Fitness Seller

Spambod's kuurlog

Goed hersteld van vorige cycle of niet.

• Topic Starter Topic Starter
Goed hersteld van vorige cycle of niet.

Haha jazeker...

Voelde me afgelopen week weer ellendig, niet normaal. Hoewel ik een herstelweek had en maar 2x een lichte pomptraining deed, kwam ik alsnog elke dag met moeite me bed uit en had ik 0 eet- en levenslust. Gewoon echt niet chill.

Ik weet dat het niet de meest verstandige keuze was geweest om off te gaan en PCT te doen en vervolgens een paar weken later weer on te gaan... Maarja, het is denk ik ook weer niet onoverkomelijk. Voorlopig gewoon blasten en (lang genoeg!!!) cruisen en dan zien we wel weer verder.

Omdat mijn ampullen test E 250mg per ml zijn en test C 200mg per ml. Dus 3x200 is dan het handigst. Dat is de enige reden erachter. Denk verder niet dat het ook maar ene reet uitmaakt of het nou test E of C of Sust is wat je neemt... Test is test

Succes met je nieuw cycle! Heb je wel eens in quads gezet of niet? Mooi BW heb je nu, dat gaat je goeie gainz opleveren. :D

Succes met je nieuw cycle! Heb je wel eens in quads gezet of niet? Mooi BW heb je nu, dat gaat je goeie gainz opleveren. :D

Jup, heb tot nu nog alleen maar quads gedaan. Nu heb ik dus een nieuwe bodypart nodig om in te prikken. Glutes of delts...

Glutes en delts zijn beide prima spots.. delts kun je meteen al 6 spots van maken.

Ik had van me eerste keer delts kwa virgin pip minder last dan me glutes.

Glutes en delts zijn beide prima spots.. delts kun je meteen al 6 spots van maken.

Ik had van me eerste keer delts kwa virgin pip minder last dan me glutes.

Kan dat gewoon met een 0.6 x 30 naald in de side delt? Of is het beter om kleiner te gaan

Kan dat gewoon met een 0.6 x 30 naald in de side delt? Of is het beter om kleiner te gaan
0.6x30 kan wel.. ooit ook die perongeluk in me tricep gedouwd. Zelf doe ik het met een 0.45x16 maar als ik wat vetter ben een 0.5 of 0.6x25 liefst zo dun en kort mogelijk iig :P

Front delt is ook echt een fijne spot btw.. rear delt is wat lastiger om bij te komen. Triceps gaat ook als boter btw

0.6x30 kan wel.. ooit ook die perongeluk in me tricep gedouwd. Zelf doe ik het met een 0.45x16 maar als ik wat vetter ben een 0.5 of 0.6x25 liefst zo dun en kort mogelijk iig :P

Thanks... Ik ga het wel proberen met een 0.6x30 en dan steek ik 'em er gewoon maar voor de helft of 2/3 in. Moet goedkomen!

Delts zijn veel chiller dan glutes hoor, al zou ik er geen 30mm in douwen

En in je lats? Favorite spot van Dave Palumbo.
Heb er zelf geen ervaring mee, maar volgens hem gaat dat heel goed.

Als je toch 3 keer per week injecteert zou ik gewoon delts en quads met slinpin pakken. 0 pip en erg makkelijk.

Terug
Naar boven