- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Succes met je nieuw cycle! Heb je wel eens in quads gezet of niet? Mooi BW heb je nu, dat gaat je goeie gainz opleveren.![]()
Glutes en delts zijn beide prima spots.. delts kun je meteen al 6 spots van maken.
Ik had van me eerste keer delts kwa virgin pip minder last dan me glutes.
0.6x30 kan wel.. ooit ook die perongeluk in me tricep gedouwd. Zelf doe ik het met een 0.45x16 maar als ik wat vetter ben een 0.5 of 0.6x25 liefst zo dun en kort mogelijk iigKan dat gewoon met een 0.6 x 30 naald in de side delt? Of is het beter om kleiner te gaan

0.6x30 kan wel.. ooit ook die perongeluk in me tricep gedouwd. Zelf doe ik het met een 0.45x16 maar als ik wat vetter ben een 0.5 of 0.6x25 liefst zo dun en kort mogelijk iig![]()
Het zou wel moeten passen hoor helemaal er in maar anders idd 2/3 erinThanks... Ik ga het wel proberen met een 0.6x30 en dan steek ik 'em er gewoon maar voor de helft of 2/3 in. Moet goedkomen!
Daar prik ik ook .. de makkelijkste spot gaat daar echt als boter.En in je lats? Favorite spot van Dave Palumbo.
Heb er zelf geen ervaring mee, maar volgens hem gaat dat heel goed.
glute , schouder , kuiten . i know kuitenDaar prik ik ook .. de makkelijkste spot gaat daar echt als boter.
Roteer zelf glutes,side delt,front delt,triceps,lats

Die laatste heb ik niet zo'n behoefte aan

Kun jij niet opt**fen met dat gezeik over hem