer 10gr vitamine C dagelijks geblast, haha. Maar ik ben uiteindelijk lekker niet ziek geworden en al met al voel ik me weer beter.

Vanochtend ondanks alles een zeer goede sessie gehad... Weer op 4 van de 5 oefeningen weten te plussen. Alleen op tricep exercises kan ik om de een of andere reden altijd heel moeilijk progressie boeken. Zit eraan te denken om close grip smith presses toe te voegen aan me programma, aangezien dat wel een oefening is waarop je iets makkelijker kan plussen en loaden als bijvoorbeeld op een tricep pushdown. Enige nadeel is dat ik for some reason nooit fatsoenlijk me triceps voel bij close grip presses, welke adjustments ik ook doe qua form e.d. Maar goed, wie weet ga ik ze nu wel voelen :p

Iemand nog andere suggesties voor goede tricep oefeningen? Ik weet dat (machine) dips net als CGBP een supergoede oefening is waarop je flink kan laden... Maar ik kan helaas niet dippen door me ellebogen en chest-tendon. Dat is wel een beetje kut.

Ik doe nu floor skull crushers, tricep pushdowns en een soort close grip press op een hammer strenght chest press machine... Die laatste had ik ooit eens gezien op Matt Jansen zijn IG geloof ik. Eerlijk gezegd gaan alle 3 oefeningen kut :hahaha:

Oh ja ook nog lekker gedeadlift vandaag. 180 voor 8 mooie reps was de topset. Hoop toch tijdens of tegen het einde van de volgende kuur over de 200 te kunnen gaan :eyes: Dat zou wel lekker zijn!
Wat ik wel heb is dat ik na deadlifts echt DOOD ben de rest van de dag... Mijn rugspieren zijn zo fucked up dat ik eigenlijk alleen nog maar op bed wil liggen. En ik krijg altijd een stijve nek na deadliften... Dat is wel een beetje minder.

10 gr vitamine c? als in 10? als in 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10?
Zeker dat dat geen flinke overdosis is? ???

10 gr vitamine c? als in 10? als in 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10?
Zeker dat dat geen flinke overdosis is? ???

Ja... met elke meal 2 pillen van 1000mg.
Als ik iets niet kan hebben dan is het wel verkouden zijn, dus ik doe er alles aan om dat niet te worden. De overbodige vitamine c pis je gewoon weer uit.

Zou ik eigenlijk wel moeten doen ja want ik loop al jaren rond met een chronisch verstopte neus en shit. :o
Hoe ouder je wordt, hoe kutter het herstel. Ik heb na die operatie nooit meer keelontsteking ofzo gehad en amper verkouden nog, de keren dat ik het ben komt het door vakantie of drugs :o

Hoe ouder je wordt, hoe kutter het herstel. Ik heb na die operatie nooit meer keelontsteking ofzo gehad en amper verkouden nog, de keren dat ik het ben komt het door vakantie of drugs :o

Ja klopt. Toen ik 11 was zijn mijn neusschelpen al eens verkleind. De bedoeling was dat dat mijn problemen zou verhelpen. Moest 2 dagen lang in het ziekenhuis blijven met van die enorme tampons in me neus... Wat een fucking hel was dat. Voordat ik naar huis mocht werden die tampons eruit getrokken door een of andere stagaire en die trok die wonden weer helemaal open waardoor ik de heftigste fucking bloedneus ever had en ik met spoed heel het ziekenhuis door werd gereden naar een arts die die bloeding moest stoppen. Was onderweg 2 keer flauwgevallen :hahaha: Wat een ellende was dat.

Pff... Ik had wel verwacht dat ik na mijn kuur en PCT in een dipje terecht zou komen, maar dit had ik eerlijk gezegd niet verwacht :hahaha: Toen ik begon met DC training vond ik 3 sessies per week heel weinig, maar nu lijkt dit bijna niet te doen. Ik heb de afgelopen week steeds om de 2 dagen getraind wegens omstandigheden en alsnog ben ik gewoon helemaal naar de t*ring. De bedoeling was om vandaag mijn laatste sessie te doen voor mijn herstelweek, maar ik kon gewoon echt niet uit bed komen door de spierpijn en stijfheid en gewoon de algehele vermoeidheid. Heb absoluut geen zin/energie/drive om te trainen, geen eetlust en eigenlijk gewoon geen zin om überhaupt iets te doen. Zelfs mijn vriendin is pissed off en die kan normaal gesproken heel wat hebben :p

Dus ja @Bert geniet maar van je relatie nu het nog kan. Ik spreek je over een maandje of 2

Ik zei het je.

Dit is het moment om door te pakken.

Zou aanzetten tot weer "on" gaan niet gewoon toegeven aan je emoties zijn en op die manier een verslaving veroorzaken? AAS zijn tenslotte wel psychologisch verslavend.
@Spambod vandaag is zondag morgen is een nieuwe week geef jezelf een schop onder de kont en herpak je. Komt sowieso goed

Zou aanzetten tot weer "on" gaan niet gewoon toegeven aan je emoties zijn en op die manier een verslaving veroorzaken? AAS zijn tenslotte wel psychologisch verslavend.
@Spambod vandaag is zondag morgen is een nieuwe week geef jezelf een schop onder de kont en herpak je. Komt sowieso goed

Haha, morgen gaat de wekker inderdaad gewoon weer om 05.00 en ga ik de sessie doen die ik vandaag heb gemist! Het was ook meer een beetje dat trainen met supererge spierpijn in me rug niet echt zin heeft... Dan sla ik liever nog een dag over om morgen te knallen.

Hoelang na de nakuur ben je nu twee weken?
Ik hoop dat je snel hersteld

Is het nu niet verstandig dan om een deload weekje te doen? Volgens mij ga jij echt elke training compleet naar de t*ring

Vandaar ook dat ik aangaf dat het beter is om een keer door de dip heen te zijn geweest. Dan kun je het mentaal aan om off te gaan tegen de tijd dat je rustig 50 weken on bent geweest.

AAS zijn 100% psychologisch verslavend. Fysiek niet, voor zover ik weet.

Hoelang na de nakuur ben je nu twee weken?
Ik hoop dat je snel hersteld

Inmiddels bijna 4 weken na de nakuur.

Is het nu niet verstandig dan om een deload weekje te doen? Volgens mij ga jij echt elke training compleet naar de t*ring

Ja dat was ik dus ook van plan om te doen na deze ene training die vandaag gepland stond. Nu doe ik die dus morgen en vervolgens lekker een weekje rust/deload.

Elke training is wel redelijk op de limiet ja... Als ik mijn logboek niet verbeter elke workout word ik fucking pissed op mezelf en ben ik heel de dag down :hahaha: Voor elke training heb ik ook altijd vlinders in me buik en dikke stress of het wel gaat lukken of niet.

Terug
Naar boven