Ik voel echt helemaal niks in me schouder na de injectie van gisteren. Best wel raar... Had op zijn minst een beetje stijfheid en zo'n blauwe plek - gevoel verwacht. Maar tot op heden lijkt het wel alsof ik er nooit wat in heb gezet
In mijn quads voelde ik trouwens vanaf de allereerste keer ook echt nauwelijks PIP. Ik weet niet of het aan de gear ligt (200mg/ml, cypionate, een van de betere UGLs) of dat ik gewoon niet erg prone ben voor PIP.
Zojuist heerlijke training gehad! Voor mezelf een hele chille nieuwe oefening ontdekt. Ik dacht ik probeer eens in die Hammer Strength Plate Loaded V-squat machine andersom te gaan staan, dus met me gezicht tegen die pad. Je ziet het op IG best vaak voorbij komen, maar ik dacht altijd van "mehh, niet eens de moeite waard om te proberen." Nou... Ik heb in geen enkele andere squat of leg press-variatie zo goed me glutes en hamstrings gevoeld als in deze oefening. Ben er dus heel blij mee! Die houd ik er vanaf nu lekker in.
Ook lijkt mijn eetlust vandaag eindelijk beter te zijn. Zojuist een 40P/100C/15F meal, waar ik de afgelopen dagen met hangen en wurgen 20 minuten over deed, in 5 minuten opgegeten. En ik voel me niet eens vol ofzo. Bizar hoe de wereld er na 2 prikjes test opeens weer heel anders uitziet

Ben ook gelijk veel beter gehumeurd en energiek, huhu.